Dračí Doupě Plus (32 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 42 ⇒|

Irian - 30. července 2007 19:08
Irian

Wow, zajímavý čtení, co budeš přepisovat na mnichovi?
http://havrane.xf.cz - nejlepší stránky vo houbách :)))

Gran - 30. července 2007 19:02
Gran

Úplně jsem zapomněl napsat, že jsem byl na GameConu a mluvil o DrD+ s lidmi z Altaru.
Mám informace o nových povoláních.

Alchymistu "píšou" tři týmy. Jeden tým dělá jen to, že přehazuje čísla z DrDo do DrD+. Druhej tým se pokouší o něco coolnějšího, ale není to úplně ono - to jsou ti, co makaj na Lopuchu a na nástěnce je odkaz do jejich diskuse.
A třetí "tým"... to si takhle sedl peca a Vitus (dvě RPG celebrity, alespoň co se Vita týče (ten ale pro změnu, narozdíl od pecy, není přímo z Altaru)) a vymejšleli a vymejšleli a vymejšleli... a někde na netu visí 300 stránek nápadů a návrhů. Ale samozřejmě jedinej blbec, kterej si vůbec jen hraje s představou z toho vycucnout 50 stránek pravidel, jsem samozřejmě jen já. Ale já se na to, tentokrát, opravdu nemůžu vrhnout, dyť mám Mnicha...
A když jsme u Mnicha: Myslel jsem, že ho mám cool, ale zjistil jsem, že přes samou touhu dát hráčům svobodu jsem rozmázl nosnou myšlenku. Takže Mnich potřebuje sjednotit. Mluvil jsem o tom s Vitem a po vydatné diskusi se rozhodl 50% Mnicha přepsat. Má to svou výhodu: Jestli teď je libovej, tak potom to bude opravdu la-hůd-ka ;)
Dále:
Bard. Toho měl psát člověk jménem Dodo, kterého jsem na GameConu vlastně jen náhodou potkal a stihl se ho na to zeptat. Bohužel, Dodo absolutně, ale absolutně nemá čas a má jenom nějaké "nápady" v hromadě souborů. Poprosil jsem ho, aby mi to poslal, ale bůhví kdy se k tomu prý dostane.
Druid. Slyšel jsem nějaký drb, že snad v tom má prsty ten slovák, co napsal Hraničáře, ale víc nevím...
A Paladin? Autora jsem potkal a prý to jde hrooooozně pomalu. Plus jsem slyšel drb, že po něm se stejně musí všechno přepisovat, protože píše nesourodě, a Kněze prakticky "jen" vymyslel (ale byl po něm celej přepsán)...
A pozor! Přidávám na nástěnku Assasin. Někteří jsou k němu kladně nakloněni, někteří spíše vlažně, já osobně, až dopíšu Mnicha, nad Assasinem zapřemýšlím. Budu si psát poznámky... a až se úplně vyždímám, tak se podívám, co jsem vymyslel, a pokud to bude dost materiálu, vrhnu se na něj. Pokud ne... uvidíme. Alchymista? Bard? Kdo ví...

Zatím zdar! x)

Gran - 30. července 2007 18:55
Gran

Miar 30. července 2007 15:20

Posluž si ;)

Miar - 30. července 2007 15:20
Miar

děkuju za odpověď vypadá to, že by mi to mohlo sednout (tvorbu postavy mám na rpg nejraději :-)) ) tím se vám situace komplikuje, protože se věčně budu nechápavě ptát na každou volovinu :)
chrocht

beorn - 30. července 2007 11:39
beorn

Pokud byste měli zájem, tak tu je odkaz na trochu propracovanější prográmek. Kromě tvorby postavy obsahuje i tabulky zbraní, kam si můžete doplňovat vlastní zbraně. Vytvořené postavy můžete ukládat a později editovat...

Jediná nevýhoda je, že jede podle staré edice A, takže špatně vypočítává krásu, nebezpečnost a důstojnost (což je ale v podstatě jedno) a do BČ nezapočítává postih za chybějící dovednost se zbraní.

http://home.tiscali.cz:8080/cb275447/index.html

Dart 30. července 2007 11:01
Ty podmínky tam vložíš pomocí:
Vložit - Funkce - Logické - Když. :-)
The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything. -Friedrich Nietzsche
PJ roku - «AK» 2009

Dart - 30. července 2007 11:03
Dart

Dart 30. července 2007 11:01

Ešte by som dodal, že je vhodný ako pre edíciu A, tak i B.

