Smysl života (23 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 126 ⇒|

Krow - 30. října 2008 11:46
Krow

TheDave 29. října 2008 13:37
Nj ty aby sis neryonul:) Reknu to tedy jinak...komunismus jde, jak uz si rekl, prosadit pouze nasilim anebo se v nasili preklopi. A je jedno za jak dlouho, tato utopie neni prosaditelna mirovym zpusobem. Komu by take vyhovovali ty nedostatky, ktere plynou z k. rezimu, ze. Tim padem je to totalitni rezim.

A pokud se ptam zda je lepsi zivot v totalitnim rezimu nebo v rezimu netotalitnim nabizi se tri varianty:

a)je to stejne
b)v demokratickem rezimu lepsi
b)v totalitnim rezimu lepsi

ad)a
snad se, Dave, shodnem na tom, ze to stjne neni. Pokud potrebujes nejake zduvodneni, tak vez, ze z hlediska logiky se tyto dva rezimy vyvraceji, anuluji navzajem nebot nabizeji zcela opacne hodnoty, tudiz stejnohodnotnost by znamenala A=nonA a to je hovadina.

ad) b+c
ze zivotje lepsi v demokracii je take logicke. Jak mi urcite das za pravdu, tak oba rezimi jsou produktem lidskeho mysleni a mysleni jako takove je do urcite miry fundamentalne zkoumatelne - fujtajbl slovni obrat. a ja se te ptam: myslis si , ze si totalitni rezim muze dovolit zkoumat zda je hodnotnejsi nebo jzda je menehodnotny? Myslis, ze si muze dovolit pustit na verejnost jen jednu malou pochybnost, ze zapadni (resp. demokraticke) rezimy jsou mozna lepsi. Nevim jak ty, ale ja sem si jistej ze ne. Rozpadlo by se jim to jako domecek z karet...Prave naopak svoboda zkoumani je ovlivnovana a lide, ktere tato myslenka napadne likvidovani. At si kazdy nadava na nas stat jak chce, predtim to bylo horsi. |Meli byste byt vdecni za to co mate.

A to jsou duvody proc si myslim ze komunismus je svinstvo.

Ps.: take si rypnu: je tereba rozlisovat fasismus ktery se uchytil v Italii okolo r. 1925 a nacionallni socialismus (nacismu) ktery se uchytil v nemecke o 8 let pozdeji a ktery z fasismu vychazel.
V jednom mas pravdu: ekonomickou situaci mel Hitler zmaknutou uplne genialne...jestlipak vis poroc v nemecku ani za 2., sv v nemuseli cekat ty fronty natuzky s gumou na konci. Predstav si kolik muselo stat uz jen vyzbrpjeni wehrmachtu?
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

TheDave - 29. října 2008 13:37
TheDave

Mno, takhle. Komunismus je utopická myšlenka, ergo neproveditelná, ergo špatná, jelikož boj za neproveditelnou myšlenku je jednoduše boj.

Pokud srovnáme komunismus s fašismem, tak komunismus nabízí (někdy v budoucnu) skvělý život ani ne tak v blahobytu, jako v "dostupnosti věcí podle potřeby"...potřebuješ něco? Zajdeš si tamhle někam a ono to tam bude. Protože všechno bude defakto společné a nejlépe se bude mít prostý lid. Jak toho dosáhnout? Dosáhnout toho nelze, ovšem jako takový první pokus se jeví zabavení veškerého soukromého vlastnictví a jeho následné "přerozdělení", tzn. vykopnete ředitele továrny a do jeho křesla posadíte třeba vykořisťovaného pracujícího (např. někoho, koho onen ředitel už dřív vyhodil za lenost a chlastání). Inteligenci a schopné podnikatele naženete do uranových dolů, zavřete nebo je postřílíte - je tomu šedesát padesát let, co se u nás lidi věšeli ne zlomením vazu, ale desetiminutovým udušením. Potom spálit tělo a popel se vysypal do příkopu podél silnice.

