Smysl života (24 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 126 ⇒|

Ondrousek - 21. října 2008 19:03
Ondrousek

Krestar 21. října 2008 18:58
Myslím že nekazí svět. Myslím že kazí jen ČR...

Krestar - 21. října 2008 18:58
Krestar

Annox 20. října 2008 12:41
S tim souhlasim, komunisti kazi svet, na druhou stranu jste si jisti ze to same nedela ODS, CSSD atd atd? Podle mna je to na zauvazovani
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Annox - 20. října 2008 12:41
Annox

Smysl života?

Zakázat komunisty!
Odrovanat Emmerovou a koupit si krabičku lentilek.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Krestar - 9. října 2008 15:11
Krestar

Krow 8. října 2008 17:58
to ne, nikdy jsem nemel tendence nekomu zle ublizovat....jsem mirne a mirumilovne povahy....:-)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 8. října 2008 17:58
Krow

Krestar 8. října 2008 16:13
Mas nejake zkusenosti?
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 8. října 2008 16:13
Krestar

Krow 8. října 2008 11:41
No zda se mi to spise vedome a zle....horsi je kdyz si clovek primo uvedomuje co dela a libi se mu to...myslim ze do teto faze se blb nedostane....i kdyz,buhvi co....
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 8. října 2008 11:41
Krow

Krestar 8. října 2008 10:24
A to s tim odrezavanim neni nechutne?
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 8. října 2008 10:24
Krestar

Krow 8. října 2008 09:51
Myslim ze nechutne= nepromyslene a spontalni....treba ze vzal motorovku a ze strev udelal nafukovaci balonky.

Zle= promyslene krute a vedome...bez citu projeveni litosti jen s cistou chladnokrevnosti...sklapelem s chirurgickou presnosti odrezat treba spicky prstu....:)(za ziva, a pote pomalu zabit...treba)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 8. října 2008 09:51
Krow

Krestar 7. října 2008 20:46
jaky rozdil j mezi nchutne a zle, co s tyce vrazdy, tak to podle me splyva
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 7. října 2008 20:46
Krestar

Krow 7. října 2008 17:09
Nechutne ano, ne zle
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 7. října 2008 17:09
Krow

Krestar 6. října 2008 13:59
Ale jo, myslim ze i dusevne vysinuty jedinec s prumernym IQ by mohl pachat nechutne zlociny...
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

TheDave - 6. října 2008 16:10
TheDave

Hlupák nemůže být skutečně zlý. Může být např. krutý, hrubý nebo bezohledný, ale ne zlý. Na to je potřeba míti filipa.

A zlo je subjetivní pojem, který naplňuje až to které lidské společenství. Například démonovi, který žije v rovině hned sousedící s tou naší, je lidský pojem zla naprosto neznámý, přestože lidé by jej nejspíš za zlého označili.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krestar - 6. října 2008 13:59
Krestar

Krow 6. října 2008 12:54
Ono promyslene zlociny a procitene zlo asi nemuzes delat bez urciteho daru inteligence. Pak se jedna spis o patologicke deje v psychice, ale inteligence je vysoka a slouzi ke zlu:)

muzeme se ovsem dostat do mist kde si polozime otazku: "Co to vlastne zlo je"
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 6. října 2008 12:54
Krow

Krestar 3. října 2008 15:15
souhlasim treba takovy Herman Goring velitel luftwafe mel IQ 145...a jaka to byla svine.
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

TheDave - 4. října 2008 20:28
TheDave

Jistě, že manželství je ve své podstatě nepřirozené. Ale to je např. i nošení šatů. Je to teda už delší dobu, co jsem o těhle věcech něco četl...divné to není, protože to stejně nefunguje, určitě by nebyl problém najít si nějakou statistiku rozvodů v západních zemích - jejich počet je opravdu velmi vysoký.

Střetávají se nám tu totiž dva pudy - rozmnožovací a rodinný. Ano, chlap je naprogramován jako rozsévač, ovšem evoluce mu za ty tisíce a miliony let nadělila ještě další prioritu, a sice starání se o potomka. Tyhle dvě věci spolu nejdou moc dohromady, takže se vždycky hledá nějaký kompromis...a každý je samozřejmě do jiné míry "rozsévač" a do jiné otec. Určitě znáte dělení na alfa samce a beta samce, ženy mají totéž, jen se dělí na děvky a světice. A to je fakt jen to nejjednudušší "přírodní" dělení, už to stačí, aby se to pěkně porvalo. Teď do toho přijde člověk s morálkou, zvyky a zásadami, dogmaty a pravidly...

Dalo by se o tom popsat fakt hodně místa, ale asi to nemá moc cenu. Ona si příroda vždycky najde cestu.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Mc Dair - 4. října 2008 19:13
Mc Dair

TheDave 30. září 2008 20:53
Pěkně jsi to napsal a něco na tom zajisté je:-), ale když jsem se už teda dostali k takovým myšlenkám co tu uvádíš tak se musím zeptat na jednu věc.
Jaký máš pohled na křesťanský (západní) styl života, jejich pohled na rodinu jako takovou.
Nezdá se ti něco na tom divného když takhle smýšlíš? Něco nepřirozeného:-))

Krestar - 3. října 2008 15:15
Krestar

Oktavius 3. října 2008 07:15
No je to zajimavy, ale mezi myslim dukladnymi vrahy a zlocinci je vysoke IQ celkem bezne.....Mozna ze to je jen milne vedomi....:)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Oktavius - 3. října 2008 07:15
Oktavius

Krestar 2. října 2008 13:51
No, nejde samozřejmě jen o sociální zázemí, ale i o psychický vývoj daného jedince. Ačkovliv se v moderní době sociologie s psycholigií oddělují, jsou společně velmi provázané. Tento problém tedu můžeme vysvětlit dvojím způsobem, buď byl vychováván ve špatném sociálním prostředí, tzn. rozdělená rodina, týrání, nedostatek času. (sociopatie) nebo byl sice vychováván dobře, ale jeho psychika odmítla cokoliv přijmout (psychopatie). Ještě je jedna možnost, a to že ze sociopatického chování jeho okolí, se z něj stal psychopat. Např. otec často mlátil matku, matka byla alkoholička, oba dva jej psychicky i fyzicky týrali =>
Nevytvořilo se svědomí, a ani základní sociální myšlení(příklad- Spartakiádní vrah Jiří Straka IQ 175)

K romským dětem, jde opět z našeho úhlu o sociální deviaci, protože jejich kultura je naprosta odlišná od naší. Romské děti, jsou přibližně do dvanácti let stejné jako bílé. Ve dvanácti ovšem sopívají(bod zlomu).
Ale to už je etnologie a s tímto případem to nesouvisí :-D.
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

Krestar - 3. října 2008 06:03
Krestar

Ondrousek 3. října 2008 05:51
Jo, ale uvedu ti priklad. Jsi dite v rozvracene rodine...rekneme ze matka na tom neni psychicky uplne v pohode....vybuchy vzteku. Nelogicke jednani atd....otec e z toho na mrtvici a jeste pred tvym narozenim zacne chlastat a padne do toho....byl bych zvedavej jak by si se naucil spravne chovat...;) Mit tohle jako priklad doma. A i kdyb te socilka kopla treba do decaku....tak nevim nevim tam mezi tema romskejma detma a deviantama....
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Ondrousek - 3. října 2008 05:51
Ondrousek

Krestar 2. října 2008 19:40
Ale sou i takový kteří se slušně chovají i bez rodinného zázemí... hej já to chápu ,ale podle mě je to s části problém ze společnosti a sčásti je to jeho problém

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)