Barevná srdce (142 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 2. dubna 2007 18:17
Pán jeskyně Máhanaxar

Do posledních slov cvakla klika. Holran otevřel a přidržel dveře.
Do místnosti vstoupil nevysoký hubený muž. Soukenné kalhoty má volně přes nízké boty. Přes světle hnědou košili má oblečený kabátec. Na levém rameni má na kabátci připnutý pruh kožešiny podobně jako pán Ankel. Jeho kožešina má ale modravý odstín.
V levé ruce nese malou truhličku. V zámku trčí červený klíč. Zůstane stát za pultem a podívá se na vás. Jeho pohled znamená jasnou otázku.
Kdo jste a co chcete.

honzatq - 2. dubna 2007 17:41
honzatq

Díky moc za rady. Určitě se u něho zastavím a zkusím si nějáký vybrat. odpoví kroll obchodníkovi a nervozně přešlapuje čekající na příchod pana Rynhema.

Pán Jeskyně - 2. dubna 2007 16:29
Pán jeskyně Máhanaxar

Brnění asi u nás neseženete. Místní lidé se o takové věci moc nezajímají. Ale boty určitě bude mít mistr Stenk. Z náměstí hlavní cestou na východ a je to čtvrtý dům vlevo. Má vývěsní štít.
Muž celkem ochotně vysvětluje.
Vždy vyrábí nějaké boty pro honáky ovcí a co mu zbude, to si honáci kupují sebou domů. Honáci se vrátí asi za tři dny, tak určitě něco má.

honzatq - 31. března 2007 10:00
honzatq

Chtěl bych si koupit pár pořádných bot a nějáké kožené brnění ve kterém bych se necítil jako ve svěrací kazajce. odpoví Leaf muži a svůj pohled přesunul od regálu směrem k obchodníkovi. Víte, mám trochu problém s mou velikostí. moc šatů se na mou postavu dnes nenajde. dodá kroll mírně sarkasticky.

Pán Jeskyně - 29. března 2007 18:55
Pán jeskyně Máhanaxar

Holrane, běž a řekni pánovi, že přišlo několik cizinců a potřebují jeho radu. Také mu řekni, že se odvolávají na pána Ankela.
Podomek opřel koště o krajní polici a odešel. Muž za pultem s pohledem na Leafa hned pokračoval:
Přejete si něco koupit, velký pane? Vidím, že vaše oči něco hledají. Klidně řekněte, co by to mělo být.

honzatq - 29. března 2007 10:04
honzatq

Kéž by tu měli boty, nebo nějáký hezký kožený brnění, který by my bylo... prochází Leafovi myšlenky hlavou a jeho oči bloudí po stěnách krámku a hledají vytoužený cíl.

RemusRomullus - 27. března 2007 14:05
RemusRomullus

Bez nějakého většího zájmu podhledem sleduji okolí a čekám, co se z toho vyklube.

Zkoumám ostatní členy družiny. Zkrátka snažím se zjistit, k čemu jsem se to zase připletl

Gwarg - 26. března 2007 18:04
Gwarg

Když se Farin zmíní o tom podivném lese, trpaslík, který stojí tiše opřený o stěnu u dveří, se zachmuří.

Noční příhoda zřejmě zanechala nepříjemné vzpomínky i u jinak bezstarostného bručouna, jakým trpaslík zajisté je a kterého jen tak něco nerozhází.

Gangalaguna - 25. března 2007 22:55
Gangalaguna

Přikyvuju Simonovi, který se ujal slova. "Na Modrého radního nás odkázal sám Bílý radní. Doufáme, že by nám snad mohl pomoci. Neradi bysme se vydávali skrz ten ďábelský les aniž bychom věděli, že je to nutné. Asi o tom lese víte své."

honzatq - 25. března 2007 22:17
honzatq

Kroll, který jaksi přirozeně "vyčuhuje" z řady dobrodruhů se snaží chovat co nejslusněji a nejméně nápadně....
Prohlížím si zboží ve výloze a po předmětech co tam jsou vystaveny zda mě některý nezaujme...

