Barevná srdce (20 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 158 ⇒|

Pán Jeskyně - 6. srpna 2014 18:39
Pán jeskyně Máhanaxar

L´erakova pochodeň proletěla horní polovinou oblaku plísňových spor, stále hořící se odrazila od zdi zpět a její plamen zasáhl ještě další část výtrusů. Jasný záblesk v mžiku zahnal šero a celou místností otřáslo hromové zaburácení. Tlak z místa prvního výbuchu vymrštil zhruba třetinu výtrusů šikmo vzhůru k SZ rohu místnosti, kde se pod stropem se slizovou skvrnou proměnily v ohnivou kouli. Část ohně vyletěla do boku, šlehla HeruGila přes záda, udeřila s ním o S stěnu a srazila ho k zemi.
Zbytek plamenů zamířil zpátky dolů a před Z stěnou se tak vytvořila kulisa připomínající široce otevřenou bránu žhoucího pekla. Spodní vrstva žáru zasáhla část plísně na podlaze a ta ve snaze o odvrácení útoku vypustila zbytek svých výtrusů. Další zaburácení provázející druhý záblesk nad plísní bylo mnohem slabší než to první, ale zato nová ohnivá koule zůstala skoro na místě u podlahy.

Pán Jeskyně - 30. července 2014 18:33
Pán jeskyně Máhanaxar

L´erak odkročil zpět, mrštil pochodní a pak rychle ustoupil ještě o několik kroků.

jaja.ujik - 24. července 2014 17:48
jaja.ujik

Spal sem dobře, ale koukám že vy tu něco tvoříte, lítaj tu pochodně kamsi do rohu, vydrž chvilku, jen vyndám louč a dojím se a hned vám pomohu a myslím, že na tento způsob boje mám i kouzlo.
Prohodím mezi hledáním louče a křesadla a žvejkáním jídla.

L´erak - 24. července 2014 13:47
L´erak

Trochu o půl kroku ustoupím, když vidím reakci toho něčeho podobného houbě, či čemu. Pak podle pokynů vrhnu zapálenou pochodeň zamýšleným směrem. A následně ustoupím ještě o dalších pár kroků. Pozoruji beze slova efekt našeho snažení, sotva zřetelně si něco zabručím a rozlédnu se kolem po místnosti.
Krátký úsměv se mi mihne přes tvář při pohledu na probouzejícího se Tarka. "Dobře, pane Tarku, spal jsi?"

jaja.ujik - 23. července 2014 16:17
jaja.ujik

Pomalu se začínám probouzet, cítím se zase plný energie a many.
Tedy přátelé, trocha odpočinku a co to s vámi udělá. Přišel jsem o něco mezi tím, co jsem spal? Děkuji vám, že jste mě nenechali ničím a nikým sežrat.
Ještě dodám a už se štrachám v batohu, protože nemám světlo, ale hlavně po spánku mi nějak vyhládlo.

Pán Jeskyně - 17. července 2014 21:35
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Do konce příštího týdne budu mimo dosah i-netu.

Přeji všem hezké dny.

Gwarg - 16. července 2014 18:43
Gwarg

"U všech Stínů!" vydechnu, když vidím oblak spór.
"Hlavně to nevdechněte! Držte se pryč od toho! Spalte to!" pokřikuji na L'eraka a HeruGila.

Pán Jeskyně - 15. července 2014 19:58
Pán jeskyně Máhanaxar

První bota zasáhla místo skoro uprostřed skvrny a ještě se dvakrát přetočila. To vyvolalo okamžitou reakci. Z okolí boty vyletěly spóry proti směru, odkud bota dopadla. Mezitím HeruGil mrštil druhou botou. Ta proletěla chuchvalcem spór a dopadla jen kousek od první.
Plíseň, vydrážděná opakováním útoku, si dala na druhém výstřelu záležet. Spóry vyrazily z celého povrchu a jako velký fialový oblak zamířily ke zdi a podél ní šikmo nahoru.

Mezitím už HeruGil těsně kolem S stěny rychle odskočil zpět a přitom vykřikl na L´eraka.

HeruGil - 8. července 2014 15:42
HeruGil

Dívám se na stěnu, na plíseň, a odhaduji místo, na které budu mířit. Ještě jednou kouknu na L´eraka a napřáhnu pravou ruku s první botou.
L´eraku, připrav se a jak řeknu, tak hoď.

