Smysl života (110 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 ... 126 ⇒|

Miar - 9. září 2007 15:11
Miar

EMO... *používá zvracejicí smajlík*
chrocht

Annox - 9. září 2007 14:07
Annox

Ano, i toto mě spíše děsí... chladné zbraně... nejsou pro mě... Palné zbraně vévodí světu.
Myslím, že bych měl možná i problém zabít... někoho nožem. Pistole je neosobní a ... "skoro" jistá.

*Chtěl bych být EMO, protože pláčou černé slzy :D*
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Krestar - 9. září 2007 13:24
Krestar

Thomas Elmer 9. září 2007 02:04
Ne.Nuz v zadnem pripade.Styl harakiry mi prijde lehce ujetej. Jen jednou jsem zkusil ten pocit s mecem. Kleknout si a hrot si nastavit kamsi do mist zaludku. Udelalo se mi lehce spatne pri predstave ze bych mel zabrat a ten pulmetrovej kus kovu si zarvat do tela.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Annox - 9. září 2007 12:53
Annox

No, jakbych to... Myslím si, že se tato diskuze vymkla kontrole... Prostě jednoduše... Chcete zabít? Tak přineste domů po 4 letém studiu jedno velké N a pak uvidíte vraždu (či exil z rodiny (viz. já))
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Cicero - 9. září 2007 12:42
Cicero

Systy 9. září 2007 09:29
Já sem na většinu léků imuní. Určitou dobu jsem uznával myšlenku preventivní léčby. Takže v případě migrén je jediné řešení- kladivo. A s tím spálením - já bych se nenechal :-)
www.jawamania.info

Systy - 9. září 2007 09:29
Systy

Takže asi každá sebevražda má riziko, že se to nepodaří... Ale já bych stejně použila ty prášky. Doma jich máme dostatek. Takže, když do sebe nacpu všechny, řekla bych, že už nebude šance, že bych mohla žít dál. Ale zatim to já osobně zkoušet nebudu :)

Cicero 9. září 2007 08:18
Pěkná mrtvola :D stejně tě pak spálí, takže je jedno, jak budeš vypadat těsně po smrti ;)
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Cicero - 9. září 2007 08:18
Cicero

Tak sem si zašel za známým, koupil za těžký peníze pistoli a šel sem na věc. Po asi šestém zaznění "Cvak" mi slavnostně došlo že jsem to nenabil. Prohledal jsem kapsy ve všech kalhotech. Nic. V ten moment jsem si uvědomil svůj omyl. Tak, když nebyly náboje, tak sem si chtěl prohnat hlavou místo střely nůž. Blbej nápad. málem sem si vypích oko. A já chci být pěkná mrtvola :-)
www.jawamania.info

Thomas Elmer - 9. září 2007 02:04
Thomas Elmer

Cicero 8. září 2007 23:09
Todle byl tvůj poslední příspěvek, pěkně ubohý nemyslíš? :D ses mohl aspoň pěkně rozloučit...

No nic, není nad nůž nebo mačetu, je to ta nejhrdější smrt ze všech... probodnout si vnitřnosti, nebo aspoň v japonsku to tak bylo a asi ještě je... Když už na sebe vytáhnete nůž, pak už nemůže nikdo pochybovat o vaši odvaze... jenom ho použít.
Trp člověče, jestli ti rvou po kouscích srdce, poděkuj jim ještě za svá trápení. Jsou krásnější než neurčitá prázdnota těch, kteří nemají čeho litovat.

Cicero - 8. září 2007 23:09
Cicero

U prášků existuje nebezpečí, že jich občas není dost. A riskovat místo uklidňující smrti extrémní průjem- ee. To raději kulku. S tím klepáním je to zajímavý. Protože v momentě, kdy se ti klepe ruka s pistolí, si nejseš jistej, že se chceš zabít. V mým případě by to bylo zajímavý. Níc nejsem schopen udělat pořádně. A co budu dělat jestli ani pořádně nezdechnu, to opravdu nevím... No nic, jdu to zjistit :-)
www.jawamania.info

