Rozcestí (37 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 137 ⇒|

Mystig - 5. ledna 2012 21:48
Mystig

apophis - 5. ledna 2012 19:47
Nechci být hnusná ale "status palec"? Co to má sakra být? To už jste tak moc zblblí Facebookem či co? Chcete tady snad klesnout na stejnou úroveň? S XP body neni nejmenší problém. Podle toho jak hráč maká a zlepšuje se se mu přičítají další a další a díky tomu se dostává výš. Jenže to by se tu NĚKTEŘÍ museli snažit a taky sem tam nějaké body udělit a ne jé ještě odebírat! Navíc rozdělit jen na dvě možnosti je nefér vůči těm co se snaží. Je to buď nic, nebo vrchol. Prostě blbost. A kdo stojí o expy? Pokud je dobrý hráč, tak každý neb je to důkaz jeho rozvoje a stoupání na kvalitě. A to, že je nikdo nedává, to za 1) neni pravda (pokud vim, tak darovány byly a následně odebrány, takže být Tebou...) a za 2) A proč je nedáváte hm? Přece to nemže být tak těžký si sem tam s někym zahrát či omrknout rozcestí.
Ať je to jak chce palce si můžete strčit....no nacpala bych vám je někam jinam a hodně hluboko ale dejme tomu....za klobouk.

Derek - 5. ledna 2012 21:48
Derek

Sakutzik 5. ledna 2012 21:46
Nasrat! S prominutím i bez.

Já ti dám, kša! Sežeru tě. Už slyším ty řeči.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Derek - 5. ledna 2012 21:47
Derek

Sakutzik 5. ledna 2012 21:44
Hold moc složité, nechal bych to jak to je, když se někomu zamlouvá hra na rozku, můžou hrát spolu pak v jeskyni, tak to taky bývá.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:47
Sakutzik

Python 5. ledna 2012 21:45
Jenže stylem přijít, odplácat, odejít si nikdy úroveň neudržíš. ;)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:46
Sakutzik

Chiisai 5. ledna 2012 21:43
Však od toho by byli správci ne? .) Já třeba v rozku umíral často a dost si to vychutnával. :) Však by se do nich víc vžili ti hráči, kdyby jim mohl správce dát nějaké zranění ne?
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Python - 5. ledna 2012 21:45
Python

Sakutzik 5. ledna 2012 21:44
Omluv mou upřímnost, ale tohle už je totální ptákovina :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 5. ledna 2012 21:44
Python

Za tohle se nepostavím ani já...I když neustále zastávám názor, že rozko má mít úroveň, nebudu tvrdit, že si nemyslím, že rozko je tu z jednoduchého důvodu. Přijít, zahráít si, odejít. Tečka. Od rozsáhlých světů a postav na pokračování jsou tady jeskyně.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:44
Sakutzik

Harakan 5. ledna 2012 21:42
Však když bojuješ, tak to víceméně stejně necháváš na tom druhém (měl bys nechávat), zda ho zasáhneš či ne. Mohl by tu být nějaký bot, kam bys naklikal jména dvou hráčů a on by vylosoval jednoho z nich, kdo má navrch a třeba by to bylo ve prospěch jeho akce.
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Chiisai - 5. ledna 2012 21:43
Chiisai

Sakutzik 5. ledna 2012 21:40
Nechci nic říkat, ale zkusil jsi někomu tady zabít postavu? A co na to ten hráč říkal? Když jim (jak ty navrhuješ) "vdechneš život", budou se jich držet zuby nehty ještě víc... a třeba se i vykašlou na postavy, se kterými nezískávají tolik expů.

A jaký schopnosti by sis představoval? Tohle už zavání systémem vhodným spíš pro jeskyně...

Derek - 5. ledna 2012 21:43
Derek

Sakutzik 5. ledna 2012 21:40
Dodatek - upozornui, že tě ted ihned XXX lidí odsoudí, protože rozko má být o zábavě a tohle je hrozně svazující a tak dál a tak dál a dál a ... *spí*
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:43
Sakutzik

Zároveň s tím se může vytvořit i svět (pomocí hráčů), politika, obchody, vlastně to má více možností, ale je třeba zájem o hru, což si nejsem tak jistej, zda tady vůbec je. :)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Derek - 5. ledna 2012 21:42
Derek

Sakutzik 5. ledna 2012 21:40
Smrtelné jsou, ale jejich úmrtí je ovlivnováno obvykle hráči samotnými, takže každý bude chtít jen nabírat zkušáky a nikdo ti neumře.

Promysli lépe a snad bych se za to i postavil. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:40
Sakutzik

Abych nekecal, tak bych to jen matně nastínil - Co těm našim postavám, s kterými hrajeme v dechnout život? Udělat je smrtelnými a postavy získávají xp - ne hráči. Za to by si mohli vylepšovat určité schopnosti dál by se jim mohlo něco odkrývat a podobně...
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Derek - 5. ledna 2012 21:40
Derek

Sakutzik 5. ledna 2012 21:37
pověz tu představu a pros programátory :D

Nevyznám se, ale mám za to, že je s tím sakra sraní. :D
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:39
Sakutzik

Python 5. ledna 2012 21:38
Navrhl bych, mám celkem i reálnou představu, ale chce to aktivní přístup jak hráčů, správců a hlavně programátorů. :)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Python - 5. ledna 2012 21:38
Python

Sakutzik 5. ledna 2012 21:37
Když ho navrhneš...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:37
Sakutzik

Hele co vytvořit úplně jiný systém?
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Python - 5. ledna 2012 21:36
Python

Chiisai 5. ledna 2012 21:33
Nepamatuju takovou událost od doby, co nám zabili Ferdinanda ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Chiisai - 5. ledna 2012 21:33
Chiisai

Python 5. ledna 2012 21:30
Nebyl už jeden reset správců udělán někdy v loňském roce? :D

Derek - 5. ledna 2012 21:33
Derek

Python 5. ledna 2012 21:30
Spíš než "proč ne" bych to viděl jako velmi šikovný tah, kdy by se počty samoregulovali.

Bylo by to prakticky bez práce. Hold by se jen sešli správci, zahráli by s dotyčným a jak by měl více jak 50% podpory, tak gratuluji, vítej mezi námi.

Čím více správců - tím menší šance na získání postu.
Čím méně správců - tím větší šance na posílení stavu.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)