Diskuze
Rozcestí
Správci: | enca, sashiko | ||||||||||||||||||||
Popis: | Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2 | ||||||||||||||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||||||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||||||||||||||
Anketa:
| |||||||||||||||||||||
Nástěnka: ~ Aktuální téma na Rozcestí ~ Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky? Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky) Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky) Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky) Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky) Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky) Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky) Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky) Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať) Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt _______________________ Jedna kompletní situace na ukázku: Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá? Podsituace: 1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem. 2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty. 3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno. 4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy. 5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil. 6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy. __________________________________________ zobrazit/skrýt Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-) Aktuální témata: 1. Nové Situace: Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí. Podmínky pro texty: - Fantasy, Sci-fi - Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze) - Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít - Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí - Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou) - Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace. - Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje) - Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem - Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány ___________________________________________ Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu. ______________________________________ Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt
|
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 137 ⇒ ⇒|
Anders - 5. ledna 2012 22:47 | |
Dnešní noc se zapíše do dějin jako... Hmm...
|
Python - 5. ledna 2012 22:45 | |
AskadrinSidlong 5. ledna 2012 22:43 |
AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 22:43 | |
Python 5. ledna 2012 22:42 |
Python - 5. ledna 2012 22:42 | |
Kdepak, jen zdánlivě :D
|
AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 22:38 | |
Kdo chce správce rychle na chat...apo za chvilku začne rozhazovat posty jako mikuláš levný sladkosti!
|
AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 22:31 | |
Harakan 5. ledna 2012 22:24 |
Python - 5. ledna 2012 22:26 | |
lol
|
Derek - 5. ledna 2012 22:24 | |
AskadrinSidlong 5. ledna 2012 22:19 |
Python - 5. ledna 2012 22:24 | |
Mystig 5. ledna 2012 22:23 |
Mystig - 5. ledna 2012 22:23 | |
Python - 5. ledna 2012 22:18 |
Swarty - 5. ledna 2012 22:22 | |
A i co se týče všemožných botů... Já jsem proti. To už prostě není volnost chatového rpg, kde si hru tvoří hráči. V tom je ta krása a jedinečnost. Chceš nechat zranění na někom/něčem jiném? Tak běž do jeskyně, hoď si kostkou, nechť se děje vůle PJova. Ale proč to plést do rozka? Vždyť... Už na něm nebude nic zvláštního a originálního. Možnost vyjádření sama sebe všemi prostředky je pryč. Možnost dokázat, že jsi kvalitní hráč, protože umíš tvořit hru i ty sám, umíš pokleknout před jinými, aniž by ti funěl GM na šíji. Dokázat, že nepotřebuješ Vypravěče, který tě bude provádět světem, ukazovat prstem na důležité a vodit za ručičku, ale umíš se postavit na vlastní nohy a jít, byť šejdrem. Umět padnout. Umět vstát. Nehrát jen na sebe. Hrát pro ostatní, jejich potěšení. Vždyť o tom přeci rozcestí má být nebo se pletu? |
AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 22:19 | |
Harakan 5. ledna 2012 22:12 |
Python - 5. ledna 2012 22:18 | |
Mystig 5. ledna 2012 22:14 |
Swarty - 5. ledna 2012 22:15 | |
A co se Sakova nápadu týče... Ani já bych se za něj nepostavila. Rozcestí nemá být jeskyně, právě naopak. Má se lišit. A tohle se až příliš podobá herním systémům jeskyní, světům... Všemu. Rozcestí-to jsou jednorázovky. Mnoho postav, mnoho různorodých her a situací. Jednoduchost! |
Mystig - 5. ledna 2012 22:14 | |
Python - 5. ledna 2012 22:06 |
Derek - 5. ledna 2012 22:12 | |
AskadrinSidlong 5. ledna 2012 22:01 |
Swarty - 5. ledna 2012 22:10 | |
Anders 5. ledna 2012 22:03 |
Python - 5. ledna 2012 22:09 | |
A já tvrdím, že na tohle odjakživa byly jeskyně...
|
Sakutzik - 5. ledna 2012 22:07 | |
Anders 5. ledna 2012 22:03 |
Python - 5. ledna 2012 22:06 | |
Mystig 5. ledna 2012 22:01 |
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 137 ⇒ ⇒|