Rozcestí (35 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 137 ⇒|

Anders - 5. ledna 2012 22:47
Anders

Dnešní noc se zapíše do dějin jako... Hmm...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Python - 5. ledna 2012 22:45
Python

AskadrinSidlong 5. ledna 2012 22:43
Ale bylo jich tam...no šak jsem říkal. Takový počet jich tam bylo naposledy když se hromadně protestovalo proti zákazu sexu na rozcestí :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 22:43
AskadrinSidlong

Python 5. ledna 2012 22:42

hm...ale mohli jsme skolit rekord lidí na chatu :/
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 5. ledna 2012 22:42
Python

Kdepak, jen zdánlivě :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 22:38
AskadrinSidlong

Kdo chce správce rychle na chat...apo za chvilku začne rozhazovat posty jako mikuláš levný sladkosti!
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 22:31
AskadrinSidlong

Harakan 5. ledna 2012 22:24

ta bych spíš nachytával já nějakého správce ne? :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 5. ledna 2012 22:26
Python

lol
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 22:24
Derek

AskadrinSidlong 5. ledna 2012 22:19
Dokáže, jsi skvělý hráč, jen tě musí nějaký správce nachytat při hře.

Zoufalče :D
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 5. ledna 2012 22:24
Python

Mystig 5. ledna 2012 22:23
Ask to hraje, nevyvedlo by ho z míry ani zjištění, že je adoptovaný, natolik ho znám :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Mystig - 5. ledna 2012 22:23
Mystig

Python - 5. ledna 2012 22:18
Já-to-cháááápu. Ale prostě některé to nabudí ve zdokonalování a když jim to vezmou...hm... pak jsou na tom asi jako AskadrinSidlong.

Swarty - 5. ledna 2012 22:22
Swarty

A i co se týče všemožných botů... Já jsem proti. To už prostě není volnost chatového rpg, kde si hru tvoří hráči. V tom je ta krása a jedinečnost. Chceš nechat zranění na někom/něčem jiném? Tak běž do jeskyně, hoď si kostkou, nechť se děje vůle PJova. Ale proč to plést do rozka? Vždyť... Už na něm nebude nic zvláštního a originálního. Možnost vyjádření sama sebe všemi prostředky je pryč. Možnost dokázat, že jsi kvalitní hráč, protože umíš tvořit hru i ty sám, umíš pokleknout před jinými, aniž by ti funěl GM na šíji. Dokázat, že nepotřebuješ Vypravěče, který tě bude provádět světem, ukazovat prstem na důležité a vodit za ručičku, ale umíš se postavit na vlastní nohy a jít, byť šejdrem. Umět padnout. Umět vstát. Nehrát jen na sebe. Hrát pro ostatní, jejich potěšení. Vždyť o tom přeci rozcestí má být nebo se pletu?

AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 22:19
AskadrinSidlong

Harakan 5. ledna 2012 22:12

Já nemyslím...já jsem "zoufalec co nedokáže dostat zpátky svůj status"
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 5. ledna 2012 22:18
Python

Mystig 5. ledna 2012 22:14
Zopakuji to potřetí :) Pro mě zdejší tituly nemají JAKOUKOLI váhu. Ten reset mě neštve ani omylem, protože XP tak jako tak ve formě, v jaké jsou, nemají smysl ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Swarty - 5. ledna 2012 22:15
Swarty

A co se Sakova nápadu týče... Ani já bych se za něj nepostavila. Rozcestí nemá být jeskyně, právě naopak. Má se lišit. A tohle se až příliš podobá herním systémům jeskyní, světům... Všemu. Rozcestí-to jsou jednorázovky. Mnoho postav, mnoho různorodých her a situací. Jednoduchost!

Tento systém, dle mého, na toto místo nepatří. Ať už pro svou relativní složitost, tak z mnoha jiných důvodů. Pokud někdo chce vyvíjet postavu, prožívat dobrodružství a zbrojit, přihlásí se do jeskyně.

Rozcestí by takto ztratilo na své volnosti a vzdušnosti.

Mystig - 5. ledna 2012 22:14
Mystig

Python - 5. ledna 2012 22:06
Máš takový štěstí, že se mi z duše protiví nesmysluplné hádky. A vůbec hádky všeobecně. Řekla jsem svůj názor ale řekni, jak je možné, že se z "experta" tak ty říkáš, tady může stát odpad hm? Ho někdo srazí z rozmaru, nebo čím to je pověz? A nebo ne...vlastně mě to nezajímá. A tvé bydliště už tuplem ne.

Derek - 5. ledna 2012 22:12
Derek

AskadrinSidlong 5. ledna 2012 22:01
Když někdo není schopen snášet kritiku, je těžké se někam posouvat, nemyslíš? :)

Vlastně ani nekritiku. Snad rozmar.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Swarty - 5. ledna 2012 22:10
Swarty

Anders 5. ledna 2012 22:03

A to bych se s tebou klidně vsadila, že to tak není. Jsou lidé a lidé. Pg odnaučíš těžko... Poměrně velký počet osob, které jsem na Rozku potkala, by, dle mého, takovou postavu jen tak neopustil. Jsou lidé, kteří by to udělali brzy. Ale... Obávám se, že jich je menšina... To jsou však pouze mé odhady a zkušenosti z Rozcestí. Co já vím... Třeba by mne uživatelé překvapili...

Python - 5. ledna 2012 22:09
Python

A já tvrdím, že na tohle odjakživa byly jeskyně...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Sakutzik - 5. ledna 2012 22:07
Sakutzik

Anders 5. ledna 2012 22:03
Mně se to třeba taky líbí. Prostě to má cíl. Když lidi mají cíle, tak prostě je ta hra baví. To samé, změnit situace. Z "náhodných" na určité... Třeba questy. Určit místo, úkol... A ať si s tím hráči pohrajou. :)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Python - 5. ledna 2012 22:06
Python

Mystig 5. ledna 2012 22:01
Tak za A, nedělám z tebe blbou, protože to buď jsi, nebo ne ;) Za B, opakuji, já hráče nehodnotím, a nikdy nehodlám začít hodnotit podle statu, protože prohlašuji, že nemá výpovědní hodnotu. Mám nemálo přátel Expertů (reálně), kteří i před restartem měli status začátečník, jeden dokonce odpad. A za C, vsadím se, že žiješ někde u prahy, takže pochybuju ž k moji krásné Ově se někdy jen přiblížíš ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)