Barevná srdce (29 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 158 ⇒|

Gwarg - 3. prosince 2013 21:26
Gwarg

"Dobrý nápad, pane Almi Zlaťáku. Už moje vousatá prabába říkávala: Co si zaplatíš, to si taky sníš! A já říkám: a taky vypiješ!" zazubím se a jen na okamžik se zasním při pomyšlení na zlatavý mok.

Zpozorním, když ve světle lucerny zahlédneme jakési stíny. Zdá se, že se to nehýbe, snad nějaká věc, otočím se tak k válečníkovi.
Snažím se zahlédnout, na co to barbar ukazuje.
"Cože? Co tam vidíte? Hlavně opatrně s tim!"

Swann - 3. prosince 2013 20:59
Swann

Příjdu blíž ke stěně. A posvítím si pořádně na stěnu do výšky svých očí, což je asi půl metru nad hlavou GWarga.

"Tu kamínek, jiný než ostatní. Trochu on venku. Před stěnou. Rozumět tomu někdo?"pravím společníkům a posvítím na kamínek více.

Pán Jeskyně - 3. prosince 2013 16:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Od dvojice u dveří se ozvalo několik tichých kovových cvaknutí, jak Almi rozložil postranice a tři strany lucerny jimi zakryl.
V místě, kde s Tarkem stojí, se trochu zešeří. V příštím okamžiku ale z lucerny vyrazí jedinou nezakrytou stranou silný proud světla. Hravě překoná celou délku místnosti a na S zdi kousek od SV rohu vykreslí jasnou oblast.

Almi přejel nejprve nad zemí stěnu až k místu, kde stojí Gwarg se Swannem a potom ve výši kolem dvou sáhů zpět k rohu.
Když už jste zaplatili za takovou lucernu, tak by byla škoda nepoužívat ji tak, jak situace žádá, zahlaholil Almi a podobně přejel světlem sem a tam po V zdi.

Nakonec zamířil světelný proud do JV rohu a začal na ni svítit smětem ke dveřím.
Když světelná stopa byla zhruba dva sáhy od rohu, zahlédli jste tam cosi na podlaze, těsně u zdi. Almi namířil lucernou přímo na nález, ale i tak nemůžete na tu vzdálenost rozpoznat, co vlastně vidíte.
Nejvíce vám to připomíná dlouhou hromadu nějakých tmavošedých hadrů.

Pán Jeskyně - 3. prosince 2013 16:30
Pán jeskyně Máhanaxar

Počkejte, křikne Almi a protože sebou překvapeně trhnete, dodá ještě, už normálním hlasem, jen na chvilku.
Na tváři se mu kmitne omluvný výraz.

Gwarg - 2. prosince 2013 10:04
Gwarg

Počkám, než barbar zapálí svoji pochodeň a pak se k němu přidám: "Počkejte pane urostlý Swanne! Projdu místnost s vámi." Vydám se za svalnatým válečníkem, přitom si odepnu štít a pevně ho sevřu ve své mozolnaté dlani. V druhé ruce stále svírám válečné kladivo.
"Pane Tarku, vy se možná držte zde s panem Almim Zlaťákem, než to tu zběžně prohlídnem. Chci se ujistit, že nás tu nečeká žádné nepříjemné překvapení. Pak můžeme začít dumat, jak se odtud dostat. Tuším, že dveře se lacino neotevřou." tvář se mi zkřiví do ponuré grimasy, něco mezi zoufalstvím a odporem.

Swann - 28. listopadu 2013 08:36
Swann

Vykročím směrem do šera druhé poloviny místnosti. Jdu pomalu krok za krokem podel severní stěny. V jedné ruce louč a v druhé ruce tasený meč.
Kontroluju vše od stropu až po zem, ale né nějak detailně spíš tak nahrubo zda na něco nenarazím. Srdce mi tluče čím dál více a s napětím co skrývá přítmí této místnosti.