Dart - 30. července 2007 11:01
Dart

http://www.superobrazky.wz.cz/Vypocet.xls

Taký menší programík pre uľahčenie výpočtu. Jedná sa o beta verziu a rozhodne nečakajte super rozmiestnenie...

Ak máte Excel, nepotrebujete už nič inštalovať. Jednoducho vyplníte červene označené údaje a máte potrebné čísla....
Je vhodné vyplniť aj Silu danej postavy, aj keď je pole len čiernou farbou. Výpočty by mali byť bezchybné, aj keď to celé robil "len" človek ;)

Daný "program" nenahrádza schopnosť ručného výpočtu. Jeho účelom je rýchlosť a jednoduchosť (prípadne neomylnosť). Tabuľkové veci ako je chýbajúca sila a ZZ musíte i naďalej prevziať s tabuliek... jedine, žeby som prišiel i nato, ako dávať podmienky :P

Veľa zdaru ;)

beorn - 30. července 2007 10:21
beorn

Miar 29. července 2007 23:29
Jj, souhlasím s většinou, co tu bylo řečeno. Systém pluska je propracovanější a zákonitě tedy i složitější než klasické DrD. Zezačátku mi sice z některých kapitol šla hlava kolem, ale celkově to je docela logické a brzo ti to přejde do krve.

Je fakt, že třeba při tvorbě postavy je počítání docela dost, což asi dost začínajících hráčů odradí. Ale při samotné hře a při bojích je těch hodů jen nutné minimum. Klasicky hod na útok, na obranu a na zranění.

Některé kapitoly (viz. zmiňovaná pravidla pro světlo a stín) jsou sice trochu složitější, ale ty můžeš celkem s lehkým srdcem vynechat, nebo je používat až když budeš základní pravidla bravurně ovládat. Stejně tak bych třeba začátečníkům nedoporučoval rozehrávat postavu theurga. Teďka když jsem si příručku dvakrát pročetl a jako PJ už jsem s ním při hře pracoval, tak mi přijde docela pochopitelný a logický. Ale zpočátku jsem ho stokrát proklínal a místo pořádného hraní jsem akorát listoval v pravidlech. Ostatní postavy jsou podstatně jednodušší. Therurg je rozhodně zajímavý a přináší do hry nové rozměry, ale pro začátečníky není.

Ale fakt je, že ne všem musí plusko sednout. Pokud chceš mít jistotu, tak si zkus pravidla někde půjčit a mrknout do nich a uvidíš sám.
The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything. -Friedrich Nietzsche
PJ roku - «AK» 2009

Gran - 30. července 2007 08:19
Gran

Miar 29. července 2007 23:29

Systém DrD+ se na první pohled zdá složitý, ale snadno přejde do krve (kromě kapitoly Světlo, to nikdo nečtěte, jestli nechcete riskovat duševní chorobu =P).
Rozdíly např. v soubojovém systému:
V DrD porovnáš útok a obranu a podle rozdílu zjistíš zranění.
V DrD+ ti tento rozdíl řekne jen místo, které jsi zasáhl, takže si hodíš ještě jednou, abys velikost onoho zranění určil. Plus tedy jukneš do tabulky, kolik to vlastně je (je tam potřeba převod z "bonusu" na "hodnotu"), ovšem až do 12-ti je bonus roven hodnotě (teprve "+13" se rovná "14 křížků zranění").

Myslím ale, že složitost není o tolik vyšší, aby se nedala zvládnout. Hlavní ale na Plusku je, že podporuje RP - všechna povolání mají svou "duši" a zkušenosti se rozdávají za hraní, ne za prosté zabíjení potvor.

Miar - 29. července 2007 23:29
Miar

no podlouhém uvažování jsem dospěl k názoru, že mi pravidla klaického DrD nevyhovujou. Nechce se mi naslepo kupovat pravidla DrD+ když o něm moc nevim, proto jsem se rozhodl zeptat se na radu zkušenějších. zajímalo by mě, jak moc si jsou DrD a DrD+ podobné a v čem se liší. Předpokládám, že plusko je pro náročnější hráče, ale na druhou stranu mě odrazuje samé počítání nebo zkoumání tabulek. už třeba na systém cestování ve volné přírodě v DrD jsem se vybodl, protože mi přišlo dost přehnané počítat kvůli každé procházce body pohybu apod. třeba mi ušetříte peníze :-))
chrocht

vrab - 22. července 2007 11:57
vrab

Gran 22. července 2007 09:42
Dík, takhle jsem si představoval odpověď ;) ale co, když už tu jsem, porčtu i od Trilla ;)

Gran - 22. července 2007 09:42
Gran

Džizis to je trochu složitý popis boje.