Hodím botou, aby se odrazila od místa kus před plísní a přes dva sáhy vysoko, rychle si předám druhou botu z levé ruky do pravé a hned se znovu napřáhnu. Zamířím o něco výše a zatímco plíseň nějaké spóry vypustila, hodím.
Hlavou mi proletí myšlenka, jestli jsme neměli Tarka předem vzbudit, ale nyní už je to jedno.

L´eraku, teď! vykřiknu a podél severní zdi, abych L´erakovi nepřekážel, rychle uskočím o několik kroků zpět.

Pán Jeskyně - 7. července 2014 20:00
Pán jeskyně Máhanaxar

HeruGil potěžkává boty v rukách a kouká střídavě z jedné na druhou a na stěnu vzadu za plísní. Pak udělá několik kroků k S zdi, zřejmě aby boty mohl hodit co nejvíc zešikma. Letmo pohlédl nahoru ke stropu, aby si zkontroloval zbylou slizovou skvrnu a v náznaku hodu zkusil dvakrát zamířit na vybrané místo. Potom se obrátil na L´eraka, kývnutím hlavy ukázal, že je nachystaný a lehce se usmál, když poznal, že L´erak je připravený stejně tak.

L´erak - 4. července 2014 14:32
L´erak

"Chmm" zhodnotím to sáhodlouhé řečnění HeruGila a obezřetně pomalu ustoupím. Rozhlédnu se, zda nikde na stropě ani v blízkém okolí není nějaké další nebezpečí. A zatímco si HeruGil připravuje boty, tak si dřepnu a začnu cosi hledat v torně.
Nakonec zapálím svou pochodeň. Následně kývnu na Herugila, že jsem připraven vrhnout již řádně se rozhořenou pochodeň. Párkrát s ní cvičně máchnu a posunu si ji v ruce do vhodnější pozice pro vrh. Očima si měřím vzdálenost a potřebnou výšku hodu, který by neměl být moc prudký.
*Tož co z toho bude zvědavý jsem.* Instinktivně se ještě rychle rozhlédnu kolem, abych byl připraven na vše. Něco mne nabádá se okamžitě za něco schovat. Teď se však soustředím na hod.

Gwarg - 4. července 2014 09:46
Gwarg

"To je teda hnusnej sajrajt!" přikyvuji, když poslouchám HeruGila. Přitom třímám rukojeť svého válečného kladiva, ale nejsem si jistý, jestli by pořádný úder vůbec něco zmohl, proti takové věci.

Když se HeruGil a L´erak připravují na svůj pokus, stojím obezřetně dál a kontroluji naše okolí. Občas kouknu i po Tarkovi. V těchto místech musí být jeden nanejvýš ostražitý.

HeruGil - 2. července 2014 19:00
HeruGil

"No, je to taková houboplíseň. Je to vždycky takovýhle povlak, jako tvoří normální plísně ve vlhku a přítmí. Ale jako mají houby výtrusy, kterými se množí, tak tato potvora je má taky, výtrusy či spóry se jim říká. Jsou malé a silně jedovaté. Tahle plíseň je umí vypustit proti útočníkovi, jako kdyby se z ní vyfoukl oblak fialového prachu.
Spálit se dá, vlastně ani jinak zničit nejde, ale musí se to dělat opatrně a z dálky. Když bys ji zblízka poléval olejem, tak na tebe vystříkne ty spóry dřív než stihneš olej zapálit."

Pak si na něco vzpomenu.
"Ten lovec vyprávěl, jak jednou k večeru pomáhal vykládat pytle mouky a tahali je na laně do patra skladu. Jeden pytel se nahoře vysmekl, při pádu se o něco roztrhl a mouka se rozletěla jako mračno. Dole byly v držácích už zapálené pochodně. Jak ten moučný prach padal kolem, najednou se jako výbuchem vznítil.
Toho lovce napadlo, že by se podobně daly spálit právě ty plísňové výtrusy a tvrdil, že se jim to několikrát povedlo."

