Barevná srdce (141 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 ... 157 ⇒|

Gangalaguna - 11. dubna 2007 17:56
Gangalaguna

"Děkuji za Vaši radu." Kývnu na znamení díku směrem k radnímu. "Salaš určitě k noclehu využijeme. Cestu lesem směrem do Haraqi pozname? Nerad bych v tom lese bloudil, není to útulné místo."

Během své řeči si pomalu popojdu blíže ke truhličce a také si ji prohlížím, jestli jsem neviděl někdy něco podobného.

RemusRomullus - 10. dubna 2007 20:28
RemusRomullus

"Zamyslel jsem se"
odveti elf a zadivá se znovu na truhličku.
"Tak možná takhle..."pronese polohlasne spise sam k sobe a zkusi to znovu...

Pán Jeskyně - 10. dubna 2007 18:45
Pán jeskyně Máhanaxar

Pán Rynhem pohlédnul na Ramuse, ale se zeptal celé družiny.
Tak chcete zkusit ještě znovu, jestli nějak otočíte klíčem?

Pán Jeskyně - 10. dubna 2007 18:41
Pán jeskyně Máhanaxar

Pán Rynhem zaslechl trpaslíka.
No pro vás je to ale nejkratší cesta.
Pokud nemáte tady v Nalíkově jiná zařizování a jestli dáte na dobrou radu
, na chvíli se zamyslí.
Můžete jít směrem k lesu, u předposlední ohrady přelezte plot na sever a za kopcem je ovčí salaš. Teď je prázdná, než honáci přivedou nové mladé ovce. Zaváží se tam seno, tam můžete přespat a brzo ráno vyrazit. Snažte se, abyste do lesa vstoupili než slunce začne vystupovat nad obzor. Je to nejlepší čas, i když asi nikdo neví proč to tak je.

Gwarg - 10. dubna 2007 16:37
Gwarg

Trpaslík si při slovech modrého radního odfrkne a zašklebí se:
"Hm, další cesta přes ten zatracený les..."

Pán Jeskyně - 6. dubna 2007 16:43
Pán jeskyně Máhanaxar

Mistr Ashir patří k nejlepším klenotníkům našeho kraje. A možná je dokonce ten nejlepší. Už po několik let od něho občas zakoupím nějakou maličkost pro svoji ženu. Při těch slovech se pán Rynhem mírně usměje.
Neumím si představit, jakou práci by klenotnický mistr jeho postavení mohl nabízet. Ale pokud je tomu jak říkáte, tak on vám to jistě rád poví.
Mistr Ashir vlastní dům na náměstí žlutého Harku ve městě Haraqa.

Gangalaguna - 5. dubna 2007 18:54
Gangalaguna

Chvíli také přes Ramuse koukám na bedýnku, pak zakroutím hlavou a obrátím se na radního.

"Hledáme klenotníká Ashira. Viděli jsme nějakou nabídku práce pro skupinu dobrodruhů podepsanou tímto jménem. Neříká vám něco?"

Pán Jeskyně - 5. dubna 2007 18:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Už se mi to před časem stalo. Klíč se jen kousek otočil a potom jakoby zasekl. Pán Rynhem si přihladil vlasy a pokračoval.
Kovářův mladší syn, docela šikovný mladík, si ji vzal a nějak dokázal klíčem otočit. Ale byl jako honák s ovcemi a přijde nejdříve zítra. No zkuste ještě, jinak asi budu muset počkat, až se vrátí.
A co jste vlastně chtěli s tím klenotníkem?

Pán Jeskyně - 5. dubna 2007 17:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Truhlička, tři dlaně dlouhá, dvě dlaně široká, na výšku jedna dlaň. Mírně vypouklé víko přidává na výšku asi půl dlaně. Dřevěné stěny jsou na několika místech pokryté drobnými škrábanci. Spodní rohy jsou zpevněné tenkým mosazným plechem. Uprostřed dlouhé stěny je klíčová dírka lemovaná oválem ze stejného plechu. Z dírky, mírně natočený doprava, trčí červený klíč.

Gwarg - 4. dubna 2007 18:07
Gwarg

"Nemám do toho prostě praštit?" zašklebí se trpaslík.