Zde je srovnání soubojového systému DrD a DrD+:

V DrD porovnáš útok a obranu a podle rozdílu zjistíš zranění.
V DrD+ ti tento rozdíl řekne jen místo, které jsi zasáhl, takže si hodíš ještě jednou, abys velikost onoho zranění určil.

Trill - 21. července 2007 23:44
Trill

vrab 21. července 2007 23:05

Zo začiatku (a najmä ak nepoznáš pravidlá a nevidíš súvislosti), môže celý systém (nie iba ten bojový) pôsobiť dosť chaoticky a zložito..
Zdanie však klame a ak sa prekúšeš všetkými tými vzorcami na výpočet niečoho (ktoré sú ale v podstate postavené na jednom jedinom flexibilnom vzorci) a všetkými tabulkami a pravidlami, zistíš, že ten systém vlastne vôbec nie je zložitý, ale jednoduchý a že v sebe zahŕňa naozaj odpovede na takmer všetky otázky.. (a na tie otázky, na ktoré odpoveď nenájdeš v pravidlách, si odpoveď ľahko vytvoríš sám na ich základe..)

Aby som však nehovoril stále o ničom, ale vysvetlil ti hlavne ako to funguje s bojami. V provom rade na základe klasických atribútov vypočítajú hodnoty pre BOJ, ÚTOK, OBRANU, STRELBU a na základe týchto hodnôt sa vypočítajú hodnoty pre každú jednu zbraň s ktorou postava bojuje (pre luk, pre meč, dýku, sekeru, palicu, hviezdicu....).. zbraň potom vyzerá napr následovne:

Zbraň: Dýka
Jednoruční držení zbraně
Boj s daným typem zbraně: 1 stupeň
BČ: 3
ÚČ: 0
ZZ: 0
OČ: 1 (2)
(4 mince)

Boj

Ja bych si to predstavoval tak, ze kazdy si na zacatku kola rozmysli, co vlastne chce delat.

Napise svuj plan (útok, prezbrojenie, zmena polohy, vybratie/podanie/použitie predmetu...) vcetne toho, jakou fintu ci dovednost chce pouzit (toto by bolo rozumné posielať šeptom), kolko krokov a kam urobí, čo kričí a zda se bude chtit branit pred svou akci (ak sa ale rozhodne pre obranu zbraňou pred akciou a následne ju aj použiju, všetky ostatné akcie stráca a v tomto kole sa môže už iba brániť - dvakrát štítom. Ak zvolí obranu štítom, môže po tejto obrane ešte vykonať svoju plánovanú akciu a po nej sa ešte brániť raz štítom a raz zbraňou), nebo nikoli.

Muze take urcit preferovanou cast tela, na kterou chce utocit, kdyz mu to odkryti dovoli(to už zistí PJ a následne vyhodnotí).

Soucasti zpravy by byly vsechny hody na BOJ, UTOK, OBRANU a SILU ZRANENIA a to v tomto poradí.., pokud by vse slo podle planu, PJ by hned mohl urcit vysledek. Ten oznámi každému osobitne šeptom podľa toho, ako dopadla jeho akcia + konečné zhrnutie a uzatvorenie kola pre všetkých. Potom zaháji druhé kolo, oznámi pozície a nastávajúcu situáciu a vyzve Vás k akciám a hodom..

Hod na boj = Určuje vašu iniciatívu, rýchlosť reakcie, určuje, kto sa dostane k akcii prvý a kto posledný. Ak je Váš hod na boj dostatočne vysoký (hovoríme, že postava získala prevahu), umožňuje špeciálne akcie..)

Útok = Ak sa rozhodnete toto kolo pre útok, je potrebné vybrať si aký útok chcete zvoliť. Takmer vždy sa dá urobiť bežný útok tvárou v tvár. Ostatné útoky (viď možnosti v boji - napr bezhlavý útok, nátlak, sústredenie na obranu...) sú iba rôznymi obmenami..

