Barevná srdce (30 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 158 ⇒|

jaja.ujik - 11. listopadu 2013 01:13
jaja.ujik

Nedá mi to a když jednou rukou držim kliku dveří, tak druhou sáhnu po klíčcích a pokusim se je uchopit jeden po druhém. Pokud se mi je podaří chytit, zkusim s nimi odemknout dveře, první zkusim ten šedý klíček.

Pán Jeskyně - 10. listopadu 2013 09:02
Pán jeskyně Máhanaxar

Dříve než někdo z ostatních stačil sáhnout po některém z klíčků, Tark uchopil kliku a bez jakýchkoliv potíží ji stiskl a zkusil zatlačit do dveří.
Jediná malá potíž se projevila v tom, že dveře se nepohnuly ani o kousek a zůstaly zavřené.

Tark letmo pohlédl na zárubně kolem dveří a ujistil se, že dveře musí skutečně tlačit od sebe a znovu se do nich, bezúspěšně, opřel.
Po celou dobu, co Tark držel kliku stisknutou a zkoušel dveře otevřít, oba klíčky se nadále vznášely kousek od jeho ruky.

jaja.ujik - 9. listopadu 2013 19:32
jaja.ujik

Vydíte to taky nebo mám už halucinace, tohle neni normální, napadá vás něco? Co když něco zkusíme, já zase sáhnu po klice a vy zkusíte každej chytit jeden klíček, co se oběví.
Navrhnu a sáhnu po klice, aby se zase ukázali oba klíčky.

Pán Jeskyně - 5. listopadu 2013 22:50
Pán jeskyně Máhanaxar

Na leve straně dveří vidíte dřevěnou, tenkými, úzkými železnými pásky okovanou kliku.
Jakmile směrem k ní Tark přiblížil svoji ruku, objevily se náhle před klikou dva klíče.
Šedý klíček vlevo přitahuje pozornost mírným stříbřitým leskem. Klíč vpravo má dřík asi o dva prsty delší a jeho hlava, také o trochu větší, je zdobená spletitým vzorem. Jeho ozubení připomíná ornament a jeho povrch se leskne jako pokrytý tenoučkou vrstou čirého skla. Zhruba na vzdálenost šířky dlaně od kliky se oba klíče vznášejí volně ve vzduchu.

Trochu překvapeně hledíte na oba klíče. Levý jste poznali ihned. Je to ten, který jste našli v otvoru ve dveřích. Druhý klíč je vám také povědomý a po chvíli si uvědomíte, že právě tak vypadal klíč, který našel Almi v truhličce v předchozí místnosti. Jenom jeho původní modrozlatá slabá zář teď není vidět.

Tark udiveně spustil ruku a oba klíčky zmizely, stejně náhle jako se předtím objevily.
Tark se tázavě koukl na ostatní a pokrčil rameny. Potom znovu sáhl po klice a v tom okamžiku se oba klíčky znovu objevily.

jaja.ujik - 4. listopadu 2013 21:19
jaja.ujik

Sakra co to mělo znemenat? co teď. Myslíte si že se ty dveře takhle otevřeli nebo budem muset hledat další možnost.
zareaguju dost zarputile na danou situaci, která se zatim zdá být beznadějná. Nepropadám však panice a jdu prostě zkusit otevřít dveře tak jak se prostě otvíraj.

Pán Jeskyně - 4. listopadu 2013 20:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi se natáhl k otvoru nad sebou a podařilo se mu zachytit klíček konečky prstů. Potom napřáhl ruku před sebe, aby si ho prohlédl.
Vtom šedý klíček zjasněl a rozzářil se. Z jeho stříbrného lesku vyrazily proudy malých jiskřiček a zamířily k vám. Každého z vás obklopil jeden z proudů a jiskřičky zavířily kolem vašich postav.

Znovu zažíváte ten pocit, že někdo stojí kousek před vámi a pomalým vážným pohledem si vás zvolna prohlíží. Klíček jakoby se na Almiho dlani sám trochu pohnul. Pak se jiskřičky náhle stáhly zpět ke klíčku, ten zmatněl, zešedl a zmizel.

Pán Jeskyně - 25. října 2013 15:00
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na prodloužený víkend mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Gwarg - 22. října 2013 22:26
Gwarg

"Uch..další překvapení. Klíček?" zachmuřím se. Objev je sice nadějí, že se odtud dostaneme dál, ale kdo ví, co dalšího si na nás Starý Hrádek přichystá. A pomůže nám vůbec ten klíček?

"Dokážete ho vytáhnout, pane Almi Zlaťáku? A vidíte nějakou klíčovou dirku?"