Miar - 8. září 2007 22:38
Miar

kulka? to mi přijde jako jedno z nejhorších řešení. nedovedu si představit nikoho, kdo by zastřelil sám sebe v naprostém klidu. vždycky je šance, že se něco nepovede, klepe se ti ruka ... uhneš... každopádně pokud se strefíš okousek vedle nemusíš zemřít, zůstaneš mrzákem. to už raději ty prášky
chrocht

Annox - 8. září 2007 21:57
Annox

Krestar 8. září 2007 21:37
Chlape, myslím, že bys to nedokázal. Byly doby, kdy jsem tři hodiny seděl u počítače. U hlavy pistoli, ale byl jsem takovej posera, že jsem ani neměl prst na spoušti... Taky říkám... "Jedině kulku" ale stejně to nedokážeš.

Systy 8. září 2007 21:44
Víš kulka a bolestivá? Pochybuji, že do hlavy to poznáš... možná tu sekundu... než ti exploduje hlava. Ale i kulky můžeš přežít. Náhoda je ta největší mrcha pod sluncem...

A vždy bude.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Systy - 8. září 2007 21:44
Systy

Krestar 8. září 2007 21:37
Jenže... u kulky to může bejt hodně bolestivý... a u nákla´dáku... to zase neni jistý, že tě zabije... Pak třeba budeš žít jako mrzáček a budeš mít zatraceně velkej pech... to už bys myslim žádnou sebevraždu spáchat nemoh... Ale to tady zase řešim co by, kdyby
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Krestar - 8. září 2007 21:37
Krestar

To zase já ne. Myslím si, že když člověk se zabít chce tak se zabije. Příběhy toho, že jsem se chtěl zabít a nesejmul mě plně rozjetej vlak sou zkurveny zvasty. Kdyz bych tomu vlaku neuskocil tak me rozmasiruje tak, ze me budou ctrnact dni vymejvat z podvozku. Tak ja myslim ze bych volil asi kulku. Kulku a nebo nákladní auto na dálnici.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Systy - 8. září 2007 20:42
Systy

Já si myslim, že co se týče tý sebevraždy...pak taky záleží na typu... třeba podřezat si žíly ... to bych taky nedokázala, to já bych měla strach z tý bolesti, i když třeba takovej masochismus... no, ale to je zase něco jinýho... Skočit z okna bych taky nedokázala, ale kdybych se chtěla zasebevraždit, pak určitě použiju pršky... nebo zlatou...
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Krestar - 8. září 2007 09:29
Krestar

Zkusim alespon na jednu odpovedet...
K otazce cislo 2: Ja osobne sem srab jako svine.Taky bych se bal, ale stale si myslim, ze kdybych byl uz jakozto hodne v haji tak by mi bylo jedno co udelam. Myslim, ze na sebevrazdu ma v sob kazdy clovek vyhrazenou cast odvahy, ktera se projevi az kdyz dojde k tomu nejhorsimu.

No a pokus na 1. otazku:
Bereme v uvahu cloveka, kterej svuj smysl nasel. Ten kdo ne tak nema duvod se zabijet, jelikoz nema co ztratit.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Miar - 8. září 2007 08:00
Miar

mám k vaší teorii dvě otázky:
1. co když člověk svůj smysl života ještě nenašel?
2. nemyslíte, že kromě důvodů k "sebedestrukci" musí mít člověk ještě potřebné vlastnosti? já například si připadám na sebevraždu zbabělý. nedokázal bych to i kdybych chtěl
chrocht

Krestar - 7. září 2007 21:27
Krestar

sebedestrukce, no bavi me se kdyz pri ztrate smyslu zivota nezbyde cloveku nic jineho nez si ukoncit zivot.
No a metal, to bylo doufani v to, ze je pro me stredem hudebniho sveta prave zminovany metal, ale ten neni.:)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Systy - 7. září 2007 20:19
Systy

Krestar 7. září 2007 20:18
Jasný, ale o čem se bavíte teď? Sebedestrukce, postřehla sem taky slovo metal... ale víc sem nepochopila...
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Krestar - 7. září 2007 20:18
Krestar

Neboj...casem se to tu urcite rozvyne v duchaplnou konverzaci
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Systy - 7. září 2007 20:05
Systy

ech... a teď už těmhle tématům taky nerozumim :-O
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 108 109 110 111 112 113 114 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)