Smysl života (25 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 126 ⇒|

Krestar - 2. října 2008 19:40
Krestar

Ondrousek 2. října 2008 19:33
Kdyz ho nemas, ja kse muzes slusne chovat?Kdyz ti to rodinne zazemi neumoznilo?
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Ondrousek - 2. října 2008 19:33
Ondrousek

Krow 2. října 2008 12:56
Když na ni začal křičet, tak si ho měl chytnout za límec a odtáhnout pryč, aby Kata nevyděla jak ho sfackuješ... parchanta jednoho... podle mě je slušné vychování základ!

Krestar - 2. října 2008 13:51
Krestar

Krow 2. října 2008 12:56
Ja si myslim, ze v tehle diskusi se temata nemuseji vztahovat jen k jejimu nazvu;)

Je to velmi zajimavy pribeh. Ted ve druhaku to s nasi vybornou profesorkou resime v sociologii. Rika se tomu myslim deviace. Urcite to zpusobuje spolecnost, ale takova, ze ve skole spoluzaci jeho vyclenili na kraj jejich kolektivu a on nebyl tak silny a nezapojil se do jineho tam venku a pote se uchylil do nejake, rekl bych deviantni party, ktera nedba na etiketu bezneho jedince. S tim sli dolu jeho vysledky a motivace neco dokazat....pak uz asi neni problem dopadnout tak jak si popsal....

//jo taky se omlouvam za diaktiriku....ta lajna tlacitek je moc nahore:D
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 2. října 2008 12:56
Krow

Vcera ke mne prisel takovej tipek, pochybna existence, spoluzacka si kupovala housky, a rika mi, ze je po operaci kycli a jestli nemam cigarko. Povidam za ne a tim to pro me skoncilo (maximalne sem premyslel, co maji kycle spolcneho s cigaretama) ale ne tak pro nej. Spoluzacka, Kata, vysla z kramu v ruce ty housky a on ji rika nemas prachy krasotinko? Kata ho slusne posle do onech mist, al jemu to nestaci. Prej at mu da housku. Ani takhle nepochodil. Jako perlicku za svym vystupem prohlasil: "to me radsi nechas chcipnout hlady,ty pico jedna pitoma!!!!" TAm tam byl slusnoucky medovy hlasek"nemel byste jedno cigarko,mlady pane?"

A ja se ptam, co se to ksakru deje, kdyz z lidi vyrustaji takove pochybne existence? Muze za to spolecnost nebo jejich okoli? Ja osobne si myslim ze oboji. I kdyby vas to nzaujalo jako tema k diskuzi je to urcite historka, ktera nuti k zamysleni:)
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 1. října 2008 17:49
Krestar

Krow 30. září 2008 20:43
:) jo nektery ano, ale vetsinu opravdu nemusim....osobne zname mezi nimi nemam, ale tak mouzou to byt normalni lide. Stejne jako metaliste, rockeri nebo hip hoperi(i kdyz u nich je to trosku nepochopitelne:D )
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 1. října 2008 17:47
Krestar

Ondrousek 30. září 2008 21:42
Takhle diskuse se rozjizdela uz mnoha smery, tento je jeden z mnoha:) ale doufam ze se ti tu libi....me desne:-D
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 1. října 2008 17:47
Krestar

Oktavius 29. září 2008 17:20
Nevim kdo by si chtel precist absolutne celou tuhle diskusi...furt to ma asi kolem 2 000 prispevku:) nicmene nazory kazdeho jsou original a chtelo by je zachovat:) vydat to knizne by bylo jest elepsi.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 1. října 2008 17:45
Krestar

No panove, jestli budeme verit zakonum reinkarnace tak si myslim, ze ma moucha celkem slusne sance na dalsi zivot;)

Pokud to vezmeme z krestanskeho ci islamskeho hlediska bych rekl ze je moucha znacne zanedbatelna.....
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Darth jofry - 1. října 2008 09:02
Darth jofry

Ondrousek 30. září 2008 21:42
Není to k ničemu, jak si sám řekl, dává to přemýšlení nový rozměr. A s tím, že se nic nemění máš asi pravdu.
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Ondrousek - 30. září 2008 21:42
Ondrousek

Darth jofry 30. září 2008 21:35
nikdo ... myslím že důkaz je hodně velký luxus, který v téhle diskuzi nenajdem ... každopádně je to fuk... ať už si uvědomíš či ne jak to doopravdy je tak se tím asi nic nezmění takže je to všechno k ničemu

Darth jofry - 30. září 2008 21:35
Darth jofry

Ondrousek 30. září 2008 21:29
Tak o posmrtném životě mouchy jsem ještě nikde nečetl. Možné to je, ale kdo to dokáže :D
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

TheDave - 30. září 2008 21:29
TheDave

...
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Ondrousek - 30. září 2008 21:29
Ondrousek

Darth jofry 30. září 2008 21:26
proč nemají? pokud jsme jstejní tvorové jako zvířata a máme posmrtný život tak ho má i moucha

Darth jofry - 30. září 2008 21:26
Darth jofry

Ondrousek 30. září 2008 21:21
Jo, nad tím taky občas uvažuju. Když už mi přijde na mysl, že po smrti něco je, zarazí mně, že v každém náboženství je jiná představa o "posmrtném životě" (a je to logické) ale pak se ozve realistická stránka osobnosti a pomyslím si, jaký je rozdíl mezi tím, když člověka např. přejede auto a tím, když někdo zabije mouchu. A přijde mi na mysl, že to bude asi to samý. A mouchy mají asi těžko posmrtný život... :D
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Ondrousek - 30. září 2008 21:21
Ondrousek

jasně ,ale jestli má mít něco vyšší smysl pak je to tohle i když to třeba není... tak např já si před týdnem myslel upe něco jiného (že po smrti nic není) teď si zase myslím něco jiného a jediné co to dokazuje je že jsem úplně mimo ;)

TheDave - 30. září 2008 21:14
TheDave

Jiní tomu říkají Bůh.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Darth jofry - 30. září 2008 21:12
Darth jofry

Ondrousek 30. září 2008 21:08
To je pravda. Když šlověk bádá v tomto okruhu informací a poznatků, tak najde spoustu zajímavých informací a pokud chce, může nad nimi i přemýšlet. Ale najdou se i tací, kteří to budou považovat za hloupost, či výmysl. 5ekl bych, že na tom něco bude, ale hlubší význam v tom nehledám...
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Ondrousek - 30. září 2008 21:08
Ondrousek

Darth jofry 30. září 2008 21:06
Podle mě je to hodně nelogické ,ale dává to přemýšlení nový rozměr... tak je to jen jedna ze spousty možností...

Darth jofry - 30. září 2008 21:06
Darth jofry

Ondrousek 30. září 2008 21:04
Netvrdím, že to není pravda, ale mně se to zdá celkem nepravděpodobné.
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Ondrousek - 30. září 2008 21:04
Ondrousek

Je tu již založená diskuze duše a já myslím že to sem dost patří...

Myslím že vás to většinu nebude zajímat a že se mnou nebudete souhlasit,ale je nádhera představit si svět (tu možnost) ve kterém je něco víc... říkejte si tomu jak chcete (vesmírná energie, čakra, duchovní síla nebo já nevím... ,ale pokud si přečtete
http://cs.wikipedia.org/wiki/Čakra ,nebo
http://cs.wikipedia.org/wiki/Prána

řeknete si jéééjda naruto ,ale já si myslím že tu bude něco víc neboť lidé vědí o téhle věci již 7000 let a tak je trochu unáhlené považovat to za nemožné...

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)