Barevná srdce (102 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 ... 157 ⇒|

Gwarg - 19. prosince 2007 20:19
Gwarg

Když nikdo nejeví o dýku zájem, zastrkávám si ji za opasek.
"Pak doufám, že některý dveře povedou do hospody!" zazubím se na krollova slova.

Popojdu blíže ke stolu s klecí.
"Pfff...co to je za opelichaný kuře?"

Pán Jeskyně - 19. prosince 2007 18:30
Pán jeskyně Máhanaxar

... smůla nebo štěstí, jsou to jen dvě strany jediné mince ... při těch slovech hodil mistr na stůl roztočený stříbrňák ... dívej se, jedno se ve druhé může změnit mžikem oka ... snaž se nespěchat se svými slovy ... tak nějak vypadala jedna z prvních lekcí vašich učení

Díváte se po místnosti a vzpomínáte na svá začátečnická léta. Co všechno ještě říkali vaši mistři, co by se teď hodilo.

Loren došla ke stolu a opatrně avšak pečlivě zkouší rukama klec.

honzatq - 19. prosince 2007 12:24
honzatq

Jestli ty dveře veou vždy do jiné místnosti, tak už jsme východ ztratili a s trochou smuly tady bydeme bloudit po zbytek našich dnů. pronesu nahlas myšlenku, která se asi klube v hlavách všech.

Pán Jeskyně - 18. prosince 2007 17:54
Pán jeskyně Máhanaxar

Při Loreniných slovech jste mimoděk pohlédli ke dveřím, na které ukazuje. A ten jediný krátký pohled stačil k tomu, abyste si uvědomili, že i dveře jsou nyní jiné.
Nyní vidíte železné dveře s velkou železnou klikou.
... v první místnosti přece byly dřevěné a se dvěma železnými pásy ... klika železná, ale určitě ne tak velká ... co asi bude za těmito dveřmi ...

Z myšlenek vás probral Gwargův hlas a zaharašení klece, jak Leaf otevřel její dvířka.

Gwarg - 18. prosince 2007 16:25
Gwarg

Stále zamračený si prohlížím dýku, kterou třímám v ruce.
"Dobrá práce....je stále ostrá...škoda toho ulomenýho hrotu."

Chytám dýku do prstů za ostří jílcem od sebe a držím ji volně ve vzduchu, jestli si ji chce ještě někdo další prohlédnout.

Trill - 17. prosince 2007 22:42
Trill

"Vyzerá to tak, že sa budeme musieť vrátiť tamto.." ..ukážem prstom na jediné dvere, ktoré sú v miestnosti.
"Ale tentokrát by sme mali nechať dvere otvorené, lebo sa nám ľahko môže stať, že zablúdime medzi dvomi izbami.." ..poviem so všetkou vážnosťou na tváry aj keď si uvedomujem, že tá myšlienka je akási čudná...

Gangalaguna - 17. prosince 2007 21:47
Gangalaguna

Ještě chvíli pozoruju ptáka v kleci, jeho detaily. "To je teda zajímavá ozdoba." Pak už se otočím na trpaslíka, co našel ve skříni on. Nat dýkou jen pokrčím rameny. "Tady asi moc nezbohatneme... Jestli se od tud teda dostaneme. Nejsou tu žádné další dveře Loren."

Pán Jeskyně - 16. prosince 2007 17:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Dýka mlčí a neodpovídá. Možná kvůli odlomené špičce?
Šikovný zbrojíř by snadno hrot překoval a vytvaroval špici novou.

Gwarg - 15. prosince 2007 19:29
Gwarg

"Pfff..." odfrknu si, když si prohlížím dýku. Mračím se a několikrát ji otočím v ruce.
"Kde se tady vzala?"

Pán Jeskyně - 15. prosince 2007 18:29
Pán jeskyně Máhanaxar

Ani na Leafovo otevření dvířek klece pták nijak nereaguje. Na dotek připomíná kámen nebo velmi tvrdé dřevo.

Loren se svým vycvičeným sluchem zkoumá stěny místnosti. Vyhlazené kameny jsou docela příjemné na dotek, ale jejich zvuk při poklepu je temný a plný stejně jako u dlaždic na podlaze.

