Dračí Doupě Plus (17 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 42 ⇒|

Gran - 20. července 2008 22:50
Gran

beorn 20. července 2008 22:38

Mnich má být založen na tom, že se rozvíjí různými směry (princip archetypů), které jsou podobné Principu Boha u kněze (pootočené tak, že vždy princip u mnicha leží mezi dvěma principy kněze, to samé obráceně) a podle kterých si z cca 50-ti Přikázání staví svůj Kodex. Pokud se daným Kodexem řídí, získává určité body Osvícení, kterého chce dosáhnout každý mnich. Kromě toho z jednotlivých archetypů, principů a samotných bodů Osvícení vycházejí různé schopnosti, které pracují povětšinou s emocemi jednotlivce, plus tam je pár zvláštností jako zranění/léčení dotekem či zvyšování/snižování vlastností.
Je to zaměřeno spíš na hraní a duchovno než na fyzický boj, tj. nemá to pranic společného s kung-fu Mnichem z DnD.

beorn - 20. července 2008 22:38
beorn

No, ono už se plusko řeší na Lopuchu, takže probírat tady to samý by bylo trochu zbytečný. Původně jsem myslel, že se tu bude probírat hraní pluska na aragornu, jenže to tady moc lidí nehraje, aspoň pokud vím :-(

Jinak na toho paladina a mnicha jsem zvědav. Zvlášť na toho mnicha. Byly o něm už nějaký informace zveřejněný? Jestli jo, tak mi to nějak ušlo. A teď najednou, že bude po prázdninách dopsán ;-)
The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything. -Friedrich Nietzsche
PJ roku - «AK» 2009

vrab - 20. července 2008 21:22
vrab

Gran 20. července 2008 20:38

Co řešit? :-D DrD+ :-D Co jiného :-D

Gran - 20. července 2008 20:38
Gran

vrab 20. července 2008 20:36

To jsme právě udělali .)

Ale samozřejmě, zase to usne. Co taky řešit, že? .)

vrab - 20. července 2008 20:36
vrab

Gran 20. července 2008 20:00

Btw. chtělo by oživit tohle fórum :-D

Gran - 20. července 2008 20:00
Gran

vrab 20. července 2008 17:36

No vidíš, to já jsem nedělal, ale zní to jako dobrý nápad =)

vrab - 20. července 2008 17:36
vrab

Tak koukám, že to opravdu problém není. Vyzkouśím všechny tipy co radíte a nahlásim jak jsem na tom. Díky chlapi.

Jinak soubojové pravítko používám. A ještě jsem posledně využíval vždy na jeden typ soupeře jeden hod. Takže když byli 2 banditi se sekerou tak měli společný hody, lučisníci zase měli své hody. Taky docela urychlilo hru.

Gran - 20. července 2008 17:26
Gran

S těmi úrovněmi je to skutečně tak. Je to proto, že ve většině případů roste zranění, které může postava udělit, rychleji než zranění, které postava snese.

beorn - 20. července 2008 16:17
beorn

vrab 20. července 2008 12:44
Při velkém množství postav se taky osvědčuje soubojové pravítko. My jsme ho dřív nepoužívali, ale hodí se.

Taky jsme se naučili, že boje se málokdy dohrávají do úplného konce. Pokud na družinu zaútočí 6 banditů a oni dva zabijí a jednoho těžce zraní, ostatní utečou.

No a taky mi připadá, že na čím vyšší úrovni postavy jsou, tím rychlejší jsou i boje. Na první úrovni někoho vyřadit jednou ranou prakticky nejde. Na vyšších už v pohodě ;-)
The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything. -Friedrich Nietzsche
PJ roku - «AK» 2009

