Barevná srdce (17 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 157 ⇒|

Grilion - 2. ledna 2015 10:37
Grilion

Dojdu k Tarkovi a začnu tak nějak koukat co to tam má Tak ukažte pane Tarku.Copak to tu máte?
A detailně prohlížím vše co tam je,ale zatím na nic nesahám.

jaja.ujik - 2. ledna 2015 10:25
jaja.ujik

Kleknu si na zem a s opatrností vytáhnu papír a i ostatní předměty ze skříňky ven a položím to všechno okolo krabičky na zem.
Pojďte sem, něco jsem našel a mohlo by nám to pomoci se dostat zase o kousek dál.
Zavolám na všechny a ukazuji na zem, co jsem to našel. Pozorně si to všechno prohlížím. Nejvíc mě ale zajímá papír a co je na něm psáno. Opatrně ho rozbalím a začnu studovat obsah psaní na něm.

jaja.ujik - 28. prosince 2014 08:56
jaja.ujik

Když jsem už nepopřál ty šťastné a veselé vánoce, tak vám alespoň přeji hezkého silvestra a šťastný a úspěšný nový rok.

Grilion - 26. prosince 2014 20:03
Grilion

Odpověď
Já vám také přeji šťastný nový rok a veselé vánoce i když je už po nich

Pán Jeskyně - 23. prosince 2014 18:59
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Přeji vám bohaté vánoce, veselého Silvestra a šťastný celý nový rok.

Pán Jeskyně - 23. prosince 2014 18:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Na chvíli jste se ohlédli a sledujete Tarka, jak položil nalezenou kazetu na podlahu a tlakem prstů v rozích zkusil nadzvednout víko. Po chvíli kazetu zvedl a prohlédl ji kolem dokola. Podíval se na vás a pak vytáhl z vaku zrcátko. Znovu položil kazetu na podlahu, přitlačil okraj spodní desky svojí holí a zrcátkem zatlačil zdola na horní desku. Ta náhle odskočila a Tark sebou lehce trhnul. Vrátil zrcátko do vaku a chvíli se díval na jednu boční stěnu kazety. Nakonec otevřenou kazetu položil zpět na podlahu a zahleděl se dovnitř.

Pán Jeskyně - 8. prosince 2014 20:11
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Pokud se rozhodnete pro nějakou akci, nahlaste svoje úmysly.

Grilion - 8. prosince 2014 17:35
Grilion

Po chvilce činnosti se podívám na Tarka.Tož jestli je v tý věcičce něco zajímavého,tak by nebylo pěkný kdyby se to rozbilo,takže navrhuju nemlátit s tím vo zemříkám.Pak si sednu a začnu přemýšlet a co kdyby... ale to je hloupost...tož to je voříšekbručím si pod vousy a tahám se za ně.

jaja.ujik - 7. prosince 2014 15:19
jaja.ujik

U Almiho si "skříňku" začnu pořádně prohlížet, otáčet jí a všelijak tahat, mačkat a já nevím co všechno ještě.
Sakra práce, něco v tom chrastí, ale nevim jak se do toho dostat, jestli mě to naštve, tak s tím praštím o zem a to by bylo, abych se do toho nedostal.
Začnu lamentovat, když se mi hned nedaří se do toho dostat.

L´erak - 7. prosince 2014 12:01
L´erak

"Hmmmpf, tak co tu máme?" nahlédnu HeruGilovi přes rameno. "Nějaké hejblátko by tam být mohlo...... a komnatu tajnou otřevřít... třeba i s cestou ven vedoucí..." S nadějí si bručím slova pod vousy a nahlížím, co to tam našel.

Pán Jeskyně - 3. prosince 2014 15:45
Pán jeskyně Máhanaxar

Místností se nese zvuk klepání, jak Gundrik a HeruGil zkoumají nějak odlišná místa ve stěnách.
Almi stojí kousek od Gundrika a ruku s lucernou napřáhl proti zdi.

Tark za chůze prohlíží nalezený předmět a několikrát jím zatřásl vedle hlavy u ucha. Nakonec zamířil k Almimu, snad že u lucerny bude lépe vidět na další postup zkoumání.

Ostatní jdou k S stěně k HeruGilovi.