Obrana = Treba sa rozhodnúť, či sa toto kolo budeme aj brániť. Uhnúť sa dá takmer vždy, ale tiež môžete útok kryť štítom, alebo svojou zbraňou (nie obomi súčastne).
Pre kryt zbraňou, alebo štítom však platia nasledujúce pravidlá:
* Zbraňou je možné kryť iba jeden útok za kolo
* Štítom je možné kryť dva útoky za kolo
*Zbraň použitá k obrane už nemôže byť použitá v útoku, jedine, že by ste ňou zaútočili ešte pred obranou
* Počet uhýbaní nie je obmedzený

Hod na útok a hod na obranu
Keď ste sa teda rozhodli čím (ak vôbec) budete útočiť a čím sa budete (ak sa budete) brániť. Nasledujú hody - útočník si hodí 2k6 a priráta k hodu svoje útočné číslo (zapísané v denníku pri zbrani s ktorou útočník útočí). to je výsledok HODU NA ÚTOK.
Obránca si tiež hodí 2k6 a hod si pripočíta k oč a pokial útok kryje zbraňou, tak si pripočíta aj kryt zbrane. To je výsledok HOHU NA OBRANU.

Ak útočník svojím hodom na útok prekoná súperov hod na obranu, znamená to, že obranca sa odryl a umožnil útočníkovi, aby ho zasiahol. Čím viac prekonal útok obranu, tým viac sa obránca odkryl a útočník má viac možností kam obráncu zasiahnuť. Tomuto čílu hovoríme odrytie..

Odkrytie = hod na útok - hod na obranu

Odkrytie 1 - 5 - iba telo
6 - 9 - telo, ruky, nohy
10 a viac - telo, ruky, nohy, hlava

ZZ = Už teda vieme, že útočník zasiahol, dokonca vieme aj kam, ale nevieme aké zranenie spôsobil. A na to nám slúži hod na silu zranenia..
Zásah do hlavy je vysoko nebezpečný a preto sa pri zásahu do hlavy automaticky navýši sila zranenia o bonus +2..
Body zranenia zistíme tak, že od sily zranenie odpočítame ochranu Vašej zbroje..

No.. trochu vyčerpávajúca odpoveď, ale dúfam, že aspoň trochu zrozumitelná.. :D ak by to niekto dokázal vysvetliť jednoduchšie, hádam ti pomôže viac.. :P
"War in the east, war in the west War up north, war down south War, war, rumours of war..." Bob Marley

Amthauer - 21. července 2007 23:15
Amthauer

Složitější, než u klasického DrD, ale jinak celkem jednoduché, počítání moc není, zas jenom prováváš, kdo hodil víc... A narozdíl od rozšířeného boje v klasickém DrD nemusíš kutit nic s hexama, stačí ti jen představivost.
- What is a life devoid of strife?

vrab - 21. července 2007 23:05
vrab

Ahoj, předem upozornˇuju že nevim o DRD+ zhola nic ;)

Přemýšlim k přestupu k DRD+, ale totálně zatim nevím jak to je tam s bojema. Slyšel jsem že je to moc a moc složiý a samý počítaní, ale to se mi moc nezdá. Jinak by asi neměl takové zázemí u hŕaćů ;)
Tak jak je to prosím s těma bojema? ;)

Trill - 29. června 2007 11:23
Trill

Gran 29. června 2007 10:53

mám pocit, že tam sa teraz rieši niečo úplne iné, v čom som zatial stratený :D , ale ak myslíš, že je to dostatočné zhrnutie toho, čo sa tu preberalo a je to hodné skopčiť na lopuch, tak nedbám :D
"War in the east, war in the west War up north, war down south War, war, rumours of war..." Bob Marley

Gran - 29. června 2007 10:53
Gran

Překopíruj si to raději do diskuse o Alchymistovi, tam ti víc lidí odpoví ;)

Trill - 28. června 2007 13:53
Trill

Tak som sa konečne tiež dokopal k alfa verzii alchymistu a musím súhlasiť s postrehmi, ktoré ste zatial mali..

Hádam pridám kvapku do mlynu...

Už samotný názov "wodka" znie až príliš.. alkoholicky :) a priznám sa, že destilácia wodky z krvy ako jediný možný spôsob získania magenergie mi príde trošku plytký..

Mal by som k tomu hádam pár otázok..
Kolko krvy by som vlastne potreboval, aby som z nej vydestiloval wodku? 3, 4 deci? A hlavne, kolko wodky z tohoto množstva krvy získam? 0,05 deci? Kolko takto vydestilovanej wodky je potrebné a na čo presne? Čím zložitejší lektvar, tým viac wodky treba, pedpokladám..
Tu by som skôr zastal názor, že by sa malo jednať o akýsi všeobecný spôsob získania magenergie a súhlasím aj s tým, že by bol najjednoduchší a najľahšie prístupný.. Nahodil by som tam ale za takéto získavanie také postihy, či zranenia, aby si alchymista naozaj rozmyslel kedy a prečo by mal sám seba zraniť... a aby to naozaj neostalo tou najľahšou metódou..

