Aragorn vývoj (214 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 ⇒|

apophis - 15. ledna 2007 14:18
apophis

Gran 15. ledna 2007 14:14
ty se staráš o LARP a vzhledem k faktu, že se nejedná o masovou záležitost pro každého uživatele, který sem přijde... ale jsem rád, že se o to staráš... chvála bohu i za to, že jsi zase začal být aktivní a online.
Jen jsem nějak nepochopil, ajks myslel to zrádče .) ... nikde jsme to v tom vém příspěvku nevyčetl.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Gran - 15. ledna 2007 14:14
Gran

apophis 15. ledna 2007 12:27

Ad your comment Rada Starších: Ty zrádče... .)

Bombargo - 15. ledna 2007 13:47
Bombargo

Uptrimne mna tu najviac stve ci tu budu DOCASNE MIESTNOSTI bol by som rad ak by sa s tym zapracoval:D
I like my weapon how I like my music. Heavy and Metal.

apophis - 15. ledna 2007 12:27
apophis

ad NPC: v A2 toto nebylo a ani v A3 jsme s tím nikde nepočítali, PJ (když se hraje naživo) také nevypadá jako někdo jiný, stále víte, že je to PJ a že HRAJE nějakou tu postavu, která je NPC, Bestie nebo něco jiného... ovšem mohl bych se nad tím vícero porozmíšlet a rozhodně by mohlo být možné psát za někoho, tedy pokud by jste to opravdu vyžadovali. Ovšem pak je tu další problém, když byste za nikoho psát nechtěli, ale jen za PJ, zda by se mělo dále používat PJ, nebo pak co. Svět? Příroda?

Ad RADA STARŠÍCH: Můj osobní a pouze patrně můj názor na tuhle problematiku je ten, že o Arag a jeho vizi se v poslední době starám nejvíc já (není to egoismus, ale realita) s Edwinen, ikdyž oba máme vlastní práce na hlavu. Určitě ne všechno stíháme a proto občas (hlavně já) vyletím z kůže, když se tu opravdu děje něco nám za zády. Ne, že bych musel o všem vědět, ale hodí se to, když se jedná o nějakou akci, která má být pro celý Aragorn, aby ji admin mohl uveřejnit třeba hromadně poštou nebo v úvodníku.

Ad DOČASNÉ MÍSTNOSTI: Vím, že tohle je pro některé z vás zapomenutá minulost, pro jiné vytoužená budoucnost. Bohužel v tomto směru se řadím k té první skupině a to z dvou hlavních důvodů, protože v dočaskách:
1) se primárně blblo -> vyšší zátěž na server
2) se buď hrál děj hodný jeskyní, nebo
3) se řešili soukromé záležitosti

Ano, uznávám, že to jsou pro mnohé chabé argumenty, ale Arag má teď mnohem závažnější problémy, které je potřeba řešit. Dočasky k nim nepatří. Bez nich se dá žít v klidu a v pohodě.

Ad ROZCESTÍ: K tomu jsem snad již udělal všechno, co bylo a mohlo být uděláno, jen ještě dodělám menší error, který je v naprogramování vcházení do místnosti a bude to kompletně funkční, k dalšímu vývoji Rozcestí se vede vlastní diskuze, kterou bych zrovinka semka nerad tahal, protože je dlouhá a náročná.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Anvil - 15. ledna 2007 11:56
Anvil

