Smysl života (119 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 ... 126 ⇒|

0s1ris - 11. května 2007 08:43
0s1ris

a jakej?
-Lepší prožít den jako lev, než sto let jako ovce.-

Krow - 11. května 2007 08:06
Krow

Mezi debatou a diskuzí je rozdil...
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 10. května 2007 18:28
Krestar

Určitědebatujeme a žijeme přeci ve společnosti kde se druzí tolerují. Alespon ja se o to snazim.....I kdyz nekdy me to nevyjde a nejradejc bych nekomu roznejtoval oblicej...ale to sem nepatří.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 10. května 2007 16:49
Krow

Annox 10. května 2007 11:51
Génius (z německého Genie), bylo v Německu od 18. století označení nejvyššího tvůrčího a duchovního nadání. )kdyz uz studujes tu psychologii->Z psychologického hlediska se jedná o třetí stupeň rozvinutí schopností (1.nadání - 2.talent - 3.genialita), jehož biologickým základem je vloha.

Slovo Génius původně ve starém Římě označovalo ochranné božstvo, později strážného ducha.
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krow - 10. května 2007 16:45
Krow

Annox 10. května 2007 11:51
V našem pripade asi jo...ale nemyslim si to
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Annox - 10. května 2007 11:51
Annox

Krow 5. května 2007 23:05
neboj... u mě musíš vše brát s nadhledem.... a génius... (podle společnosti je to prý člověk hledající nitro a samotu s neomezenými argumenty a názory...) takže napadat bylo spíš trochu silnější slovo. řekl bych že mi DEBATUJEME.... aspoň boufám :)
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Annox - 10. května 2007 11:47
Annox

Optimista si myslí, že žijeme v nejlepším možném světě... a pesimista se bojí že je to pravda... :)

ale jelikož já jsem od přírody (to je jen slovní obrat... jelikož problémy společnosti a logický názor + uvažování mám tak od 13 let a to jestli možná...) pesimista tak mě už nemá co překvapit... smysl života je jinde... jak jsem psal už moooc dřive... kdybychom měli hromadné myšlení jako např. mravenci a včely, tak se možná dobéřeme (myšlením jako celek) smyslu života bez příkras, typu chování a rozdílu v mentalitě, ale jako jedinci... nám prostě brání vlastní Ego.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Cicero - 9. května 2007 15:49
Cicero

Krestar 8. května 2007 10:27
To je samozřejmě pravda, ale jak jsem říkal, zjednodušil jsem to. Rozvádět to podle povah, charakterů nebo uzavřenosti by bylo příliš nadlouho.
www.jawamania.info

Krestar - 8. května 2007 10:27
Krestar

Cicero 7. května 2007 20:27
To máš pravdu, i když takových pesimistl zase tolik být nemůže. Ale pak jsou tu i jiné povahy. Introvert Extrovert....atd. nesmíme to brát jen po optimistické a pesimistické stránce!
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 8. května 2007 10:25
Krestar

Krow 7. května 2007 15:19To mas zase pravdu ty:)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Cicero - 7. května 2007 20:27
Cicero

Annox 4. května 2007 11:00
Přemýšlet... Na jednu stranu je to dar, na druhou to může být i již zmíněné "prokletí". Důležité je, jak jedinec přemýšlí. Optimista kupříkladu přemýšlí nad krásami světa, zatímco pesimista se užírá a řeší své problémy stylem: Když toudělám takhle a vyřeším svůj dosavadní problém, pos**e se zase tohle...
Tenhle příkladto uvádí hodně zjednodušeně, leč vcelku výstižně. Tedy alespoň se mi zdá.
www.jawamania.info

Krow - 7. května 2007 15:19
Krow

Krestar 6. května 2007 16:19
jo to je dobrej postreh:D..to me opravdu nenapadlo...tak treba kdyby se na to podival ted jako clovek a kdyy si mel vybrat...:D
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 6. května 2007 16:19
Krestar

