Barevná srdce (76 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 ... 157 ⇒|

honzatq - 18. června 2008 19:00
honzatq

Po krátké výměně názorů s Grahamem se znovu zadívám na stěnu. Přejíždím po ní pohledem. Najednou se mi hlava v plynulém pohybu zastaví a já chvilku soustředěně zírám na jednu část zdi. Pak k ní přiskočím a jako bych ji chtěl chytnout přiložím na ni svoji ruku. Po malé chvíli ze zdi vytáhnu dva stříbrné hroty a zlatou minci.
No pane trpaslíku, zdá se, že vám ta značka proklouzla mezi jinak zcela určitě velice bystrým zrakem. A nebyla to šipka, ale otvor pro tři prsty. řeknu nakonec a ukáži na mechanismus ve zdi, za kterým byly šipky s mincí.

Pán Jeskyně - 18. června 2008 17:44
Pán jeskyně Máhanaxar

Pomalu se vracíte ke středu místnosti, kde stojí Elemar s Gwargem a pomalu a opatrně tam jde i Loren.

Heell - 18. června 2008 17:20
Heell

Leaff 18. června 2008 07:17
jen si tak drmolim pro sebe ale nevšímám si ho jen hdále prohledávám ..

honzatq - 18. června 2008 07:17
honzatq

Grahame, oceňuji tvůj společenský a nesobecký přístup, ale uvaž, že pokud ta značka bude více jak dva metry nad zemí, tak mě stejně budeš potřebovat. zavtipkuju si na účet trpaslíka a pokračuji v prohledávání stěny.

Heell - 17. června 2008 19:22
Heell

* co tady dělá Leaff !! to bude můj poklad !! nééé, já to musim najít !! jen já !! *

Gangalaguna - 17. června 2008 18:39
Gangalaguna

"Támhle naproti něco je." Ukážu směrem na druhou stranu místnosti naproti oknu. Přejdu na druhou stranu místnosti a chvíli zkoumám jednu dlaždici. "Tady je další z těch starých run. Vypadá jako 'L'."
Pak se znovu podívám zpět k oknu, jestli z větší dálky neuvidím to, co spatřil na chvíli Graham.

Pán Jeskyně - 17. června 2008 18:07
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin přešel k oknu vedle Grahama s Leafem a rozhlíží se kolem dokola.
Ti dva zatím pečlivě prohlížejí stěnu nalevo od okna.

Gangalaguna - 16. června 2008 20:02
Gangalaguna

S ostatními začnu prohledávat místo, které označil Graham. "Můžu zkusit zapálit lucernu, třeba se ve větším světle ta skrýš líp ukáže." Rozhlížím se a koukám, kolik sem proudí světla.

Pán Jeskyně - 16. června 2008 18:24
Pán jeskyně Máhanaxar

Graham se vrátil k severní zdi nalevo od okna. Leaf několika dlouhými kroky došel vedle něho a oba teď znovu prohlížejí mozaiku.
Graham, už poučen předchozím nezdarem, se postavil necelé dva sáhy od stěny a pomalu se naklání vpřed, vzad i do stran. Už už se mu zazdálo, že obrazec šipky znovu uviděl, jenže ho jen na okamžik ošálil zrak. Přesto dál pokračuje v pečlivé prohlídce.
Leaf po chvíli přemýšlení napodobil jeho pohyby.

Heell - 16. června 2008 16:13
Heell

Leaff 15. června 2008 22:04
" myslíš si, že jsem v takové náladě abych si z někoho vystřelil !! " obořim se na Leaff

* já chci taky najít nějakej pokládek !!! , přece to bylo někde tady, tak kde to je !! ... *

hledám pořád tu svou šipku

honzatq - 15. června 2008 22:04
honzatq

Hmm...tahle zeď asi něco skrývá. řeknu zcela zjevnou věc a pustím se do hledání toho otvoru ve tvaru šipky který zahlídl trpaslík ve zdi. Viděl jsi to určitě? Ať se tu neleopotím zbytečně. dodám

Pán Jeskyně - 14. června 2008 17:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg ukazuje tři lesklé zlaté mince a stříbrný hrot používaný na šípy nebo šipky.
Vedle něho Farin předvádí svůj nález, celkem tři stříbrné mince, které byly zabalené v kusu plátna a dvě kolečka jakoby od malého vozíku.
Zdá se, že kolečka jsou vyrobená ze dřeva. Rýpnutí na nich nezanechává žádnou stopu, zřejmě je to nějaké velice tvrdé dřevo. Avšak jak je berete do rukou k prohlédnutí, ihned vás zarazí něco jiného. Kolečka jsou tak lehká, až máte pocit, že by se mohla vznášet.