Tiež by som sa skôr priklonil k tomu, že každý obor by mal mať svoje vlastné možnosti pre získanie surovej magenergie.

Lektvary - tekutiny (alkohol, čistá pramenistá voda určitej kvality, krv jednorožca, dažďová voda z východných pralesov, rosa nazbieraná v určité obdobie, možno tekutiny z určitých plodov, koňská moč a podobne...) - súhlasím (pre výrobu akejsi tekutiny mi to príde celkom logické a tiež najjednoduchšie - tekutina sa zmieša s destilátom + suroviny typu žabacie oči a myšie chvosty :) ) jednoduché, pôsobivé a samzrejme, čím silnejší lektvar, tým ťažšie zohať onú tekutinu..
napr: Lektvar rudého kríža by sa dal pripaviť aj z moči kravy, či koňa + ďalšie suroviny a iné lektvary napr ťažšie...

Drogy - tu som to trochu nepochopil - " nebo nepřímo - nafetovat se do tranzu a získat magenergii jako čaroděj?" Nie som si istý, či som to pochopil správne, ale samotná magenergia je potrebná na výrobu drogy, ktorej rozdielnosť od lektvarov bola popísaná nižšie (s rozdielnosťou súhlasím).. Načo je potom dobré nadrogovať sa nejakou drogou, aby som v tranze ako čarodej získal magenergiu na jej opätovnú prípravu? Ak nechceme príliš zasahovať do chemickej prípravy drogy ako to funguje v realy, tak by podľa mňa úplne stačilo, aby magenergiu "destiloval" alchymista priamo z bylín (alebo iných surovín) (čím by mohlo vzniknúť viacero druhov magenergie v závislosti na druhu bylinky) a túto magenergiu následne uvariť s čímkolvek (s tabakom, s papyrusom - niečo ako trip, možno s akýmkoľvek jedlo.. podla fantázie hráča..)

- tu mi teda vyšlo, že musím súhlasiť s beornom a to: " Že by tedy šla magenergie teoreticky destilovat z čehokoliv, ale u většiny předmětů by to bylo prakticky nemožné. Vlastní krev bych nechal jako obecnou možnost - z ní by bylo získání energie nejjednodušší."
Iba by som dodal, že aj kvalita magenergie by sa mala líšiť a to práve na základe toho, z akého predmetu, tekutiny, byliny... sa destiluje (už vidím tu tabuľku kvality magenergie :) )

- technológia - tu zatial nemám nič, možno ak by sa jednalo o niečo konkrétne.. čo si vlastne pod technológiou predstavujete? práve výbušniny, či zvláštne zbrane? mechanizmi, alebo televízor? :D:D

- talismany - naviazanie blúdiacích duší sa mi veľmi pozdáva, rovnako ako aj celkový Granov výklad.. Tu súhlasím hádam so všetkým..
- bytosti - rovnako, ale neviem, či by toto nemala byť naozaj skôr iba doména theurga..
- hvezdár - tiež mi to príde skôr zbytočné a popravde, neviem si predstaviť hvezdárov prínos pre družinu, poprípade tomuto by sa mohol theurg, čarodej, kňaz i alchymista venovať tak nejako okrajovo...

- hádam by mi už chýbala iba obyčajná výroba magických zbraní (čo by sa hádam dalo prirovnať k talizmanom, ale nejednalo by sa práve o prívesky, ale o celé zbrane, či zbroje)

na záver by som už hádam iba toľko, že najviac nezrovnalostí začne vyskakovať, keď sa začne rozmýšlať nad konkrétnymi mechanizmami, či príkladmi a situáciami...

Trill
"War in the east, war in the west War up north, war down south War, war, rumours of war..." Bob Marley

Gran - 19. června 2007 17:46
Gran

Nenazýval bych to "Speciální", ale "Ostatní" - "Speciální" zní totiž jako spider-manův pavoučí smysl a schopnost zapálit oheň pohledem, než jako nějaké ty základní znalosti.

Profa - 19. června 2007 17:14
Profa

Promiň, jsem trochu opožděný. Ale nenazýval bych to "Ostatní", ale "Speciální" - to zní propracovaněji.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)