Barevná srdce (31 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 11. srpna 2013 10:07
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi ještě krátce míří sklopenou lucernou na zbytky nemrtvého, které se dál a dál rozpadají a drobí. Potom ji pozvedl a ozářil stěnu. Jeden z kamenů na zdi, dosud skrytý za ghůlem, má na sobě vyznačený runový znak. V proudu světla zřetelně vidíte starobylý tvar runy T.

Po chvíli si všimnete ještě něčeho dalšího.
Pod kamenem s runou je světlejší cihla a uprostřed jejího horního okraje je nepatrná škvíra, široká zhruba jako dlaň a skoro dva prsty vysoká.

Pán Jeskyně - 27. července 2013 15:49
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu do konce příštího týdne mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Gwarg - 24. července 2013 10:41
Gwarg

"Ááááárrrrrr..." zařvu vítězně, když prudce udeřím do nemrtvého těla. To se vzápětí poroučí k zemi.
Odskočím kousek stranou, stále ostražitě sleduji zbytky rozpadající se obludné schránky.
"Ať ocel zpívá! Ať kovadliny zvoní!" křičím v bojovné písni.

Pán Jeskyně - 23. července 2013 21:10
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark poskočil do boku a mávl pochodní směrem ke ghůlovi v naznačeném útoku. Plamen zahučel a ghůl ho tak zahlédl i přes oslnění proudem světla z lucerny. Udělal malý krok vpřed, máchl paží před sebe a pařát sevřený do pěsti srazil pochodeň stranou. Gwarg využil situace, přidal ještě jednu otočku vířícího kladiva a pak udeřil.
V temném zahučení skoro zaniklo krátké ostré prasknutí. Hlavice kladiva zasáhla ghůlovu čelist a přerazila ji. V příštím okamžiku srazila ghůlovu nataženou paži dolů a hrot hlavice se zabořil do jeho hrudi. Se zvukem podobným krátkému čvachtnutí projela hlavice nemrtvým tělem.
Náraz znovu mrštil ghůlem o stěnu za jeho zády, ale tentokrát se jeho rozbité tělo zhroutilo k zemi a s tichým praskotem se začalo rozpadat.

jaja.ujik - 18. července 2013 18:34
jaja.ujik

// sry za neaktivitu, už to píšu všude, hafec práce a doma skoro vůbec, hraj chvíli za mě pls. díky

Gwarg - 17. července 2013 11:54
Gwarg

"U mocného Atvara!" zakřičím ve víru boje. "Jednou budeme sedět v síních hrdinů minulosti, ale dnes to nebude!" řvu v bojové euforii, jak se adrenalin vyplavuje do krve.

Jako malý velký lev kupodivu hbitě poskakuji v útočných manévrech, chystám se znovu udeřit. Hrozivý mlat válečného kladiva zas a znovu víří vzduchem, chladně shlíží na svoji oběť.

Pán Jeskyně - 16. července 2013 19:11
Pán jeskyně Máhanaxar

S hlavou odvrácenou pryč od světla ghůl vůbec nepostřehl trpaslíkův útok. Až v posledním okamžiku zkusil proti kladivu pozvednout pravý pařát, ale marně. Kladivo narazilo do jeho těla kousek pod krkem a za zvuku praskajících kostí mrštilo ghůlem dozadu na zeď.

Ghůl na chvilku poklesl v kolenou, potom se téměř narovnal a s novým řevem začal máchat pravým pařátem před sebou. Levý pařát přestal svírat ránu na krku a ghůl si zkusil aspoň trochu zaclonit obličej a hlavně oči před soustředěným proudem světla z lucerny.

Konce drápů zavadily o Gwargův štít, ale to už trpaslík odskočil zpět. Kladivem ještě vykroužil obranný oblouk a začal se chystat k další akci.

Gwarg - 10. července 2013 11:53
Gwarg

Zachmuřím se, rysy ve tváři mi ještě více ztvrdnou. Rychlý chladný pohled, který jasně vyřkl ortel. Samozvaný soudce i vykonavatel rozsudku. Bez citu, bez slitování, bez výčitek.

"Ukončíme tento výsměch života!" vykročím směrem ke ghůlovi, válečné kladivo připravené k úderu.

Pán Jeskyně - 9. července 2013 19:05
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi nepatrně sklopil lucernu a zamířil proud světla ghůlovi na krk. Zpod levého pařátu, který si tam drží, plandá několik tmavých cárů.

Gwarg - 28. června 2013 11:10
Gwarg

"Sakra, kolik toho vydrží? Proč nebojuje? Posviťte na něj pořádně pane Almi Zlaťáku!" křiknu, připraven se rozběhnout k útoku. Celé se mi to ale nezdá.
Je ten nemrtvý skutečně hrozba? Prokletý hrádek...

