Barevná srdce (81 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 ... 158 ⇒|

Gwarg - 24. dubna 2008 18:09
Gwarg

Když se zdá, že nám bezprostředně nehrozí žádné nebezpečí, opatrně vkročím do další místnosti. Obezřetně se rozhlížím na všechny strany, válečné kladivo připravené udeřit.

Když je vše v pořádku, pokynu na ostatní, že mohou také vstoupit.

Pán Jeskyně - 24. dubna 2008 17:36
Pán jeskyně Máhanaxar

A07: (mapy)
Místnost je obdélná asi osm sáhů široká, mramorová mozaika na stropě je čtyři sáhy vysoko. Stěny jsou obložené hlazenými mramorovými deskami, jejich povrch vypadá poněkud zašle. Západní stěna je asi dvanáct sáhů daleko. V severní stěně jsou dva okenní otvory se zbytky železných mříží. Mezi okny visí od stropu až k podlaze zvlněný závěs. Podlahu místnosti tvoří mramorové dlaždice.
Velký krb umístěný v JZ rohu [A4] je vyhaslý. V protějším SZ rohu [A1, B1] stojí dvě starodávná křesla.

Nejvýrazněji působí obyčejný dřevěný stůl ve vzdálenější půlce [B3] místnosti. Na stole stojí už povědomá přes 1 sáh vysoká klec z železných drátů. V kleci na bidélku sedí pták zcela podobný tomu, jakého už jste viděli v jedné z předchozích místností.

Jinak se místnost jeví jako prázdná.

Pán Jeskyně - 24. dubna 2008 17:17
Pán jeskyně Máhanaxar

Skrze otevřené dveře nahlížíte do další místnosti. Okenními otvory přichází zprava dost světla a tak kromě koutů vpravo a vlevo dobře vidíte většinu nové místnosti.

Pán Jeskyně - 24. dubna 2008 17:10
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin s Loren došli ke Gwargovi, který stojí u dveří. Ještě jste letmo koukli kolem sebe a vyrazili jste za nimi.
Hobit přistoupil ke dveřím a klíč lehce zasunul do klíčové dírky.

Bílý klíč trochu zjasněl. Potom z něho vyrazily stovky malých jiskřiček a v proudech zamířily k vám. Každého z vás i Darka jeden proud zalil od hlavy až k patě.
Znovu máte pocit, že někdo stojí kousek před vámi a pomalým vážným pohledem si vás prohlíží a vaše únava z boje slábne. Po chvíli se jiskřičky stáhly zpět k Farinově ruce.
Ozvalo se kovové cvaknutí, když jeho prsty otočily klíčem.
A potom, když ho pustily a hmátly po klice, klíč zmatněl a zmizel.

Farin se po vás ohlédl, otočil se zpět ke dveřím a zhluboka se nadechl. Pak pomalu stiskl kliku a pootevřel dveře. Světlo za nimi vám napovědělo, že i další místnost bude mít nějaké okno.
Když na vás ze škvíry nic nevyrazilo, Farin se nadechl podruhé a mírně zatáhl. Dveře se otevřely s tichým zaskřípáním.

Trill - 23. dubna 2008 21:50
Trill

"Hulku si nechám, v mojich rukách bude na bezpečnom mieste.. A pravdupovediac, dúfam, že ju nebudem nútená použiť." Potom už urobím niekolko krokov k dverám, pri ktorých stojí trpaslík Gwarg. Klopot mojej palice ma sprevádza na každom kroku.
"Tak len smelo, skúste odomknúť dvere, pán Farin."

Gangalaguna - 23. dubna 2008 20:23
Gangalaguna

Skrčím se ještě jednou nad kamanem v podlaze, pod kterým jsem našel v kusu látky minci a ještě jednou tam zašťourám mečem. Po chvíli na vás zavolám: "Taky jsem něco našel. Je tady klíč, takže se snad máme jak odtud dostat." Pak už jdu k ostatním a prohlížím kouzelnou hůlku, co našla Loren, při tom v dlani ukazuji klíč, co jsem objevil.

Heell - 23. dubna 2008 19:16
Heell

pozorně poslouchám Loren a ke konci zakroutim hlavou ..

" Samá kouzla jsou tu , Vůbec se mi to nelíbí "
zamračim se
" k čemu nám to může pomoci ?? "

* Je to nějakej hokus pokusovej šunt .. Fuj !Nevěřím kouzlům ! *

Gwarg - 23. dubna 2008 19:14
Gwarg

Stále zůstávám hlídat u dveří.
Když elfka cosi nalezne, jen se na chvíli ohlédnu, abych zjistil, o co se jedná. Při slovech Loren o kouzlech a magii několikrát skrabatím odporem nos.
Kdepak, magie tomuhle trpaslíkovi nevoní. Jeden nikdy neví, co stropí...

Dále stojím u dveří a čekám, jestli ostatní družiníci ještě něco objeví, nebo jestli už vyrazíme dál.

