Rozcestí (36 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 137 ⇒|

Anders - 5. ledna 2012 22:03
Anders

Sorry Saku, nečet jsem to až do konce téhle debaty ale tvůj nápad se mi zatraceně líbí. A navíc co se týče toho lpění an životech postav, myslím si že když postava dosáhne maximálního počtu XP a bude dokonalá ve všech směrech přestane to hráče bavit a proto založí novou. Je to jako cheatování v RPGčkách. :D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Mystig - 5. ledna 2012 22:03
Mystig

Urilis - 5. ledna 2012 21:58
Chci aby správci byli lidé, kteří dělají to, pro co byli titulováni.
Fakt nechápu, že všichni vidí problém v banalitách.

AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 22:01
AskadrinSidlong

Harakan 5. ledna 2012 21:50

protože tady je moc lidí co moc píšou a tak by se ostatní u navrhování ztráceli v textu...hůůů dostals ban saláte :P :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Mystig - 5. ledna 2012 22:01
Mystig

Python - 5. ledna 2012 21:58
Jo ale jednou se jistě vyhrabeš víš. POKUD TI XP NEVYMIZÍ A NESRAZÍ ZPÁTKY. Tak ze mě laskavě nedělej blba, nebo na Tebe vletim. xD

Python - 5. ledna 2012 22:00
Python

Sakutzik 5. ledna 2012 21:59
Mýlíš se, tvrdou buzerací jsem už ze tří lidí vychoval lidi, co píšou gramaticky správně. Zbytek, jak jsi řekl, příjde sám, s tím souhlasím.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:59
Sakutzik

Python 5. ledna 2012 21:56
Opět chyba, nemůžeš se hodnotit sám. Třeba jsi pro dalšího právě ty odpadem. ;) Každý má jiný žebříčky a to, že někdo píše chyby. To se piluje akorát časem. Nemůžeš člověka donutit psát bezchybně, obzvlášť když je to server většinou mladých lidí. ;)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Python - 5. ledna 2012 21:58
Python

Mystig 5. ledna 2012 21:57
I ty bláhová, statusově jsem začátečník :D

Moment, ahá, vy pořád žijete v iluzi že XP vypovídají o úrovni hráče...ok, moje chyba
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Urilis - 5. ledna 2012 21:58
Urilis

Chci, aby byl Enca správcem.
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Mystig - 5. ledna 2012 21:57
Mystig

Python - 5. ledna 2012 21:50
Taky jsem měla XP. Počkej až ti zmizí.

Python - 5. ledna 2012 21:56
Python

Sakutzik 5. ledna 2012 21:54
Ptáš se, kdo jsem. Řeknu ti to. Jsem expert. A když mi někdo ve větě, která je mimochodem PG, napíše v průměru 0.5 chyby na slovo, je u mě odpad i kdyby to byl syn šéfa národní banky.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Mystig - 5. ledna 2012 21:55
Mystig

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:50
Taky jsem nic takového neslyšela a i kdyby tak proč nadávaj? I oni byli zzačátečníky a začátečník je od toho, že ZAČÍNÁ a tím pádem se to učí. Taky jsem mohla být pokročilá ale pak se někdo objevil a body byli v pr....tam kde občas body končí.

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:54
Sakutzik

Python 5. ledna 2012 21:52
A kdo jsi, že můžeš rozhodovat o tom, kdo je odpad a kdo ne? Tvým začátečníkům se s "tvým odpadem" třeba hraje dobře.
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:53
Sakutzik

Harakan 5. ledna 2012 21:52
Cože? :D A o čem se to tu furt lidi dohadují "jakáže je to úroveň" na těch rozcestích a jak je to na houby, a že mají slevy na žiletky... :D
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Python - 5. ledna 2012 21:52
Python

Sakutzik 5. ledna 2012 21:50
Já nenadávám na začítečníky, ale na odpad ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 21:52
Derek

Sakutzik 5. ledna 2012 21:50
Nikdy jsem nějaké ttakové nadávání neslyšel.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Sakutzik - 5. ledna 2012 21:50
Sakutzik

Python 5. ledna 2012 21:48
Jistě, funguje to dokonale. Proto taky "experti" nadávají na "začátečníky" a naopak. Ale jinak jsme jedna velká rodina. :D
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Derek - 5. ledna 2012 21:50
Derek

Chiisai 5. ledna 2012 21:49
A proč se jako rozebírá v hospodě, když je tu na to tahle diskuze, pokud vím?!!
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 5. ledna 2012 21:50
Python

Mystig 5. ledna 2012 21:48
J8 právě XP dostal. Tohle tuším funguje ;) A že je lidem berou? No, když tak občas zabruslím na rozko, vůbec se tomu nedivím. :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Chiisai - 5. ledna 2012 21:49
Chiisai

Mystig 5. ledna 2012 21:48
Skoč si do Hospody na Chatu... teď se tam probírá ještě novější nápad. Bez palců. ;-)

Python - 5. ledna 2012 21:48
Python

Sakutzik 5. ledna 2012 21:47
Musím oponovat. Tímto stylem hraju od roku 2006 a moje úroveň se od té doby rapidně zdvihla. Vždy to fungovalo.

Až na souboje, souboje mezi hráči byly a budou kamenem úrazu, pokud oba nejosu experti ...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)