Pán Jeskyně - 27. listopadu 2013 19:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Obě pochodně, Swannova a Tarkova, vaše nejbližší okolí dostatečně osvětlují. Zatímco se ohlížíte kolem sebe, Almi na lucerně rozkryl všechny postranice a tak ode dveří vidíte dobře až k SZ a JZ rohu místnosti. Almi sklonil hlavu k závoře, obešel ji a prohlédl ji i z druhé strany. Nic ho na ní nezaujalo a tak ji překročil zpět k vám. Pak pozvedl ruku s lucernou nad hlavu a pomalu jí zakýval do stran.
Druhá polovina místnosti se ztrácí v šeru. Protilehlou V stěnu spíše jen tušíte.

Trochu napjatí ztichnete, ale slyšíte jen praskavý zvuk dvou hořících pochodní a vlastní dech.

Pán Jeskyně - 22. listopadu 2013 17:33
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na víkend mimo dosah i-netu.
Pokračování příští týden.

Přeji vám hezké dny.

jaja.ujik - 20. listopadu 2013 21:33
jaja.ujik

Otočím se ke svým druhům a už trochu ironicky povídám
A je to tu znova, zase ta samá situace, ten kdo nás tu drží se nejspíš vyžívá v hádankách a schovávačkách. tak čim začneme tentokrát? Asi to tu zase pořádně prozkoumáme, každej si vezmeme jedno světlo a projdeme to tu, aby jsme věděli co tu kde je.
Sundám si ze zad batoh a podivám se kolik že mám vlastně ještě loučí, abych věděl, jak dlouho ještě se světlem vydržim.

Pán Jeskyně - 20. listopadu 2013 20:59
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Náčrt místnosti dodám do pátku.

Pán Jeskyně - 20. listopadu 2013 20:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Když se neděje nic neobvyklého, udělali jste několik dalších malých kroků dovnitř místnosti. Vtom se světlo lucerny zakomíhalo a současně Almi hekl, protože o něco zakopnul.
Rychle jste se všichni otočili a Almi se sehnul k podlouhlému předmětu na podlaze. Jak přiblížil lucernu, vidíte silný trámek opracovaný z nějakého hnědočerveného dřeva. Chvíli na předmět hledíte a právě když jste poznali těleso závory, ozvalo se za vašimi zády nepatrné klapnutí.

Zatímco jste prohlíželi závoru, dveře se zcela potichu pohnuly. Klapnutí při jejich zavření doplnil jen zvuk kovového cvaknutí západky zámku.

Možná si na dveře, které se samy zavírají, začínáte pomalu zvykat. Jen jste se otočili a krátce na zavřené dveře pohlédli. Po objevu závory vás ani nepřekvapilo, že po obou stranách dveřních rámů jsou pro závoru do zdi zasazené silné železné držáky.

Koukli jste jeden na druhého a s pokrčením ramen jste se mlčky shodli, že na dveře a pokusy o jejich otevření zřejmě bude ještě času dost. S tím jste se otočili zpět směrem do místnosti.

Pán Jeskyně - 20. listopadu 2013 20:58
Pán jeskyně Máhanaxar

A14: (mapy)
Místnost je obdélná, asi osm sáhů široká. Jak po délce šero houstne, ztrácí se její V stěna skoro ve tmě. Odhadujete, že je alespoň dvacet sáhů daleko. Zdi tvoří obdélné a čtvercové bloky, jednu až dvě dlaně velké. Povrch kamenů je dobře opracovaný a tak vyniká jejich různé světlé a tmavé zbarvení. Podlaha je vyskládaná z hladkých dlaždic. Půlsáhové čtverce jsou z tmavé žuly. Dobrých pět sáhů nad podlahou je strop ze silných dřevených trámů.

V místnosti nejsou okna.

Pán Jeskyně - 20. listopadu 2013 20:11
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark sklo­pil po­cho­deň dolů. Kam až do­sví­tí její pla­men, je vidět tmavé dlaž­di­ce. Potom, sle­do­va­ný ostat­ní­mi, udě­lal další opa­tr­ný krok a s po­zved­nu­tou po­chod­ní se oto­čil a pro­hlí­ží stěnu v okolí dveří.
Prošli jste za ním. Almi vztyčil ruku s lucernou do výšky a v tomto silnějším světle hledíte kolem sebe.

