Barevná srdce (23 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 16. dubna 2014 22:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Jako na povel jste zvedli hlavy a rychle se každý podívali na strop nad sebou.

Zatím vám štěstí zřejmě přeje, části stropu nad místy kde stojíte jsou prázdné.

HeruGil - 16. dubna 2014 21:57
HeruGil

"Zkusíme ten oheň. Tarku, ten nápad s pochodní na holi je dobrý. Jestli hlen zůstane na stropě, popálíme ho postupně. Jestli se pustí a spadne na zem, upálíme ho na podlaze."

Letmo pohlédnu nahoru:
"Jenom abychom nepřehlédli nějaký další kus, který by nám mezitím sjel na hlavy. Ty boty asi zbyly po někom, kdo si nedal pozor."

Gwarg - 12. dubna 2014 13:55
Gwarg

Když se dveře zaklapnou, jen se zachmuřím o něco víc.

"Měli bychom se rychle zbavit těch skvrn. Pokud nám nepomohou vaše kouzla, pane Tarku, pak zkusíme starý dobrý oheň." pokrčím rameny.

Možná jsem si i trochu oddechl, že starší muž nebude zatím čarovat. Magie, ta podivná tajemná síla, před kterou jsem vždy ve střehu. Neuchopíte ji, nemusíte ji vidět, cítit ani slyšet, a přesto se vás může ošklivě dotknout.
Brrr..kouzla a čáry..čertovské kejkle!

jaja.ujik - 12. dubna 2014 12:35
jaja.ujik

Bohužel, máme malej problém, potřebuju si odpočinout, protože moje magie se jinak nedoplní a já už nemám na kouzla dost.
Řeknu smutně a přemejšlim, jak to udělat jinak.
Sakra, to sem si nemoh někde na chvilku sednout a doplnit se.
V duchu si ještě vynadám a pak zas špekuluju co dál.

Pán Jeskyně - 9. dubna 2014 20:15
Pán jeskyně Máhanaxar

Jak utichla Gwargova slova, ozvalo se náhle krátké kovové klapnutí. Otočili jste se na svých místech jako na povel a spatřili zavřené dveře.
Dveře, které jste museli otevřít silou dvou postav a za silného rachotu, se samy zcela potichu pohnuly zpět. Klapnutí, které jste zaslechli, vydal zámek při zacvaknutí západky.

Pohlédli jste na sebe a vlastně už ani ne překvapeně. Něco takového se zatím odehrálo v každé místnosti, kterou jste předtím prošli.
Možná si začínáte zvykat.

Gwarg - 7. dubna 2014 09:12
Gwarg

Zůstávám stát u hobita s lucernou a sleduji ostatní při jejich průzkumu místnosti.
Jsem ve střehu a připraven se popasovat s jakýmkoliv nebezpečím.

"Dělejte, pane Tarku, jak uznáte za vhodné. Oheň bude určitě dobrá volba. Pan Almi může pomáhat lampou, ta se taky osvědčila."

Pán Jeskyně - 6. dubna 2014 18:47
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark zvedl pochodeň vysoko nad hlavu a obhlédl nejbližší část stropu nad sebou. Potom sklonil pochodeň k podlaze a udělal čtyři krátké pomalé kroky směrem k Z stěně. Na novém místě se zastavil, se zvednutou pochodní znovu prohlédl kus stropu a pak pokračoval dalšími opatrnými kroky s pochodní nad podlahou. Když znovu prohlédl strop, sklonil pochodeň, ale po prvním kroku se zarazil a otočil k JZ rohu místnosti.

jaja.ujik - 3. dubna 2014 09:20
jaja.ujik

Pak mě napadne taková druhá možnost, jak se popasovat s problémem na stropě.
Je tu ještě jedna možnost, ale to radši nejdřív obhlídnem to okolí a pak se o něco pokusim. Potřebuju, aby jsme tu měli radši prostor na úhyby a vůbec, jistotu že nešlápnem do něčeho jiného.