So...
1) Mydrime myslim ze uz te podporilo vic lidi ve tve vizi tak muzes zacit svym planum s aragochi davat realnejsi podobu (samozrejme s dostatkem casu :)...)
2) Rada starsich? Sem spis pro olygarchii nez tyranii :)...
3) Todrias Falco: Pokud ti nesedi rozmery ikonek tak si je jednoduse v nejakem programu na malovani uprav na kyzenou velikost :)...
4) Velice souhlasim s allizeou a ixiikem ohledne nutnosti docasnych mistnosti :)... S tim souvisi ze jsem az tak nepochopil Darta, jak zminoval ty minusove body.
5) zmena nazvu PJ na treba "Franka Pepu" mi neprijde az takovy strasny napad, ale co potom, kdyz si PJ septa se 3 postavama? :). To by pak vsechny (na ruznych mistech u ruznych NPC) si povidali jen s Frantou Pepu :)... (sakra to jmeno...)
6) Na rozcesti posledni dobou chodim vyjimecne, ale vsimam si ze stiznosti na neaktivitu PJ se zacinaji sirit z vice stran :)...

Tot vse. Zatim :)...
At ziji vsechny veverky na Aragu! ... btw Darte nemel jsi tam puvodne ze zastrelis jezka?!? Hned si to vrat! :)...

Saltzhornia - 15. ledna 2007 11:34
Saltzhornia

Ariazel 15. ledna 2007 04:55
Allizea 15. ledna 2007 07:42

Dovolím si upozornit, že diskuze k Rozcestí funguje už od začátku, řeší se tam potíže kolem Rozcestí.
http://www.aragorn.cz/diskuze/rozcesti/#kom
Já bohužel patřím k těm PJ co měli poslední dobou málo času se tu ukázat, ale teď už to bude lepší.

Jinak proto aby měli stars rozdělené činnosti jsem všema deseti, ale v tom případě musí být někde napsáno, kdo se o co primárně stará....samozřejmně, bez ohledu na zaměření, by měli mít možnost vyvést za ucho nezdárníka z Hospody a Rozcestka. A jsem i pro to, aby jsme měli možnost si své ohvězdičkované zvolit. Tak se alespoň předejde dohadům, kdo za co hvězdu dostal. /Edwine neboj o úplatky nepřijdeš :)/
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Dart - 15. ledna 2007 11:20
Dart

ixiik 15. ledna 2007 09:22

Ved je to jedno. Dolezite bolo, aby tuto temu niekto zacal. To ze som niekoho ineho inspiroval k protinavrhu ma len tesi, zial jeho navrh bol malo rozvynuty a v tvojom podani vyzera perfektne. Nemusel by som potom stale prepisovat mena a prehadzovat ikonky. Pripadne by mohli mat i kolonku na opis ako vyzeraju a pod riadkom hraci by bol riadok NPC :)

Allizea - 15. ledna 2007 10:35
Allizea

ixiik 15. ledna 2007 10:15
Jj, přesně. Ale stím, že seto možná ¨nechtělo dělat, ale vždyt už je celkem dlouhá doba, co je A3 proč se to neudělalo zatu dobu, když to hodně lidi chce? Já tomuhle moc nerozumím, asi to dá hodně práce a já otom nemám ani páru, takže mojí " buzeraci" neberte nijak vážně!

A jinak na co bych chtěla ještě upozornit, aby PJ, když už budou dávat expy tak jen lidem, kteří by je měli dostat a ne za něco jiného...jsou ti sice jen ojedinělé případy, ale zrovna u jednoho jsme byla .)
Dum Spiro, Spero.

hater - 15. ledna 2007 10:35
hater

samozrejme nejdulezitejsi je nezapomenout, aby kandidati meli volebni program ;-))))

hater - 15. ledna 2007 10:34
hater

Ja vicemene nemam problem s tim jak to tu funguje. Kdyz clovek chce, muze si udelat diskuzi, muze si udelat jeskyni (pravda je k tomu potreba souhlas admina ;-) ale tak nemuze byt vsechno idealni ;-) ), muze si zacit resit to co chce, muze rozvijet obsah serveru.
(Heeej, jaktoze ma galerie diskuzi !! ;-)) )

Ale take si myslim, ze sever by mel mit nejake konkretni vedeni. Nekoho kdo ma vizi, jak by mel aragorn vypadat, jak se bude vyvijet. A ten nekdo by mel rikat: jo, tohle je dobry napad a tohle ne ;-) Nemusi to byt nutne prave programator a sveho casu se mi zdalo, ze tuhletu "funkci" ma jilm. Jenze ten na aragorn chodi jen obcas ;-)

Samozrejme, ze kdyz nekdo rika, ze to bude tak a smitec, tak se vzdy najde nekdo komu se to prilis nelibi ;-) a je to pochopitelne, proto by ten nekdo mel byt schopny politik a mel by umet sva rozhodnuti patricne oduvodnit.