Trill - 23. dubna 2008 18:33
Trill

"Myslím, že viem čo to je.." ..prehovorím obracajúc drevený predmet v rukách. Skúmajúc pečate a vystúpené značky, začnem vysvetlovať svojím spoločníkom..
"Je to kúzelná hulka.. Funguje podobne ako kúzelný svitok, to znamená, že treba zlomiť pečať, aby bolo vyvolané kúzlo. Podľa týchto značiek súdim, že sa jedná o kúzelné blesky.. Jedna pečať je už zlomená, no ešte dve ostávajú neporušené. Musel ju vyrobiť skutočný majster znalý mágie.. Bola naozaj šikovne skrytá, otázkou však ostáva, kto ju tam skryl.. Toto miesto je stále tajomnejšie.."

Heell - 23. dubna 2008 18:19
Heell

Celou dobu se jenom koukám co se děje ... Když uvidím Loren, jak něco najde , hned se na to jdu mrknout a prozkoumat to ..
" Hmmm, k čemu to asi tak slouží a je taM NĚCO NAPSANÉ ?? "

Pán Jeskyně - 23. dubna 2008 17:59
Pán jeskyně Máhanaxar

Loren se dotkne kamene, který vypadá jako ostatní okolo a říká, že ho o nepatrný kousek stiskla a vrátil se zpět. Hned pod ním však další kámen není vidět. Místo něj je ve zdi nevelký otvor. Loren vysvětluje, že spolu s horním stiskla i spodní kámen, který zajel do zdi. Přitom znovu sáhne rukou do otvoru a vytáhne půl loktu dlouhý hranolek z tmavě červeného dřeva.
Uprostřed jedné širší strany jsou dvě černé pečetě a třetí, která je zlomená. Vystouplé značky na nich lze nahmatat prstem.
Loren si opřela svoji hůl o rameno a opatrně konečky prstů značky zkoumá.

honzatq - 23. dubna 2008 07:34
honzatq

Hmm? Další ztlačitelný kameny? Doufám, že nás nečeká další tajná místnost z dalším překvapením. řeknu a přijdu k Loren, abych se podíval na ty další dva kameny jestli jsou stejné jako y, které jsme našli dříve...

Gangalaguna - 22. dubna 2008 21:36
Gangalaguna

Když vyrážím k Loren podívat se, co našla, tak cestou rozhrábnu mečem kupičku prachu, co zbyla po kotlivci. "Co tady pořád očicháváš? Je tady ještě něco?" A podívám se, jestli tam něco nenajdu.

Pán Jeskyně - 22. dubna 2008 19:27
Pán jeskyně Máhanaxar

Od proměny při zavření se dveře nijak dál nezměnily. Celá jejich deska je vyzdobená řezbou, pálením a bílou a zelenou malbou. Dřevěná jemně vyřezávaná klika jako kdyby vyzývala ke stisknutí.

Gwarg stojí před nimi a pečlivě si je prohlíží.

Ostatní zaujalo volání Loren, která objevila v jižní stěně kus od rohu [místnost A06 F4] další dva pohyblivé kameny.

Trill - 22. dubna 2008 09:36
Trill

"Niečo som našla.. Poďte sa na to pozrieť.." ..upozorním spoločníkov a vyzvem ich, aby prišli skontrolovať môj nález.
"Iba jemne som po stene prešla rukou a tieto kamene sa poholi."

Gwarg - 21. dubna 2008 21:35
Gwarg

Přicházím blíže ke dveřím, zastavím se asi sáh a půl před nimi a prohlížím si je. Štít držím volně v ruce, kladivo opřené o rameno.

Pán Jeskyně - 21. dubna 2008 20:25
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin u severní zdi, Graham u východní a Loren u jižní prohledávají stěny a podlahu. Elemar s Leafem stojí opodál a rozhlížejí se po stěnách a po stropě.
Gwarg míří ke dveřím místnosti.
Dark očichává prach zbylý z kostlivce a díru po vyloupnutém kameni.

Heell - 21. dubna 2008 20:01
Heell

Velký Farin 20. dubna 2008 22:14
" Nojo, asi by jsme to tady měli důkladně prohledat .. "řeknu, zvednu se ze země , držim si svou ránu, která se ještě hojí a prohledávám

Trill - 20. dubna 2008 22:24
Trill

Podobne ako Farin, aj ja sa pustím do prehľadávania časti miestnosti, do ktorej som predtým nedokázala preniknúť kvôli zvláštnej bariére. Klopkajúc palicou, prechádzam popri stene skúmajúc ju voľnou rukou..

Gangalaguna - 20. dubna 2008 22:14
Gangalaguna

"Třeba se bude ještě na něco hodit. Dám ji k ostatním věcem, co jsme tady našli. Měli bysme ještě doprohledat tuhle místnost, než budeme zkoušet dveře. Třeba tu budou nějaké další kameny, co se dají zamáčknout nebo tajné skrýše." Uklidím minci do torny a začnu prohlížet stěnu od místa, kde před tím byla magická stěna.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)