Barevná srdce (23 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3144 příspěvků|⇐ 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 158 ⇒|

jaja.ujik - 24. dubna 2014 22:43
jaja.ujik

Sakra neáte ještě někdo něco, čím by se dala louč ještě při­zved­nout? Ještě pořád kus chybí, jinak si budu muset jít leh­nout a do­pl­nit manu spán­kem, abych mohl potom kouz­lem sliz po­pá­lit a do­stat dolu.

Pán Jeskyně - 24. dubna 2014 20:18
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark s He­ru­Gi­lo­vou po­mo­cí při­pev­nil po­cho­deň ke své holi a tuto "dlou­hou po­cho­deň" zvedl ke stro­pu. Drží hůl u sa­mé­ho konce, aby do­stal pla­men co nej­vý­še a tak se pla­men po­chod­ně mírně kývá sem a tam ve výši skoro čtyři a půl sáhu.

Sliz, který se drží na stro­pě skoro šest sáhů nad zemí, má tak svůj okraj nad pla­me­nem, ale hodně přes jeden sáh vzdá­le­ný.

Sle­du­je­te na­pja­tě dění nad va­ši­mi hla­va­mi. Ve svět­le Tar­ko­vy po­chod­ně je vidět jednu vel­kou tmavě še­do­ze­le­nou skvr­nu
strop, B1
i dru­hou, o něco menší, těsně u SZ rohu.
strop, A1

Sliz možná vnímá pla­men pod sebou, ale zatím na jeho teplo nijak ne­re­a­gu­je.

HeruGil - 24. dubna 2014 16:27
HeruGil

Při­stou­pím k Tar­ko­vi a po­můžu mu s při­vá­zá­ním louče. Když zvedl hůl na­ho­ru ke stro­pu, za­bru­čím v po­chy­bách:
"Hele, ten strop je přes pět sáhů vy­so­ko.
Děláš dobře, že tu hůl držíš šikmo, abys při­tom ne­stál přímo pod tím sliz­ským fuj­ta­j­blem. Jenže ten pla­men je tak nejmíň o sáh níže."


Kou­kám, jak Tark drží hůl skoro u konce a ještě dodám:
Zkus tu po­cho­deň chví­li udr­žet bez po­hy­bu. Když to ne­bu­de fun­go­vat, bu­de­me muset zku­sit něco ji­ný­ho.

jaja.ujik - 23. dubna 2014 15:04
jaja.ujik

No je­li­kož nikdo nic nemá, utrh­nu si kus ob­le­če­ní a při­vá­žu jím louč ke své holi.
Tohle by mělo sta­čit, jen dou­fám že mi ten kus hadru hned ne­sho­ří a že ho budu moc ještě po­u­žít na něco. Po­sviť­te mi po­řád­ně na ten sliz, ať vidim, kam mám louč při­lo­žit a ať vidim, kam se hejbe, abych stihl utýct.
Pak už jen opa­tr­ně při­stou­pim ke slizu, ale jen tak da­le­ko, abych na něj do­sá­hl holí, a při­lo­žim za­pá­le­nou louč.

Pán Jeskyně - 22. dubna 2014 16:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi se za­sta­vil, pře­stal na­klá­nět lu­cer­nu a oto­čil se. Jakmi­le proud sil­né­ho svět­la za­mí­řil na stěnu, všimli jste si skoro čer­né­ho svis­lé­ho pruhu v SZ rohu míst­nos­ti. Tam­tu­dy se zřej­mě hlen pla­zí­vá z pod­la­hy zpát­ky vzhů­ru ke stro­pu.
Jak svět­lo pře­je­lo po S zdi, uká­za­lo holé, jen časem zašlé trámy.

Gwarg - 17. dubna 2014 10:48
Gwarg

"Dobrý nápad!" sou­hla­sím s ná­vrhem.

"Možná tu mám ně­ja­ký ře­mí­nek, ale drát by byl asi lepší, jest­li někdo něco máte?" pře­mýš­lím, čím bychom mohli po­cho­deň k holi upev­nit.

