Diskuze
Rozcestí
Správci: | enca, sashiko | ||||||||||||||||||||
Popis: | Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2 | ||||||||||||||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||||||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||||||||||||||
Anketa:
| |||||||||||||||||||||
Nástěnka: ~ Aktuální téma na Rozcestí ~ Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky? Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky) Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky) Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky) Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky) Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky) Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky) Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky) Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať) Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt _______________________ Jedna kompletní situace na ukázku: Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá? Podsituace: 1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem. 2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty. 3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno. 4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy. 5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil. 6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy. __________________________________________ zobrazit/skrýt Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-) Aktuální témata: 1. Nové Situace: Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí. Podmínky pro texty: - Fantasy, Sci-fi - Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze) - Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít - Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí - Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou) - Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace. - Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje) - Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem - Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány ___________________________________________ Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu. ______________________________________ Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt
|
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 ... 137 ⇒ ⇒|
Darwin - 8. června 2010 22:40 | |
Nevím jestli jsem až takový pamětník, ale nebyla tady už náhodou jedna výuková jeskyně pro nováčky ? |
Fraiser - 8. června 2010 22:35 | |
python 8. června 2010 22:31 |
Pepča - 8. června 2010 22:33 | |
python 8. června 2010 22:31 |
Pepča - 8. června 2010 22:31 | |
Tyky 8. června 2010 22:24 |
Python - 8. června 2010 22:31 | |
Tyky se nemýlí. Sebe vynechám, ale třeba několik mých přátel, kteří hrají rozcestí na vysoké urovni má status začátečník. Ano, nehrají, ale čím to je? S kým hrát. Jak chcete hrát vysokou hru když s vámi hraje začátečník, neschopný ani sformulovat větu bez chyb. Ano chápu, někteří začínají. A někteří z nich se i chtějí učit. Já sám jsem před asi rokem začínal s několika nováčky. Za rok udělali pokrok, který je znát. A zvládli to i bez XP (pro srandu, já ještě donedávna nevěděl, že něco jako XP existuje. Prostě jsem je nepotřeboval). A i přes jejich pokrok, pořád jsou začátečníky, protože nemají štěstí na přítomnost správců. A kouzelné na tom je, že je jim to jedno. Chtějí hrát, zlepšovat se a daří se jim to. A mě by přišlo fér je za to odměnit. Narážím n to, že systém, jak je navržen, prostě nefunuje, jak by měl. Hráči, kteří si zaslouží status experta mají status začátečníka, protože nehrají rozcestí. nehrají protože se jim prostě nechce hrát s lidmi, kteří klidně napíšou ve slově zapíchnout tvrdé y a ani jim to nepříjde divné. Některým z nich příjde divné, že někdo, kdo se jejich urovni nemůže rovnat má status pokročilý. I to odrazuje a kruh se uzavírá. Takže mi nezbývá, než souhlasit s Tyky. Má pravdu. Kdo se chce učit, zvládne to i bez statů, XP a správců. Ale myslím, že by si tyto propriety zasloužili. A opačný extrém? Lidi kteří kam příjdou, provozují powergame, zlikvidují každý příběh nezničitelností svých postav a věčným spamem. Ovšem mají stejný status jako moji známí, kteří se opravdu lepší a hrají dobrou role-play. Všechno začátečíci bez zjevného rozdílu. Když přehlédnu položku chat, už vím, jestli má cenu tam jít. zda ti, které tam vidím, hrát umějí nebo ne. Ovšem k tomuto rozdělení nelze používat jejich informace o zkušenostech v jejich profilech. Šlo by to, kdyby fungovalo rozdělování XP a urovně byly on Absolute noob, přes začátečník až po experta (i když myslím, že označení mistr je výmluvnější). Co se nápadu na učební jeskyně týče, to je velmi zajmavá idea, na které bych se s radostí podílel. Co je koneckonců krásnějšího, než předávat vědomosti? |
Tyky - 8. června 2010 22:24 | |
já jsem s tím taky na nějakou dobu přestal, ale teď se znova vracím a ti mladší se někteří chtějí učit tedy to tak vypadá
|
Pepča - 8. června 2010 22:22 | |
Snažit se učit někoho, kdo se stejně učit nechce, je jako plakat na špatným hrobě. To nemá vůbec smysl, chvíli jsem si to zkusil, ale přístup lidí tady mi to naprosto znechutil a od té doby se na Aragorn podívám jen proto, abych si vyzvedl případnou poštu a omrknul sledované diskuze... >.<
|
Tyky - 8. června 2010 22:15 | |
Torreador 8. června 2010 22:09 |
Torreador - 8. června 2010 22:09 | |
Vyučovat nemá cenu vzhledem k tomu, že 90% nováčků si rady k srdci prostě nevezme a pořád si bude hrát to svoje imho.
|
Tyky - 8. června 2010 22:06 | |
python 8. června 2010 21:13 |
Python - 8. června 2010 21:13 | |
Scout 8. června 2010 21:09 |
Scout - 8. června 2010 21:12 | |
Člověk který chce být správcem rozcestí a má v podpisu že hlavní koordinátor hry je svině a hajzl? A jaké další "výchovné" prostředky hodláš aplikovat mohu-li se ptát?
|
Python - 8. června 2010 20:55 | |
Cathala 8. června 2010 20:50 |
Tyky - 8. června 2010 20:52 | |
Cathala 8. června 2010 20:50 |
Cathala - 8. června 2010 20:50 | |
python 8. června 2010 20:44 |
Python - 8. června 2010 20:44 | |
hrnecek 8. června 2010 20:42 |
hrnecek - 8. června 2010 20:42 | |
python 8. června 2010 20:41 |
Python - 8. června 2010 20:41 | |
Bude to znít blbě, ale to já mívám :)
|
hrnecek - 8. června 2010 20:41 | |
python 8. června 2010 20:31 |
Python - 8. června 2010 20:31 | |
hrnecek 8. června 2010 20:28 |
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 ... 137 ⇒ ⇒|