Barevná srdce (103 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 14. prosince 2007 19:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Klec z železných drátů je přes jeden sáh vysoká, půdorys zhruba půlsáhový čtverec se zaoblenými rohy. V zadní polovině asi jeden a půl dlaně nade dnem je dřevěné bidélko a na něm sedí pták, necelého půl sáhu vysoký. Matné vybarvení, zavřené oči a hlavně naprostá nehybnost připomínají spíše sošku než živého tvora. [obr "Pták v kleci"]
V přední stěně klece jsou dvířka dost velká, aby pták jen mírně přikrčený prošel skrz. Kdyby byl živý. Dvířka jsou zavřená obyčejnou západkou. Za dvířky uvnitř klece leží dvě malé prázdné misky.

grimlord - 14. prosince 2007 17:50
grimlord

vstupi dnu no jeka sa nezaujma o tu mrtvolu skor o tie skrinky

Gwarg - 14. prosince 2007 17:28
Gwarg

Při Elemarově varování se na chvilku zarazím, noha zůstane ve vzduchu.
Zkrabatím ale nos, cosi zamručím a došlápnu. Když se nic neděje, procházím dál místností, stále obezřetný a nedůvěřivý.

Přistupuji ke skříni, válečné kladivo stále v pevném sevření, a prohlížím si ji.
Pak ustoupím kousek stranou, bytelný mlat kladiva se znovu ocitne ve vzduchu nad mojí hlavou, zlověstně shlížející dolů a připravené rozdrtit jakékoliv nebezpečí, které by se snad objevilo, a volnou rukou zkouším otevřít jedno dveřní křídlo.

Gangalaguna - 14. prosince 2007 16:47
Gangalaguna

Když dojdu s ostatními ke dveřím, zůstanu jako oni překvapením stát. Co se v té místnosti stalo? Je to vůbec ta samá místnost? Na chvíli ztratím chuť projít dveřmi, ale není jiné možnosti, takže vejdu za Gwargem a Elemarem.

Po prvotním překvapení moji pozornost nejdřív upoutá klec na stole, spolu s Elemarem ji jdu blíže prozkoumat.

krcho - 14. prosince 2007 12:22
krcho

ideme za Gwargom pritom si ja vsimam co je to za tvora v tej klietke.
Zda sa mi to tu byt strasidelnejsie a strasidelnejsie ale nevieme conas bude cakat dalej pomylsim si a postupujem pomali vpred, mecmam pripraveny keby sa zjavilo nieco dalsie
Myslim ze nik si tu nemoze byt isty svojou existenciou poviem a sledujem cestu za gwargom Davaj si pozor kam stupas poviem smerom na gwarga ja prestavam rozumiet tomu coi sa tu deje. je to zvlastne

Pán Jeskyně - 12. prosince 2007 19:26
Pán jeskyně Máhanaxar

V místnosti za dveřmi je ticho a klid.

Dark cukne řemínkem a táhne Elemara za Gwargem. Nepřipadá vám, že se hrne do boje a pomalu postupujete vpřed ke dveřím.

Gwarg - 12. prosince 2007 19:07
Gwarg

"U všech Stínů!" zakleju. "Co je tohle za čáry?"

Strnule hledím do míst, kde měla být prázdná místnost a dveře ven z hrádku.
Stále jen zmateně zírám dovnitř, ruka s kladivem pomalu sjela z ramene. Masivní kovaný mlat se vznáší ve vzduchu jako výhružný posel smrti.

Pak udělám váhavý krok, hned však i další již svižnější a vstoupím tak do místnosti, která se tak záhadně objevila. Obezřetně se rozhlížím kolem, jestli hrozí jakékoliv nebezpečí.

Trill - 12. prosince 2007 18:11
Trill

"Čo sa deje?" ..skoro až pošepkám, keď sa miestnosť naplní tichom. Palicu uchopím do oboch rúk. Pripravená brániť sa, sústreďujúc sa na každý zvuk, ostávam stáť v strede miestnosti.
Keď mi ostatní popíšu ako sa vedľajšia miestnosť zmenila a čo v nej je, tiež sa priblížim k dverám..
"Starý Hrádek sa s nami začína hrať.." ..zašepkám znovu a počkám, kým sa niekto odváži vstúpiť..

Pán Jeskyně - 12. prosince 2007 18:02
Pán jeskyně Máhanaxar

A03:
Obdélná místnost asi deset na osm sáhů má v severní zdi dvě díry podobné těm v stávající místnosti. Ve světle, které jimi prochází, ale vidíte podlahu dlážděnou čtvercovými kamennými dlaždicemi, zhruba 1 krát 1 sáh. Stěny jsou z pěkně vyhlazených pravidelných kamenných kvádrů. Z podobně hladkých ale menších je i strop.
U západní stěny, tam, kde jste očekávali vstupní dveře, stojí vysoká dřevěná skříň [A2]. Obě její dveřní křídla jsou zavřená. K jižní zdi je přistavený obyčejný dřevěný stůl [B4]. Na stole stojí přes jeden sáh vysoká drátěná klec, uvnitř je vidět obrys ptačího těla.


Nepatrnými krůčky se přibližujete ke dveřím. Zdráháte se věřit svým očím, ale pomalu vám dochází holá skutečnost. Díváte se do jiné místnosti.
Najednou vám ozvěna v hlavách zopakuje Gwargovo zabručení: Nakonec to bylo docela rychlý.
Asi to nebude tak rychlé. Kdyby ozvěna měla tvář, byl by na ní výsměšný škleb.

Starý Hrádek vás přijal do svého nitra. Zdá se, že vám předvedl jedno ze svých tajemství.