"Já budu hlí­dat, vy zkus­te pálit."

Pán Jeskyně - 16. dubna 2014 22:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Jako na povel jste zved­li hlavy a rych­le se každý po­dí­va­li na strop nad sebou.

Zatím vám štěs­tí zřej­mě přeje, části stro­pu nad místy kde sto­jí­te jsou prázd­né.

HeruGil - 16. dubna 2014 21:57
HeruGil

"Zku­sí­me ten oheň. Tarku, ten nápad s po­chod­ní na holi je dobrý. Jest­li hlen zů­sta­ne na stro­pě, po­pá­lí­me ho po­stup­ně. Jest­li se pustí a spad­ne na zem, upá­lí­me ho na pod­la­ze."

Letmo po­hléd­nu na­ho­ru:
"Jenom abychom ne­pře­hléd­li ně­ja­ký další kus, který by nám me­zi­tím sjel na hlavy. Ty boty asi zbyly po někom, kdo si nedal pozor."

Gwarg - 12. dubna 2014 13:55
Gwarg

Když se dveře za­klap­nou, jen se za­chmu­řím o něco víc.

"Měli bychom se rych­le zba­vit těch skvrn. Pokud nám ne­po­mo­hou vaše kouz­la, pane Tarku, pak zku­sí­me starý dobrý oheň." po­kr­čím ra­me­ny.

Možná jsem si i tro­chu od­de­chl, že star­ší muž ne­bu­de zatím ča­ro­vat. Magie, ta po­div­ná ta­jem­ná síla, před kte­rou jsem vždy ve stře­hu. Ne­u­cho­pí­te ji, ne­mu­sí­te ji vidět, cítit ani sly­šet, a přes­to se vás může oš­k­li­vě do­tknout.
Brrr..​kouzla a čáry..čer­tov­ské kej­kle!

jaja.ujik - 12. dubna 2014 12:35
jaja.ujik

Bo­hu­žel, máme malej pro­blém, po­tře­bu­ju si od­po­či­nout, pro­to­že moje magie se jinak ne­do­pl­ní a já už nemám na kouz­la dost.
Řeknu smut­ně a pře­mejšlim, jak to udě­lat jinak.
Sakra, to sem si nemoh někde na chvil­ku sed­nout a do­pl­nit se.
V duchu si ještě vy­na­dám a pak zas špe­ku­lu­ju co dál.

Pán Jeskyně - 9. dubna 2014 20:15
Pán jeskyně Máhanaxar

Jak utich­la Gwar­go­va slova, ozva­lo se náhle krát­ké ko­vo­vé klapnu­tí. Oto­či­li jste se na svých mís­tech jako na povel a spat­ři­li za­vře­né dveře.
Dveře, které jste mu­se­li otevřít silou dvou po­stav a za sil­né­ho ra­cho­tu, se samy zcela po­ti­chu po­hnu­ly zpět. Klapnu­tí, které jste za­slech­li, vydal zámek při za­cvak­nu­tí zá­pad­ky.

Po­hléd­li jste na sebe a vlast­ně už ani ne pře­kva­pe­ně. Něco ta­ko­vé­ho se zatím ode­hrá­lo v každé míst­nos­ti, kte­rou jste před­tím pro­šli.
Možná si za­čí­ná­te zvy­kat.

Gwarg - 7. dubna 2014 09:12
Gwarg

Zů­stá­vám stát u ho­bi­ta s lu­cer­nou a sle­du­ji ostat­ní při je­jich prů­zku­mu míst­nos­ti.
Jsem ve stře­hu a při­pra­ven se po­pa­so­vat s ja­kým­ko­liv ne­bez­pe­čím.

"Dě­lej­te, pane Tarku, jak uzná­te za vhod­né. Oheň bude ur­či­tě dobrá volba. Pan Almi může po­má­hat lam­pou, ta se taky osvěd­či­la."

