Barevná srdce (25 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 158 ⇒|

L´erak - 7. března 2014 12:02
L´erak

Když vidím Tarkův úspěch, nebo spíše polo-úspěch, zaplane mi plámenek naděje v očích... *Řešení jednoduché často být může. Silou možná stačí zabrat.*

"Pana Tarku, kliku nepouštěj!"
hnedle se sbírám a vyrážím mu pomoci, zatímco Gwarg situaci jistí, kdyby se objevilo nebezpečí.

Přistoupím k Tarkovi držícímu kliku a zaberu pořádně spolu s Tarkem, aby s dveře otevřely více, když spojíme síly.

"V čas jeden společně zabereme." Povím Tarkovi. Dobře se postavím, abych při tahu měl silnou oporu v nohách a mohl rukama naplno zabrat.
"Ghournblaze pomáhej" kývnu na Tarka a společně zabereme.

...až teprve při záběru a držení železného plátu v rukou mi proběhne hlavou krátká rychlá myšlenka *co za silně opevněnými dveřmi schováno býti může?..!?* .. ale rychle zase zmizí v soustředění na otevření dveří.

Gwarg - 7. března 2014 09:41
Gwarg

Když se ozve hřmot, trhnu sebou, jak pevně stisknu rukojeť válečného kladiva.

"U všech Stínů! Zasekli se?" zabručím, když sleduji počínání staršího muže.

"Nejdou otevřít? Ani zpět dozavřít?" ptám se, zatím ale zůstávám na místě, připraven odrazit jakékoliv případné nebezpečí.

Pán Jeskyně - 6. března 2014 17:16
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na víkend pryč. Pokračování příští týden.
Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 6. března 2014 17:13
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark stiskl kliku a dveře se nepatrně pohnuly. Ve stejné chvíli klíč, který se před nimi vznášel, náhle zmizel.
Tark zatáhl k sobě, ozval se silný hřmot a dveře se pomaloučku, o necelý prst, ještě posunuly. Pak se zastavily jakobu zadřené v pantech a hřmot utichl.

Tark se nadechl a zatáhl pořádně, avšak dveře už zůstaly stát. Jsou sice pootevřené, ale tak málo, že jejich hrana se dostala jen k okraji zárubně. Zatím se tedy nevytvořila škvíra, aby bylo vidět do další místnosti. Lze jenom rozpoznat, že železný plát tvořící dveře je tlustý jako pěst.

jaja.ujik - 4. března 2014 21:37
jaja.ujik

No uvidíme co se stane.
dodám ještě a už kliku tlačim dolu a snažim se otevřít. Jen čekám xo se stane, moc si od toho neslibuju, ale co kdyby.
Doufám že se otevřou.

L´erak - 4. března 2014 16:00
L´erak

"Jak pravíš, dělej." odsouhlasím Tarkovo nejjednodušší řešení.
Vždyť klika k otvírání jest, klíč k odemykání připraven. Tak co více chtít.
Spokojeně sleduji Tarkovo další snažení a dodám: "Když dařit se nebude, jiný postup zkusit můžeme."
Chvíli se zamyslím....a přidám: "když v pořadí postupném klíč, ni klika dveřmi nepohnou,, možná správná formule klíči a klice napomoci může."

Gwarg - 4. března 2014 09:57
Gwarg

Bez řeči vyšvihnu pukrle v náznaku, aby starší muž zkusil dveře otevřít.

Pán Jeskyně - 3. března 2014 16:45
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark, který předtím odstoupil, aby měl L´erak více místa, udělal krok ke dveřím a pohlédl na ostatní. Tázavý výraz jeho tváře doprovodil jeho otázku:
Vezmu za kliku, když už tam je. Jestli otevřu dveře. Pokud by to nešlo, tak bych zkusil ten klíč, a pak ještě doplnil:
Pokud nemáte jiný návrh...

L´erak - 2. března 2014 19:33
L´erak

Zle se zamračím na celou tu situaci. Protáhnu si prsty a odfrknu si uvolňujíc tak naštvání.
Obratím se k ostatním a když vidím, že na mne civí.....tak se zašklebím. "Mocné to příliš je..." ohrnu pysk a kývnu hlavou k opět zmizelé klice a klíči. "Pane Tarku, teď vy to zkusit můžete. Pokud už úspěšný jste jednou byl, třeba znovu povede se." Sednu si na zem a přemítám nad celým děním..
Jestli někdo nás pozoruje, tak jakým oknem či mocí? Rozhlédnu se ještě jednou pohledem po místnosti osvětlené lucernou..

Pán Jeskyně - 26. února 2014 22:18
Pán jeskyně Máhanaxar

L´erak uhasil svoji pochodeň, přichytil ji na bok svého vaku a pokročil vpřed. Jak napřáhl obě ruce ke dveřím, klika a klíč se zase objevily.

Pozorujete ho, jak pomalu rukama pohybuje blízko kliky i klíče, ale zřejmě dává pozor, aby se jich nedotkl. Je vám jasné, že zkoumá oba předměty a používá přitom nějaké svoje schopnosti. Tak ho sledujete jen mlčky, abyste nerušili jeho soustředění.
Když po chvíli L´erak spustí ruce k tělu (klika s klíčem zmizí), upřete na něho tázavé pohledy.

jaja.ujik - 25. února 2014 18:46
jaja.ujik

// omlouvám se, ale nemám teť moc času na hraní, pls zkus PJ hrát chvíli za mě, snad to do tejdne už bude o.k.

