Rozcestí (6 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 137 ⇒|

Saia - 25. ledna 2014 23:05
Saia

Elohir 25. ledna 2014 23:01

Čekala jsi to, protože jsi to tak podala, Elohir a ne že ne. Asi jsem vztahovačná, ale přišlo mi to jako dost konkrétní vyjádření...
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Saia - 25. ledna 2014 23:01
Saia

Eugenio 25. ledna 2014 22:56

To byla spíše reakce na "jemné" naznačení Elohir, čí je to vlastně vina.

Já to chápu. Jen... Mně prostě naštvalo, ale spíš zamrzelo, že kvůli tomu, že Lili ujeli nervy, se hned kope do nás, i když jsme se - potažmo v tom okamžiku, kdy ses přidal nejvíc já snažila na tebe reagovat, aby sis zahrál a bylo by to tak po celou dobu.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Kaena - 25. ledna 2014 23:01
Kaena

sir Dareth 25. ledna 2014 22:59
Prosím?

Lilliane 25. ledna 2014 22:58
Jako správci ti nic nedává právo po lidech takhle vyjet.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

sir Dareth - 25. ledna 2014 22:59
sir Dareth

Jen mi přišlo, že Kaeniny...hm, urážky na její adresu a neustálé opakování téhož ze strany ostatních je už trochu zbytečné, ve chvíli, kdy z tvého printscreenu všichni stejně už pochopili co se stalo.

Ale asi melu naprázdno, co? Nevadí.
Violence is always the answer

Lilliane - 25. ledna 2014 22:58
Lilliane

Kaena 25. ledna 2014 22:26
Nic proti Kae, ale nevím kdo se mi po prosbě, jestli by mohl dodržovat pořadí vysmál do tváře, že pořadí je pro mateřinku... takže ano, nervy mi ujely, ale omlouvat se za to ani v nejmenším nehodlám
Everyone can fly, but no one won´t try it...

Eugenio - 25. ledna 2014 22:56
Eugenio

sir Dareth 25. ledna 2014 22:55
Chybu, kterou by správce neměl dělat ;)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 25. ledna 2014 22:56
Eugenio

Saia 25. ledna 2014 22:49
Nebylo to tak doslovný, ale je těžké pro mnohé se zařadit do již zajetého příběhu... Já jsem se tedy osobně už několikrát do takovýchto příběhů vmísil a častokrát se spálil (V tomto příběhu doslova :D).. ale zkušenosti na to mám, jenže je zde mnoho jiných lidí, co jen chce prostě si jít vyhodit z kopejtka, jak se říká a tohle je složité, tak to raději zabalí...

Já si chtěl opravdu zahrát a akt nepřátelství ve svém soukromém životě i na sociálních sítích snáším špatně, prostě mi to zkazí náladu (prostě jsem nasranej jak latrýna) někdy i na celý den.
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

sir Dareth - 25. ledna 2014 22:55
sir Dareth

Liliane udělala chybu. Chápeme.

Ale to vám snad dělá...radost si do ní i nadále kopat nebo co?

To je vše, co jsem k tomu chtěl říct.
Violence is always the answer

Michiyo - 25. ledna 2014 22:49
Michiyo

Elohir 25. ledna 2014 22:39

Nevím jestli se cítit dobře nebo mizerně. Vím, že nám to bylo docela vyčítáno, že hrajeme pořád spolu, ale já si vážně nemyslím, že bychom byli tak nepřístupné ... hráčstvo?

Pravdu máš v tom, že máme postavy už... dlouho. A ano, mají spolu zažité určité věci, ale nepřijde mi, že bychom vytvářeli prostředí nevhodné pro ostatní hráče. Ano, někdy se to stane, ale to je prostě shoda náhod. A zase tak často to není...

Ale chápu, že z jednoho pokusu si člověk snadno vyvodí závěr.

Na druhou stranu, a to jsem už také na naši obranu kdysi říkala, když jsme na rozcestí sami (třeba jen já a nikdo jiný) tak se málokdy stane, že tam někdo přijde. A to jakože skoro vůbec nikdy. Když už se dostanu do hry jiné, tak to bývá v těch případech, kdy zaučuji nováčky...
“Never thought I'd see the day when Death was denied. That leaves taxes as the only certainty.” ― Piers Anthony

Saia - 25. ledna 2014 22:49
Saia

Ok, říkejte si, co chcete, ale svalovat na nás, že kvůli "trojlístku" nejsou na rozcestí další hráči...
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Kaena - 25. ledna 2014 22:44
Kaena

Eugenio 25. ledna 2014 22:40
No to mi povídej :D Je to o to horší, když člověka seřve můra, co tu není ani rok.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Eugenio - 25. ledna 2014 22:42
Eugenio

Elohir 25. ledna 2014 22:39
mě by to nevadilo, já bych se dokázal zařadit... Sice bych musel zaplatit velkou daň, tedy bych vypadal jako hrozný jelito, ale proč ne? I hrdinové mají špatné dny. Mě vyloženě zhnusilo hru ten nepřátelský postoj
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Kaena - 25. ledna 2014 22:41
Kaena

Elohir 25. ledna 2014 22:39
Nic z toho nepopírám, všechno z toho je pravda. Už jim to bylo hodněkrát vyčítáno a nic se nezměnilo, tak se všechny snahy postupně vzdaly ;)
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Eugenio - 25. ledna 2014 22:40
Eugenio

Kaena 25. ledna 2014 22:32
To je tím, že tvrdé jádro zestárlo, má už dospělácký problémy a nevyučilo si své následovníky, kteří mají mnoho času. Další věc je že nyní se tráví více času na FB, když už je člověk na sociálních sítích. Bylo by toho více :/
Dnes jsem si uvědomil, jaký jsem senil a jak to tu chátrá. Je to jako kdyby se stavitel pyramid dnes probudil a viděl Egypt
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 25. ledna 2014 22:32
Eugenio

Michiyo 25. ledna 2014 22:30
V pořádku... Ty se nemáš co omlouvat, tys to vzala i s humorem, že jsem vám tam vskočil. Jako Já bych se měl omluvit za to že jsem se nezeptal na pořadí, ale jelikož mám zažitý (snad?) 7 let starý systém hraní, nějak mě nanapadlo se zeptat, zda máte pořadí
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Kaena - 25. ledna 2014 22:32
Kaena

Elohir 25. ledna 2014 22:30
Jasně, souhlasím, že jsou na to jeskyně, ale bohužel by bylo rozcestí bez mikrosvěta našeho známého trojlístku značně prořídlé, jsou skoro jediní, kdo se tam objevuje.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Michiyo - 25. ledna 2014 22:30
Michiyo

Eugenio 25. ledna 2014 22:17

Ach dobře, přiznávám se, že jsem netušila, že ti Lily psala... Takže se omlouvám, že jsem tak vyjela.
“Never thought I'd see the day when Death was denied. That leaves taxes as the only certainty.” ― Piers Anthony

Kaena - 25. ledna 2014 22:29
Kaena

Eugenio 25. ledna 2014 22:27

demokracie, co na tom nechápeš :D
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Kaena - 25. ledna 2014 22:28
Kaena

(což jí samozřejmě neomlouvá, že se chovala jak pitomec)
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Eugenio - 25. ledna 2014 22:27
Eugenio

Kaena 25. ledna 2014 22:26
Kdyby místo toho aby MĚ napomínala těmi dlouhými příspěvky, a raději napsala herní příspěvek, dočkal bych se svého pořadí :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)