Rozcestí (108 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 ... 137 ⇒|

Kaveh - 7. prosince 2010 20:22
Kaveh

Urilis 7. prosince 2010 20:20
Na tom něco bude.Myslím že tu zkušenost má každý druhý zde na Aragu.(Já ji mám hned několikrát.)

In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Cenere - 7. prosince 2010 20:22
Cenere

A najednou jsem zase já ta zlá a nemožná......

enca - 7. prosince 2010 20:21
enca

Pak tu máme druhý problém - gramatiku :)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Kaveh - 7. prosince 2010 20:21
Kaveh

Cenere 7. prosince 2010 20:19
Když ti to tak vadí tak pojď na poštolku.Stejně už nemám co bych řekl..:)
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Urilis - 7. prosince 2010 20:20
Urilis

Cenere 7. prosince 2010 20:19
Hmm, pokud by ti napsal na poštolku, spálila bys jej pohledem se slovym, že tě nemá rád.Znám z vlastní zkušenosti...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Cenere - 7. prosince 2010 20:19
Cenere

Kaveh 7. prosince 2010 20:18
Kdybys neměl, stěžuješ si na poštolku a ne před všemi. :/

Kaveh - 7. prosince 2010 20:18
Kaveh

Cenere 7. prosince 2010 20:16
Problém s tebou fakt nemám.Jak si tě ale máme všímat když pořád píšeš že odchází se svěšenou hlavou někam do lesa.Navíc jsi pořád na konci družiny a pořádně pozadu..:D

In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Cenere - 7. prosince 2010 20:16
Cenere

Kaveh 7. prosince 2010 20:15
Ono nejde o to, že ji nemáte rádi, ale o to, že mě přehlížíte a dokud nezačnu takhle řvát, neuvědomíte si, že tam jsem. :D :D :D A pokud se mnou máš takový problém, prosím, jsem k dispozici i na poštolce. :P

Kaveh - 7. prosince 2010 20:15
Kaveh

Cenere 7. prosince 2010 20:12
Alespoň by jsi nemusela v jeskyni kňučet že jsi chudák skřetka diskriinovaná..:) Hold každý nemá skřety rád...

In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Urilis - 7. prosince 2010 20:14
Urilis

Cenere 7. prosince 2010 20:12
O tom nikdo nemluví, ale zkoušet hrát postavu která nebude mít 3 hlavy, křídla popřípadě to nebude ohizdná, ubrečená dívenka z které se nakonec vyklube mutant 100123X...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Cenere - 7. prosince 2010 20:12
Cenere

Kaveh 7. prosince 2010 20:10
Nebo je prostě zvyk,že všichni hrají za lidi, kterými jsou, elfy apod.? .D To se vám furt musím přizpůsobovat? Tak to ne. ;) Mě prostě přitahují bizarnosti. :D A když hraju za obyčejnou lidskou dívku, tak obvykle nikdo hrát nepřijde. :D

Torreador - 7. prosince 2010 20:11
Torreador

Zvětšit počet znaků.

Vzhledem k tomu čeho byl člověk každou chvilku svědkem tak toho, že lidi si myslí, že čím je delší příspěvek, tak tím je to lepší. To znamená že do příspěvku nacpou spousty, spousty blbostí jenom aby byl dlouhej a dle jejich vědomí a svědomí kvalitní.

Blefuj.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Fenda - 7. prosince 2010 20:10
Fenda

Kaveh 7. prosince 2010 20:08
Nikdy jsem neměl problém s místem. Prostě jsem to zkrátil a vyhodil nepotřebné ... a přiznávám, že jsem tak kolikrát vyhodil i celou postavu. Aspoň rychlá redukce nepotřebného ...

Kaveh - 7. prosince 2010 20:10
Kaveh

Cenere 7. prosince 2010 20:00
Navíc když hraješ za všelijaké potvory tak se potom nediv že tě v jeskyni lidé odstrkují.Vem si třeba skřeta.Nenáviděná rasa a ty přeci pořád mručíš že skřetku nemáme rádi..:P

In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Cenere - 7. prosince 2010 20:10
Cenere

Už mlčím. Budu jen nevinně přihlížet. :D

Urilis - 7. prosince 2010 20:09
Urilis

Kaveh 7. prosince 2010 20:08
1000 znaků je dosti, pokud chceš psát nějakou extra situaci tak to hold rozkouskuješ...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Fenda - 7. prosince 2010 20:08
Fenda

Urilis 7. prosince 2010 20:07
Hlavně to tam nepatří ... je sice pěkné, že to někdo popíše hned na začátku, ale to po pár příspěvcích "zmizí", takže nově příchozí ví stejně prd

Torreador - 7. prosince 2010 20:08
Torreador

Urilis 7. prosince 2010 20:03

Moc to řešíš.

Kaveh 7. prosince 2010 20:03

Ty jsi kecka až to bolí.

To by mělo být v popisu postavy:

Jméno: El chucher

Popis: Magič ze všech nejmocnější, náladovej jako babička při měsíčcích, který si libuje v tom měnit na potkání lidem nos na lízátko.

... to by totiž báječně popisovalo postavu namísto toho jak vypadá že?
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Fenda - 7. prosince 2010 20:08
Fenda

Urilis 7. prosince 2010 20:07
Hlavně to tam nepatří ... je sice pěkné, že to někdo popíše hned na začátku, ale to po pár příspěvcích "zmizí", takže nově příchozí ví stejně prd

Kaveh - 7. prosince 2010 20:08
Kaveh

Fenda 7. prosince 2010 20:05
Vím ale i přesto jich bylo málo.A myslím že není na škodu vždy mít trochu místa navíc.Tedy,alespoň u mě.Co se týče hry na rozcestí,taky by neuškodilo zvětšit počet znaků.

In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)