Rozcestí (10 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 137 ⇒|

Saia - 10. prosince 2013 17:11
Saia

Mám dotaz.

Na rozcestí budou změny. Ok. Bude se to prezentovat nějak veřejně, než ty změny nadejdou, nebo se zkrátka pár lidí rozhodne a my ostatní se dozvíme jednoho dne stylem: bum, je to tady, tak se s tím nějak srovnejte?
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Zob - 24. listopadu 2013 18:07
Zob

Jinak při listování kódem děkuju bohu, že běžně nepoužívám PHP. Vlastně jsem si představoval, že všechny ty featury budou definované jako funkce a zahnízděné někde v knihovně a v souborech se stránkou už bude jenom šablona, která tyhle features volá.
---

enca - 24. listopadu 2013 18:00
enca

Zob 24. listopadu 2013 17:56

Všechny návrhy byly zpracovány, zaznamenány a vyhodnoceny, Zobe :-)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Zob - 24. listopadu 2013 17:53
Zob

Python 23. listopadu 2013 16:25
XkY tedy uspokojí všechny.

sashiko 23. listopadu 2013 13:00
Proč je technicky náročné udělat kostky na rozcestí. Nestačí vzít relevatní kousek kódu z jeskyního chatu a nakopírovat ho do rozcestního chatu? Buri?
---

Python - 23. listopadu 2013 16:25
Python

Kasparek 23. listopadu 2013 03:49
k100/5 => k20 ;) A netahej na mě krajní případy (k100<=5), to už si každý pokročilý uživatel ošéfuje ;)

A kdo umí jen do deseti? :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

sashiko - 23. listopadu 2013 14:59
sashiko

Anders 23. listopadu 2013 14:54

proč tam nebudou všechny, už je napsaný níž.
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Anders - 23. listopadu 2013 14:54
Anders

sashiko 23. listopadu 2013 13:00
Já osobně hlavně nevím, proč se zde řeší kolik kostek bude do rozcestí vpuštěno. Proč prostě neuspokojit poptávku a rovnou tam nenarvat všechny? Ti, co D20 nevyužijí ji zkrátka používat nebudou. Nechápu, jak může rozcestí uškodit více druhů kostek k užití. Celá diskuse "které a jaké" kostky mi přijde naprosto zbytečná.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

sashiko - 23. listopadu 2013 13:00
sashiko

Anders 23. listopadu 2013 12:57

Dvacítka je v jeskyních a tam je taky málo využivaná, když mají hráči možnost použít ji tam a neudělají to, tak jaká je šance, že to využijou na rozku?
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Anders - 23. listopadu 2013 12:57
Anders

sashiko 23. listopadu 2013 12:24
Náhodou, dvacítka by snad mohla přitáhnout spoustu casual DnD hráčů. :)
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

sashiko - 23. listopadu 2013 12:24
sashiko

Anders 23. listopadu 2013 12:20

jop třeba přijdou, ale dvacítka je už přehnaný to by tam rovnou mohly bejt všechny a bylo by to složitý. Ono se neredukuje jen rozcestí jen tak mimochodem a bohužel na ostatních serverech to taky není žádná sláva.
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Anders - 23. listopadu 2013 12:20
Anders

sashiko 23. listopadu 2013 12:06
Možná se ti lidé v rámci změn opět přijdou podívat. :) Nevím, ale přijde mi zbytečné dělat změny pro už tak malou komunitu co stále aktivně hraje na rozcestí. Radši bych se zamyslel, proč se takto zredukovala. Což je snad encovým cílem, ne?
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

sashiko - 23. listopadu 2013 12:06
sashiko

Možná je lepší brát v potaz hlavně názory lidí, kteří na tom rozcestí aktivně hrají. Když si nadiktuje něco někdo, kdo tam nechodí, ztrácí to smysl.
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Anders - 23. listopadu 2013 11:59
Anders

Také bych uvítal K20. :)
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Kasparek - 23. listopadu 2013 03:49
Kasparek

Python 22. listopadu 2013 19:02
Tady nejde o počty! Ale o použitelnost! Pche vůbec tomu neroumíš! Naučte se počítat víc, jak do šest! Někteří umí dokonce do deseti, grtatuluji! Ale jen ten, kdož je obdařen počtem dvaceti, může být spasen! Tak jež psáno v knize svatého písma! Nemůžeš spochybňovat knihu! Jinak! Jinak... budeš zatracen.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Python - 22. listopadu 2013 19:02
Python

enca 21. listopadu 2013 21:58
Ideální. Jednoduché a komplexní.

A je to dva na jednoho. Budiž zpeklen Kašpárku!
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kasparek - 21. listopadu 2013 22:22
Kasparek

enca 21. listopadu 2013 21:58
NE, rozhodně spokojeni nejsme! Jedině mocná K20 spasí tohle lůno neřesti, protože nic jiného rozcestí neni!
Ámen!
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Saia - 21. listopadu 2013 22:01
Saia

Já ano.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

enca - 21. listopadu 2013 21:58
enca

Budete spokojeni s k6 a k%?
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 21. listopadu 2013 21:34
Python

Kdepak, K6 má největší moc! A procenta jsou nepostradatelná!

Co tam prostě přidat xKy?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kasparek - 21. listopadu 2013 21:23
Kasparek

JEdině K20! Začněte konečně uznávat toho správného boha!
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)