Barevná srdce (22 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 157 ⇒|

jaja.ujik - 16. května 2014 16:31
jaja.ujik

No pánové, vypadá to, že se nám ho daří kousek po kousku upalovat, jde jen o to, jestli ne nám to daří dost rychle a jestli to má vůbec nějakej efekt. Čekal jsem, že se ta potvora hne někam a my ji přinutíme slíst dolu, aby nám to pálení šlo líp a s olejem. No ale pokračujme a uvidíme.

Pán Jeskyně - 15. května 2014 18:59
Pán jeskyně Máhanaxar

Zatímco Tark pomalu obkroužil plamenem pochodně hlen po obvodu, Almi nakrátko zadržel světlo na jeho okraji.
Jakmile z osvětlené části skvrny začaly vyrážet mlžné proužky, Tark k ní podstrčil pochodeň. Sliz se začal stahovat, avšak v krátké chvilce se situace zopakovala. Nad plamenem se objevila spleť tenkých čar, kus slizu zčernal, odpadl a roztříštil se na podlaze.

HeruGil - 13. května 2014 16:52
HeruGil

"Jde to, jde to," neudržím se, abych spokojeně nezahalasil.
"Almi, ty zkus udržet světlo lucerny na jednom místě, aby to ten fujtajbl připravilo.
Tarku, jak zahlédneš, že se z toho osvětleného místa začne mlžit, přistrč pod to pochodeň."


Podvědomě kouknu letmo kolem nás, nebezpečí často čeká na chvíle, kdy si myslíme, že se nám daří. Když ale nepostřehnu nic nového, jen o kousek přešlápnu na místě, abych mohl Tarka lépe podepřít.

Gwarg - 12. května 2014 17:00
Gwarg

"U všech Stínů! Pozor!" vykřiknu, když kousky slizu dopadnou na zem. Instinktivně pozvednu kladivo k úderu. Zdá se ale, že spálené zbytky nepředstavují žádné nebezpečí, stejně tak, jako jsme již zničili podobný sliz v jedné předchozí místnosti.

Pán Jeskyně - 11. května 2014 19:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi krátce zamířil světlo lucerny na Z stěnu a přes JZ roh místnosti přejel i kus J zdi. Když viděl jen holé trámy jako předtím na S stěně, uchopil lucernu znovu oběma rukama a naklonil ji, aby posvítil nahoru na hlenovou skvrnu na stropě. Jakmile proud světla na ni dopadl, její povrch se krátce zavlnil. Pak najednou, v místě nad plamenem pochodně, kus skvrny pokryla síť tenkých černých čar. V příštím okamžiku celý kus změnil šedozelenou barvu do tmavohnědé až černé, oddělil se a spadl dolů. Při nárazu na podlahu se s třesknutím rozletěl na několik malých kousků a ty zůstaly ležet na místě bez dalšího pohybu.

Gwarg - 7. května 2014 10:10
Gwarg

"Pane Almi Zlaťáku, dobře sviťte lampou a hlídejme okolí. Případně pomozte panu Tarkovi směrovat pohyb toho hnusu! Hlavně všichni opatrně!" téměř štěkám rozkazy.

jaja.ujik - 6. května 2014 14:02
jaja.ujik

Tady máš ty bestie
zvolám a pokračuju v pálení toho slizu. Víc a víc se pomalu snažim pálit jeho okraje a nasměrovat jeho pohyb vzad někam do rohu, aby musel buť dolu a nebo proti plamenům.
Popojdi kousek zase směrem k slizu L´eraku, aby sme ho donutili se pohybovat do nějakého rohu místnosti.
Nasměruju L´eraka a koukám se kam by to bylo nejblíž. I okolí sleduju, aby jsme něco nepřehlídly.

Gwarg - 6. května 2014 11:25
Gwarg

Stále hlídám naše okolí, stěny, ppodlahu i strop. Po očku sleduji ostatní družiníky, jak se snaží s ohněm dostat ke slizu.

"Ha! U všech Stínů!" vykřiknu, když ucítím spáleninu. "Spalte to!"

Pán Jeskyně - 5. května 2014 16:20
Pán jeskyně Máhanaxar

HeruGil přichytil Tarka z druhé strany v pase a pod loktem a vzepřel ho nahoru, aby se L'erakovi snadněji vstávalo. Když se L'erak postavil, HeruGil uznale pokýval hlavou, a jak předtím odhadl, Tark skutečně spočinul jenom na L'erakově rameni. HeruGil rychle přehmátl pod Tarkovo koleno, aby alespoň zpevnil jeho posez.

Jak nyní Tark zvedl hůl, konec pochodně se dostal zhruba jednu stopu pod strop a konečky plamene se téměř dotknuly skvrny na stropě. Tentokrát sliz zareagoval okamžitě. Nejbližší část jeho plochy se zavlnila a okraj se rychlým škubnutím stáhl ke středu. Přesto se z povrchu vyvalilo klubko tmavého kouře a vy jste ucítili zápach spáleniny.

L´erak - 30. dubna 2014 00:04
L´erak

Změřím si pohledem Tarka i HeruGila. "Hrmghpf, dobrá. Zkusit to můžeme." Postavím se v bezpečné vzdálenosti a radši ještě kousek dál, zkontroluji strop nedůvěřivým pohledem a zkusím pan Tarka nadzvednout pomalu na rameno z podřepu.