jaja.ujik - 3. dubna 2014 09:17
jaja.ujik

Svou louč skloním k zemi a pomalu se rozhlížim, kam můžu šlápnout abych mohl jít na průzkum zbylé části místnosti, jestli tam ještě na nás nečeká nějakej sajrajt zavěšenej na stropě.
Před tím nám pomohl proud intenzivní záře, a pokud to nepomůže, můžem nějak přidělat louč na mou hůl a tím to popálit, třeba to spadne a pak to bude už jednodušší to udolat.
Ponim jim snuj rychlej plán a dál pozoruju sví okolí.

Gwarg - 1. dubna 2014 08:22
Gwarg

Zaražený zůstávám stát a sleduji místa, kam dopadá světlo z lampy.

"U všech Stínů!" zavrčím, když spatříme tmavé skvrny. "Zas ten sajrajt." zkrabatím nos zhnusením. "Jak se toho zbavíme? Měli bychom to spálit jako předtím."

Pán Jeskyně - 31. března 2014 20:09
Pán jeskyně Máhanaxar

"Něco zkusím,"řekl Almi a zamířil proud světla na okraj větší skvrny a zkouší udržet světelnou stopu na jednom místě.
Po chvíli se objevilo několik mlžinek, jako kdyby se z vodní hladiny odpařila trocha vody náhle a silně zahřátá kusem rozžhaveného železa. Povrch skvrny se zavlnil a osvětlený okraj se o kousek odsunul.
"To bude stejný neřád, jakého jsme předtím spálili. Ten se ale pustil stropu a dopadl na podlahu. Jenže tady ten prevít se drží nahoře. Tam se na něm olej asi neudrží.

Gwarg s Tarkem stojí vedle Almiho a spolu s ním hledí na skvrny na stropě u SZ rohu místnosti.

"Pozor kam šlapete," prohodil Almi v domnění, že se oba chystají popojít blíž.

L'erak pomalými kroky přechází mezi J a S zdí s pochodní vysoko nad hlavou a prohlíží strop, stěny i podlahu kolem sebe.

Pán Jeskyně - 31. března 2014 20:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Almiho a L'erakova slova vás zarazila na místě a vaše pohledy okamžitě zamířily vzhůru.
Almi uchopil lucernu oběma rukama, aby ji mohl naklonit a zamířit nahoru. Potom začal zvolna přejíždět světelným proudem sem a tam po stropě. Když dorazil k S zdi, trochu lucernu sklopil a přejel světlem zase na druhou stranu k J zdi.
Když se dostal na stropě kousek od SZ rohu místnosti, náhle pohyb lucerny zarazil. V místě přibližně nad oběma botami dopadlo světlo na tmavou okrouhlou skvrnu skoro dva sáhy v průměru. Almi pomalu projel světlem okolí skvrny a těsně u rohu jste zahlédli podobnou skvrnu, o něco menší, asi sáh napříč.

mapy, místnost A15, strop, A1 a B1

L´erak - 28. března 2014 23:57
L´erak

Ošiju se při té vzpomínce. "Hrgghh." Pohled mi přelétne na strop místnosti. Ale je tam šero.
"Nehýbat se!" Vykřiknu ještě dosti zneklidněn tou vzpomínkou. "Nebezpečí nahoře jest." Trošku s větším klidem, protože zatím jsme všichni živí, dodám k Almimu. "Almi, strop osvítit třeba je. Tam smrt skrývá se."
Sám honem rychle opět zapaluji pochodeň pozdvihuji ji ke stropu. Stále však na prahu dveří.
Když spatřím onu hromádku s botami a dojde mi, co se stalo vykřiknu: "K hromadě nepřibližovat se! Nebezpečí v okolí být může." Světlem pochodně se snažím ujistit, že v blízkém okolí nade mnou je strop čistý a nebezpečí tam nečíhá.
"Ghournblaze nám pomáhej!" A láhev s olejem si opět připravím k ruce.
"Jen mocný plamen Ghournblaze toto nebezpečí zničí."
A pozdvihnu rukou pochodeň, aby bylo zřejmé, co myslím. S tím vykročím velmi pomalu do místnosti kontrolujíc především pohledem strop ozářený pochodní, ale také podlahu.
"Pod mech zvlaštní na stropě nechoďte. Smrt přináší." Dodám, když vidím ty udivené pohledy ostatních.

