Smysl života (118 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 ... 126 ⇒|

Krow - 18. května 2007 16:17
Krow

Annox 18. května 2007 09:53
Jo to jo ale to byli sefove. General to vedel ale pochybuji ze snizoval moralku tim, ze jim rikal jakou maji sanci prezit.
No kazdopadne Remmel ani Paulus mezi nami nejsou, aby nam rekli , jak to bylo...
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Annox - 18. května 2007 09:53
Annox

Krow 17. května 2007 21:00

no, a víš, že to 25% nacistické armády vědělo?
protože 25% armády byli důstojníci oddaní věci.
Např. Generál Rommel, Paulus... hodně rozdílů v barvitých dobách...
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Krow - 17. května 2007 21:00
Krow

Krestar 17. května 2007 18:45
jo jenze vojaci nevedeli do ceho jdou urcite jim nerekli n: "na 90% to neprezijete"
To sned nemyslis vazne
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 17. května 2007 18:46
Krestar

Ariazel 17. května 2007 15:33
Řešíme jeho psychiku a činy. Na tom nevidím nic špatného. Vím, že Hitler nebyl nic sympatického, ovšem neodmyslitelně se zapsal do historie. A mě baví se hrabat v Historii.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 17. května 2007 18:45
Krestar

Krow 17. května 2007 15:47
Řeknu ti to takhle, nebo zkus si to představit:
Tobě řeknou: Našli jsme naleziště nafty kdesi v afganistánu, naše země díky tomu sbohatne atd atd. (jenže ve výsledku to dopadá že zbohatnou politici) A ty tedy nakráčíš za cizí zájmy s M16 v ruce, mažeš si to autě někde po kamenitej pláni. Najednou "Prásk" Mina. Seš bez nohy, ruky. A myslíš že si řekneš: Jóóó, sem bez nohy a ruky. vždyť sem bojoval za dobrou věc. Né já bych si řek: Já sem takovej ****. Beru více život než prachy.

Nebo si představ američany za 2. sv. Podle mě jich tak 9/10 do tý války zrovna netoužilo jít. Vem si jen Normandii. Omaha. Mel si tak 75-80%šanci že dojedeš ke břehu, když si vystoupil tvoje šance že tu pláž přežiješ spadli na 20% to bylo sexi. To bych radejc dezertoval než todle.

(//beru to z pohledu řadovýho občana naverbovanýho do war.)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 17. května 2007 15:47
Krow

Krestar 17. května 2007 15:33
No nevim jestli bys dezertoval. O tom radsi zapremyslej touha po moci je prilis velka:( a nemyslim ze bys odolal...
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 17. května 2007 15:33
Krestar

Ale musím uznat že byl velice dobrým manipulátorem. Vecpat do hlavy celému německému národu svoji myšlenku....to si zasluhuje vcelku uznání. Myslím, že kdyby nepřesvědčil alespoň 2/3 tak by se ti, kteří nevěřili jeho myšlenkám vzbouřili. Já samotný nechápu myšlenku: Jsme nadřazení jděme bojovat. Přijdu si na stejnej úrovni jak někdo v Africe, Asii. A myšlenka na to, že mi někdo řekne, ty si lepší, jddi za to bojovat...no nevím. Raději bych dezertoval než-li šel do boje za nápad jiných.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Ariazel - 17. května 2007 15:33
Ariazel

Krestar 17. května 2007 15:30
To si piš... politická situace byla taková, že jen čekala, až se objeví někdo takový. Naivita Trojdohody musely být nějak potrestána...

Kuš, jděte už s tím Hitlerem někam :P
No comment...

Krestar - 17. května 2007 15:30
Krestar

Cicero 16. května 2007 14:51Třeba by takový nebyl. Pochybuji že by se k moci dostal třeba před více jak 400lety. To vůdcové byli zase jiného ražení.
Přijde mi že se Hitler narodil na "správném místě ve správný čas"(nic jinýho mě nenapadá) v jiné době by asi k moci přicházel vážně hůř.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 16. května 2007 15:07
Krow

Cicero 16. května 2007 14:51
hmm jediny sveho druhu asi ne takovych bylo vic. Hitler se pouze stal symbolem utrpeni a zla
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Cicero - 16. května 2007 14:51
Cicero

Hitler byl zkrátka jediný svého druhu... Těžko říci, kdo to byl doopravdy. Neznámeho z přímého kontaktu, takže ho můžeme těžko vystihnout.
www.jawamania.info

Krow - 16. května 2007 13:25
Krow

Annox 16. května 2007 11:47
Promin ale to neni porekadlo:D
Já bych spise rekl :"historii tvoříme sami a je jen na nas jaka bude"Krow
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Annox - 16. května 2007 11:47
Annox

Krow 15. května 2007 16:09
děkuji... malé pokroky, přeci jen pokroky. :)

Krestar 15. května 2007 17:39
Ono slovo krutý se drží malých reáliích.... spíš byl více než krutý (ale za nic na světě mě teď nenapadne jiné slovo...) určitě byl jeden z největších mužu 20. století, jak si řekl ale jeho smyl života by se dal formulovat do jednoho pořekadla...

"Historii tvoří vítězové"
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Krestar - 15. května 2007 17:39
Krestar

Já taky souhlasim. Hitler byl velice krutý, ale svým spůsobem bych ho nominoval na jednoho z největších mužu 20. století, jelikož co dokázal jeden člověk se hned tak nevidí. Jakl sem řekl byl krutý, ale dokázal velké věci.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 15. května 2007 16:09
Krow

Annox 15. května 2007 11:27
Vyjimecne s tebou naprosto souhlasim
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Annox - 15. května 2007 11:27
Annox

Krestar 14. května 2007 13:16

hmm... Záleží jak to bereš... Z teologického hlediska Hitler stvořil kult osobnosti... ale z materialistického hlediska chtěl stvořit chaos ze kterého by stvořil řád... ale to jsou jen spekulace. Židy vyvraždil z jasného cíle... A) německo bylo v té době hodně zadlužené a hodně židů bylo lichvářů a obchodníků kteří v té době půjčily státu ze svého, sic s obrovskýma úrokama. Tím že Hitler je "odsunul" vyrovnal státní dluh a z jejich majetku zaplatil mnoho výdajů... B) vyřešil tím odpor k vyznání, o kterém si myslel, že brání rozmachu a síle Německa.

Jinak si ale myslím že Hitler byl hospodářský génius, mistrovský řečník a manipulátor. V neposlední řadě také vrah, psychicky labilní jedinec,strůjce genocidy, chaosu a smrti.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Krestar - 14. května 2007 13:16
Krestar

Treba jsem nedavno uvazoval nad tim jaky smysl zivota si vybral Hitler. Bylo to vyhladit vsecky krome nemcu a ty pak rozsirit po zemekouli?Nebo to byl vazne jen "trouba"?
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 11. května 2007 17:23
Krestar

Dalo by se to tak rict....teda nektery narazky tu byli ostrejsi, ale ne tak.:) Ale pokracoval bych v mirnejsim diskutovani a ne zadnem extremistickem hadani se o tom co je smyslem zivota...:D
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Cicero - 11. května 2007 10:44
Cicero

Krow 11. května 2007 08:45
Ale to by znamenalo, že tady diskutujeme, a ne debatujeme...
www.jawamania.info

Krow - 11. května 2007 08:45
Krow

Debata je ostřejší a agresivnější verze dialogu, přičemž v diskuzi je možnost volnější polemizace...
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)