Mimoděk se rozhlédnete kolem sebe po mozaikovém vzoru.
... skrývají stěny ještě něco dalšího? ...
Graham před chvílí mluvil o nějaké šipce, obrazci vlevo od okna.

Gangalaguna - 14. června 2008 12:18
Gangalaguna

"Tady jsem něco objevil." Zavolám na svoje družníky a vidíte, jak u země vyndávám něco z otvoru, který tam před chvílí určitě nebyl. V mých rukách je kromě kusu bílého plátna ještě pár stříbrných mincí a nejaká dvě dřevěná kolečka. "Zelené srdce to nebude." Koukám na svůj nález a pak se ještě jednou sehnu a znovu prohlídnu úkryt, který jsem našel, jestli tam něco nezůstalo. Pak vyrazím k trpaslíkovi porovnat své objevy s jeho.

Gwarg - 12. června 2008 19:32
Gwarg

"Hm..." kroutím nevěřícně hlavou. "Kdo by si zde schovával takové věci? Tfuj.." odplivnu si na zem, "..v tom bude nějaká čertovina!" udiveně si prohlížím nález.

Pán Jeskyně - 11. června 2008 17:57
Pán jeskyně Máhanaxar

Mezitím Gwarg postoupil do středu místnosti k Leafovi s Elemarem a předvádí svůj nález.

Pán Jeskyně - 11. června 2008 17:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg pozvedl ruku a teď vám ukazuje tři lesklé zlaté mince a stříbrný hrot od šipky nebo šípu.

Mezitím Graham rozmrzelý, že nemůže znovu obrazec šipky objevit, ukáže na severní stěnu mezi oknem a SZ rohem místnosti.
Někde tady to bylo, ten obrazec šipky, říká a potom začne prohlížet zeď okolo okna.

Leaf s Elemarem sledují Farina, který je skloněný k podlaze kousek vpravo od okna a někam hmatá.

Gwarg - 10. června 2008 23:07
Gwarg

"Ha....podívejme se.." spokojeně zamručím. "Tady jsem něco našel, nějakou tajnou skrýš!" popisuji svůj nález a z malého prostoru ve stěně cosi vytahuji.
Když se otočím více ke světlu, abych dobře viděl, můžete v trpasličí dlani spatřit tři mince a jakýsi hrot, možná od šípu či šipky. Ten beru do prstů a pozorně si ho prohlížím.

Pán Jeskyně - 10. června 2008 18:27
Pán jeskyně Máhanaxar

Graham prohlíží místo na zdi, ale obrazec podobný šipce nemůže znovu nalézt. Kousek poodstoupil a snaží se odhadnout správnou vzdálenost od stěny.

Také Farin se podobně kývá u zdi před místem, které zaujalo jeho pozornost.

Heell - 9. června 2008 21:25
Heell

Velký Farin 9. června 2008 21:12
" tajný mechanismus to bude, ale spíš se mi to zdá, jako nějaká iluze , nebo nás to tady má zmátnout či zdržet a my se pak chytíme do nějaké hloupé pasti, moc se mi to nelíbí..."

poté se zase podívám na kus mozaiky na který jsem se koukal i předtim a prohmatávám ji ..

" tady je zase nějaká šipka či co .. "

Gangalaguna - 9. června 2008 21:12
Gangalaguna

Udělám pár kroků ke stěně vedle okna. "Tady jako bych...." Chvíli tam bezradně koukám a osahávám stěnu. "Jako bych tu spatřil obrys ruky. Možná nějaký dálší tajný mechanismus." Zkouším se na to místo dívat z různých stran.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)