Rozcestí (109 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 ... 137 ⇒|

Fenda - 7. prosince 2010 20:07
Fenda

enca 7. prosince 2010 20:03
a kolikrát to ani neumí říct bú, aby si jich jeden všiml ...

Urilis - 7. prosince 2010 20:07
Urilis

Fenda 7. prosince 2010 20:05
Plně souhlasím, občas je to na dlouho, když mám číst barvité slohové práce o tom, jak támhle ta květina kvete...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Fenda - 7. prosince 2010 20:05
Fenda

Kaveh 7. prosince 2010 20:03
Hm? Moc nechápu ...
K čemu víc znaků? Jestli se nepletu, má to být stručně to, co jeden vidí, když onu postavu potká ... takže žádná charakteristilka, žádné životopisy ...

enca - 7. prosince 2010 20:03
enca

Cenere 7. prosince 2010 20:00
Ne, tady jde jenom o to, že jste všichni líní. Místo toho, abyste se zamysleli, jak to teda napsat, aby to vypadalo dobře, raději čučíte do blba a pak se divíte, že vás každej ignoruje ..
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Urilis - 7. prosince 2010 20:03
Urilis

enca 7. prosince 2010 20:01
Ah, nehodlám ti tu vyvracet tvé dokonalé teorie proč to nepoužívat, samozřejmě mravní normu jsi nepoužil, ale chápeš snad, proč by to mohlo býti nevhodné...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Kaveh - 7. prosince 2010 20:03
Kaveh

Fenda 7. prosince 2010 19:59
Nic ti ale nebrání dělat to tady.Navíc se jistí lidé tolik štvali se zvětšením počtu znaků v popisu postavy a stejně má většina popis který nic o postavě nevyjadřuje.Podle mě by tohle měl být odpad Aragornu a ne ti co špatně hrají.
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

enca - 7. prosince 2010 20:01
enca

Urilis 7. prosince 2010 19:59
O významu toho slova mě moc poučovat nemusíš, znám jej docela důvěrně :)
No a k té nelibosti - jedná se o slovo obecně používané, tak nevím, proč by se nemělo zamlouvat :)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Cenere - 7. prosince 2010 20:00
Cenere

enca 7. prosince 2010 19:57
Kdo se tím hájí? :D Nevím, jestli umřela, v dalších momentech po té ampulce jsem padla do ignoru. :D Je těžké dva hádající upíry "požádat" o pozornost a rozptýlit je už těžší. :D Bych musela lesda hrát sama se sebou. :D Zase. :D

Fenda - 7. prosince 2010 19:59
Fenda

Kaveh 7. prosince 2010 19:57
Jistě že by se měli dodržovat ... je to jako by jsi vlezl do banky celej zakuklenej. Být strážný, hned bych tě picl jako lupiče ... sakra, proč já se jen líp neučil, mohl jsem dělat v bance, být v teplíčku a ještě si dělat zářezy na pažbu

Urilis - 7. prosince 2010 19:59
Urilis

enca 7. prosince 2010 19:55
Je to slovo které vyjadřuje, že je něco rituálně čisté a tudíž pro židy ,,možné".Nevím, zda-li jsi to použil v tomto významu, nebo ve významu přeneseném, ale opravdu by se to některým nemuselo líbit...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

enca - 7. prosince 2010 19:57
enca

Cenere 7. prosince 2010 19:53
O osudu postavy rozhoduje pouze její vlastník, takže tímhle bych se moc nehájil :)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Fenda - 7. prosince 2010 19:57
Fenda

Cenere 7. prosince 2010 19:53
Hm, to jste jedna z mála, co si je nechá zabít a nedělá nesmysly, jan aby je zachránil. I když teď jsi nejsem jist, jestli je to i ve Vašem případě pravda ... budu věřit, že ano

Kaveh - 7. prosince 2010 19:57
Kaveh

Stejně si myslím že by se popisy měly dodržovat.Něco jako:Co chci, kdy chci je dost otravný.
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

enca - 7. prosince 2010 19:55
enca

Urilis 7. prosince 2010 19:49
Čím je slovo košér nevhodné?

Darwin 7. prosince 2010 19:51
Já vím, ale mohl jsi to vyřešit nějak elegantněji. Třeba to říct hříšníkům šeptem ;-)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Cenere - 7. prosince 2010 19:53
Cenere

Ono je těžký tam mít popsanou postavu, kdyžvíš, že ti jí pak někdo zabije :D *mrkne po Encovi* :D

Darwin - 7. prosince 2010 19:51
Darwin

enca 7. prosince 2010 19:42

"Popis, strašné, po večeři si to půjdu zkontrolovat."

U některých hráčů jsem tam totiž viděl jen pár pomlček a podobně. Enco neser mi.

Urilis - 7. prosince 2010 19:49
Urilis

enca 7. prosince 2010 19:42
Musím tě upozornit, že výraz košér je nevhodný, mě jakožto kontroverzně založeného žida to sice nechává chladným, ale prosím tě...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

enca - 7. prosince 2010 19:42
enca

Taktéž se ztotožňuji s názorem, že nepopsání postavy je humus hodný banána, ale to, že někdo zkritizuje popisy, které byly docela výstižné a člověku napomáhající při představě postavy, mi nepřijde moc košér.
Udělal to Darwin a udělal to tak, že napsal "Popisy strašné, po večeři si to půjdu zkontrolovat." pak znovu přišel, nikomu nic nevysvětlil a zase zmizel. Tak kde to jsme? :)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Fenda - 7. prosince 2010 18:42
Fenda

hm

Urilis - 7. prosince 2010 18:10
Urilis

AskadrinSidlong 7. prosince 2010 18:05
Evidentně nemáš nic, s čím by jsi mohl čeřit vodní hladinu vany :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)