Barevná srdce (32 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 6. června 2013 15:54
Pán jeskyně Máhanaxar

Po Gwargových slovech se ozvalo několik tichých kovových klapnutí, když Almi rozkládal postranice a poté je začal postupně přiklápět k jednotlivým stranám lucerny. Vaše okolí se ponořilo do šera při Tarkově dohasínající pochodni a pak náhle z upravené lucerny vyrazil kužel silného proudu světla.

Gwarg - 1. června 2013 19:55
Gwarg

"Jak říkám, ty postranice se dají zavírat nebo otvírat. Jo a myslim, že v té jedné postranici je čočka, skrz ni lze svítit jedním silným ostrým bodem. Zkuste to." poučuju hobita.

Pán Jeskyně - 31. května 2013 20:12
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi prohlíží postranice lucerny, zkouší s nimi manipulovat a polohlasně šeptá:
Přetím, jak tam byla na podlaze ta skvrna, tak v proudu toho silného světla se z ní táhly pruhy. Jako mlha nebou kouř.
Nemrtví nesnášejí sluneční světlo. Říkali jste, že ten kupec, který vám lucernu prodal, mluvil o nějakém vylepšení . Tak mě napadlo zkusit na toho ghůla posvítit.

jaja.ujik - 31. května 2013 07:59
jaja.ujik

Na úvahy Gwarga po chvíli reaguju, nejdřív sem taky nad tim přemýšlel, ale nedošel jsem k žádnému uspokojivému závěru.
Gwargu, nejsem si jist, že by tu bylo něco, čím by se dala ta potvora zastrašit či aspoň zahnat do kouta, napadlo mě, že by se dali ty svítící kameny nějak vyjmout z podlahy, ale pochybuju, no raději to zkusím, ale to je poslední pokus, pak hážu hruštičku. Stejně už za chvíli mi ani nic jinýho nezbide.
Po té se shýbám k jedné, ke mě nejblíže položené svítící kostce v podlaze a pokusim se ji nějak uchopit či alespoň nějak vyjmout z podlahy.

Gwarg - 30. května 2013 11:25
Gwarg

"Jenom nastavíte postranice." odpovím mladému hobitovi. "Buď je necháte všechny otevřené, nebo je můžete nastavit tak, aby světlo šlo jen jedním směrem."

Pán Jeskyně - 29. května 2013 21:02
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi chvilku zkoušel druhou rukou nějak manipulovat s lucernou. Potom ji svěsil o kousek níže a otočil se k vám.
"Asi bychom si na to měli pořádně posvítit. Ale nějak mi to nejde.
Jak se s tou lucernou zachází?

Pán Jeskyně - 29. května 2013 20:54
Pán jeskyně Máhanaxar

Když se Tark zastavil vedle vás, pomalu jste se všichni otočili směrem k nemrtvému.

Zdá se, že vás přece jenom čeká další boj.

Gwarg - 22. května 2013 14:33
Gwarg

"Možná bychom mohli tu chátru zkusit nějak vytlačit, nebo nějak chytit či znehybnit." uvažuji nad tím, jak se zbavit ghůla bez boje. "Dokázal byste to pane Tarku?"

"Kladiva a kovadliny! To je ale sakra silná hruštička. Kde takové pěstujou, pane Tarku?" zeptám se staršího muže. "Aby si jeden dával pozor, do čeho kouše. Taky by vám mohla uletět papula."

jaja.ujik - 20. května 2013 22:02
jaja.ujik

No nedá se nic dělat, ale budem muset udělat průzkum u příšery, což bez boje asi nepude, napadá někoho, jak to udělat jinak?
Kouknu po každém z nás a čekám, jestli někoho něco napadne a hodlá se s tím svěřit i ostatním.
Pokud to nevymyslíme jinak, zahájím útok, hodlám po nestvůře hodit tuto výbušnou hruštičku.
Opatrně ukážu ještě všem hruštičku a pak už jen čekám.

Pán Jeskyně - 20. května 2013 21:52
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark během pomalé chůze prozkoumal J zeď, ale žádnou další skrýš už neobjevil. Pak prohlédl i zbytek V stěny až k zavřeným dveřím. Chvíli u nich postál a potom zkusil stisknout kliku. Jen tak pro jistotu. Klika se celkem snadno pohnula, avšak pořádné zacloumání dveřmi nemělo žádný výsledek.