Je mi vicemene jedno jestli by to byla nejaka volena rada nejvyssich a nebo jednotlivec s absolutni moci ;-) ale mel by tu byt nekdo nebo neco definujici vizi aragornu a jeho dalsiho vyvoje. Nekdo kdo si za tou vizi stoji ;-) jestli ma lidi, kteri jeho vizi realizuje je vedlejsi ;-)) samozrejme ten nekdo by mel umet presvedcit vetsinu o tom, ze to co dela je spravne ;-) a ukecat je k tomu, aby mu s tou vizi pomahali ;-)

znam servery na kterych se celkem bezne delaji volby ;-) a maji na to celkem zajimave pravidla. Navrhuji kandidaty, kteri samozrejme mohou kandidaturu prijmout a nebo odmitnout a pak kdyz je seznam kompletni, tak se udela hlasovani ;-) a je to. No a pak vsichni nadavaji "co jsme si to zase zvolili za vladu" ;-))

Autoklav - 15. ledna 2007 10:27
Autoklav

srandovní= rozuměj zajímavý...
???!

ixiik - 15. ledna 2007 10:15
ixiik

Hele lidi k tomu hlasování.
Vyprdněte se na to co je srandovní nebo ne, hlasujte podle toho jak to tu vidíte.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Autoklav - 15. ledna 2007 10:05
Autoklav

mě to tu vyhovuje vcelku jak je ... hlasoval jsem pro ty tituly ( docela srandovní nápad) samozřejmě dík apophisovi za ten jeho skin
???!

ixiik - 15. ledna 2007 09:34
ixiik

Edwin3 15. ledna 2007 02:43
Hlavní problém je myslím v komunikaci mezi stars.
Je tu jen pár vyjímek který maj na starosti určitou část (galerie, povídky) ale jinak se všici snažej starat o všechno což jaksi moc nefunguje, nebo funguje ale zmateně. Nechci tím říct že by se admini flákali, to ne.
Příklad: Snažím se být co nejvíc na chatu a hlídat, pak jak to jde v rozcestí, hrát hlídat, kontrolovat neaktivitu jeskyň už stíhám sem tam někdy a hlídat pár diskuzí které se mě tak nějak týkají. Víc je tak nějak nad moje síly. Bohužel sem pracujáící člověk a 25 hodin za den tu nějak být nemůžu. :D

Já osobně sem pro rozdělení částí o které by se měl admin primárně starat.
Od začátku mě to hodně táhne k rozcestí, takže bych si ho rád vzal na starost. Organizace PJů, hlídaní atd. Tím by se vyřešil i problém který psal Ariazel, páč bych se o to postaral ;-) No a když bude potřeba tak klidně ještě něco k tomu i když rozcestí je práce na plnej úvazek :D

Taky bych navrhnul vytvoření diskuze jen pro adminy kde by se KOMUNIKOVALO!
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

anansi - 15. ledna 2007 09:29
anansi

hlasoval jsem pro druhou možnost, protože tu nejsem každý den a příjde mi to tu celkem OK, ale jestli je potřeba nějaká rada nebo emise teda komise, tak nejsem proti.
zrozen ke snění..

ixiik - 15. ledna 2007 09:22
ixiik

Mydrim 9. ledna 2007 22:31
Napravím...

