Barevná srdce (80 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 ... 157 ⇒|

Heell - 2. května 2008 20:51
Heell

vstanu z křesla a začnu též prohledávat .. jestli to púůjde, tak si při tom brousim svou sekeru .. kdyby ne, tak po pohledávání ... // :oD

honzatq - 1. května 2008 12:00
honzatq

Připojím se (lehce neochotně a nedůvěřivě) k ostatním z družiny a začnu prohledávat místnost. Zaměřuji se spíše na její vyšší část, kam mám zlehčený přístup....

Gwarg - 30. dubna 2008 12:08
Gwarg

Volným krokem procházím místností a rozhlížím se po podlaze, po stěnách, na strop.

Gangalaguna - 29. dubna 2008 19:19
Gangalaguna

"Tak komínem se odtud nedostaneme." Otočím se od krbu. "Je tam mříž a na ní hala balvanů." Pak se stejně jako Loren vrhnu do prohledávání stěn, při své výšce pouze jejich spodních částí. Zkouším různě tlačit na všechny kameny a postupně postupuji opačným měrem než elfka.

Pán Jeskyně - 29. dubna 2008 18:13
Pán jeskyně Máhanaxar

Loren jde zvolna kolem zdí. Prsty přejíždí povrch mramorových desek a zkouší je stisknout. Druhou rukou poklepává holí o podlahu a občas o desku ve stěně a naslouchá, jaký to vydává zvuk.

Trill - 28. dubna 2008 22:03
Trill

"Pán Farin má pravdu. Toto miesto nám už neraz predviedlo svoje tajomno a nevyspytateľnosť.." Spomeniem si na zvláštnu "bariéru" z predošlej miestnosti, ktorá nám bránila v pohybe.
"Netreba tieto miestnosti podceňovať a isto by nebolo rozumné odchádzať bez podrobného prieskumu.." Svojími slovami nabádam i ostatných, aby sa pustili do prehľadávania miestnosti. Následne začnem sama prehľadávať steny podobne ako v predošlej miestnosti. Počas toho vysvetlujem tak, aby ma všetci počuli.
"V tej vedľajšej miestnoti.. začula som pravidelný zvuk, akoby z výšky dopadali drobné kvapky na podlahu, alebo možno na nejakú hladinu vody.."

Gangalaguna - 28. dubna 2008 19:30
Gangalaguna

"Nemůžeme odejít, aniž bysme to tady prohledali. Vzpomeň si Leafe na skrýš z předchozí mísnosti, kde Loren našla hůlku. Třeba je tady někde ten kámen, co hledáme."

Vydám se k vyhaslému krbu a opatrně do něj nakouknu, jestli má komín a je jím někam vidět.

Trill - 28. dubna 2008 08:55
Trill

Do miestnosti vstúpim posledná a chvílu len stojím a načúvam okolitým zvukom. Počkám, kým moji spoločníci prehľadajú miestnosť a keď začujem že sa dvere zatvorili, priložím k nim ucho a načúvam. Hulku si vložím do torny a volnou rukou prechádzam po dverách.

Gwarg - 27. dubna 2008 21:30
Gwarg

Zamračený si prohlížím klec s ptákem včetně dalšího vybavení této místnosti.
"Pffff...zřejmě tady bydlí nějaký náruživý chovatel ptactva." zabručím s náznakem, že se jedná o vtip.

Pán Jeskyně - 26. dubna 2008 18:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Ve chvíli, kdy Leaf dořekl svoji myšlenku, zaslechli jste povědomé kovové klapnutí.
Dveře se zcela tiše, jako doposud všechny předchozí, zavřely a ozval se jen zvuk západky zámku.

honzatq - 26. dubna 2008 13:58
honzatq

Spolu s ostatními vstoupím do místnosti a celou si ji zprostřed prohlížím...Zdá se, že když už nic, tak tady alespon někdo čas od času umývá podlahu. Ale v tomhle hrádku mě už překvapí asi málo co. řeknu svůj názor a dál si prohlížím vybavení místnosti...

Jestli jste nikdo neobjevil nic zajímavého, co takhle zkusit zase zavřít dveře a dostat se někam dál? dodám nakonec

Pán Jeskyně - 25. dubna 2008 16:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Na rozdíl od obložení stěn jsou dlaždice na podlaze docela zachovalé a čisté. Možná kupodivu, protože stůl je viditelně zaprášený. Zblízka je však poznat, že obě misky v kleci, která na stole stojí, jsou také čisté jako právě vyleštěné.
Letmým drcnutím můžete zjistit, že se stolem nelze hnout a ani klec nelze nijak pootočit nebo nadzvednout. Podoba s první klecí napovídá, že ani ptáka nepůjde rukou sundat z bidélka.