Pán Jeskyně - 21. října 2013 16:11
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi přistoupil těsně ke dveřím a opřel se o ně rukou, ve které drží lucernu. Pak zvedl ruku s kostkou a když se postavil na špičky, dokázal kostku nastrčit na okraj otvoru. Na chvíli se uvolnil a potom znovu na špičkách přitiskl přední stěnu kostky. Ta zcela lehce zajela pomalu do otvoru.
Ve světle lucerny, kterou Almi znovu zvedl do výšky, sledujete kostku, jak pokračuje v pohybu dál do otvoru, jako by nebyl ukončený. Po chvíli je zřejmé, že kostka se sune dál a dál do nitra dveří.
Její přední strana je nyní mnohem hlouběji než předtím byla zadní stěna původního otvoru. Náhle jste zaslechli tiché klepnutí a v novém, větším otvoru se objevil nevelký šedý klíček.

Gwarg - 14. října 2013 20:52
Gwarg

"Možná by to mohlo být ono. Ale v tomhle proklatým hrádku? Kdo ví." zabručím a očima prohlížím podivné dveře.

"U všech Stínů! Asi nám nic jiného nezbyde, než tam tu cihličku vložit."

Pán Jeskyně - 12. října 2013 12:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi se rozhlédl kolem sebe, potom postoupil o krok a zvedl ruku s lucernou přímo nad hlavu. Při jeho hobitích rozměrech tak dostal lucernu skoro do stejné výšky, jako je otvor ve dveřích.
Dobře tak nyní vidíte, že otvor je prázdný.

jaja.ujik - 8. října 2013 21:10
jaja.ujik

Hele
skoro křiknu a ukážu rukou na podivnou mřížku ve zdi,
to b ymohlo být naše místo pro cihličku, posviť tam pořádně a pojďme to pořádně prozkoumat.

Pán Jeskyně - 8. října 2013 20:42
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi se na chvilku zastavil a několika rychlými pohyby uvolnil postranice lucerny a složil je, aby lucerna svítila rovnoměrně kolem dokola.
Za chůze nyní lépe vidíte na své nejbližší okolí.
Aniž by vás někde cokoliv zaujalo, došli jste tak až k V zdi, postavili se proti dveřím a začali je prohlížet.

Dveře tvoří mozaika těsně k sobě sesazených kamínků různě šedých odstínů. Celou plochu dveří překrývá kovová síť. Tenké železné dráty vypadají jako vbité do povrchu mozaiky a vytvářejí čtvercovou mřížku.
Na svislé ose dveří, asi jeden a půl sáhu nad podlahou, část mřížky chybí. V tomto místě vidíte ve dveřích nevelký hranatý otvor.

jaja.ujik - 2. října 2013 16:20
jaja.ujik

Jdu za Gwargem s loučí v ruce, abych mu svítil. Nějak mě zatim vůbec nenapadá, jak by se cihla dala využít, tak se jen rozhlížim kolem, jestli něco neobjevím.

Pán Jeskyně - 1. října 2013 18:49
Pán jeskyně Máhanaxar

S tichým souhlasem následujete Gwarga směrem ke dveřím a mezi kroky přemýšlíte nad situací.

Přece jenom, co kdyby někoho něco napadlo. A kdyby ne, tak u dveří se uvidí.

Gwarg - 30. září 2013 19:37
Gwarg

"U všech Stínů!" zavrčím, "Kdyby to byla velká cihla, možná tím dveře vymlátíme jak beranidlem. Ale co s touhle kostkou? Může to být klíč?" zeptám se spíše řečnicky, neočekávajíc odpověď. Zdá se, že jsou i ostatní bezradní.

"Zkusme prohlédnout dveře. Pak si můžem lámat hlavu, jak se odtud dostat." pokrčím rameny a jdu ke dveřím, podívat se, jestli vlastně mají kliku, případně klíčovou dírku, a zda-li se dají otevřít.

Pán Jeskyně - 29. září 2013 13:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg opatrně uchopil kostku do konečků prstů, začal ji ze všech stran obhlížet a pak ji ještě zkusil potěžkat. Nakonec ji s pokrčením ramen vrátil Almimu zpět.

Pohlédli jste na sebe, ale nikdo se nepřihlásil s nějakým nápadem, co tady dělat dál. Letmo jste přejeli pohledem po zdech a nakonec se zvolna otočili k V stěně se dveřmi, kudy jste sem přišli.

jaja.ujik - 16. září 2013 21:22
jaja.ujik

Zatim jen pozoruji Gwarga a Almiho a čekám jestli na něco přijdou a nebo je něco napadne, sám jen obhlížim okolí.

Pán Jeskyně - 15. září 2013 21:38
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Do konce příštího týdne budu mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Gwarg - 13. září 2013 12:42
Gwarg

"U všech rarachů! Co je zas tohle za čertovinu?" zabručím rozmrzele.

"Co s tím budem dělat? Jak tím otevřem dveře?" zamýšlím se nahlas a jdu si lépe prohlédnout kostku, kterou Almi vytáhl.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)