Rozcestí (127 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 ... 137 ⇒|

Darwin - 8. června 2010 22:40
Darwin

Nevím jestli jsem až takový pamětník, ale nebyla tady už náhodou jedna výuková jeskyně pro nováčky ?
A když už jsem u toho, jak nováčci s jejich powergame ničí příběhy, neměli jsme tady už i na nějaký čas omezené rozcestí jen pro pokročilé ?

Už to začíná být zase tak trochu začarovaný kruh, jen přišel někdo, kdo to ještě nezkusil a neomlel si kolečka v tom kafemlejnku.

Fraiser - 8. června 2010 22:35
Fraiser

python 8. června 2010 22:31
Jak sám říkáš, expy pro samotnou hru nejsou důležité. Pokud hráč chce hrát, tak hraje a je mu jedno zda je to začátečník podle jeho expů anebo ne. Já sám jsem měl do nedávna status začátečník a bylo mi to jedno. Chtěl jsem si je pořádně zahrát. Expy jsou pro mě osobně jen orientační věc.
Rock'n'roll, Baby!

Pepča - 8. června 2010 22:33
Pepča

python 8. června 2010 22:31

Hezká kooperace :-D
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Pepča - 8. června 2010 22:31
Pepča

Tyky 8. června 2010 22:24

A hlavně, když se podíváš, co tady občas hraje za lidi, tak se mi chce zvracet. Jasně, já vím, sám nejsem žádnej mistr světa nebo něco takovýho, ale prostě...je to moc chtít, aby člověk uměl napsat správně i/y? A jak má nováček dopadnout, když vidí takového hráče hrát třeba celý večer bez toho, aniž by mu kdokoliv cokoliv řekl?

Dobře, budiž, RP je jedna věc, fantazie další, ale přeci, prokrindáčka, to musí být na úrovni, když už to píšu. Kdo to má potom luštit od zástupu hráčů, kteří neznají ani základní pravidla české gramatiky. Na takového člověka se prostě podíváš a může tě napadnout jenom klasické OMG...
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Python - 8. června 2010 22:31
Python

Tyky se nemýlí. Sebe vynechám, ale třeba několik mých přátel, kteří hrají rozcestí na vysoké urovni má status začátečník. Ano, nehrají, ale čím to je? S kým hrát. Jak chcete hrát vysokou hru když s vámi hraje začátečník, neschopný ani sformulovat větu bez chyb. Ano chápu, někteří začínají. A někteří z nich se i chtějí učit. Já sám jsem před asi rokem začínal s několika nováčky. Za rok udělali pokrok, který je znát. A zvládli to i bez XP (pro srandu, já ještě donedávna nevěděl, že něco jako XP existuje. Prostě jsem je nepotřeboval). A i přes jejich pokrok, pořád jsou začátečníky, protože nemají štěstí na přítomnost správců. A kouzelné na tom je, že je jim to jedno. Chtějí hrát, zlepšovat se a daří se jim to. A mě by přišlo fér je za to odměnit. Narážím n to, že systém, jak je navržen, prostě nefunuje, jak by měl. Hráči, kteří si zaslouží status experta mají status začátečníka, protože nehrají rozcestí. nehrají protože se jim prostě nechce hrát s lidmi, kteří klidně napíšou ve slově zapíchnout tvrdé y a ani jim to nepříjde divné. Některým z nich příjde divné, že někdo, kdo se jejich urovni nemůže rovnat má status pokročilý. I to odrazuje a kruh se uzavírá. Takže mi nezbývá, než souhlasit s Tyky. Má pravdu. Kdo se chce učit, zvládne to i bez statů, XP a správců. Ale myslím, že by si tyto propriety zasloužili. A opačný extrém? Lidi kteří kam příjdou, provozují powergame, zlikvidují každý příběh nezničitelností svých postav a věčným spamem. Ovšem mají stejný status jako moji známí, kteří se opravdu lepší a hrají dobrou role-play. Všechno začátečíci bez zjevného rozdílu. Když přehlédnu položku chat, už vím, jestli má cenu tam jít. zda ti, které tam vidím, hrát umějí nebo ne. Ovšem k tomuto rozdělení nelze používat jejich informace o zkušenostech v jejich profilech. Šlo by to, kdyby fungovalo rozdělování XP a urovně byly on Absolute noob, přes začátečník až po experta (i když myslím, že označení mistr je výmluvnější). Co se nápadu na učební jeskyně týče, to je velmi zajmavá idea, na které bych se s radostí podílel. Co je koneckonců krásnějšího, než předávat vědomosti?

