Barevná srdce (78 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 ... 157 ⇒|

honzatq - 25. května 2008 20:14
honzatq

Jdu se podívat co našla Loren...

V mezičase se mi v hlavě začínají ronit myclšnky, jak se vlastně z těhle místností vymotáme, když nemáme žádnou představu kam jdeme a nemůžeme to ani ovlivnit...

krcho - 25. května 2008 13:09
krcho

ospravedlnujem sa ale nebudem moct hrat, mam skusky a cakaju ma statnice tak sa musim sprtat...:(

Trill - 25. května 2008 13:06
Trill

"Tu je na zemi nejaký kus dreva.." oznámim ostatným svoj nález a začnem prehľadávať jeho okolie. Ak okolo dreveného hranolu nenájdem nič ďalšie, postavím sa a pokračujem popri stene v prehľadávaní miestnosti..

Pán Jeskyně - 25. května 2008 12:20
Pán jeskyně Máhanaxar

Uklidnění, že Grahamovi se po napití z konvice snad nic nestalo, pohlédnete letmo na Loren.
Svoji hůl drží v ruce a v přikleknutí druhou rukou přejíždí po čemsi na podlaze.

Pán Jeskyně - 23. května 2008 19:06
Pán jeskyně Máhanaxar

Do ticha místnosti se ozvalo cinknutí malého zvonku.
Otočili jste se ke Grahamovi, odkud jste ten zvuk zaslechli a spatřili ho, jak se shýbnul a rukou nabírá z konvice. První pomalý doušek a potom rychlé vypití zbytku z dlaně, dříve než kdokoliv z vás mohl nějak zareagovat.

Když vidíte, že se narovnal a se spokojeným výrazem ve tváři klidně stojí, trochu jste si oddechli.

Heell - 22. května 2008 19:55
Heell

* hmm, čuju zase nějakej malér !! nelíbí se mi to tu ! *

zvednu svou sekeru a nechám kapku spadnout na ni, pak jestli se nestane něco divného, šáhnu do té konvice a do dlaně si vezmu trošku té vody , přičichnu si a jestli se mi nebude zdát špatná, tak se napiju ...

Pán Jeskyně - 20. května 2008 18:15
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin s Leafem se zastavili kousek za dveřmi, zatímco Graham zamířil ke konvici. Gwarg pomalým krokem obchází střed místnosti a s letmým úsměvem pobaveně pohlíží na zdi kolem.
Loren obešla dveře a s pravou rukou na stěně začala svoji prohlídku. Občas klepne holí do podlahy a zkouší poslouchat, jaký se ozve zvuk. U rohu o něco zakopla a zastavila se.
Elemar sleduje Darka, který přeběhl za Grahamem ke konvici. Pes lehce přičichl k vodě uvnitř a nyní kouká žádostivě na pána. Zřejmě se mu voda zdá dobrá a chce se napít. Přitom vesele vrtí ocasem.

Trill - 20. května 2008 08:56
Trill

Obozretne tiež vkročím do novej miestnosti. Chvílku ešte načúvam, no nakoniec sa rozhodnem prehľadať miestnosť obvyklím spôsobom. Pozkĺž steny po nej prechádzam rukou.

Heell - 19. května 2008 18:23
Heell

* hmm, tady asi nikdo nemá smysl pro humor .. mno nic , ale bylo to legrační .. hehe ... jsem to ale vtipálek .. *

něco si mumlám pro sebe a sem tam se zase zasměju ..

Gwarg - 19. května 2008 18:18
Gwarg

Nad Grahamovým smíchem jen svraštím obočí a dál si prohlížím mozaiku na stěnách.

Heell - 19. května 2008 17:24
Heell

Gwarg 18. května 2008 22:19
" hmm, já ti to řeknu, tato místnost se nazívá - DIVNOHNUSNÁ KOMNATA , kam se lid choděj nudit !"

když dořeknu svůj "vtip" tak se rozesměju ...
" hehe, chápeš ne nudit , hehe !!"

zase se rozesměju a je vidět, že mě to velice pobavilo a že mě dokonce i slzej oči z toho jak se směji ..

Gwarg - 18. května 2008 22:19
Gwarg

"Co je tohle za místo?...." zabručím a prohlížím si zajímavou mozaiku pokrývající stěny.

Heell - 18. května 2008 17:29
Heell

vkorčim za ostatníma do místnosti .. rozhlédnu se
" Hmm, tak tady to bude ještě zajímavé "
Leaff 18. května 2008 16:04
" No, jestli se ti to líbí tady , tak bych snad k tobě nešel ani na návštěvu do tvého vlastního domu ... "
mrknu na Leafa, že to myslím jen žertem .. a lehce se zasměju ..
poté se jdu podívat na tu konvici ..

honzatq - 18. května 2008 16:04
honzatq

Líbí se mi ten kontrastní styl místností...jednou koberce a gobelíny, teď zase takováhle kobka. Má to svoje kouzlo. pronesu ke zbytku družiny když se dostaneme do nové místnosti.

Pán Jeskyně - 18. května 2008 09:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Stačilo jen lehké postrčení nohou, a dveře se zcela neslyšně otevřely úplně. Z místnosti nic nevyběhlo a slyšíte jen občas zvuk kapky, která z výšky dopadla na hladinu.

Gwarg rázně vešel do místnosti s kladivem připraveným k obraně a rychlému protiútoku. Po několika krocích se zastavil a začal se rozhlížet kolem sebe. Když vidíte, že spustil kladivo dolů a opřel ho o zem vedle nohy, pomalu vstupujete za ním do nové místnosti.

Pán Jeskyně - 18. května 2008 09:16
Pán jeskyně Máhanaxar

A08: (mapy)
Místnost je čtvercová. Délka stěn je kolem deseti sáhů, uprostřed severní stěny je okenní otvor přehrazený pevnou železnou mříží. Strop je přes čtyři sáhy vysoko a tvoří ho široké trámy z dubového dřeva. Povrch všech zdí je pokrytý mozaikou z drobných různobarevných kamínků. Některá místa mozaikového vzoru mají podobu velkých květů.
Podlaha v celé místnosti je z tmavé pevně udusané hlíny.

Kousek od SZ rohu [A1] stojí na zemi železná konvice. Její ucho je tlustým řetězem připoutáno ke zdi. Z nepatrné škvíry mezi trámy na stropě občas spadne kapka přímo do konvice. Každá při pádu ve světle zlatavě zazáří a při dopadu na hladinu v konvici se ozve jasný zvuk.
Na dveřním rámu jsou bytelné úchyty pro závoru. Těleso dveřní závory leží na podlaze podél zdi u JZ rohu [A5].

Jinak se místnost jeví jako prázdná.

Trill - 17. května 2008 21:27
Trill

Ostražito ostávam stáť a čakám. Nepočujem však žiaden zvuk, ktorý by naznačoval nejaké nebezpečenstvo.

Gwarg - 17. května 2008 18:53
Gwarg

Chvíli upřeně sleduji prostor za dveřmi, hlavu mírně otáčím ve snaze zaslechnout cokoliv, co by mi pomohlo utvořit si představu o případném nebezpečí.
Pak jednou nohou zatlačím do dveří, aby se zcela otevřely, a obezřetně, ale také poměrně svižně vejdu do nitra místnosti. Přitom se rozhlížím na všechny strany, abych mohl čelit nepříteli, pokud by se nějaký objevil.

Pán Jeskyně - 17. května 2008 11:23
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg se po vás rozhlédl, jestli jste připraveni a stiskl kliku. Ta nepatrně klapla. Pak stačilo jen lehké postrčení a dveře se úplně tiše pootevřely.

Škvírou jste zahlédli kousek podlahy. Podle vzhledu je z udusané hlíny. Světlo přicházející odněkud zleva napovídá, že v místnosti musí být nějaká lampa nebo je v severní stěně alepsoň jedno okno.

Občasný klepavý zvuk, o kterém mluvila Loren, je o málo zřetelnější. Elemar pohlédl na Darka, ale pes klidně stojí vedle jeho nohy.
Nic jiného se nestalo.

Pán Jeskyně - 17. května 2008 11:07
Pán jeskyně Máhanaxar

Graham přestal brousit a prohlédl z obou stran ostří sekery. Potom zvedl sekeru před oči, jedno zamhouřil a druhým zaostřil po délce břitu. Nakonec opatrně přejel přes břit palcem a spokojeně zakýval hlavou. Zvedl se z křesla a postoupil ke dveřím. V napjatém postoji kousek za Gwargem čeká, co se bude dít.
Také ostatní strnuli v očekávání chvíle, kdy se dveře snad otevřou.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)