HeruGil - 29. dubna 2014 21:26
HeruGil

Pohlédnu k druhému rohu místnosti, ale ze svého místa tam nedokážu vidět něco nezvyklého. Otočím se tedy k Tarkovi.
"Když nemůžeš přizvednout pochodeň, možná bychom mohli my přizvednout s pochodní tebe. Když tě s L'erakem zvedneme na ramena, budeš o víc jak dobrý sáh výš."
Kývnu na L'eraka, aby se postavil hned vedle mě a zkusíme spolu zvednout Tarka, aby se nám posadil na ramena. No, nám, tedy spíše na L'erakovo rameno, přece jenom je o kousek vyšší.
Jestli takhle Tarka udržíme, aby mohl zvednout hůl s pochodní a přistrčit její plamen blíž pod strop, mělo by to už ten zelený fujtajbl přinutit k akci.
Pak si ještě na něco vzpomenu:
"Tarku, jestli ti to půjde, tak nedrž hůl jednom na místě. Zkus tou pochodní pohybovat po kruhu, aby její plamen připékal ten sliz po celém obvodu."

Gwarg - 28. dubna 2014 10:20
Gwarg

"Nebo můžeme ten hnus zkusit zahnat lampou. Sice se nám možná nepodaří ho zničit, ale před ostrým světlem se stáhne k rohu a pak třeba i dolů k zemi. Tam ho můžeme snáz polejt olejem a zapálit." dál přemýšlím, jak se zbavit nebezpečného slizu.

HeruGil - 25. dubna 2014 19:20
HeruGil

"Mám několik šípů upravených jako zápalné, jenže takhle by to bylo jen plýtvání. Strop je sice z trámů a šíp by se tam určitě zabodnutý udržel, ale ten hlen by se jen o kus odsunul z dosahu plamene," prohodím, zatímco obhlížím obě skvrny.
"Nemá pevné tělo, klidně by vytvořil okolo hořícího šípu jen kousek volného prázdného místa."

Pak si najednou vzpomenu na jinou věc, ukážu k protějšímu rohu u jižní zdi a vyhrknu otázku:
"Tarku, jak jsi předtím šel k tomu druhému rohu, najednou ses zarazil na místě. Něco jsi tam vycítil nebo proč jsi tam nešel dál?"

Gwarg - 25. dubna 2014 14:48
Gwarg

Pokrčím rameny a dál zůstávám hlídat naše okolí.
"Nemám nic, co byste k tomu mohli upotřebit."

"A co to zkusit jinak? Co vystřelit šíp? Můžeme ho obalit kusem hadru, napustit v oleji a zapálit. Možná bychom mohli využít i ty zvláštní šípy, co jste trhali z těch keřů." uvažuji, jak jinak se bezpečně vypořádat se slizem na stropech.

jaja.ujik - 24. dubna 2014 22:43
jaja.ujik

Sakra neáte ještě někdo něco, čím by se dala louč ještě přizvednout? Ještě pořád kus chybí, jinak si budu muset jít lehnout a doplnit manu spánkem, abych mohl potom kouzlem sliz popálit a dostat dolu.

Pán Jeskyně - 24. dubna 2014 20:18
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark s HeruGilovou pomocí připevnil pochodeň ke své holi a tuto "dlouhou pochodeň" zvedl ke stropu. Drží hůl u samého konce, aby dostal plamen co nejvýše a tak se plamen pochodně mírně kývá sem a tam ve výši skoro čtyři a půl sáhu.

Sliz, který se drží na stropě skoro šest sáhů nad zemí, má tak svůj okraj nad plamenem, ale hodně přes jeden sáh vzdálený.

Sledujete napjatě dění nad vašimi hlavami. Ve světle Tarkovy pochodně je vidět jednu velkou tmavě šedozelenou skvrnu
strop, B1
i druhou, o něco menší, těsně u SZ rohu.
strop, A1

Sliz možná vnímá plamen pod sebou, ale zatím na jeho teplo nijak nereaguje.

HeruGil - 24. dubna 2014 16:27
HeruGil

Přistoupím k Tarkovi a pomůžu mu s přivázáním louče. Když zvedl hůl nahoru ke stropu, zabručím v pochybách:
"Hele, ten strop je přes pět sáhů vysoko.
Děláš dobře, že tu hůl držíš šikmo, abys přitom nestál přímo pod tím slizským fujtajblem. Jenže ten plamen je tak nejmíň o sáh níže."


Koukám, jak Tark drží hůl skoro u konce a ještě dodám:
Zkus tu pochodeň chvíli udržet bez pohybu. Když to nebude fungovat, budeme muset zkusit něco jinýho.

jaja.ujik - 23. dubna 2014 15:04
jaja.ujik

No jelikož nikdo nic nemá, utrhnu si kus oblečení a přivážu jím louč ke své holi.
Tohle by mělo stačit, jen doufám že mi ten kus hadru hned neshoří a že ho budu moc ještě použít na něco. Posviťte mi pořádně na ten sliz, ať vidim, kam mám louč přiložit a ať vidim, kam se hejbe, abych stihl utýct.
Pak už jen opatrně přistoupim ke slizu, ale jen tak daleko, abych na něj dosáhl holí, a přiložim zapálenou louč.

Pán Jeskyně - 22. dubna 2014 16:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi se zastavil, přestal naklánět lucernu a otočil se. Jakmile proud silného světla zamířil na stěnu, všimli jste si skoro černého svislého pruhu v SZ rohu místnosti. Tamtudy se zřejmě hlen plazívá z podlahy zpátky vzhůru ke stropu.
Jak světlo přejelo po S zdi, ukázalo holé, jen časem zašlé trámy.

Gwarg - 17. dubna 2014 10:48
Gwarg

"Dobrý nápad!" souhlasím s návrhem.

"Možná tu mám nějaký řemínek, ale drát by byl asi lepší, jestli někdo něco máte?" přemýšlím, čím bychom mohli pochodeň k holi upevnit.

"Já budu hlídat, vy zkuste pálit."

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)