Naproti tomu fašismus je sice rasistický, nacionalistický a nelidský extrémimus, ovšem minimálně ona ekonomická svoboda tam existuje, v hitlerovském Německu nemuseli řadoví němci stát fronty na banány nebo tužky s gumou na konci.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Oktavius - 29. října 2008 13:08
Oktavius

Krow 29. října 2008 12:21
Ehm, komunismus není špatná myšlenka. Že se spojil s totalitou je už jiné. Teď vyvstává jiná otázka, je možné nastolit komunismus bez totality?
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

TheDave - 29. října 2008 12:44
TheDave

Jj, škoda že všichni do té politiky nevidí tak jako Krow.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krow - 29. října 2008 12:21
Krow

komunismus je svinstvo a jde to logicky dokazat...tot vse z me strany na toto tema...stejne je tu pom tech volbach dusno...bude to zli az si lidi uvedomi jaky bic si na sebe upletli:(
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 28. října 2008 11:48
Krestar

TheDave 25. října 2008 10:10
Smysl v tom neni=) je to zpuso uvolneni....ja to myslim z hlediska studia jako ze te politika treba ovlivnuje se statni maturitou....to je jako opravdu peckova reforma;)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

TheDave - 25. října 2008 10:10
TheDave

Nejsem si jistý co tím myslíš, moje studium je zaměřené ekonomicky. A že tím padá většina témat, pro mě za mě se o tom klidně bavte dál, nic vám nerozkazuju. Jen nevidím smysl v milionu přispěvků na téma "komunisti jsou svině".
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krestar - 25. října 2008 08:38
Krestar

TheDave 24. října 2008 16:12
Asi mas pravdu, i kdyz s tim pada vetsina temat. myslim si, ze se te politika dotyka tak jako tak(uz z hlediska studia)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Ondrousek - 24. října 2008 18:56
Ondrousek

TheDave 24. října 2008 16:12
seš týpek.... fakt mazec názor a já soouhlasím

TheDave - 24. října 2008 16:12
TheDave

Přátelé, je rozdíl mezi komunismem, socialismem, sovětským svazem, naší vlastní komunistickou stranou, sociální demokracií...

První komunista o kterém vím byl už Plato, který ve své Ústavě popisuje ideální stát - a sice stát komunistický (centrální plánování, přesně rozdělené úlohy atd.). Pochopitelně to bylo něco trochu jiného než východní blok, ale přesto, myšlenka sama je velmi stará. Mimochodem, církev svatá si Platonovu Ústavu vzala a vytvořila podle ní strukturu svých vlastních států, takže by se z určitého pohledu dalo říct, že komunismus jsme tu měli celý středověk. Takoví ti fakt narudo zbarvení komunisté byli třeba husité - všechen majetek je společný, všichni jsme si rovni, všichni jsme bratři, ze špíny povstali sirotci a svrhnou ty kapitalistcké svině papeženské. A tak dále.

Není se co divit, že jsme s takovým nadšením přijali komunismus, který se zdál být odpovědí na ultrapravičácký režim, který jsme měli to potěšení zažít před ním - lidé mají vzdor zakódovaný velmi hluboko v povaze. Začíná doslova už v kolébce, první co člověk udělá je, že začne řvát - pokračuje to vzdorem k rodičům, pedagogům, společnosti...když je politika moc dlouho moc vpravo, začnou ji lidi automaticky sunout doleva a naopak.

Teď se o naši milovanou republiku opět rvou dvě odlišné frakce, modří kapitalisti a orandžoví socialisti, s tím že kapitalisti jsou vykořisťovatelští elitáři a socialisti jsou prolhaní demagogové. Přestože preference, sliby atd. se liší, v konečném důsledku to žádný přílišný rozdíl není, určitě ne pro vás, kteří ještě ani nemůžete volit. Takže vám radím, vyserte se na politiku, takové téma přivodí maximálně bolesti hlavy.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krestar - 24. října 2008 15:55
Krestar