Pán Jeskyně - 6. dubna 2014 18:47
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark zvedl po­cho­deň vy­so­ko nad hlavu a ob­hlé­dl nej­bliž­ší část stro­pu nad sebou. Potom sklo­nil po­cho­deň k pod­la­ze a udě­lal čtyři krát­ké po­ma­lé kroky smě­rem k Z stěně. Na novém místě se za­sta­vil, se zved­nu­tou po­chod­ní znovu pro­hlé­dl kus stro­pu a pak po­kra­čo­val dal­ší­mi opa­tr­ný­mi kroky s po­chod­ní nad pod­la­hou. Když znovu pro­hlé­dl strop, sklo­nil po­cho­deň, ale po prv­ním kroku se za­ra­zil a oto­čil k JZ rohu míst­nos­ti.

jaja.ujik - 3. dubna 2014 09:20
jaja.ujik

Pak mě na­pad­ne ta­ko­vá druhá mož­nost, jak se po­pa­so­vat s pro­blé­mem na stro­pě.
Je tu ještě jedna mož­nost, ale to radši nejdřív ob­hlíd­nem to okolí a pak se o něco po­ku­sim. Po­tře­bu­ju, aby jsme tu měli radši pro­stor na úhyby a vůbec, jis­to­tu že ne­šláp­nem do ně­če­ho ji­né­ho.

jaja.ujik - 3. dubna 2014 09:17
jaja.ujik

Svou louč sklo­ním k zemi a po­ma­lu se roz­hlí­žim, kam můžu šláp­nout abych mohl jít na prů­zkum zbylé části míst­nos­ti, jest­li tam ještě na nás ne­če­ká ně­ja­kej saj­rajt za­vě­še­nej na stro­pě.
Před tím nám po­mohl proud in­ten­ziv­ní záře, a pokud to ne­po­mů­že, můžem nějak při­dě­lat louč na mou hůl a tím to po­pá­lit, třeba to spad­ne a pak to bude už jed­no­duš­ší to udo­lat.
Ponim jim snuj rych­lej plán a dál po­zo­ru­ju sví okolí.

Gwarg - 1. dubna 2014 08:22
Gwarg

Za­ra­že­ný zů­stá­vám stát a sle­du­ji místa, kam do­pa­dá svět­lo z lampy.

"U všech Stínů!" za­vr­čím, když spat­ří­me tmavé skvr­ny. "Zas ten saj­rajt." zkra­ba­tím nos zhnuse­ním. "Jak se toho zba­ví­me? Měli bychom to spá­lit jako před­tím."

Pán Jeskyně - 31. března 2014 20:09
Pán jeskyně Máhanaxar

"Něco zku­sím,"řekl Almi a za­mí­řil proud svět­la na okraj větší skvr­ny a zkou­ší udr­žet svě­tel­nou stopu na jed­nom místě.
Po chví­li se ob­je­vi­lo ně­ko­lik mlži­nek, jako kdyby se z vodní hla­di­ny od­pa­ři­la tro­cha vody náhle a silně za­hřá­tá kusem roz­žha­ve­né­ho že­le­za. Po­vrch skvr­ny se za­vl­nil a osvět­le­ný okraj se o kou­sek od­su­nul.
"To bude stej­ný neřád, ja­ké­ho jsme před­tím spá­li­li. Ten se ale pus­til stro­pu a do­pa­dl na pod­la­hu. Jenže tady ten pre­vít se drží na­ho­ře. Tam se na něm olej asi ne­u­dr­ží.

Gwarg s Tar­kem stojí vedle Al­mi­ho a spolu s ním hledí na skvr­ny na stro­pě u SZ rohu míst­nos­ti.

"Pozor kam šla­pe­te," pro­ho­dil Almi v do­mně­ní, že se oba chys­ta­jí po­po­jít blíž.

L'erak po­ma­lý­mi kroky pře­chá­zí mezi J a S zdí s po­chod­ní vy­so­ko nad hla­vou a pro­hlí­ží strop, stěny i pod­la­hu kolem sebe.