Leonidas - 4. dubna 2007 17:14
Leonidas

Simon trochu rozpačitě pohlédne na Pana radního a pak přistoupí ke skříňce také a prohlíží si ji ,jestli nemá nějaké rysy charakteristické pro magické předměty.. rytiny ,značky,runy...

Pán Jeskyně - 4. dubna 2007 16:54
Pán jeskyně Máhanaxar

Klíč, mírně natočený doprava, se ani nepohnul. Ramus zavrtěl hlavou a zkouší otočit klíčem na opačnou stranu než poprvé.
Přihlížíte, vašimi hlavami se táhnou vzpomínky na zkušenosti s odemykáním a přemýšlíte co poradit.
...poklepat na klíč? ...je červený, má to snad nějaký význam? ...co když je pod vlivem kouzla? ...držet ho holou rukou nebo raději v rukavici nebo aspoň omotaný látkou? ... ...

Gangalaguna - 3. dubna 2007 21:57
Gangalaguna

Také sleduji našeho nového společníka, jak se snaží modrému radnímu pomoci a čekám s dalším vysvětlováním, proč jsme sem přišli až poté, co dokončí svoji činnost.

Leonidas - 3. dubna 2007 19:31
Leonidas

Hobit jen postává a kouká jak se Reamusovi daří. Sem tam koukne po ostatních členech družinky ,ale jinak nic.

Pán Jeskyně - 3. dubna 2007 19:16
Pán jeskyně Máhanaxar

Ramus natáhl ruku, ale jak se dotknul klíče, ucuknul zpět. Prohlédnul si klíč a potom ho znovu opatrně stiskl a zkusil opatrně pootočit.

Pán Jeskyně - 3. dubna 2007 19:12
Pán jeskyně Máhanaxar

Pán Rynhem postavil truhličku na pult a rukou ukázal na červený klíč.
Zkuste otočit, doleva nebo doprava to je jedno. Ale ponechejte potom klíč v zámku a nezkoušejte otevřít víko. S těmi slovy přistrčil truhličku kousek vpřed.

RemusRomullus - 3. dubna 2007 18:47
RemusRomullus

Při zmínce o zámku mi jemně povyjede brada nahoru a oči mi začnou klouzat po skřínce
"Hmmm, to by nemělo být obtížné..."procedím polohlasně přes zuby směrem k trpalíkovi, co se opírá o zed vedle mě a udělám dva kroky směrem k radnímu a k jeho skřínce.

"Pokud vašnosta dovolí"usměju se na radního a natáhnu ruku, aby mi do ni mohl radní truhličku vložit(pochopil jsem to tak, že je to něco malýho, nějaká šperkovnice)

Pán Jeskyně - 3. dubna 2007 16:50
Pán jeskyně Máhanaxar

Dobrý den vám všem. Nevím, co vás může zajímat na klenotnících, pokud nejste zvědové lupičské bandy. Ale pán Ankel by vás za mnou jistě jen tak neposílal. Takže povězte, o co vám jde.
Během řeči pán Rynhem po vás rychle přejel pohledem a hned pokračoval.
Jinak problém nemám ani tak se šperkem jako s touto truhličkou. Klíč se nějak zasekl a nejde otočit ani vytáhnout. Jestli snad někdo z vás se, ehm, vyzná v zámcích ..., a znovu na vás pohlédl.
... stačilo by klíč uvolnit a otočit s ním.

Leonidas - 3. dubna 2007 16:00
Leonidas

Simon se ukloní ,aby dal radnímu najevo ,že hodlá promluvit.
"Přejí dobrý den Pane Rynheme. Mé jméno je Simon jsem místní a tito pánové jsou dobrodruzi ,kteří přišli do naší vesnice aby zjistili něco více o jednom klenotníkovi a v místním hostinci jsme byli Bílým radním posláni za vámi ,jelikož údajně kupujete často šperky pro svou paní."
Vypoví Simon hlavní důvod proč jsme za ním přišli a chvíli se odmlčí.
"Také nám zrovna tady pan řekl ,že máte s jedním ze šperků nějaký problém a tak bychom vám snad mohli pomoci."
Domluví hobit a čeká co radní odpoví.

Gwarg - 2. dubna 2007 18:37
Gwarg

Trpaslík zůstává i po příchodu modrého radního stranou v tichosti opřený o stěnu u dveří.

Pouze se z lehka uklonil ve znamení pozdravu.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)