Rozcestí (7 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 137 ⇒|

Kaena - 25. ledna 2014 22:26
Kaena

Lili je tady pořád nová, asi jí ujely nervy.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Eugenio - 25. ledna 2014 22:25
Eugenio

Chtěl jsem to hodit za hlavu, podřídit se pořadí, ale když mi začala vyhrožovat vyhazovem, ztratil jsem veškerou chuť hrát
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 25. ledna 2014 22:22
Eugenio

podívejte se sami

https://imagizer.imageshack.us/v2/903x508q90/849/leng.png
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 25. ledna 2014 22:17
Eugenio

Michiyo 25. ledna 2014 22:13
Ty jsi mi nevadila.. s tebou jsem se domluvil, ale ta druhá se do mě začala navážet
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Michiyo - 25. ledna 2014 22:13
Michiyo

Napomenuli tě dva správci? Aha, dobře, já myslela, že jsem se tě ptala jen já, jestli by ti nevadilo, kdyby jsi dodržoval pořadí. Nijak jsem tě nenutila...

Mohl ses ohradit, ale ty jsi nic nenapsal. Ale to asi chci jako novější generace moc řešit věci přímo a ne za zády, co?
“Never thought I'd see the day when Death was denied. That leaves taxes as the only certainty.” ― Piers Anthony

Fenda - 25. ledna 2014 22:09
Fenda

Eugenio 25. ledna 2014 22:07
Jak vidno doba se vyvíjí a ze zmatku v boji se stala fronta na banány.

Ale proti gustu ...

Eugenio - 25. ledna 2014 22:07
Eugenio

Oddůvodnilo se to tím, že je tam boj - to by šlo, jenže v boji je zmatek! :D O TO KURVA PŘECE JDE! :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Elohir - 25. ledna 2014 22:05
Elohir

Eugenio 25. ledna 2014 22:01
Jop je... Kvůli tomu hraji po skypu a ne zde. Protože když mi nutí někdo hru na pořadí, tak povětšinou čekám tak půl hodiny na to, než budu mít možnost odpovědět. Což je neskutečně pomalé, vleklé a povětšinou už mě to pak moc ani nebaví... Pokud se tak rozhodnou hráči, ok. Ale správci by to určitě nikomu cpát neměli. Leda že by to odůvodnili faktem, že se na tom všichni dohodli...

Eugenio - 25. ledna 2014 22:01
Eugenio

Elohir 25. ledna 2014 21:54
Jo to jo... Domluva především, to je to co jsem razil jako správce já, jsem se omluvil, že když mají pořadník, tak se zařadím, ale ta hra je pak hrozně... nudná a vleklá
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 25. ledna 2014 21:56
Gran

Taky jsem se ozýval, když mi to nutili hráči, ale pokud Euga napomenuli správci, tak už se to opravdu tváří víc jako pravidlo než domluva...

Elohir - 25. ledna 2014 21:54
Elohir

Ne, není to pravidlo. Jen někteří mladší hráči to považují za dobré a účelné. To, že tě napomenou správci už je trošku špatné, ale pokud se tak hráči dohodli, nic s tím neuděláš...

Eugenio - 25. ledna 2014 21:51
Eugenio

Panenko skákavá... Pořadí... Vážně mě pobavilo, když jsem byl napomenut dvěmi správci, ať dodržuju pořadí... To už je pravidlem? To jsem takový fosil? :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

enca - 13. prosince 2013 11:35
enca

Změny, které nastavuji, jsou z části převzaty z návrhu uživatele Mikymauz.

Článek o nich má zde: http://www.aragorn.cz/clanky/rozcestie-a-jeho-premena/#kom
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

enca - 13. prosince 2013 10:44
enca

apophis 13. prosince 2013 10:24

Máš je tam.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

apophis - 13. prosince 2013 10:24
apophis

Doba se pohnula k Facebookům, mobilům, internetu všude, online-hraní.
Rozcestí JE starý koncept.

JE třeba Rozcestí změnit. JE třeba ty změny udělat. JE někde ten seznam změn?
Nástěnka?
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

enca - 12. prosince 2013 20:48
enca

rafaela 11. prosince 2013 19:27

Celkový počet nasbíraných expů, podotýkám CELKOVÝ, se bude zobrazovat každému uživateli na profilu. Sezóny jsou tu proto, aby nalákaly hráče, kteří se mohou stát šampiony jakékoliv z nich.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 12. prosince 2013 17:39
Python

rafaela 11. prosince 2013 19:27
Ono je to teď jinak? Schopnostmi jsem expert a jsem si jist, že to tady pár lidí stále ještě potvrdí, ale dle xp jsem začal hrát včera. Podle mě to teď mnohem více značí, jak často člověk hraje. Naopak pokud bude docházet k restartům, na konci každého měsíce budou dva tři hráči s největším množstvím bodů zařazeni mezi experty a už máš elitní jedince o kterých víš, že si to zasloužili. A kdo to za tři měsíce nestihne, má smůlu a začne znovu, ale ta šance tu je pro každého a stále.
Ovšem Fenda má pravdu. Na rozcestí vídám všehovšudy asi osm lidí.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kaena - 11. prosince 2013 20:18
Kaena

Chiisai 11. prosince 2013 18:33

Ale taky se z něj ta informace musela vymámit, že?
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

rafaela - 11. prosince 2013 19:27
rafaela

enca 11. prosince 2013 12:27
Protože pokud se vždycky po třech měsících budou mazat XP, budou značit účast a ne kvalitu hráče. A pokud jdu na rozcestí a chci si zahrát, je pro mě směrodatnější, jak dobrý hráč je než jak často hraje. A mám dojem, že pokud se jednou někdo dopracuje na experta, bude hrát pořád skvěle, bez ohledu na to, jak často sem chodí.
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Buri the Great - 11. prosince 2013 18:35
Buri the Great

Chiisai 11. prosince 2013 18:33
Nespletla sis server?
http://napady.aragorn.cz

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)