Barevná srdce (24 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 158 ⇒|

Pán Jeskyně - 25. března 2014 18:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwargu, počkej, zastavte na chvíli, prohodí Almi, otočí se na Tarka za sebou a svěsí ruku s lucernou dolů.

Ten slabý pach plesniviny, přece to musíte taky cítit. Je to jako v té místnosti s tou divnou kostrou. Musíme opatrně, hodně opatrně ..., a s posledními slovy začal manipulovat s lucernou.

Gwarg - 21. března 2014 08:48
Gwarg

Zatím se zdá, že okamžité nebezpečí zde na nás nečíhá. Ticho a tma, které rozráží náš hovor a světlo lucerny.

Lehce podupu nohou, když zkouším pevnost prkenné podlahy. Pokročím dál do středu místnosti, přitom ukazuji hobitovi, aby postupoval za mnou a osvětloval okolí kolem nás. Kladivem naznačím směrem k hromádce, abychom si ji mohli lépe prohlédnout.

Pán Jeskyně - 20. března 2014 18:54
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
viz mapy Místnost A15
Stojíte v prostoru za dveřmi, pozice F3(vpravo) - G3

Lucerna a pochodeň osvětlují přibližně polovinu místnosti, E1-D2-D3-E4, dále směrem k Z zdi je houstnoucí šero.

Zahlédnutá hromádka leží v levé části B1.

jaja.ujik - 20. března 2014 18:43
jaja.ujik

Jdu hned za těmi dvěma a kryju jim záda. Rozhlížim se a loučí kroužim do všech směrů, abych si prohlédl nejbližší okolí.
Zatim to tu vypadá v klidu, ale mějme se na pozoru.
Ohlédnu se po posledním a ukážu mu, že je vše v pořádku a že muže taky vstoupit.

Pán Jeskyně - 20. března 2014 18:41
Pán jeskyně Máhanaxar

Vaše pohledy spočinuly na L'erakovi, který se zastavil hned za dveřmi, natočil se a několikrát se naklonil mezi místnostmi sem a tam. Pokaždé přitom zvolna a táhle nasál vzduch a nakonec se s mírným pokývnutím hlavy otočil k ostatním.

Pán Jeskyně - 20. března 2014 18:19
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi spustil lucernu dolů a během krátkých kroků prohlíží místa, kam opatrně došlapuje. Nakonec se zastaví vedle trpaslíka a pozvednutím lucerny nad hlavu osvětlil okolí místnosti za dveřmi.
Taky tu něco cítím. Řekl bych, že podobnou plesnivinu jsme cítili v jedné z minulých místností. Co to jen bylo ... dodá v zamyšlení, zatímco se pomalu rozhlíží kolem sebe.

Váš vstup do nové místnosti v ní nevyvolal žádnou reakci. Ticho přerušují jen vaše slova a kroky.

L´erak - 20. března 2014 16:35
L´erak

Kývnu na srozuměnou, že chápu, že tam asi musíme, protože stejně není kam jinam jít.

Stojím ve dveřích, krčím nos nad tím divným smradem a zvědavě sleduji odvážného Gwarga, který se svým posilňujícím proslovem vchází dovnitř a následně se za ním prosmýká s lucernou Almi, aby mu posvítil lépe.

Pokud vejít do této místnosti, tak až jako poslední, když vše bude vypadat bezpečně a před tím si dostatečně užít "čerstvého" vzduchu z předchozí místnosti.

Gwarg - 20. března 2014 10:53
Gwarg

"Hmrr..." zachmuřím se a hledím do tmavé místnosti. Lehce nasaju vzduch a vnímám nelibý pach.

"Pan Tark má pravdu. Jiná cesta nežli vpřed zřejmě není." ukážu kladivem směrem do místnosti.
"Kdo chce žít věčně?" řeknu rázně. "Hleďme hrdě vpřed, pochodujme pevným krokem a jednou budeme sedět v síních hrdinů minulosti! Budeme jíst a popíjet ve slávě mocného Atvara! Kladiva a kovadliny!" zaburácím, sevřu pevně štít i válečné kladivo. Vykročím do místnosti před námi.

Udělám dva tři kroky za dveře, opatrně našlapuji a zkouším místa před sebou, abych se vyhnul nečekanému pádu skrze prohnilá prkna, pokud by tomu tak bylo. Tam se zastavím a rozhlížím se, naslouchám, jestli nepostřehnu byť jen náznak nebezpečí. Pokud ne, lehce pokynu ostatním, hlavně hobitovi, aby vešel za mnou a osvětloval lépe místnost.

jaja.ujik - 18. března 2014 15:27
jaja.ujik

Tak co, vlezeme tam nebo ne, v nejbližším okolí nic nebezpečného vidět nebylo a pak holt, tak jako tak dál musíme. A co se týče dveří, stejně se zavřou jako ty ostatní a když na ně nepůsoběj ani moje kouzla, tak je asi nezadržíme, aby se nezavřeli. radši ale budu, až budem v další místnosti, protože tady si nic nepomůžeme.

L´erak - 16. března 2014 19:18
L´erak

"Tam se vzduchem cosi špatně je. To i pro vás, když se soustředit budete, určitě cítit jest."
Jemně ještě jednou začichám.
"Pochodeň zvláštně rychla zhasnuta byla. Jedovaté,či nedýchatelné aby to tam nebylo, obávám se. Proto pomalu a opatrně přistupovat radím. Snad i dveře pro možnost návratu nějak zajistit."
Jsem tím divným závanem a zvláštní nehybností vzduchu, která je doplňována pachem rozkladu a tlení a hub.