Pán Jeskyně - 20. listopadu 2013 20:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark stiskl kliku, zatlačil do dveří a ty se o kousek pohnuly. Po zkušenostech z předchozích místností zamíříte pohledy na nepatrnou škvíru mezi dveřmi a dveřním rámem. Jak Tark dál zvolna tlačí do dveří, škvíra se pomalu rozšiřuje, ale zůstává tmavá. Ihned vám dochází, že v nové místnosti asi nejsou "okna", nebo jsou a venku je noční tma.
Tark pustil kliku a zapálil novou pochodeň. Potom znovu pozvedl ruku ke klice, na krátkou chvilku počkal a když nepřidržované dveře nejevily snahu se zavřít nebo vůbec se samy pohnout, znovu se do nich opřel. Přestože dveře připomínají hromadu kamení naskládaného do železné mřížky, nezdá se, že by Tark musel do nich tlačit nějakou velkou silou.

Za tichého skřípění se dveře úplně otevřely.

jaja.ujik - 20. listopadu 2013 15:53
jaja.ujik

Než udělám další krok do nové místnosti, zapálim si louč a opatrně nakouknu. Při světle louče toho neni moc vidět, ale případné nebezpečí z bezprostřední blízkosti bych viděl. Strčim do dveří, aby se otevřeli naplno, posvítim na podlahu, jestli tam neni nějaká překážka či past a udělám další opatrnej krok do místnosti. Opět zkontroluju všechny strany a tentokrát i strop. Pak se otočim na ostatní.
Tak dem, ať se ty dveře nezavřou a já tu nezůstanu sám.
Pobídnu je, aby se hli a nečekali až zahřmí.

Gwarg - 20. listopadu 2013 11:26
Gwarg

Sevřu pevně kladivo v ruce a kývnu na staršího muže:"Zkusme to, pane Tarku."

Co dalšího nám Starý Hrádek přichystá? derou se nepříjemné myšlenky na povrch, přesto se soustředím na jakékoliv případné nebezpečí.

Swann - 14. listopadu 2013 13:04
Swann

Nachystám si zbraň. A připravím se do bojové pozice naproti dveřím připraven na nečekaný útok z další místnosti. Nohy pevně stojí na zemi prsty na rukou nervozně svírají jílec meče. Oči soustředěné skrze dveře na možné nebezpečí.

Hlavou pokynu na znamení, že já jsem připraven a že mohou případně společníci dveře otevřít.

Pán Jeskyně - 14. listopadu 2013 12:44
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark přibližil ruku k šedému klíčku vlevo, zvolna, jako kdyby čekal, že klíček uskočí nebo se ztratí. Avšak klíček setrval na místě a Tark ho bez problémů sevřel mezi prsty. Jakmile pohnul rukou směrem ke dveřím, druhý klíč náhle zmizel.
Zatímco se překvapeně díváte na prázdné místo, Tark vložil klíček do klíčové dírky a zkusil s ním otočit. Jakmile klíček dosedl do zámku, jeho šedý povrch se zaleskl. Pak náhle Tark ucuknul rukou zpět a vy jste zahlédli klíček, jak se sám otočil a za zvuků kovového klapnutí zmizel.

Tark pozvedl ruku ke klice a natočil se k ostatním. V jeho pohledu se nese otázka: Jdeme dál?

Gwarg - 13. listopadu 2013 10:14
Gwarg

Když náhlý proud jiskřiček zmizí, otřepu se, jako kdyby se do mě zařezal mráz.

"U všech Stínů!" zavrčím, jako už mnohokrát předtím. "Až se mi dostane pod ruku ten, kdo se tu za vším skrývá a pohrává si s námi, rozhodně mu do úsměvu nebude!" odfrknu si.

"Když přiblížíte ruku ke klice, pane Tarku, tak se tam prostě objeví. Jen zkuste nějaký vzít, nebo nejlépe oba. Zřejmě jen tak se odsud dostaneme dál."

Swann - 11. listopadu 2013 08:59
Swann

"Možná to chtít víc síly, když tlačit ty dveře." prohlásím když vidím marně se snažicího Tarka.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)