Dart 12. ledna 2007 19:54
Pán jeskyně je klasické označení z DRD a myslím si že by se měnit nemělo. Spíš mi příjde lepší druhý nápad a to jest možnost vytváření NPC jako dalších postav a PJ by měl třeba možnost rozhodnout se za koho bude psát. Jako PJ, nebo jako NPC1, nebo jako NPC2 etc. Já osobně bych byl pro zapracování tohoto nápadu. Teď to chce vyjádření apophise

Nyna 15. ledna 2007 08:25
Ohledně toho limitu si myslím že by se měnit neměl. To že si někdo odběhne do samošky se zas tak často nestává. Mnohem častěji se stává to, že někdo hru ukončí, ale neodhlásíse a pak blokuje zbytečně 15 minut místnost. A teď musíš sama uznat, že těch 15 minut má svůj důvod ;-)

Allizea 15. ledna 2007 07:42
Mě osobně taky vadí zrušení dočasných místností. Když bylo plné rozcestí tak sme šli tam. Když sme chtěli hrát třeba sci fi, tak sme hráli tam, když sme chtěli hrát 18+ tak sme šli tam. Když se řešil nějaký problém, hádky a tak, tak sem šel tam nebo sem tam hádajícíse posílal.
Prostě mi chybí a využití měly co sem na A2 viděl. Ale Edwinovi se asi nechtěli dělat :D
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Dart - 15. ledna 2007 08:31
Dart

Edwin3 15. ledna 2007 02:43

Uf, keby som sa drzal len svojho remesla.... asi by bolo na Aragorne o nieco tichsie :)

Allizea 15. ledna 2007 07:42

Docasne miestnosti su v rozpore s bodovym systemom. Mozno ak by zakladatelovi vzali dva body po dobu trvania miestnosti....

Nyna - 15. ledna 2007 08:25
Nyna

Mně se tu zdá krásně a pohádkově, protože dračák jjá osobně miluju. Sníh už jste odstranili, ale možná by to chtělo delší dobu mlčení místo obvyklých 15 minut. Co když někdo potřebuje zajít vedle do samošky, na delší WC nebo jíst. Přijde a zjistí, že přetáhl o minutu a už se tam nedostane, a co on s tím teď? Možná bych taky zvětšila rozměry pro obrázky, ale teď už s tím nemám takový problém díky jedný holce. No, ale co. Je to tu žúžo !!!
Lidičky, bude se mi po vás tak strašně stejskat. Upe nejvíc vás mám ráda a nikdy na vás nezapomenu!!!

Allizea - 15. ledna 2007 07:42
Allizea

Přivojila bych se hned ze začátku k připomínce Ariazela.
Má pravdu. ted tu mluvím jako hráč, jelikoč tu hraju celkem často. Možná občas je hra bez PJjů lepší, ale v mnoha případch je to naopak. Když by bylo více PJ, kteří budou opravdu chodit do rozcestí ubyde, aelspon powrplaingu nebo byl by oto alespon dobrý pokus.

No a co dál? No, už si tady od začátku A3 stěžuju na ty dočasný místnosti, ale asi jako pokaždý mi řeknete, že se tam dělali zbytečný kraviny, ale vešlo se tam za prvé víc lidí a za druhé to bylo lepší vtom, že to tam mohla být uzavřená skupina, neotravoval vás žádny PP, ale jak říkám čekám, že mě přesnete na Všeobecný pokeec :D

Jinak musím zkonstatovat, že mě už toho moc nenapadá jen ně¨jaké maličkosti, coč se celkem divím, jelikož jsme občas člověk hodně kritický .)
Dum Spiro, Spero.

Todrias Falco - 15. ledna 2007 07:27
Todrias Falco

Vsecko je tu ok. Len by to chcelo trochu zvacsit povolene rozmery pre avatary (tak sa im tusim nadava). Mam furu novych obrazkov a nemozem ich vtesnat sem. Budto su male alebo velke. ;)
What is better - to be born good, or to overcome your evil nature through great effort?

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)