Barevná srdce (79 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 ... 157 ⇒|

Trill - 16. května 2008 21:47
Trill

Tak ako v niekoľkých predchádzajúcich miestnostiach, aj tentokrát ostávam v úzadí, skrytá za svojimi spoločníkmi. Napriek tomu zmysly mám napnuté.

Gwarg - 16. května 2008 19:22
Gwarg

Zachmuřím se a pak už pevně stisknu rukojeť válečného kladiva a otočím se ke dveřím.
"Dobře, podívejme se, co to tam číhá!" přistoupím ke dveřím, také ještě nejdříve zkusím chvíli poslouchat, co uslyším, a jakmile se připraví i Graham, opatrně pootevřu dveře.

Gangalaguna - 15. května 2008 17:49
Gangalaguna

"Ten pták je z kamene nebo z něčeho podobného." Obrátím se na trpaslíka. "Myslím, že už i do něj někdo zkoušel strkat, když jsme viděli podobného před tím." Pak se obrátím na Leafa. "Radši bych ten kámen našel v nějaké nudné místnosti než tam, kde bude kupa takových hadů, jak jsme už potkali."

Když slyším Loren, která naslouchá u dveří, že slyší zvuky, které by nemuseli znamenat přímé ohrožení života, oddechnu si, ale stejně si připravím kuši. "Asi můžeme vyrazit dál. Vyzkoušíme ty dveře pak zavřít a znovu otevřít?"

Pán Jeskyně - 15. května 2008 17:40
Pán jeskyně Máhanaxar

Zkusí někdo otevřít dveře?
Nebo ještě obětujete trochu času zatím poslední místnosti, do které jste se dostali?

Pohlížíte střídavě po místnosti kolem sebe a jeden na druhého a rozhodujete se, co udělat.

Heell - 14. května 2008 20:02
Heell

Leaff 14. května 2008 07:43
" Nudná místa ??!! Spíš bych řekl odpočinková místa .. "

zašklebim se a brousim dále ..

Trill - 14. května 2008 08:38
Trill

"Stále rovnaký slabý no pravidelný zvuk.. Ak sa "nudné" miesta striedajú s tými zvláštnymi, tak by sme mali byť pripravení na ďalšie prekvapenia.." .. s týmito slovami ustúpim od dverý a naznačím, že niektorý z družníkov ich má otvoriť..

honzatq - 14. května 2008 07:43
honzatq

To jsem rád, že jsme konečně skončili s tou prohlídkou. Jak se zdá, má hrádek i svá nudná místa. prohodím ke všem a chystám se na odchod z místnosti.
Když uvidím Loren stát u dveří a naslouchat tak se zastavím a čekám na její další akci...

Gwarg - 13. května 2008 21:44
Gwarg

"Ten pták v kleci je ale divnej. Proč by tady někdo měl vycpanýho ptáka? V kleci s miskama? Zkoušeli jste někdo do něj šťouchnout?" zamračeně hledím na klec ležící na stole.

Pán Jeskyně - 13. května 2008 20:23
Pán jeskyně Máhanaxar

Pootočíte se ke dveřím, u kterých Loren opatrně naslouchá. Graham zatím stále sedí a pokračuje v pečlivém broušení sekery, aby co nejlépe využil čas klidu v této místnosti.

Jen Elemar ještě zkoumá klec a potom od stolu chvíli pohlíží na krb v rohu místnosti.

Trill - 13. května 2008 11:20
Trill

Keď nič zvláštne nenájdem ja, ani moji spoločníci, pomalým krokom prerušovaným klepkaním palice o podlahu, podídem k dverám.. Priložím k nim ucho a načúvam, či z vedlajšej miestnosti ešte stále prichádza zvuk "dopadajúcich kvapiek"..

Gangalaguna - 13. května 2008 08:03
Gangalaguna

Uklidím svoje věci zpět, ještě jednou se podívám na klec a s pokrčením ramen se přidám k trpaslíkovi. "Asi máte pravdu pane Gwargu, uvidíme, co nás čeká za dalšími dveřmi. Možná bysme je mohli zkusit otevřít a znovu zavřít, jestli zůstane místnost za nima stejná."

Gwarg - 11. května 2008 10:02
Gwarg

Zachmuřený poslouchám hobita Farina a lesního muže Elemara.
Poškrábu se za uchem a znovu se ze svého místa rozhlížím po místnosti. "Tady asi nic nebude..."

Pán Jeskyně - 10. května 2008 20:39
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin s Elemarem uvažují u klece, co a jak zkusit. Dark si sedl vedle Elemarovy nohy a klidně je pozoruje.
Gwarg s Leafem se zastavili uprostřed místnosti a během prohlížení poslouchají ty dva.
Graham sedí v křesle a pilně brousí sekeru. Protože při broušení nemůže dělat nic jiného, snaží se alespoň přemýšlet, jestli by jim něco mohl poradit.
Loren stojí u krbu v rohu opřená o svoji hůl. Druhou rukou zkoumá římsu a okraje krbu.