Zase kdyby byl ta masina pnici prani a rozkazy jinych. Jak by se mu to mohlo nelibit?Dyt by nemel pocity, nemoh by nad tim zapremyslet. Dalo by se rici ze by mu to bylo u zadku co dela nebo nedela, kdo ho ovlada atd...
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 5. května 2007 23:05
Krow

Annox 4. května 2007 10:53
ja te nechci napadat ani byt neustale v opozici proti tvym nazorum..nejse genius:D
Ale jestli myslis ze schopnost premyslet je nekdy prokleti nemohu souhlasit. Tohle je diskuze o smyslu zivota a kdybys byl jen chodici masina plnici prikazy ostatnich nevim jestli by se ti to libilo...mysleni je DAR
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Annox - 4. května 2007 11:00
Annox

Ariazel 29. dubna 2007 21:36
ano, plně s tebou souhlasím... někdy si říkám že přemýšlet je spíš prokletí než dar.

i když poslední dobou si pořád říkám... "vše se mi hroutí, a nic mne nebaví" a až se dost odhodlám tak se možná i zastřelím... (hmm... prej světlo na konci tunelu...pche) a toto je názor jedince kterej se snaží proniknout do mentální bariéry v člověku... někdy si též říkám větu vět... "Co to vůbec kecám?" :D
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Annox - 4. května 2007 10:53
Annox

Krow 28. dubna 2007 21:49
hmm... já se nechlubil (bylo to suché konstatování ty génie) ... ale odpovídal jsem na MNĚ položenou otázku. Takže netuším proč mne ZAS napadáš... ale já si už u tebe zvykl.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Krow - 4. května 2007 08:31
Krow

Ariazel 30. dubna 2007 08:09
Stejne na penezich v dnesni dobe stoji vsechno....a to je smutny
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Ariazel - 30. dubna 2007 08:09
Ariazel

Krestar 30. dubna 2007 07:52
Vůbec s tebou nesouhlasím, že materialismus má něco společného s penězma... já jsem materialista tělem i duší a prachy mě nezajímají... kdyby jo, tak bych šel na VŠ na práva nebo tak, nebo začal podnikat... ale nestojí mi to za to. Takže říkat, že materialisty zajímají hlavně prachy je blbost...

Materialista je člověk, který věří, že svět vznikl přirozenou cestou, čili evolucí; idealista věří, že první byla idea (myšlenka), čili nějaká vyšší síla/bytost/cokoliv.
No comment...

Krestar - 30. dubna 2007 07:52
Krestar

Ja jsem ted zase o vikendu tvrde premyslel kdesy v divocine ceskych lesu. Narazil jsem na dve obecne odvetvi smyslu. Vcelku me to prekvapilo, jelikoz jsem takhle nikdy neuvazoval. Premyslel jsem nad jednim materialistickym a druhym duchovnim. Ti materialisti. Prirovnal bych to tak ke "Skrblíkovi"škudlí, škudlí, škudlí...stále jen prachy prachy prachy! Ale co z toho? Za to ten duchovní mi přijde o hodně zajímavější, na pohled ač daleko méně luxusní, tak pro jeho nositelu ve vnitř jehohlavy určitě velice pohodlný. Osobně bych se já osobně přiklonil k cestě duchovní, na které si pak i já vyberu co a jak dál.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Ariazel - 29. dubna 2007 21:36
Ariazel

No vzpomínám si na jeden starší příspěvek od Silvera... mluvil o tom, že nemá smysl hledat smysl života :) (to je teda slovní spojení :))

Proč? No jednoduše proto,že pídění se po tom, člověka dost deptá. Teda aspoň můj případ to je. Protože čím více nad tím přemýšlím, tím více zjišťuju, že život vlastně za nic nestojí, a že je IMHO nesmyslný.

Je zdravé přemýšlet o tom, co nás donutí nemyslet na sebe.. Simon Weil
No comment...

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 117 118 119 120 121 122 123 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)