Gwarg - 25. února 2014 10:48
Gwarg

"A nebo si nás prohlíží pán tohoto proklatého hrádku." pokrčím rameny.
"Sedí ve svém měkkém křesle, popíjí a futruje se pečínkama a směje se pod vousiska, jak se tu plahočíme od dveří ke dveřím." dodám podrážděně a přitom se rozhlédnu po okolí, jako bych čekal, že zahlédnu něčí tvář, která se ve stínu vysmívá našemu snažení.

L´erak - 24. února 2014 23:33
L´erak

Když Gwarg nejeví zájem vyzkoušet, co se stane, když se na kliku, klíč a dveře vrhneme všichni tři, tak jen pokrčím rameny, kývnu na Tarka, ať tedy pokračuje sám dále... "Tark když pomoc potřebovat bude, tady jsem." Řeknu směrem k Tarkovi spokojeně.
Dřepnu si / usadím se hnedle vedle a pozoruji Tarkovo snažení, dveře, kliku i klíč a přemítám nad tím, co to je za čáry.

Pán Jeskyně - 24. února 2014 20:12
Pán jeskyně Máhanaxar

Po Tarkovi zkusil L´erak, jestli jeho ruka také vyvolá objevení se kliky nebo klíče. Stejně jako předtím se skutečně objevily a když L´erak svěsil ruku zpět, klika a klíč zmizely.

Řekl bych, že i moje ruka by přiměla klíč a kliku, aby se ukázaly, pronesl zvolna Almi a pokračoval:
Ty jiskřičky z kliky, když ji Gwarg zastrčil do zámku, a z klíčů, které jsme našli v některých předchozích místnostech...jak se v proudech ovíjely kolem nás...
Almi se na chvilku odmlčel a s mírným pokrčením ramen dodal:
Já měl přitom pokaždé pocit, že si mě někdo důkladně prohlíží. Třeba si nás prohlížela ta klika, aby věděla, pro koho se může objevit.

Gwarg - 24. února 2014 13:07
Gwarg

"Myslím, že to pan Tark zvládne sám, pane L'eraku." podívám se na barbara a pokrčím rameny.

"Tak jako předtím, už s tim má zkušenost. Já bych se do toho radši nepletl." zkrabatím nos nad myšlenkou, že bych měl mít co do činění s těmihle kejkly.

L´erak - 23. února 2014 18:41
L´erak

Postavím se vedle Gwarga a chvíli koukám, jak se Tark snaží, otáčí, zdvihá ruku.. "chmmmpfm, co za podivnost to být?" Svarštím obočí, že se tam taky objevuje nějaký klíč navíc. A taky zvědavě natáhnu ruku, jestli mi náhodou ta divná klika neskočí do ruky. Zamyšleně na to ještě chvilku koukám a nahlas přemítám:
"klíčem odemknout, klikou otevřít, dveře rozevřít." Pak drknu loktem do vedle stojícího Gwarga. "Gwargu, ty kliku chyťíš. Já klíčem otočím a pane Tarku - vy sledujte, co dít se bude a dveře otevřte, když příležitost nastane." Podívám se po ostatních..a doplním "společně, naráz tři věci - odemknout, zmáčknout, otevřít. Tak dveře otevřít zkusit můžeme. A uvidíme..."
Tam, kde se zjevoval klíč se připravím, abych ho mohl rychle uchopit a otočit s ním směrem odemknout až Gwarg začne šahat po klice..

Pán Jeskyně - 22. února 2014 16:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark zkusmo pozvedl ruku ke dveřím a klíč i klika se znovu, stejně jako před Gwargovou rukou, objevily. Ruka dolů, klíč a klika zmizely, ruka nahoru, objevily se, ruka dolů, zmizely.
Tark si zamnul bradu a pak v náhlém nápadu se obrátil ke dveřím zády, zvedl ruku za sebe a čeká na vaši reakci. Snad vás ani nepřekvapilo, když klíč a klika se poslušně objevily.

Zdá se, že možná nezáleží na tom, čí ruka se přiblíží k zámku na dveřích. Nebo jenom nyní? Jenom u těchto dveří?
Myšlenky se řítí vašimi hlavami.

Gwarg - 21. února 2014 18:38
Gwarg

"Jenom jsem ji zastrčil. Další je už na vás, pane Tarku." odpovím staršímu muži. Očividně si příliš nechci hrát s kouzelnou klikou ani klíčkem.

"Doufám ale, že tentokrát otevřete dveře do místního hostince. Dal bych si pivo." řeknu zcela bezelstně.

jaja.ujik - 21. února 2014 15:33
jaja.ujik

Jistě Gwargu, tak dem zase zkoušet, co že to tu na nás opět zkoušej za kouzla.
Povím, když mě Gwarg vyzve, abych se šel chopit kliky a chytání klíče. Pomalinku vyrazim ke dveřím, loučí zkoumám okolí a přemýšlím, co nás asi ještě čeká.
Zkoušel jsi tu kliku alespoň chytit nebo ne.
Zeptám se ho ještě po cestě k němu. Bedlivě sleduju co Gwarg dělá a co se děje kolem, když jsem už blíž .

Gwarg - 21. února 2014 10:53
Gwarg

"U všech Stínů! Kouzla a čáry. Brrr.." zašklebím se. V tomto prapodivném hrádku jsme již zažili mnoho, ale podobné kouzelnické kejkle mě přesto vždy jdou proti srsti. Nic co byste mohli rozbít nebo rozdrtit. Něco, co tu je a přitom není.

"Pane Tarku, pojďte sem. S tímhle už máte zkušenost. Račte." pokynu rukou ke dveřím.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)