Gwarg - 16. března 2014 19:16
Gwarg

Zarazím se před barbarovou napraženou rukou. Letmo se podívám do tmavé místnosti před námi a pak tázavě zvednu hlavu k L'erakovi:
"Co se děje? Vidíte něco?"

Když se mezi námi protlačí hobit s lampou, lehce ukročím stranou, aby měl dostatek místa.
Zvědavě pak sleduji místa, kam posvítí lucernou.
"Vidíte něco?"

Pán Jeskyně - 16. března 2014 11:40
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Náčrt místnosti dodám příští týden.

Pán Jeskyně - 16. března 2014 11:39
Pán jeskyně Máhanaxar

A15: (mapy)
Vidíte obdélnou místnost aspoň čtrnáct sáhů dlouhou a deset sáhů širokou. Kolem pěti šesti sáhů nad zemí tvoří strop široké trámy z tmavohnědého dřeva kované železnými na dvě dlaně širokými pláty.
Stěny místnosti jsou z podobných o něco menších trámů s ohlazeným povrchem. Podlaha je vyskládaná ze širokých tmavých skoro černých prken.
V místnosti nejsou okna.

Vypadá to, že místnost je prázdná. Jen v šeru protějšího konce místnosti lze rozpoznat něco malého na podlaze. Kousek od SZ rohu tam bez pohybu leží nevelká hromádka.

Když nakloníte hlavu do nové místnosti nebo po vstupu za dveřní rám rozeznáte ve vzduchu slaboučký pach připomínající staré plesnivé listí.

Pán Jeskyně - 16. března 2014 11:08
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi prošel mezi vámi a nastrčil ruku s lucernou kolem dveřního rámu do místnosti. Při nahlédnutí je tak nyní vidět dobře za dveře asi šest až sedm sáhů daleko. Dále začíná osvětlení postupně slábnout, ale tak nějak "normálně". Nemáte pocit, že v této místnosti je světlo jaksi pohlcováno, jak to vypadalo v některých předchozích místnostech.

Kousek od J zdi, kolem osmi sáhů ode dveří, leží na podlaze zhasnutá pochodeň. Protější konec místnosti tone v přítmí, přesto rozeznáváte, že i Z stěnu tvoří silné dřevěné trámy.

L´erak - 16. března 2014 01:20
L´erak

"Zadrž! Zadrž pane Gwargu." Řeknu silným hlasem a zatarasím mu cestu napraženou rukou.
"Bezpečným se nezdá být dovnitř vkročit chtít. Zde špatně něco je."

Gwarg - 15. března 2014 19:34
Gwarg

"Ffff..." zafunim a potřepu hlavou. "Tady.." podávám barbarovi jeho pochodeň. "Tu ale kdyžtak neházejte, pane L'eraku, nerad bych, aby nás váš mocný Ghournblaze upekl zaživa."

"Pane Almi Zlaťáku, posviťte lampou, jdu dovnitř!"
pokynu na hobita. Pevně uchopím štít i kladivo a chystám se vstoupit do místnosti.

Pán Jeskyně - 15. března 2014 17:29
Pán jeskyně Máhanaxar

Pochodeň vletěla dveřmi do místnosti, odrazila se od J zdi a dopadla na zem kousek od ní, zhruba osm sáhů daleko ode dveří. Dvakrát se přetočila a zhasla.
V té krátké chvíli jste rozpoznali silné vodorovné trámy J stěny a odhadli délku místnosti na nejméně deset sáhů. V prostoru, kterým pochodeň proletěla, ani v místě kde uhasla, jste nic jiného nezahlédli.

Gwarg - 13. března 2014 10:50
Gwarg

Když barbar s Tarkem otevřeli dveře dokořán, zapřu se v nohách, v očekávání, že se na nás něco vyřítí. Nic se ovšem neděje, v další místnosti je tma a ticho.

Když vidím podlahu z prken, trochu se uvolním a snažím se zahlédnout více. Než stačím L'erakovi vrátit pochodeň, vytahuje novou, zapaluje ji a hází dovnitř. "Nee.." stačím jen zoufale křiknout, to už ale louč letí vzduchem.

L´erak - 13. března 2014 01:33
L´erak

"Hmmm" zavrčím "tma tam jen je." Přesto tam zkouším nahlížet. Nakonec mne osvítí velkolepý nápad. Opět popadnu svou nedávno uhašenou pochodeň, obratem jí zapálím od pochodně Gwarga a hned jak se slušně rozhoří dostatečně silným plamenem, tak ji opatrně vhodím do oné nové místnosti se slovy "Ghournblaze pomáhej" v očekávání, že pochodeň osvítí větší část místnosti a ukáže lépe, co je uvnitř.

Pán Jeskyně - 12. března 2014 17:16
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark udělal trochu místo a posunul ruku na klice, aby ji mohl uchopit i L´erak. Ten se druhou paží vzepřel proti rámu a na jeho znamení oba pořádně zatáhli. Dveře se o kousek pohnuly a vytvořily uzoučkou škvíru. Oba na sebe koukli se spokojeným pousmáním a L´erak zkusil do škvíry nahlédnout. Tma však naznačila pouze to, že v další místnosti zřejmě zase nebudou žádná okna.
L´erak si přehmátnul rukou na dveřním rámu, pokynul a znovu oba zabrali.
Za ohlušujícího rámusu se dveře dokořán otevřely.
Jakmile se dveře zastavily, rozhostilo se ticho. Zkoušíte naslouchat, ale z nové místnosti není slyšet žádný zvuk. Almi, který stojí za vámi, pozvedl lucernu a ta spolu s Gwargovou pochodní osvětluje nevelký kus podlahy za dveřmi. Docela dobře tak vidíte široká dřevěná prkna.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)