Leonidas - 25. března 2007 19:11
Leonidas

Simon mimoděk z nervozity při domlouvání klíčového setkání žmoulá prsty okraj vaku.
"Ano choť Pana Rynhema je překrásná... Mohl byste tedy prosím oznámit Panu Rynhemovi ,že bychom potřebovali s ním mluvit. Nebudeme ho příliš okrádat o čas. Potřebujeme jen zjistit jestli neví kde by se jeden klenotník mohl nacházet. Ten klenotník se zřejmě pohybuje v tomto kraji a tak by to snad mohl vědět... Také bychom mu možná mohli nějak pomoci vyřešit ten problém co má.
Dořekne hobit ,polkne a nepatrně několikrát přešlápne z jedné nohy na druhou.

Pán Jeskyně - 25. března 2007 18:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Muži se na rtech objevil letmý náznak úsměvu, ale hned zase zmizel. V jeho hlase zazněl poučující tón:
Každá žena má ráda šperky a nejvíce ty, které jí patří.
V dalších slovech však už byla spíše úcta:
Naše paní je krásná a šperky její krásu ještě umocňují. Pán Rynhem pro ni vozí šperky ze svých cest. I dnes přivezl, ale jak jsem zaslechl, má s tím šperkem nějaký problém.
Jinak pochopitelně nějaké klenostníky zná, když od nich kupuje jejich zboží.

Leonidas - 25. března 2007 17:12
Leonidas

Po chvíli se Simon zase chopí slova.
"No tady pány jsem potkal v hostinci a přidal se k nim. Zrovna hledají nějakého klenotníka a zrovna žena Modrého radního má šperky v lásce a tak by snad mohl tohoto klenotníka znát ,mohl u něj již možná nějaký šperk pro svou choť kupovat."

krcho - 25. března 2007 17:02
krcho

vezmem si svoje zbrane a nasledujem skupinu do obchodu, spolu s Darkom stojíme v pozadí a sledujeme ostatných v obchode

Pán Jeskyně - 25. března 2007 15:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Muž omluvně kývl na Simona.
Zajisté, že vaši tvář znám, i když jménem si nejsem jistý.
Potom přejel pomalým otočením hlavy ostatní postavy.
Ale ostatní vskutku vidím poprvé. Tak promluvte. Proč chcete pro sebe vzácný čas pána Rynhema? Něco snad koupit? To s vámi vyřídím já.

Leonidas - 25. března 2007 12:16
Leonidas

(Poprvé? Buďto tam ten chlapík není moc dlouho nebo ,že by Simon za celou tu dobu nebyl v tomhle obchodě...) Simon na něj jen pohlédne a čeká až se ujme slova někdo ze skupinky ,přecijen toho zatím moc o tom co potřebují neví ,jen že jde o nějakého klenotníka.

Pán Jeskyně - 25. března 2007 10:19
Pán jeskyně Máhanaxar

Podomek přestal zametat a mlčky se podíval na muže stojícího za pultem. Ten pozvedl ruku v zastavujícím gestu a s pohledem upřeným na Simona promluvil:
Pán Rynhem byl více než týden pryč z města. Vrátil se teprve před chvílí a má přijít na radnici. A před tím ještě musí něco zařídit.
Já vás vidím poprvé a nemyslím, že by vás pán Rynhem znal lépe. Co mu chcete? Je to důležité?

RemusRomullus - 24. března 2007 19:10
RemusRomullus

Jako poslední se zvedám od stolu a volným krokem odcházím za družinou...

Dojdem do obchodu, postávám u dveře a nesměle si prohlížím podlahu. Oči moc nezvedám a čekám co se bude chtít a co tu vlastně chceme.

Leonidas - 24. března 2007 15:59
Leonidas

Když Simon vidí ,že se družinka moc ke slovu nemá tak odcupitá za chlapíkem co zametá.
"Ahoj mohl bys prosímtě zavolat Modrého radního? Potřebovali bychom s ním mluvit."

Gwarg - 24. března 2007 15:32
Gwarg

Trpaslík se mlčky rozhlíží po obchůdku. Otázky přenechává ostatním.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)