Gangalaguna - 9. května 2008 14:38
Gangalaguna

"Taky nad tím Elemare přemýšlím, co s tím může být. Jsou tu různé skrýše a mechanismy, tak i třeba tohle nějak funguje. Třeba na ty misky musíme položit něco z toho, co jsme tady už našli." S tím začnu hrabat v torně a ukážu to, co nám už hrádek vydal. Dva měďáky, jeden starý stříbrňák, prsten s rubínem, zlatý náramek a zlatou brož. "Z toho nic nevypadá, že by nám tady mohlo pomoct." Zakroutím nad tím hlavou.

krcho - 8. května 2008 13:41
krcho

V tej klietke daco muselo byt. Neviem ci len ten vtak ale nezda sa mi to. Vsimnite si misky...Su docela ciste i ked stol je zapraseny potom ukazem na dve vylestene misky leziace pri vtakovy. pozriem na ostatnych potoim na misky a poviem asi by sme to nemali otvarat, nevioeme ci ten tvor v nutri zas nie je nieco co by nas malo najradsej na veceru...i ked vlastne neviem aky je den ani kolko je hodin usmejem sa a stale sledujem klietku ci sa v nej alebo pri nej daco nemyhne

Pán Jeskyně - 6. května 2008 17:45
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin došel ke křeslům v SZ rohu místnosti.
mapy, místnost A07, A1
Prozatím nechal severní stěnu být, otočil se zpět ke krbu a zkusil mačkat desky v další řadě. Krb nyní obešel bez povšimnutí a podél jižní stěny prohlédl několik desek v dolní řadě u podlahy. Když se kousek od krbu setkal s Loren, nechal ji pokračovat dál směrem ke krbu a sám přešel ke stolu s klecí. Postavil se vedle Elemara a oba prohlížejí klec.

Když Graham vidí, že prohlídce se dostatečně věnují ostatní, usedl zpět do křesla a pokračuje v broušení sekyry. O mramorovou desku to jde jenom pomalu, ale je patrné, že břitu se začíná vracet původní lesk a ostrost.

Gwarg s Leafem jdou zvolna kolem středu místnosti. Žádná podlahové dlaždice, obkladová deska na stěnách ani části mozaiky na stropě jim nepřipadají nějak zvláštní, aby se takovému místu blíže věnovali.

Loren došla až ke krbu a s rukou na krbové římse se zastavila.
mapy, místnost A07, A4

Gangalaguna - 5. května 2008 22:44
Gangalaguna

Zkoumám dál stěnu až se střetnu s Loren. "Nic. Tak tady žádný poklad nebude." Pak přejdu ke kleci. "Třeba je tohle nějaký otvírací mechanizmuz. Jen s tím nějak rozumně pohnout nebo tak něco. Kamenej pták, už druhej v tomhle hrádku. To nemůže být jen tak."

Heell - 5. května 2008 19:17
Heell

po chvilce přemýšlení jsem se znova uvelebil v křesle a brousil svou zbran .. jen tak očkem pokukuju po statních .. nijak se nepřipojuji , jen brousim ..

Pán Jeskyně - 5. května 2008 19:10
Pán jeskyně Máhanaxar

Loren zatočila doleva a postupně ode dveří pomalu zkoumá zeď a podlahu kolem ní.
Farin zklamaný zamřížovaným a zavaleným komínem nechal krb už být a zvolna jde podél západní stěny a zkouší mačkat spodní desky kam až dosáhne. Kousek za ním jde Gwarg a pohledem trpasličího znalce kamenů prohlíží dlaždice na podlaze, obkladové desky na stěnách a mozaiku na stropě.
Graham stojí u křesla a rozmýšlí, jestli se zapojí do prohlídky nebo bude pokračovat v broušení zbraně.
Leaf obhlíží vyšší části zdí a také mozaiku na stropě.
Elemar přešel ke stolu a chvíli pozoroval Darka, jak bude reagovat na ptáka v kleci. Když pes klidně čeká, co se bude dít, začne sám zkoumat klec. Lehce do ní strčil, ale klec drží na místě jako přibitá, tak ji zvenku prohlíží.

krcho - 2. května 2008 21:07
krcho

prepacte ze som sa dlksiu dobu neukazal ale nebol som pri pac, bol som prec odcestovany a nemohol som sa pripojit...

ako ostatny aj ja zacnem prehladavat miestnost, no upriamim sa na vtaka. Pozriem i nema nieco zaujimave v klietke co by sa nam mohlo hodit, no zatial ju neotvaram...nik nemoze vadiet co tam bude

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)