Pán Jeskyně - 28. března 2014 20:47
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi rozložil postranice lucerny a tři její strany jimi překryl. Z jediné nezakryté strany tak přes čočku vyrazil silný proud světla, kterým Almi zamířil do SZ rohu místnosti.
Dobře tak vidíte, že předtím nezřetelnou hromádku tvoří dvě vysoké boty. Povrch tmavé kůže pokrývá několik světlejších skvrn. Jejich horní okraj je nepravidelný a jakoby rozežraný.

"Stůjte, nechoďte dál," křikne Almi, "Někde tu je plíseň, to, co je cítit." Pak ukáže na boty a dodá "a ještě něco jiného."

L´erak - 27. března 2014 11:21
L´erak

Zůstávám stále na prahu mezi oběma místnostmi. Ten smrad, respektive ty zvláštní smrady, které čichám v téhle divné místnosti, se mi vůbec nelibí.
Marně si lámu hlavu nad tím, co to může být a zda už mi o něčem podobném někdo něco dříve navprávěl.
Pozoruji Gwarga i Almiho s lucernou, který také začíná být nesvůj a opatrný.
Nakonec si dřepnu a začnu v torně hledat nějakou věc.

Pán Jeskyně - 25. března 2014 18:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwargu, počkej, zastavte na chvíli, prohodí Almi, otočí se na Tarka za sebou a svěsí ruku s lucernou dolů.

Ten slabý pach plesniviny, přece to musíte taky cítit. Je to jako v té místnosti s tou divnou kostrou. Musíme opatrně, hodně opatrně ..., a s posledními slovy začal manipulovat s lucernou.

Gwarg - 21. března 2014 08:48
Gwarg

Zatím se zdá, že okamžité nebezpečí zde na nás nečíhá. Ticho a tma, které rozráží náš hovor a světlo lucerny.

Lehce podupu nohou, když zkouším pevnost prkenné podlahy. Pokročím dál do středu místnosti, přitom ukazuji hobitovi, aby postupoval za mnou a osvětloval okolí kolem nás. Kladivem naznačím směrem k hromádce, abychom si ji mohli lépe prohlédnout.

Pán Jeskyně - 20. března 2014 18:54
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
viz mapy Místnost A15
Stojíte v prostoru za dveřmi, pozice F3(vpravo) - G3

Lucerna a pochodeň osvětlují přibližně polovinu místnosti, E1-D2-D3-E4, dále směrem k Z zdi je houstnoucí šero.

Zahlédnutá hromádka leží v levé části B1.

jaja.ujik - 20. března 2014 18:43
jaja.ujik

Jdu hned za těmi dvěma a kryju jim záda. Rozhlížim se a loučí kroužim do všech směrů, abych si prohlédl nejbližší okolí.
Zatim to tu vypadá v klidu, ale mějme se na pozoru.
Ohlédnu se po posledním a ukážu mu, že je vše v pořádku a že muže taky vstoupit.

Pán Jeskyně - 20. března 2014 18:41
Pán jeskyně Máhanaxar

Vaše pohledy spočinuly na L'erakovi, který se zastavil hned za dveřmi, natočil se a několikrát se naklonil mezi místnostmi sem a tam. Pokaždé přitom zvolna a táhle nasál vzduch a nakonec se s mírným pokývnutím hlavy otočil k ostatním.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)