Barevná srdce (15 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 157 ⇒|

HeruGil - 30. dubna 2015 18:41
HeruGil

Několikrát přejedu rukou po podlaze a odsunu další malé kousky.
"Vypadá to na nějaký obrazec."
Znovu přetáhnu ruku sem a tam, abych odmetl i drobný prach.
"No, není to moc zřetelné, pojďte na to posvítit."
Po těch slovech se postavím, zvednu hlavu a začnu pro jistotu pozorovat strop nad sebou.

Pán Jeskyně - 27. dubna 2015 15:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Gundrik se opatrně přiklonil k otvoru, připravený okamžitě cuknout pryč a v nyní trochu lepším světle prohlíží svůj objev.

HeruGil z místa před sebou pomalu odhrnul zbytky spáleného slizu, pohlédl na strop nad sebou a pak začal přivolávat někoho s pochodní z ostatních ve skupince kolem nalezené kazety.

HeruGil - 12. dubna 2015 10:30
HeruGil

Když dojdu až k rohu místnosti, po jednom z šátravých pohybů botou se zarazím. Zvednu hlavu a pozorně prohlédnu strop nad sebou. Když nespatřím žádnou známku po slizu, sehnu se dolů a rukou opatrně rozhrnu spálené zbytky.
"Něco tu je na podlaze. Pojďte sem někdo s pochodní posvítit."

Pán Jeskyně - 3. dubna 2015 19:10
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu přes svátky mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 3. dubna 2015 19:02
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi pozvedl hlavu a otočil se. Pak s pokývnutím popošel o několik kroků a nastavil lucernu proti místu, kam Gundrik ukázal.

Grilion - 1. dubna 2015 14:19
Grilion

Ohlédnu se a říkám Almi prosím vás mohl by jste mi trošku posvítit v té místnosti támhle v rohu vidím jakousi věc připomínající hadr.Ale jistota je jistota. Víme? a zírám na ten "hadr" pokouším se i bez pořádného osvětlení zaostřit na základní rysy, abych si byl jistý že je to jen "hadr" jak mi připadá.

Pán Jeskyně - 31. března 2015 18:27
Pán jeskyně Máhanaxar

V místnosti se ozývají pouze slabé šátravé zvuky, jak HeruGil prohlíží podlahu u Z stěny.
Upíráte pohledy na Almiho, který prohlíží svitek z kazety, když od J zdi, z místa, kde stojí Gundrik, zaslechete krátké tlumené klapnutí.

Grilion - 28. března 2015 17:33
Grilion

Pokusím se zopakovat postup zmáčknutí "tlačítka" podle HeruGilovo rad, Tož deme na to snad mi to nesetne hlavu z krkua nervózně se zasměju a pomyslím si "teď může jít o život Gundriku tak to nepokaž!"

Pán Jeskyně - 25. března 2015 16:50
Pán jeskyně Máhanaxar

HeruGil v několika pruzích prohrabal botou v obloucích prachové zbytky ze spálené plísně. Zřejmě neobjevil nic zajímavého, protože se krátce sklonil ke spodnímu trámu v Z stěně a potom malými kroky zamířil k SZ rohu. Při každém kroku rychle pohlédne vzhůru ke stropu.
Přitom si něco mumlá, spíše pro sebe než pro vás ostatní.

Gundrik zůstal stát u J zdi.

Almi pročítá útržky slov na ruličce, kterou mu HeruGil předal.

Ostatní shromáždění kolem nalezené kazety čekáte, s čím Almi přijde.
Druhý hnědý papír zatím stále složený se na chvíli vytratil ze středu vaší pozornosti.

HeruGil - 24. března 2015 15:21
HeruGil

Chvíli si prohlížím místo, které Gundrik objevil. Potom ukážu na prostředek podobný suku, ale tak abych se ho nedotknul.
"Tohle vypadá jako nějaké tlačítko, ale je to až moc nápadné, přímo prstem bych na to asi nesahal.
Gundriku, zkus to dýkou, hrotem ji opři do toho důlku. A raději zešikma, abys nedržel ruku proti tomu místu. A hlavně sám abys nestál rovnou proti tomu. Kdyby tam náhodou byla nějaká past."