Pán Jeskyně - 12. prosince 2007 17:39
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg uchopil železnou kliku, stlačil ji a zatáhl. Ozval se skřípot a dveře se otevřely. Gwarg vykročil a zůstal s jednou nohou ve vzduchu. Jak jste se otočili při zaskřípění dveří, vidíte trpaslíka, který pomalu pokládá zdviženou nohu zpět a strnule kouká do dveří. Stačilo vám pár kroků, abyste se postavili vedle něho a při pohledu do vedlejší místnosti strnuli podobně jako Gwarg. Loren neušlo náhlé ticho.

Trill - 11. prosince 2007 22:54
Trill

"Je to zvláštne.."
..prehodím po hlbokom nádychu pred oknom..
Pomalým krokom sa znovu vrátim do stredu miestnosti..
"Vyšplhať? A sú tam vonku nejaké ďalšie okná? Niekde vyššie?" ..zaujímam sa o Farinovu poznámku o šplhaní..

Gwarg - 11. prosince 2007 19:52
Gwarg

"Jdu se porozhlédnout kolem věže, jestli je jiná cesta, jak se dostat do vyšších pater." řeknu rozhodně po neúspěšném prohledávání místnosti. S tím vykročím ke dveřím a zkusím je otevřít, abych se mohl dostat do vedlejší místnosti a pak ven před samotný hrádek.

Gangalaguna - 11. prosince 2007 19:31
Gangalaguna

Chvíli prohlížím papír, který mi podal Grimlord, ale bez jakéhokoliv úspěchu z něj něco vyčíst. "Nic na něm není." S těmito slovy ho podávám zpět Grimlordovi.

Pak se i já pustím na obhlídku místnosti. Po několika strávených minutách toho nechávám. "Tady nic neobjevíme. Ještě zkusíme důkladně prohledat první místnost a pak budem muset zkusit najít jiný vchod. Nebo zkusit vyšplhat. I když rozhodně ne tímhle oknem." Při tom pomyšlení, že bych se vypařil jako kus střepu, který hodil Grimlord do okna se značně zaklepu.

Pán Jeskyně - 11. prosince 2007 17:02
Pán jeskyně Máhanaxar

Loren obešla místnost a poslouchá zvuk při klepání hole do kamenů. Na žádném místě se však nepozastavila.
Podobně jako Loren obcházíte obvod místnosti a zkoušíte kameny na stěnách. Zatlačit, potáhnout, zaklepat. Podobně dupnutím nebo úderem hledáte dutiny pod kameny v podlaze.
Elemar vede Darka a ukazuje mu na podlahu a zdi, ale Dark klidně šlape vedle něho a nijak nenaznačuje, že vnímá cokoliv neobvyklého. Kabátec, střepy i pochodně se zbytky židle už míjí bez povšimnutí. Vesele vrtí ocasem, asi vaši činnost považuje za velkou zábavu.

Vaše snaha je bez úspěchu. Buďto zdi a podlaha v této místnosti žádnou dutinu netají nebo je ukrytá tak, že vaše schopnosti nestačí na odhalení.

grimlord - 11. prosince 2007 14:55
grimlord

no je tam nieco vytiahnem kus papiera a podam ho farinovy no bohuzial ja to neviem precitat

Gangalaguna - 10. prosince 2007 22:34
Gangalaguna

Chvíli se rozhlížím po místnosti, ale pak zavrtím hlavou. Když Grimlord hodí střep do okna, s nepříjemným pocitem to sleduji. "Co je zas tohle? Doufám, že nebudem muset utíkat oknem."

Pak se obrátím na Grimlorda: "Bylo něco na tom papíru?"

Ještě jednou se podívám okolo. "Někde tady musí být schody, ta stavba je dost vysoká. Nebo jiný vchod."

Pán Jeskyně - 10. prosince 2007 19:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Grimlord se sehnul k hromádce a zvedl jeden ze střepů. Upozornil vás, zamířil do "okna" a hodil.
Střep proletěl středem otvoru, a jakoby kousek za tloušťkou zdi se zastavil. Sledujete, jak pomalu mizí, podobný kusu vosku v žáru pece. Bez jakéhokoliv zvuku pak zcela zmizel.
Loren zatím pomalu zkouší rukama povrch kamenů ve stěnách. U "okna" se na chvíli zastaví.

Gwarg - 10. prosince 2007 19:03
Gwarg

"A proč někdo nechal vyrůst ten zatracený les venku? Abychom se přes něj museli trmácet? Pchch...žádnej význam to nemá, je to jen na obtíž..." zabručím.

"Jen že tu nejsou žádný schody. Nahoru, ale ani dolů. Musíme se zkusit porozhlédnout po venku."

Trill - 10. prosince 2007 18:07
Trill

Pomalým krokom podídem k stenám miestnosti a dotknem sa ich rukou, akoby som sa ich snažila pohladkať.. Opatrne sa presúvam až k "oknám". Keď k nim prídem, nastavím k ním hlavu a zhlboka sa nadýchnem, akoby som chcela zistiť, či cez ne prúde vzduch..

"Prečo by niekto postavil dve prázdne miestnosti?" ..uvažujem nahlas..
"Musia mať nejaký význam.."

grimlord - 9. prosince 2007 20:12
grimlord

"heh nieco ma napadlo" ak sa nachadza v miestnosti nejaky kamen tak ho vezmem a skusim ho hodit von oknom co sa stane ak nic tak nevadi a papier si dam do vrecka ak ho niekto bude chciet vidiet nieco bude chciet skusit tak mu hu samozrejme dam .....

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)