Pán Jeskyně - 25. dubna 2008 15:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Klec z železných drátů má přes jeden sáh na výšku, půdorys je čtvercový tak na půl sáhu a se zaoblenými rohy. V zadní polovině asi jeden a půl dlaně nade dnem je dřevěné bidélko a na něm sedí pták, necelého půl sáhu vysoký.
I tento pták má jen matně vybarvené peří, zavřené oči a nehýbá se.
[obr "Pták v kleci"]
Dvířka v přední stěně klece jsou zavřená obyčejnou západkou. Jsou dost velká, aby pták jen mírně přikrčený mohl projít skrz. Kdyby byl živý.
Za dvířky uvnitř klece leží dvě malé prázdné misky.

Gangalaguna - 24. dubna 2008 22:15
Gangalaguna

Oddechnu si, že se nás v této místnosti nesnaží nic zabít a spolu s ostatními vejdu. Když vidím, že je tu dost světla, zhasnu lucernou, kterou jsem svítil ve tmavém koutu předchozí místnosti. "Tak copak to tu máme?" Pomalu vyrážím ke stolu a obhlížím klec s ptákem.

Heell - 24. dubna 2008 19:44
Heell

Hnedka vkročim do místnosti bez nějakých okolků, prostě vejdu .. porozhlédnu se a když bude vše ok .. sednu si do jednoho křesílka
" hmm, pohodlné , hehe .. pojďte si sednout ještě je tady jedno , hehe "

Gwarg - 24. dubna 2008 18:09
Gwarg

Když se zdá, že nám bezprostředně nehrozí žádné nebezpečí, opatrně vkročím do další místnosti. Obezřetně se rozhlížím na všechny strany, válečné kladivo připravené udeřit.

Když je vše v pořádku, pokynu na ostatní, že mohou také vstoupit.

Pán Jeskyně - 24. dubna 2008 17:36
Pán jeskyně Máhanaxar

A07: (mapy)
Místnost je obdélná asi osm sáhů široká, mramorová mozaika na stropě je čtyři sáhy vysoko. Stěny jsou obložené hlazenými mramorovými deskami, jejich povrch vypadá poněkud zašle. Západní stěna je asi dvanáct sáhů daleko. V severní stěně jsou dva okenní otvory se zbytky železných mříží. Mezi okny visí od stropu až k podlaze zvlněný závěs. Podlahu místnosti tvoří mramorové dlaždice.
Velký krb umístěný v JZ rohu [A4] je vyhaslý. V protějším SZ rohu [A1, B1] stojí dvě starodávná křesla.

Nejvýrazněji působí obyčejný dřevěný stůl ve vzdálenější půlce [B3] místnosti. Na stole stojí už povědomá přes 1 sáh vysoká klec z železných drátů. V kleci na bidélku sedí pták zcela podobný tomu, jakého už jste viděli v jedné z předchozích místností.

Jinak se místnost jeví jako prázdná.

Pán Jeskyně - 24. dubna 2008 17:17
Pán jeskyně Máhanaxar

Skrze otevřené dveře nahlížíte do další místnosti. Okenními otvory přichází zprava dost světla a tak kromě koutů vpravo a vlevo dobře vidíte většinu nové místnosti.

Pán Jeskyně - 24. dubna 2008 17:10
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin s Loren došli ke Gwargovi, který stojí u dveří. Ještě jste letmo koukli kolem sebe a vyrazili jste za nimi.
Hobit přistoupil ke dveřím a klíč lehce zasunul do klíčové dírky.

Bílý klíč trochu zjasněl. Potom z něho vyrazily stovky malých jiskřiček a v proudech zamířily k vám. Každého z vás i Darka jeden proud zalil od hlavy až k patě.
Znovu máte pocit, že někdo stojí kousek před vámi a pomalým vážným pohledem si vás prohlíží a vaše únava z boje slábne. Po chvíli se jiskřičky stáhly zpět k Farinově ruce.
Ozvalo se kovové cvaknutí, když jeho prsty otočily klíčem.
A potom, když ho pustily a hmátly po klice, klíč zmatněl a zmizel.

Farin se po vás ohlédl, otočil se zpět ke dveřím a zhluboka se nadechl. Pak pomalu stiskl kliku a pootevřel dveře. Světlo za nimi vám napovědělo, že i další místnost bude mít nějaké okno.
Když na vás ze škvíry nic nevyrazilo, Farin se nadechl podruhé a mírně zatáhl. Dveře se otevřely s tichým zaskřípáním.

Trill - 23. dubna 2008 21:50
Trill

"Hulku si nechám, v mojich rukách bude na bezpečnom mieste.. A pravdupovediac, dúfam, že ju nebudem nútená použiť." Potom už urobím niekolko krokov k dverám, pri ktorých stojí trpaslík Gwarg. Klopot mojej palice ma sprevádza na každom kroku.
"Tak len smelo, skúste odomknúť dvere, pán Farin."

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)