HeruGil - 2. prosince 2014 15:51
HeruGil

Prohlížím trám asi půl sáhu nad podlahou, chvíli přímo proti stěně a nebo podél s hlavou přitisknutou. Potom vytáhnu dýku, uchopím ji za čepel a rukojetí začnu poklepávat a naslouchat.
"Asi jsem taky něco našel. Tady ten kousek povrchu je opracovaný jinak než zbytek. A podle zvuku tam bude zřejmě dutina. Jenom zatím nevidím nějaké místečko, které by sloužilo pro otevření.
L´eraku, Eriku nebo kdo máte zapálenou pochodeň, pojďte sem posvítit zblízka."

Pán Jeskyně - 27. listopadu 2014 23:08
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na konec týdne mimo dosah i-netu.
Pokračování příští týden.
Přeji vám hezké dny.

jaja.ujik - 25. listopadu 2014 16:23
jaja.ujik

Zvažuji, jestli u dveří nepoužít kouzla a také si pořádně prohlédnu věc, co držím v ruce a následně ji buď uklidím a nebo nějak použiji.

Pán Jeskyně - 25. listopadu 2014 16:07
Pán jeskyně Máhanaxar

Slyšíte, jak Tark v chůzi klepe holí, zkoušíte odposlechnout tón úderů, ale zdá se plný bez ozvu nějaké dutiny.
Druhou rukou, ve které svírá svůj nález, Tark sem a tam zašátrá po stěně. Pak chvíli lomcuje dveřmi, ale podle bezvýsledné snahy odhadujete, že dveře takto jednoduše otevřít nelze. Po chvilce však také nechává Tark dveře dveřmi a za dalšího hledání se vrací k vám.
Gundrik u J zdi a HeruGil naproti u S stěny zřejmě něco objevili a velice důkladně daná místa zkoumají.

Když Almi vidí, že L´erak, Eric a hlavně Gwarg s pochodní zamířili k HeruGilovi, otočil se na druhou stranu a jde posvítit Gundrikovi.

jaja.ujik - 18. listopadu 2014 15:34
jaja.ujik

Zatím nic nemám Gwargu, ještě pořádně prohledám tuhle stěnu se dveřma a okolí tý stěny, hlavně podlahu.
Začnu opatrně holí bouchat o zem, abych odhalil případné dutiny a druhou rukou opatrně šmátrám po stěně a hledám výčnělky a prohlubně ve stěně. také přímé okolí dveří pořádně prohlídnu a osahám, do dveří i strčit zkusim.

Gwarg - 17. listopadu 2014 21:24
Gwarg

"Tak co to máte pane Tarku?" zeptám se netrpělivě staršího muže. "Dostanete nás odsud dál?"

Když se ozve Gundrik, otočím se směrem k němu a pozvednu pochodeň, jako kdyby z větší výše měla osvětlit celou místnost. "Co máte, pane Gundriku?" přizvednu levé obočí zvědavě. Možná můj pobratim bude sdílnější. "Pozor kam strkáte prsty, něco by vám je mohlo tady ukousnout." ušklíbnu se, ale po všem, co jsme tu již prožili, mají má slova trpkou pachuť.

Pán Jeskyně - 17. listopadu 2014 16:20
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
omluva
Náčrt místnosti na mapě A15 má být o jeden modul (chybějící číslo 5) širší.
Místnost je široká 5 sáhů, nikoliv 4.

Pán Jeskyně - 17. listopadu 2014 15:59
Pán jeskyně Máhanaxar

Eric, L´erak a Gwarg popošli středem místnosti několik kroků směrem k Z stěně, kde stojí Almi s lucernou ve zvednuté ruce.
Lucerna má nyní postranní kryty složené. Levá (Z) polovina místnosti je tak osvětlena rovnoměrně kolem dokola, v pravé polovině je šero.

Vedle Almiho stojí Tark. V levé ruce drží nevelký hranatý předmět - svůj nález - a při prohlížení jím otáčí.

Gwarg drží v ruce zapálenou pochodeň.

Pán Jeskyně - 17. listopadu 2014 15:40
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
V naší jeskyni jsou dvě nové postavy:
Eric
Gundrik

Jako dříve na ně pohlížejme tak, že se oba připojili ve městě Haraqa, večer před odjezdem na Starý Hrádek.
Dosavadními boji prošli oba bez zranění.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)