Howg, bolí mě prsty.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 8. června 2010 22:24
Tyky

já jsem s tím taky na nějakou dobu přestal, ale teď se znova vracím a ti mladší se někteří chtějí učit tedy to tak vypadá
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Pepča - 8. června 2010 22:22
Pepča

Snažit se učit někoho, kdo se stejně učit nechce, je jako plakat na špatným hrobě. To nemá vůbec smysl, chvíli jsem si to zkusil, ale přístup lidí tady mi to naprosto znechutil a od té doby se na Aragorn podívám jen proto, abych si vyzvedl případnou poštu a omrknul sledované diskuze... >.<
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Tyky - 8. června 2010 22:15
Tyky

Torreador 8. června 2010 22:09
jenže zbývá 10% a pokud jim to hustíš do hlavy furt tak z těch devadesáti procent se stane 20%
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Torreador - 8. června 2010 22:09
Torreador

Vyučovat nemá cenu vzhledem k tomu, že 90% nováčků si rady k srdci prostě nevezme a pořád si bude hrát to svoje imho.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Tyky - 8. června 2010 22:06
Tyky

python 8. června 2010 21:13
souhlasím s pythonem. správce má jako jediný možnost tzv. cukru a biče což je docela dobré. Pokud je hráč odměňován, tak se snaží o hodně více. Jednu při mých začátcích by hnací motor snaha dostat se na zkušeného. Dnes se však tato metoda moc nepoužívá. Znám hned několik hráčů, kteří si nezaslouží post začátečník, ale přinejmenším pokročilý a několik pokročilých, u kterých netuším jak jej získali.....

Pokud je budeme vyučovat a případně i by jsme navrhli výuční jeskyni a naučili je hrát hry. (Ať už rozcestí nebo v klasických forových jeskyních) tak bychom zvýšili jejich produktivitu
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Python - 8. června 2010 21:13
Python

Scout 8. června 2010 21:09
Nechci se hádat, ale první co jsem se naučil, když jsem začínal s Dračákem byly základní tři pravidla. PJ je svrchovaný pán jeskyně, PJ je hajzl a svině, neodporuj PJ, neb platí pravidla 1 a 2.

Výchovné metody? Dobrá otázka. Myslím že pro začátek by stačily takové drobnosti jako občasné popostrčení správným směrem. Pravda, člověk nemusí být správce aby učil méně zkušené (o tom něco vim), ale jako správce může odměňovat, což je v procesu učení velmi důležité.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Scout - 8. června 2010 21:12
Scout

Člověk který chce být správcem rozcestí a má v podpisu že hlavní koordinátor hry je svině a hajzl? A jaké další "výchovné" prostředky hodláš aplikovat mohu-li se ptát?
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Python - 8. června 2010 20:55
Python

Cathala 8. června 2010 20:50
tomu rozumim a nejsem na tom jinak. Ale tato situace není lepší ani v jiných obdobích, tedy pokud já vím.

To s těmi hráči není argument z nejlepších. Někteří hráči se lepší, když mají zájem, zaslouží si pomoc. Ti kteří hrají pořád stejně, dobrá, jednou za čas proklepnout. Ale pak je zde nepřeberné množství hráčů, kteří svou hrou ničí hru ostatních. A mě se málokdy stalo (vlastně jen jednou), že by někdoučinně zasáhl. Jasně, chápu že asi nikdo nemá čas věnovat aragornu celé hodiny denně (nemluvě o tom, že takový jedinec by aragorn musel začít nenávidět :D), ale já myslím, že podstata správcovství se tak trochu strácí.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 8. června 2010 20:52
Tyky

Cathala 8. června 2010 20:50
Nechci být nepříjemný, ale není právě to úkolem správce, aby se pokusil vycvičit nováčky? Oni by se o to měli snažit i zkušenější, ale i tak to je jedna z jejich úloh
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Cathala - 8. června 2010 20:50
Cathala

python 8. června 2010 20:44
Musis prihlednout i na obdobi, vetsina spravcu jsou studenti a proste ted probiha zkouskove.
Dost spravcu se projde a jen promaze spam, ale dost casto jsou tam notoricky zmani jedinci a vsichni vime jak hraji.
Stesti cloveka je rozmanitost zivotnich situaci!

Python - 8. června 2010 20:44
Python

hrnecek 8. června 2010 20:42
To nikomu...Ok, je to tak trochu hloupůstka. Rád si hraju, jestli víš, co myslím.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

hrnecek - 8. června 2010 20:42
hrnecek

python 8. června 2010 20:41
To se mi nelíbí. :D

Python - 8. června 2010 20:41
Python

Bude to znít blbě, ale to já mívám :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

hrnecek - 8. června 2010 20:41
hrnecek

python 8. června 2010 20:31
Asi máš pravdu... x)

Python - 8. června 2010 20:31
Python

hrnecek 8. června 2010 20:28
Netroufám si tvrdit, že na tom budu jinak, protože to nevím. Na druhou stranu, myslím že je lepší jeden měsíc aktivní než celý rok neaktivní. Ale to je věc názoru.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)