Rozcestí (111 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 ... 137 ⇒|

rafaela - 7. prosince 2010 15:51
rafaela

a je to potřeba, vymýšlet takové triky? vážně by doba mezi posledním příspěvkem a vyhozením nešla prodloužit?
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

AskadrinSidlong - 7. prosince 2010 13:12
AskadrinSidlong

Bombargo 7. prosince 2010 00:07

nebo hold někomu "pošetpáš tečku do ucha" :)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Bombargo - 7. prosince 2010 00:07
Bombargo

Kaveh 6. prosince 2010 20:34
Taktiež je možnosť písať "//." prinajlepšom keď je tam aj Správca aby to hneď mazal.
I like my weapon how I like my music. Heavy and Metal.

AskadrinSidlong - 6. prosince 2010 20:49
AskadrinSidlong

Kaveh 6. prosince 2010 20:34

Piš si příspěvky ve wordu, nejjednodušší řešení...a promýšlej si je už když čteš příspěvky ostatních. Nestrávíš pak tolik času vymýšlením a bude ti to stačit...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Kaveh - 6. prosince 2010 20:34
Kaveh

Hmmm,měl bych snad jedinou výtku k rozcestí:Rozhodně by neuškodilo kdyby byl větší časový limit než někoho systém vykopne.Kolik lidí bylo třeba uprostřed psaní když je to vykoplo? Mě samotnému se to stalo už víc jak třicetkrát a je to vážně nepříjemná věc,jestli mi rozumíte.
In war,victory in peace,vigilance, in death,sacrifice....

Bombargo - 18. listopadu 2010 23:19
Bombargo

Môj návrh na situáciu pre fantasy Rozcestí:

Pútnické miesto

Mohutné koruny stromov zakrývajú pútnické miesto uprostred starého lesa zasvätené miestnemu bohu ktorý podľa legendy počas požiaru tohto lesa ktorý sa stal pred mnohými rokmi pomohol uhasiť oheň a znovu priniesť život na miesta kde ho požiar vyhnal. Napriek tomu že k tomuto miestu nevedie chodník často je tu dostatok ľudí ktorý buď hľadajú duchovný pokoj alebo vyliečenie z chorôb.

Nad vašimi hlavami prešiel silný vietor ktorý rozhýbal všetky vetvy na stromoch a zašuchotal všetkými listami naokolo. Nedokážete sa ubrániť pocitu ako keby na tento les stále niekto zvrchu dohliadal.

Okolo vás prešla potichu nevšímajúc si vás malá skupinka putovných mníchov zahalených v bielych róbach.

Jednému z ľudí ktorý sem prišli pre zázrak sa pred vami podlomili nohy a mešec peňazí ktorý mal pri sebe padol pred nohy jedného z vás.

,,Svätá voda na predaj! Svätá voda na predaj!" rozlieha sa hlas miestneho obchodníka snažiaceho sa zbohatnúť na tohto mieste.

Na jednom mieste ste sa zastavili keď ste si uvedomili že toto je pravdepodobne to meditačné miesto o ktorom sa hovorí že chvíľa meditácie pomáha uvoľňovať telo aj ducha. Kto vie, možno chvíľa odpočinku by pomohla po namáhavých dobrodrúžstvach.

V jednej skupine meditujúcich mníchov sa jeden z nedospelých mníchov porozhliadne okolo seba a nepozorovane si veselo odbehne do lesa.

Hlúčik ľudí okolo prameňa sa konečne rozpustí a vy si ho v poriadku môžte dôkladne prezrieť, bohužiaľ na ňom nevidíte nič zvláštne či nadprirodzené.
I like my weapon how I like my music. Heavy and Metal.

Eugenio - 8. listopadu 2010 19:11
Eugenio

Hustý
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Taury - 3. listopadu 2010 17:15
Taury

Scout 3. listopadu 2010 06:34

Mám to dojednat u nás na Orlíce?
Milovat znamená žít.

Python - 3. listopadu 2010 11:00
Python

A kdo to pak bude v tom stavu vytahovat/vylejvat?

Nicméně je pravda, že by nebylo od věci vymyslet, jak to udělat aby to fungovalo průtokově. Necháme si to patentovat a mafie z celého světa nám budou platit :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

pavel - 3. listopadu 2010 09:41
pavel

Scout 3. listopadu 2010 06:34
Sud bude stačit jeden přece se tam můžou vystřídat :)
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Scout - 3. listopadu 2010 06:34
Scout

Sepište sem svoje rozměry, budou se hromadně objednávat plechové sudy a louh.
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Python - 2. listopadu 2010 21:47
Python

Si je klidně nech a já osobně ti pro radost klidně přidám kravatu z ocelovýho drátu :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

enca - 2. listopadu 2010 21:42
enca

Ty boty jsou pro mě! Ještě aby je dostal někdo jiný, to bych se opravdu zlobil!
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Fenda - 2. listopadu 2010 21:41
Fenda

python 2. listopadu 2010 21:39
Šmankote, ten cukr je do betonu. Nasyp ho do něj, až ho bude míchat a seš v klidu. Teda do doby, než betonové botky vymění za traverzu ...

Urilis - 2. listopadu 2010 21:39
Urilis

To je piko :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Python - 2. listopadu 2010 21:39
Python

nenene to není cukr...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Fenda - 2. listopadu 2010 21:32
Fenda

python 2. listopadu 2010 21:21
Klidek, nos si s sebou pytlík cukru a bude to v pohodě ;)

Python - 2. listopadu 2010 21:21
Python

A sakra....vidím se na dalšího zákazníka betonářského koncernu :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Darwin - 2. listopadu 2010 21:16
Darwin

python 2. listopadu 2010 20:56

Poznamenáno. :)

Python - 2. listopadu 2010 20:56
Python

Řekl jsem uživatel ;)

Jako aragorňan si ze systému neustále dělám sradnu :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)