Rozcestí (110 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 ... 137 ⇒|

AskadrinSidlong - 7. prosince 2010 18:05
AskadrinSidlong

A mě přijde že tohle už není k tématu ale totálně off topic
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Kaveh - 7. prosince 2010 18:03
Kaveh

Vážně? Já mám malou lodičku..:)
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Urilis - 7. prosince 2010 17:53
Urilis

Kaveh 7. prosince 2010 17:52
A já mám kachničku do vany, je mezi tím nějaký rozdíl ? :P
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Kaveh - 7. prosince 2010 17:52
Kaveh

Urilis 7. prosince 2010 17:50
Copak,ztráta paměti? :) Mám očité svědky!!
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Urilis - 7. prosince 2010 17:50
Urilis

Kaveh 7. prosince 2010 17:47
Opravdu nevím, o čem mluvíš :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Kaveh - 7. prosince 2010 17:47
Kaveh

Urilis 7. prosince 2010 17:40
Přepisovat umí každý..:) Dokonce i takový blbec jako jsem já..xD
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Urilis - 7. prosince 2010 17:40
Urilis

Kaveh 7. prosince 2010 17:32
Nevím o čem mluvíš.
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Darwin - 7. prosince 2010 17:34
Darwin

Jdu si nějaké ty popisky přečíst.

Kaveh - 7. prosince 2010 17:32
Kaveh

Urilis 7. prosince 2010 17:28
Nesměj se jí.Luigis family? :) Proč to tam vůbec máš když skoro sci-fi nehraješ?? :)
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Urilis - 7. prosince 2010 17:28
Urilis

Cenere 7. prosince 2010 17:12
Tvé popisy postav jsou dosti zvláštní, a o samotných postavách nemluvě...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

AskadrinSidlong - 7. prosince 2010 17:23
AskadrinSidlong

Cenere 7. prosince 2010 17:12

maybe...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Cenere - 7. prosince 2010 17:12
Cenere

AskadrinSidlong 7. prosince 2010 17:09
*polkla* Mám nepříjemnej pocit, že bych byla první na řadě, co? :P :SD

AskadrinSidlong - 7. prosince 2010 17:09
AskadrinSidlong

Urilis 7. prosince 2010 17:08

kdybych mohl budu i škrtit, škrábat oči a ukazovat sprosté části těla...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Flarin - 7. prosince 2010 17:08
Flarin

Joooo, s postava jsem to dělal taky. Ale s přízpěvkama? To by mě nebavilo furt přepínat okna :D
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Urilis - 7. prosince 2010 17:08
Urilis

AskadrinSidlong 7. prosince 2010 16:27
Tak tvrdá slova ? :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Kaveh - 7. prosince 2010 17:05
Kaveh

Pravda,už jsem to také promýšlel.Nicméně tu lenivost si musím přiznat...:) A souhlasím s Askadrinem.Mít v popisu postavy něco jako:Nechte se překvapit.Je vážně na nic.Já například si ukládám postavy ve wordu.Poté už jen zkopíruji která se mi nejvíce hodí na sitku..:P
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Flarin - 7. prosince 2010 16:43
Flarin

Napadá mě řešení "20. patro-cihla-terč" :D Ale teď vážně, zvyšovat limit pro vykopnutí? Nevím, nikdy jsem si nepsal přízpěvky do wordu ani nikam jinam a stíhal jsem, pokud jsem zrovna nedělal něco jiného. Můj názor je, že je to docela zbytečný. Pokud člověk chce, tak to za črtvt hodinky stihne.
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

AskadrinSidlong - 7. prosince 2010 16:27
AskadrinSidlong

Dnes se mi stala přesně ta věc kterou jsem tušil.

Po krátičké rozmluvě s jedním idiotem na téma popisů v popsiu postavy se mi dostalo této odpovědi. DOtyčný měl v popisu nicneříkající větu Co zrovna chci nebo něco takového

Řekl jsem že takový jako on by měli dostávat BAN z principu. A jeho odpověď?

Cituji: Tak to mají všichni. To by jste sakra prodělali
:-P :-P :-P

Takže tímto chci říct sráčům co nedokáží napsat popis postavy, Pěkně jste zmršili dnešní generaci hráčů...jděte si za to někam rozbít hlavu protože si nic víc nezasloužíte :PPP

Pořád tu fňukáte jak by se dalo zlepšit tohle a tamto ale věci co máte používáte asi jako indové kondomy...fakt je mi z vás zase jednou na nic...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 7. prosince 2010 15:59
AskadrinSidlong

rafaela 7. prosince 2010 15:51

Kvalitní příspěvek jde napsat za 3 minuty i u dysgrafika a dyslektika (to první je dost neadekvátní výmluva při psaní na pc) :P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Mr.Frost - 7. prosince 2010 15:57
Mr.Frost

Ale je to zbytočné. Je tam myslím 15min. Hádam každý má v počítači aspoň Poznámkový blok, kde by to mohol písať. Iná vec je keď hraje 4-5 hráčov, ale to nastane málokedy, a myslím, že hráčovi nerobí taký problém napísať //. a ani to tak neotravuje pri hre.

Ďalšia vec, keby saten limit zvýšil povedzme na 20 min. Hrala by nejaká skupinka 5 hráčov + hráč, ktorý by bol afk. Čiže miestnosť by bola kompletne zaplnená a čo má teraz spraviť ďalší hráč, ktorý by si s nimi rád zahral a Správca nie je online aby afk hráča vykopol..

Podľa mňa je zvyšovanie limitu fakt zbytočnosť. Proste niektorí jedinci sú príliš lenivý aby si otvorili program v ktorom by postupne písali svoj príspevok..
"Tak to teda nie, my pôjdeme do tankov a zrovnáme Budapešť!" J.Slota

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)