Pán Jeskyně - 31. března 2014 20:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Al­mi­ho a L'era­ko­va slova vás za­ra­zi­la na místě a vaše po­hle­dy oka­mži­tě za­mí­ři­ly vzhů­ru.
Almi ucho­pil lu­cer­nu oběma ruka­ma, aby ji mohl na­klo­nit a za­mí­řit na­ho­ru. Potom začal zvol­na pře­jíž­dět svě­tel­ným prou­dem sem a tam po stro­pě. Když do­ra­zil k S zdi, tro­chu lu­cer­nu sklo­pil a pře­jel svět­lem zase na dru­hou stra­nu k J zdi.
Když se do­stal na stro­pě kou­sek od SZ rohu míst­nos­ti, náhle pohyb lu­cer­ny za­ra­zil. V místě při­bliž­ně nad oběma bo­ta­mi do­padlo svět­lo na tma­vou okrouhlou skvr­nu skoro dva sáhy v prů­mě­ru. Almi po­ma­lu pro­jel svět­lem okolí skvr­ny a těsně u rohu jste za­hléd­li po­dob­nou skvr­nu, o něco menší, asi sáh na­příč.

mapy, míst­nost A15, strop, A1 a B1

L´erak - 28. března 2014 23:57
L´erak

Ošiju se při té vzpo­mín­ce. "Hr­g­ghh." Po­hled mi pře­lét­ne na strop míst­nos­ti. Ale je tam šero.
"Ne­hý­bat se!" Vy­křik­nu ještě dosti zne­klid­něn tou vzpo­mín­kou. "Ne­bez­pe­čí na­ho­ře jest." Troš­ku s vět­ším kli­dem, pro­to­že zatím jsme všich­ni živí, dodám k Al­mi­mu. "Almi, strop osví­tit třeba je. Tam smrt skrý­vá se."
Sám honem rych­le opět za­pa­lu­ji po­cho­deň pozdvi­hu­ji ji ke stro­pu. Stále však na prahu dveří.
Když spat­řím onu hro­mád­ku s bo­ta­mi a dojde mi, co se stalo vy­křik­nu: "K hro­ma­dě ne­při­bli­žo­vat se! Ne­bez­pe­čí v okolí být může." Svět­lem po­chod­ně se sna­žím ujis­tit, že v blíz­kém okolí nade mnou je strop čistý a ne­bez­pe­čí tam ne­čí­há.
"Ghournbla­ze nám po­má­hej!" A láhev s ole­jem si opět při­pra­vím k ruce.
"Jen mocný pla­men Ghournbla­ze toto ne­bez­pe­čí zničí."
A pozdvih­nu rukou po­cho­deň, aby bylo zřej­mé, co mys­lím. S tím vy­kro­čím velmi po­ma­lu do míst­nos­ti kon­t­ro­lu­jíc pře­de­vším po­hle­dem strop ozá­ře­ný po­chod­ní, ale také pod­la­hu.
"Pod mech zvlašt­ní na stro­pě ne­choď­te. Smrt při­ná­ší." Dodám, když vidím ty udi­ve­né po­hle­dy ostat­ních.

Pán Jeskyně - 28. března 2014 20:47
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi roz­lo­žil po­stra­ni­ce lu­cer­ny a tři její stra­ny jimi pře­kryl. Z je­di­né ne­za­kry­té stra­ny tak přes čočku vy­ra­zil silný proud svět­la, kte­rým Almi za­mí­řil do SZ rohu míst­nos­ti.
Dobře tak vi­dí­te, že před­tím ne­zře­tel­nou hro­mád­ku tvoří dvě vy­so­ké boty. Po­vrch tmavé kůže po­krý­vá ně­ko­lik svět­lej­ších skvrn. Je­jich horní okraj je ne­pra­vi­del­ný a ja­ko­by ro­ze­žra­ný.

"Stůj­te, ne­choď­te dál," křik­ne Almi, "Někde tu je plíseň, to, co je cítit." Pak ukáže na boty a dodá "a ještě něco ji­né­ho."

Vypisuje se 20 z celkem 3144 příspěvků|⇐ 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: