Barevná srdce (79 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 ... 158 ⇒|

Pán Jeskyně - 18. května 2008 09:16
Pán jeskyně Máhanaxar

A08: (mapy)
Místnost je čtvercová. Délka stěn je kolem deseti sáhů, uprostřed severní stěny je okenní otvor přehrazený pevnou železnou mříží. Strop je přes čtyři sáhy vysoko a tvoří ho široké trámy z dubového dřeva. Povrch všech zdí je pokrytý mozaikou z drobných různobarevných kamínků. Některá místa mozaikového vzoru mají podobu velkých květů.
Podlaha v celé místnosti je z tmavé pevně udusané hlíny.

Kousek od SZ rohu [A1] stojí na zemi železná konvice. Její ucho je tlustým řetězem připoutáno ke zdi. Z nepatrné škvíry mezi trámy na stropě občas spadne kapka přímo do konvice. Každá při pádu ve světle zlatavě zazáří a při dopadu na hladinu v konvici se ozve jasný zvuk.
Na dveřním rámu jsou bytelné úchyty pro závoru. Těleso dveřní závory leží na podlaze podél zdi u JZ rohu [A5].

Jinak se místnost jeví jako prázdná.

Trill - 17. května 2008 21:27
Trill

Ostražito ostávam stáť a čakám. Nepočujem však žiaden zvuk, ktorý by naznačoval nejaké nebezpečenstvo.

Gwarg - 17. května 2008 18:53
Gwarg

Chvíli upřeně sleduji prostor za dveřmi, hlavu mírně otáčím ve snaze zaslechnout cokoliv, co by mi pomohlo utvořit si představu o případném nebezpečí.
Pak jednou nohou zatlačím do dveří, aby se zcela otevřely, a obezřetně, ale také poměrně svižně vejdu do nitra místnosti. Přitom se rozhlížím na všechny strany, abych mohl čelit nepříteli, pokud by se nějaký objevil.

Pán Jeskyně - 17. května 2008 11:23
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg se po vás rozhlédl, jestli jste připraveni a stiskl kliku. Ta nepatrně klapla. Pak stačilo jen lehké postrčení a dveře se úplně tiše pootevřely.

Škvírou jste zahlédli kousek podlahy. Podle vzhledu je z udusané hlíny. Světlo přicházející odněkud zleva napovídá, že v místnosti musí být nějaká lampa nebo je v severní stěně alepsoň jedno okno.

Občasný klepavý zvuk, o kterém mluvila Loren, je o málo zřetelnější. Elemar pohlédl na Darka, ale pes klidně stojí vedle jeho nohy.
Nic jiného se nestalo.

Pán Jeskyně - 17. května 2008 11:07
Pán jeskyně Máhanaxar

Graham přestal brousit a prohlédl z obou stran ostří sekery. Potom zvedl sekeru před oči, jedno zamhouřil a druhým zaostřil po délce břitu. Nakonec opatrně přejel přes břit palcem a spokojeně zakýval hlavou. Zvedl se z křesla a postoupil ke dveřím. V napjatém postoji kousek za Gwargem čeká, co se bude dít.
Také ostatní strnuli v očekávání chvíle, kdy se dveře snad otevřou.

Trill - 16. května 2008 21:47
Trill

Tak ako v niekoľkých predchádzajúcich miestnostiach, aj tentokrát ostávam v úzadí, skrytá za svojimi spoločníkmi. Napriek tomu zmysly mám napnuté.

Gwarg - 16. května 2008 19:22
Gwarg

Zachmuřím se a pak už pevně stisknu rukojeť válečného kladiva a otočím se ke dveřím.
"Dobře, podívejme se, co to tam číhá!" přistoupím ke dveřím, také ještě nejdříve zkusím chvíli poslouchat, co uslyším, a jakmile se připraví i Graham, opatrně pootevřu dveře.

Gangalaguna - 15. května 2008 17:49
Gangalaguna

"Ten pták je z kamene nebo z něčeho podobného." Obrátím se na trpaslíka. "Myslím, že už i do něj někdo zkoušel strkat, když jsme viděli podobného před tím." Pak se obrátím na Leafa. "Radši bych ten kámen našel v nějaké nudné místnosti než tam, kde bude kupa takových hadů, jak jsme už potkali."

Když slyším Loren, která naslouchá u dveří, že slyší zvuky, které by nemuseli znamenat přímé ohrožení života, oddechnu si, ale stejně si připravím kuši. "Asi můžeme vyrazit dál. Vyzkoušíme ty dveře pak zavřít a znovu otevřít?"

Pán Jeskyně - 15. května 2008 17:40
Pán jeskyně Máhanaxar

Zkusí někdo otevřít dveře?
Nebo ještě obětujete trochu času zatím poslední místnosti, do které jste se dostali?

Pohlížíte střídavě po místnosti kolem sebe a jeden na druhého a rozhodujete se, co udělat.

Heell - 14. května 2008 20:02
Heell

Leaff 14. května 2008 07:43
" Nudná místa ??!! Spíš bych řekl odpočinková místa .. "

zašklebim se a brousim dále ..

Trill - 14. května 2008 08:38
Trill

"Stále rovnaký slabý no pravidelný zvuk.. Ak sa "nudné" miesta striedajú s tými zvláštnymi, tak by sme mali byť pripravení na ďalšie prekvapenia.." .. s týmito slovami ustúpim od dverý a naznačím, že niektorý z družníkov ich má otvoriť..

honzatq - 14. května 2008 07:43
honzatq

To jsem rád, že jsme konečně skončili s tou prohlídkou. Jak se zdá, má hrádek i svá nudná místa. prohodím ke všem a chystám se na odchod z místnosti.
Když uvidím Loren stát u dveří a naslouchat tak se zastavím a čekám na její další akci...

Gwarg - 13. května 2008 21:44
Gwarg

"Ten pták v kleci je ale divnej. Proč by tady někdo měl vycpanýho ptáka? V kleci s miskama? Zkoušeli jste někdo do něj šťouchnout?" zamračeně hledím na klec ležící na stole.

Pán Jeskyně - 13. května 2008 20:23
Pán jeskyně Máhanaxar

Pootočíte se ke dveřím, u kterých Loren opatrně naslouchá. Graham zatím stále sedí a pokračuje v pečlivém broušení sekery, aby co nejlépe využil čas klidu v této místnosti.

Jen Elemar ještě zkoumá klec a potom od stolu chvíli pohlíží na krb v rohu místnosti.

Trill - 13. května 2008 11:20
Trill

Keď nič zvláštne nenájdem ja, ani moji spoločníci, pomalým krokom prerušovaným klepkaním palice o podlahu, podídem k dverám.. Priložím k nim ucho a načúvam, či z vedlajšej miestnosti ešte stále prichádza zvuk "dopadajúcich kvapiek"..

Gangalaguna - 13. května 2008 08:03
Gangalaguna

Uklidím svoje věci zpět, ještě jednou se podívám na klec a s pokrčením ramen se přidám k trpaslíkovi. "Asi máte pravdu pane Gwargu, uvidíme, co nás čeká za dalšími dveřmi. Možná bysme je mohli zkusit otevřít a znovu zavřít, jestli zůstane místnost za nima stejná."

Gwarg - 11. května 2008 10:02
Gwarg

Zachmuřený poslouchám hobita Farina a lesního muže Elemara.
Poškrábu se za uchem a znovu se ze svého místa rozhlížím po místnosti. "Tady asi nic nebude..."

Pán Jeskyně - 10. května 2008 20:39
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin s Elemarem uvažují u klece, co a jak zkusit. Dark si sedl vedle Elemarovy nohy a klidně je pozoruje.
Gwarg s Leafem se zastavili uprostřed místnosti a během prohlížení poslouchají ty dva.
Graham sedí v křesle a pilně brousí sekeru. Protože při broušení nemůže dělat nic jiného, snaží se alespoň přemýšlet, jestli by jim něco mohl poradit.
Loren stojí u krbu v rohu opřená o svoji hůl. Druhou rukou zkoumá římsu a okraje krbu.

Gangalaguna - 9. května 2008 14:38
Gangalaguna

"Taky nad tím Elemare přemýšlím, co s tím může být. Jsou tu různé skrýše a mechanismy, tak i třeba tohle nějak funguje. Třeba na ty misky musíme položit něco z toho, co jsme tady už našli." S tím začnu hrabat v torně a ukážu to, co nám už hrádek vydal. Dva měďáky, jeden starý stříbrňák, prsten s rubínem, zlatý náramek a zlatou brož. "Z toho nic nevypadá, že by nám tady mohlo pomoct." Zakroutím nad tím hlavou.

krcho - 8. května 2008 13:41
krcho

V tej klietke daco muselo byt. Neviem ci len ten vtak ale nezda sa mi to. Vsimnite si misky...Su docela ciste i ked stol je zapraseny potom ukazem na dve vylestene misky leziace pri vtakovy. pozriem na ostatnych potoim na misky a poviem asi by sme to nemali otvarat, nevioeme ci ten tvor v nutri zas nie je nieco co by nas malo najradsej na veceru...i ked vlastne neviem aky je den ani kolko je hodin usmejem sa a stale sledujem klietku ci sa v nej alebo pri nej daco nemyhne

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)