Pak se ohlédnu na L´eraka a ukážu na dvě nalezené boty.
"Tmavá plíseň nevidí, ale přesto dokáže nějak určit, odkud se na ni útočí a do toho směru vypustit svoje výtrusy.
L´eraku, mohl bys znovu zapálit svoji pochodeň? Hodím na plíseň ty boty. Ale zkusím je hodit tak, aby se odrazily od zdi za plísní a spadly na ni skoro shora. Tak by měla vyrazit ty spóry do výšky podél zdi. V tu chvíli do nich hodíš pochodeň. Když se to povede, sice to asi trochu bouchne, ale bude po výtrusech. Plíseň pak bude bezbranná a samotnou už ji spálíme snadno."

Po těch slovech vyrazím pro boty a opatrně přitom sleduji tu druhou slizovou skvrnu na stropě v opačném rohu. Nakonec pro jistotu vytáhnu meč, obě boty si jím přitáhnu a zvednu se. Hned ještě o dva tři kroky ustoupím a otočím se znovu na L´eraka.
"Hodím jednu a potom druhou. Nějaké spóry možná vyletí hned, ale počkej až hodím tu druhou. Když plíseň pozná opakovaný úder ze stejného směru, určitě pak vypustí skoro všechno co má. Tak zapal pochodeň a hodíš ji až křiknu. A miř do horní poloviny toho oblaku."

L´erak - 30. června 2014 11:35
L´erak

Nedůvěřivě se kouknu směrem, kam směřuje pozornost ostatních. "Hrmgh" zavrčím a to je tak jediná reakce kromě pořádného odplivnutí. A hlavou mi pomalu šrotuje výrok Herugila o té plísni. Z myšlenek mne vytrhne Gwargův nápad - spálíme to? S malou nadějí se ohlédnu zpět do míst, kde byly dveře, kterými jsme přišli. *Třeba by se mohli nějakou náhodou znovu otevřít...*

Gwarg - 29. června 2014 22:00
Gwarg

"U všech Stínů! Kam jsem to vlezli? Jeden hnus vedle druhého?" zašklebím se. "Co to je? Nějaká houba? Plíseň?" prohlížím si podivnou skvrnu v odlescích světla.

"Spálíme to?"

Pán Jeskyně - 25. června 2014 18:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi udělal několik pomalých kroků směrem k HeruGilovi a Z konec místnosti se tak prosvětlil.
Široká prkna, kterými je podlaha vyskládaná, jsou stářím skoro černá. Přesto je nyní ve světle lucerny rozpoznatelná temná skvrna u samého rohu. Cosi ještě tmavšího než prkna je tam pokrývá jako velký flek skoro dva sáhy v průměru. Jak Almi drží ruku vztyčenou nad hlavu, lucerna se lehce kývá a na povrchu skvrny se její světlo odráží v nafialovělých odlescích. Ty ostatně daly tomuto stvoření jeho známé přízvisko - fialová plíseň.

jaja.ujik - 24. června 2014 19:32
jaja.ujik

Spim spánkem tvrdým a klidným, sny ani žádné nemám, jen jakoby cítím, že se mi dobíjej baterky.

HeruGil - 20. června 2014 18:39
HeruGil

"Ne, ne. Sliz to není. Tam v rohu na zemi je nějaká skoro černá skvrna," říkám a ukážu směrem ke konci jižní zdi. A pak mi náhle dojde, co to je zač, ten hořký plesnivý pach, který je cítit po celé místnosti.

"Pozor, asi to je tmavá plíseň. Musíme být opatrní, abychom ji nepodráždili. Její výtrusy jsou jedovaté.
Almi, pojď kousek blíž ke mně. A ponechej na lucerně ty postranice složené, ať svítí kolem dokola. Ten silný proud soustředěného světla by možná taky mohl vyvolat její reakci."

Gwarg - 18. června 2014 09:50
Gwarg

Když postřehnu, že HeruGil ustoupil zpět, zarazím se a zvednu pochodeň. Rukou přitom chytnu rukojeť pod mlatem kladiva, připraven ho rychle vytáhnout z poutka.

"Co se děje?" syknu a snažím se zahlédnout, čeho si HeruGil všiml. "Nějakej další sliz?"

Pán Jeskyně - 17. června 2014 19:32
Pán jeskyně Máhanaxar

Když HeruGil dojde asi do tří čtvrtin délky místnosti, náhle se zarazí a pak udělá jeden pomalý krok zpět.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)