Pán Jeskyně - 15. prosince 2007 18:21
Pán jeskyně Máhanaxar

Neozval se žádný skřípot jako při otevření dveří do místnosti. Tiché klapnutí zámkové západky byl jediný zvuk, který jste navíc téměř přeslechli, když se dveře zavřely.

Grimlord s Gwargem prohlížejí nalezenou dýku. Stříbřitý lesk jedné strany ostří odráží světlo kolem. Přes druhou stranu se táhne jedna velká rezavá skvrna, typická pro výrobky ze železa. Dva zcela odlišné povrchy ostří a skoro až nepřirozená čistota dýky ležící na zaprášeném dně skříně, dva důvody pro zamyšlení. Na světle je poznat, že vlastní břit je pečlivě a velmi dobře naostřený. Tmavý mírně drsný jílec je podobný tomu, který má na dýce Leaf.

Trill - 15. prosince 2007 16:55
Trill

Rovnako ako v predošlej miestnosti, obchádzam aj túto, pričom sa jej stien dotýkam rukou.. Sem tam po nich poklepem palicou, sem tam sa zastavím a počúvam, čo ostatní našli..
Takže ani tu nie sú žiadne dvere? Začínam z toho mať naozaj zlý pocit..

Gwarg - 15. prosince 2007 16:11
Gwarg

Chvíli si prohlížím vnitřek skříně. Pak se přikrčím a seberu ležící dýku. Znovu se narovnám a ve světle, kterém sem proudí skrze okna místnosti, si nalezenou dýku prohlédnu.

honzatq - 15. prosince 2007 10:14
honzatq

Se stejným údivem a nedůveřivostí jako moji společníci vstoupím do třetí místnosti. Prohlížím si její vybavení a zastavím se uprostřed, abych sledoval Gwargův průzkum skříně. Poté mě upotá Farin a ta velká klec, dojdu k hobitovi a pečlivě si prohlížím ptáka a snažím si vzpomenout, jestli jsem nějákého podobného viděl u nás v lese...
Zvířata, by se neměli zavírat do klece. je to proti jejich přirozenosti. I když tomuto chudákovi už to asi nevadí. řeknu a s tím otevřu dvířka klece.

Pán Jeskyně - 14. prosince 2007 21:32
Pán jeskyně Máhanaxar

Po rozevření obou dveří jste zahlédli v rohu skříně na dně dýku s tmavou rukojetí. Přestože dno skříně je pokryté rovnoměrnou slabou vrstvičkou prachu, na dýce není ani smítko. Nahoru otočená strana ostří se pěkně leskne. Lze tak rozpoznat, že špička hrotu je ulomená.

Dráty klece při zaklepání jen trochu zaharašily. Jiný výsledek Farinovo zaklepání ani jeho otázka neměly. Pták dál nehybně sedí na bidýlku. Ani samotná klec se nepohnula. Asi ji něco pevně drží na desce stolu.

Pán Jeskyně - 14. prosince 2007 21:17
Pán jeskyně Máhanaxar

grimlord 14. prosince 2007 19:58
Pán Jeskyně 12. prosince 2007 18:02... jedna skříň, dvoudveřová ...

grimlord - 14. prosince 2007 19:58
grimlord

sledujem gwarga a nad farinovou vetou ("zijes potvoro") sa zasmejem a len pokrutim hlavou a idem k nejakej druhej skriny a otvaram ju no davam si pozor(je jedno ktora skrina to bude........)

Gangalaguna - 14. prosince 2007 19:24
Gangalaguna

Přicházím ke kleci a z blízka si prohlížím ptáka v kleci. "Žiješ potvoro?" S těmito slovy opatrně zaklepu na mříž.

Gwarg - 14. prosince 2007 19:22
Gwarg

Zdá se, že skříň neskrývá žádné nepříjemné překvapení. Opatrně otvírám i druhé dveřní křídlo.

Pán Jeskyně - 14. prosince 2007 19:08
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin s Elemarem prohlížejí klec a ptáka v ní. Dark klidně stojí vedle pána a na ptáka nijak nereaguje.

Grimlord se postavil vedle Gwarga a sleduje jeho ruku, jak zkouší otevřít skříň. Ozvalo se slabé křupnutí a dveřní křídlo se pootevřelo. První rychlý pohled - nic nevyskočilo, žádný děsivý skřek útočníka. V šeru za napůl pootevřenými dvířky se zdá skříň prázdná.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)