Pán Jeskyně - 27. června 2013 19:03
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Zítra odjíždím a do konce týdne budu mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 27. června 2013 19:01
Pán jeskyně Máhanaxar

Ghůl se nepatrně předklonil, potom se pažemi opřel o stěnu za sebou a narovnal se. Pomalu zvedl levý pařát a přitiskl si ho ke krku na místo, kam ho zasáhla Tarkova hruštička.
Stojí na místě u zdi a stále potichu se zvolna pohupuje a kývá ze strany na stranu. Pravý pařát má volně spuštěný podél těla.

Gwarg - 27. června 2013 12:12
Gwarg

Záblesk výbuchu mě oslepil. Instinktivně jsem zavřel oči, ale pozdě. Další krok vzad, přitom jsem napřáhl válečné kladivo před sebe a lehkými pohyby ze strany na stranu kontroluji prostor před sebou. Když mi konečně přestanou před očima poskakovat mžitky, snažím se rychle zhlédnout nastalou situaci. Mlat kladiva se znovu chvěje ve vzduchu, připraven udeřit.

"U všech Stínů! To byla řacha!" křiknu a ještě mi píská v uších.

Pán Jeskyně - 22. června 2013 20:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark se důkladně napřáhl a hodil svojí hruštičku na ghůla. Jak ghůl kývá hlavou sem a tam před oslepujícím proudem světla z lucerny, netrefil se Tark do jeho pootevřené řvoucí tlamy.
Hruštička zasáhla ghůla do krku a hlasité zahřmění výbuchu otřáslo celou místností. Ostrý záblesk v tmavé místnosti vás krátce oslnil a tak jste spíše vytušili než zahlédli ghůla, jak ho výbuch mrštil zpět a praštil jeho tělem o stěnu.

V nastalém tichu se vás nakrátko zmocnila obava, že jste ohluchli, ale hned jste si uvědomili, že ghůlovo řvaní na krátko přestalo.

Gwarg - 17. června 2013 15:06
Gwarg

Jak vidím, že se starší muž rozmachuje, ustoupím ještě rychle vzad a kryju se za svým štítem.

jaja.ujik - 14. června 2013 16:19
jaja.ujik

Sem připraven hodit svou jednu malou hruštičku a jak tak pozoruju, tak je akorát čas, udělám krok zpět, abych byl trochu dál.
Vim, vim Gwargu, už se taky chystám a neboj, neožehne tě to.
S těmi slovy zaostřim na ghůla a vrhnu po něm svou hruštičkou, udělám po tom hned ještě radši krok vzad a připravim se k boji muže proti obludě.

Gwarg - 14. června 2013 08:37
Gwarg

"Frrr.." odfrknu si, zatímco udělám krátký krok vzad, abych si od ghůla stále udržoval dostatečnou vzdálenost.
"Zdá se, že to půjde jenom po zlym."

"Asi nadešel váš čas, pane Tarku." křiknu na staršího muže. "Jak moc to křápne? Nechci mít sežehlá vousiska!"

Pán Jeskyně - 12. června 2013 20:20
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi pevně uchopil lucernu a druhou rukou si ji přidržel odspodu. Podle ozářeného kruhu na Z zdi odhadl rozsah pohybu, malým otočením obou rukou zamířil světelný proud na ghůlovu postavu a nakonec ho pozvedl na jeho hlavu.

Ghůl hlasitě zařval a oběma pařáty zamával před sebou. Potom hlavu sklonil a trochu pootočil k levému rameni.
Udělal jeden malý krok vpřed a levý pařát nastrčil před hlavu jako stínicí zábranu.
Potom napřáhl pravý pařát a začal s ním mávat ze strany na stranu, jako kdyby se oháněl dlouhým mečem.

Každé máchnutí doprovodilo nové chrčivé zařvání a další krátký krok. Nejbližší světlé cihle, na kterou přetím šlápl, se nyní těsně vyhnul.

Gwarg - 7. června 2013 09:24
Gwarg

Pevně stisknu štít v ruce a lehce se přikrčím. V druhé ruce svírám válečné kladivo, bytelný mlat připraven k hrozivému útoku.
Sleduji nemrtvého, v očekávání, jak se zachová.

jaja.ujik - 6. června 2013 20:00
jaja.ujik

Zkus posvítit rovnou ghůlovy na tlamu, co to s nim udělá, pokud to zapůsobí, hodim mu tam hned i dárek a ty ho budeš dál trápit tim světlem.
Rychle řeknu Alminovi a du kvapně k němu, abych viděl případnou reakci hezky zpříma.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)