Poodstoupím a rozhlédnu se po podlaze podél západní stěny.
Pak vyrazím krátkými pomalými kroky podél ní. Před každým krokem lehce botou prohrábnu v obloučku zbytky po spálené plísni a s občasným zvednutím hlavy a kontrolním pohledem na strop pokračuji k severozápadnímu rohu, kde chci podlahu také lépe prohlédnout než jsme to udělali dosud.
"Tady ta plíseň a tam na stropě ten sliz se asi nedržely jen tak. Moc velký provoz tady asi není, hehe. Ale pokud už se sem někdo nějak dostal, mohl by v těch rozích něco hledat."

Pán Jeskyně - 16. března 2015 15:59
Pán jeskyně Máhanaxar

HeruGil došel ke Gundrikovi a spolu s ním prohlíží kus trámu v J zdi.

Almi si přizvedl ruličku od HeruGila a začal si potichu přeříkávat slova na ní napsaná.

Ostatní, shromáždění kolem kazety, přemýšlí nad prvním přečteným textem i nad podivnými slovy z ruličky.

jaja.ujik - 14. března 2015 19:01
jaja.ujik

//omlouvám se, ale nemám na to tady čas ani chuť a proto tu končím, mějte se tu hezky a snad někdy zase ahoj.

HeruGil - 14. března 2015 17:49
HeruGil

Skloním oči dolů na text a začnu znovu luštit runy:
"... avrad šakkún ...", a znovu se rozhlédnu po ostatních, "tedy aspoň to tak vypadá."

Pak si všimnu Almiho a jeho soustředění, jak poslouchá moje slova. Spustím ruku s rozbalenou ruličkou a zamířím k němu. Když k němu dojdu, řeknu:
"Almi, vidím tvůj upřený pohled a mám dojem, že tě něco napadá."
S těmi slovy mu ruličku podám a zamířím ke Gundrikovi.
Mám pocit, že u jeho problému budu užitečnější.

jaja.ujik - 12. března 2015 20:02
jaja.ujik

// omlouvám se, ale nemám čas na hraní, takže budu jen prozatím nečině přihlížet, snad se brzo utrhnu

Grilion - 12. března 2015 19:33
Grilion

Pozorně se zadívám na HeruGila a ostatní.Zaposlouchám se do jejich rozhovoru,přemítám že když jsem na stěně ještě pořád nic neobjevil pauza přijde vhod.Nyní tedy jen vyčkávám co se bude dít.

Pán Jeskyně - 3. března 2015 16:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi se natočil ke Gundrikovi a trochu bokem a trochu pozpátku udělal dva kroky směrem ke skupince. Přitom odhadoval, jestli světlo z lucerny je pro Gundrika ještě postačující.

Pak se znovu zahleděl na ostatní a s nakloněnou hlavou požádal HeruGila, jestli by mohl text přečíst ještě jednou.

jaja.ujik - 28. února 2015 12:14
jaja.ujik

//Moc se omlouvám, ale kleknul mi počítač a jen horko těžko se dostanu jinam na PC, proto prosím ještě o asi tak týden, aby za mě PJ zahrál. Doufám že do tý doby se mi podaří dát nějak PC do kupy.

Pán Jeskyně - 23. února 2015 16:18
Pán jeskyně Máhanaxar

Když HeruGil vyslovil první slova či spíše několik jednotlivých oddělených slabik, Almi sebou trhnul. Ponechal ruku s lucernou pozdviženou, aby Gundrik aspoň trochu viděl na prozkoumávané místo na J zdi. Hlavu však potočil k ostatním kolem Tarkova nálezu a podle výrazu v jeho tváři se snažil zaslechnout, co HeruGil říká.

L´erak - 21. února 2015 20:37
L´erak

Nad slovy Gwarga zamručím své "Hrmghh", které potvrzuje můj shodný názor, kterému chybí nadšení. Pak dále nejistě tak trochu přešlapuji mezi Gundrikem snažícím se ještě něco objevit u jižní zdi a mezi HeruGilem, který objevil něco nového a pronáší slova z nalezeného zbytku svitku.

"Slova ta někomu známá připadají? Mě nikoliv, hmmm.." prohlásím smutně po slabikování HeruGila.

Pán Jeskyně - 20. února 2015 15:53
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Na víkend budu mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)