Gran - 20. července 2008 13:01
Gran

vrab 20. července 2008 12:44

S boji jsme měli také hrozný problém - trvaly také hrozně dlouho. Nakonec jsme je ale dokázali zkrátit na únosnou míru.
1) Skutečně jsme se naučili ta pravidla, takže jsme si házeli, aniž bychom se ptali, na co máme házet - PJ prostě jen dostává čísla a počítá si je, nemusí hráčům nic říkat, nemusí se nic dohledávat.
2) Skutečně striktně jsme hráli na velká zranění. Často končí boj na nich - nemusíte dorubat protivníka do konce, stačí mu dát jednou ránu za půl řádku. A to se prostě docela často podaří - dát zranění za 6 okének (obyč. postava má tak 10-12, když to není Bojovník) není zas tak těžké. Pak můžete prostě rozhodnout, že to byla rána do rozkroku - jeden protivník je z kola ven .)
3) Pokud je to stále moc pomalé, udělejte, aby Mez zranění nebyl t(Odl+10), ale t(Odl+8) ;)

vrab - 20. července 2008 12:44
vrab

Gran 20. července 2008 10:52

Jo já hraju, celkem aktivně s velkou grupou. Akorát jsem chtěl mít dotaz :-D

Mám problém s bojem, či spíš délkou boje. Naše družina čítá 6postav a boj proti 4-6 protivníkům trvá téměř hodinu.
Velký kámen úrazu vidím v tom, že tato družina moc dlouho DrD+ nehraje, tak neví kdy na co házet, ale i tak boj trvá moc dlouho. Nemáte někdo nějaký vychytávky na urychlení? Přec by to měla být dynamická pasáž, která trvá max 15min, ne hodiny...

Gran - 20. července 2008 10:52
Gran

Takže, doneslo se mi, že je v plánu za tyhle prázdniny dopsat Mnicha a Paladina, za rok je otestovat a oba dva v jedné příručce představit na příštím GameConu.

Mimochodem, chodí sem vlastně někdo, kdo DrD+ hraje? Já jsem před nedávnem musel své pravidelné hraní pro nedostatek času úplně zrušit...

Gran - 18. července 2008 02:57
Gran

O povolání Temný druid? U DrD+ ani u starého Dračáku jsem o ničem takovém neslyšel.

Mack - 14. července 2008 19:40
Mack

Zdravím, chtěl bch se zeptat, co všechno víte o povolání temný druid?? Popř, kde se dají najít informace na netu.
Would it help?

Profa - 5. května 2008 17:12
Profa

Ad Mimik: Nazval bych to spíše Měňavec.
A v seznamu plánovaných povolání bych prohodil Tuláka a Měňavce.

Gran - 1. května 2008 21:01
Gran

Klaghler O´Pilley 1. května 2008 20:42

Neměl, ale zní to dobře =P

Klaghler O´Pilley - 1. května 2008 20:42
Klaghler O´Pilley

Gran 1. května 2008 18:55
Kdysi jsem slyšel kohosi vyprávět o nějaké pohádce, kde byl velmi mocný kouzelník, který ale neuměl svou moc tak nějak úplně ovládat, takže občas náhodně proměňoval v kapra, štafle, sprchový kout... Něco takového jsi měl na mysli :-)
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Gran - 1. května 2008 18:55
Gran

A samozřejmě by se to nemohlo jmenovat "Mimik".

Gran - 1. května 2008 18:55
Gran

Nebavte se takhle do nekonečna - nesoudím zajímavost, ale rozhodně by to bylo off topic .)

Mimochodem, napadlo mě, že ten Mimik by víc pracoval s proměnou materiálů a méně s jemnými úpravami těla. Co tím mám na mysli?
1) Bylo by do něj zakomponováno to, co si JÁ představím pod "Elementarista".
2) Byly by z něj odstraněny všechny imitační schopnosti (imitace konkrétních věcí, tj. umí udělat týpka, ale už ne Frantu - umí udělat psa, ale už ne Rexe apod.).

Výhody? Větší obsáhlost, větší zajímavost. Nevýhody? Kradl bych od Darta =P ;)

Klaghler O´Pilley - 1. května 2008 16:55
Klaghler O´Pilley

Dart 1. května 2008 10:43
Dobrá, asi bychom se takhle mohli bavit donekonečna. Každopádně to bylo zajímavé.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)