Tark se otočil a začal obcházet světlé cihly v podlaze. Zkouší na ně šlapat, jak zlehka tak i silou, zhoupnutím na jedné noze. Vytáhl svůj meč a jílcem do cihly udeřil. Krátký hutný zvuk docela silného úderu nasvědčuje tomu, že cihla v podlaze sedí pevně usazená a nezakrývá nějaký otvor. Tark takto prošel místnost a šlapáním i údery meče vyzkoušel většinu světlých cihel, kromě několika v těsné blízkosti ghůla.

Stejně čili bez znatelného výsledku dopadly i pokusy s několika podobnými světlými cihlami v S a v J stěně. Takhle nakonec došel až k ostatním druhům.

jaja.ujik - 20. května 2013 19:29
jaja.ujik

Chtěl bych něco vyzkoušet, ale nejsem si jist, jakej by to mohlo mít dopad na další průběh našeho pobytu tady. Napadlo mě zkusit praštit do jednoho z těch kamenů na podlaze.
A ukážu na nějakej z nich.
Jinak tu asi nic jinýho už neni. Dokončim průzkum až t nestvůře, dokud to jen půjde a pak děj se co děj.

Gwarg - 20. května 2013 08:45
Gwarg

"Pokud nebude vyhnutí, utkáme se." odpovím nekompromisně ledovým hlasem. Přitom protočím kladivem v ruce, abych trochu zklidnil napětí a zároveň zůstal v pohybu.

jaja.ujik - 18. května 2013 08:08
jaja.ujik

Zatim nic Gwargu, jestli tu něco je, a já myslim že tu něco musí bejt, tak to bude v okolí toho monstra, což nám nedá na vybranou a my se budem muset utkat.
Při tom se podivám na vobludu a povzdechnu si
tohle nebude jednoduchý.
Pak už zase pokračuju v hledání.

Pán Jeskyně - 16. května 2013 20:00
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Omlouvám se za delší odmlčení.

Gwarg - 6. května 2013 11:58
Gwarg

"Jak to vypadá? Našel jste něco pane Tarku?" znovu se nedočkavě zeptám.

Přeměřuji si ghůla a odhaduji, co nás čeká, pokud dojde na boj. Ghůl není pomalá zombie. Dokáže být nepříjemně rychlý a nebezpečný. Jeho pařáty vám zajedou do masa snadno jako nůž do másla. Ale horší je možná jeho zuřivost a téměř žádný pud sebezáchovy.

Pán Jeskyně - 30. dubna 2013 16:27
Pán jeskyně Máhanaxar

Jediná dosud nalezená, nevelká skrýš v S stěně svým obsahem zatím k pokračování cesty nepřispěla.

Pomalu začínáte přemýšlet o boji s nemrtvým.

Gwarg - 30. dubna 2013 10:00
Gwarg

"U všech Stínů!" zakleji jak mám ve zvyku.
"U mocného Atvara a jeho hromového kladiva. Ať se propadnu, jestli jsem se někdy nepostavil boji čelem! Ale věřte mi, pane Tarku, každá bitva ve vás nechá jizvu. Pokaždé se dostane blízko smrti. Pokud můžete jít hrdě a bez studu jinou cestou, dejte se tou." povídám vážně.

jaja.ujik - 29. dubna 2013 22:07
jaja.ujik

Zatim nic nemám a už mi bude chybět jen kousek a pak už jen u nemrtvého, vypadá to, že se boje s nim asi nevyhnem.
Odpovím Gwargovi a pokračuji v průzkumu, v hlavě si už promítám průběh boje a přemýšlím nad nejlepší taktikou. Taky opět zkontroluji svou hruštičku.

Gwarg - 29. dubna 2013 09:31
Gwarg

"Tak co, pane Tarku? Máte něco?" zeptám se nedočkavě, zatímco sleduji vrčícího ghůla, který se pokyvuje pár sáhů přede mnou.

jaja.ujik - 21. dubna 2013 09:43
jaja.ujik

//omlouvám se za neaktivitu, mám problémy s internetem a technickým v O2

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)