Mc Dair 24. října 2008 09:48
Spolecenske m,asirovani nasi rodinou a mnoho lidmi se kterymi jsem se o tom bavil a diskutoval....krome 1 meho dedy, se zdali jako zlo
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Mc Dair - 24. října 2008 09:48
Mc Dair

Krestar 22. října 2008 21:03
No nevím sice kolik ti přesně je let, ale asi bych řekl, že jsi se narodil po roce 1989 a tak je tuze zajímavé, že zde tak zavrhuješ něco co jsi nepoznal.
Je to názorná ukázka společenského masírování medii a podobným bordelem. Přesně tak, všude se praví, komunismus je špatný a je to svinstvo, ale nikde se už nepíše co dělá tak "vysněný a uctívaný" západ. Byla a jsou to úplně stejná svinstva jako v tehdejším komunistickém bloku, akorát že se o tom tolik nemluví a nebo se to schová za nějakou lež.

No to jsem se nechal trochu unést:-), ale teď zpět k tvému příspěvku. Jak TheDave uvedl chtělo by se nejdříve naučit uvažovat a potom se teprve k něčemu vyjadřovat.
Neboť na tvém příspěvku, na který odkazuji, je vidět, že jsi Dava moc nepochopil:-DD
Konkrétně se jedná o tohle: "Ano urcite, mozna je to afekt, ale ja je opravdu nemam rad....komunismus by jako napad fungovat mohl, nebyt lidi, jenze lidi jsou a tak je to zle"
Když rozebereme silně zvýrazněnou část tak se musíme dopracovat k tomu, že komunismus jako myšlenka není špatný, ale to co je na něm shnilé a špatné jsou lidé, jenže jak si psal lidi jsou, a já dodám, jsou všude. A tím jsem se dostali k podstatě věci, že tahanice kdo bude u "koryta" jsou jen divadlem a každý kdo na to naletí nechť se nad sebou zamyslí;):-))

Jak jsem právě zjistili lidi jsou všude. No a o lidech víme už také něco zajímavého, není-liž pravda;):-D:-D

Ondrousek - 23. října 2008 20:51
Ondrousek

Krestar 23. října 2008 17:02
jj xD xD xD

Krestar - 23. října 2008 17:02
Krestar

Ondrousek 23. října 2008 14:54
jj jak jsem tu na svoji osobu slysel, myslim ze neopravnene, tak CR je analni skyalpinista:D
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Ondrousek - 23. října 2008 14:54
Ondrousek

Krestar 22. října 2008 21:03
nj tak to je ... ČR je jedna pořádná vlezdoprdelka!!!

Krestar - 22. října 2008 21:03
Krestar

Ondrousek 22. října 2008 15:52
my?CR?Ne...chvili lezem do zadku SŘŘ, pak rusku nakonec USA...když o něco slo, anglie a francie se na nas s odpustenim vysrali a my dovolujeme aby se to vsechno opakovalo...ja nevim. Jestli ma cenu tady byt, nebo vystudovat a ala pryc za hranice...

TheDave 22. října 2008 02:54
Ano urcite, mozna je to afekt, ale ja je opravdu nemam rad....komunismus by jako napad fungovat mohl, nebyt lidi, jenze lidi jsou a tak je to zle
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Ondrousek - 22. října 2008 15:52
Ondrousek

Krow 22. října 2008 11:07
jen doufám aby jsme se s toho vůbec někdy vyhrabali...

Krow - 22. října 2008 11:07
Krow

tak co volby jaks e na to divate? Ja myslim ze je to ted na par let s nasi zemickou v prdeli:(
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

TheDave - 22. října 2008 02:54
TheDave

Krestar 21. října 2008 18:58
Podle mě by napřed stálo za to naučit se uvažovat, a potom teprve zvažovat, co stojí rozvážení.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Annox - 21. října 2008 19:27
Annox

Jsem v ODS, takže co říct víc? :)

*sice hlavní slovo mám v MK (Mladí konzervativci)

Ale jedno je jasné: Komunismus je zlo!
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)