Barevná srdce (85 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 ... 157 ⇒|

honzatq - 31. března 2008 23:44
honzatq

Možná tu je ještě někde další, třetí, kámen co se musí zmáčknout. řeknu a začnu se dívat znovu po místnosti...

Heell - 31. března 2008 21:04
Heell

" no, moc s toho nestalo, že , hehe "
* snad to neni žádná past *

Velký Farin 31. března 2008 19:47
"Počkej, jdu to zkusit s tebou "řeknu a vkročim k ploše též

Gangalaguna - 31. března 2008 19:47
Gangalaguna

Ještě chvíli stojím a čekám, jestli se něco nestane. Když vidím psa, jak si vesele a klidně pobíhá, udělám pár kroků směrem k černé stěně.

Pán Jeskyně - 31. března 2008 16:26
Pán jeskyně Máhanaxar

Stisknutý kámen neslyšně a lehce zajel do zdi, asi tři prsty hluboko a pak se zarazil. Na další tlak už nereaguje. Leaf uvolnil ruku, ale kámen zůstává zasunutý. Ostatní kameny kolem drží pevně na svých místech.
Nikdo nevykřikl překvapením nebo pro varování. Leaf uchopil hůl oběma rukama a otočil se do místnosti.
Díváte se na plochu, která i nadále přehrazuje místnost. Žádný zvuk se neozval, nic se neděje. Loren rychle sáhla na svůj kámen, ale i ten zůstává zasunutý, tak znovu zaujala obranný postoj.
Stojíte rozestavení podél západní stěny a upíráte pohledy na černou plochu a po chvíli i na sebe navzájem.

Dark udiveně kouká z jednoho na druhého, proč stojíte tak napjatě. Pak ho napadne, že je to nějaký nový druh zábavy, tak začne chodit mezi vámi a lehce vás šťouchá čumákem do nohou, jestli se někdo pohne.
Otevřenými dveřmi nakoukl také do vedlejší místnosti.
Po celou dobu přitom vesele vrtí ocasem.

honzatq - 31. března 2008 11:37
honzatq

No, tak ať to tu moc dlouho nezdržujem....všichni připraveni? zeptám se naposledy a pokud nikdo nic nenamítne, zatlačím rukou na kámen, který Gwarg označil.

V druhé ruce držím hůl, připraven k obraně.

Trill - 30. března 2008 22:47
Trill

Tajný mechanizmus ukrytý medzi kameňmi.. Čo je toto za miesto? preletí mi hlavou myšlienka..

Gwarg - 30. března 2008 21:49
Gwarg

Když se kroll připravuje stisknout druhý neobvyklý kámen, tak jako hobit Farin, se i já připravím do střehu. Válečné kladivo pevně v ruce, štít před sebou, sleduji prapodivnou černou plochu.

Gangalaguna - 30. března 2008 19:59
Gangalaguna

Když jsem viděl, že s temnotou lucerna nic nesvede, tak jsem ji zhasil a připevnil k torně a pustil se do prohledávání.

Když Graham a Loren něco objevili a snaží se oba kameny zmáčknout, sundám z ramene svoji kuši, natáhnu ji a založím šipku a obezřetně sleduji černou plochu.

Heell - 30. března 2008 19:32
Heell

Leaff 30. března 2008 14:00
" no, támhle nademnou , vidíš ten vystouplí kámen ve zdi , zatlač ho ale opatrně .. "

řukáži Leaffovi kámen a popojdu kousek dál, kde si připravím svou sekyru a čekám co se bude dít

honzatq - 30. března 2008 14:00
honzatq

Ustupte trochu stranou, ja tam určitě došáhnu. řeknu zbytku a přejdu k místu kde stál Gwarg s Farinem. Kde je ten kámen? zeptám se trpaslíka.

Pán Jeskyně - 30. března 2008 12:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Pohlížíte na Grahama a na Loren. Když ta prohlásí, že s kamenem již manipulovala, obrátíte se k trpaslíkovi. Ten stojí zhruba dva sáhy od SZ rohu a ukazuje někam nad sebe do výšky na místo v západní zdi.
Gwarg s Farinem jenom nakročili a potom nechali jít Leafa s Elemarem. Ti snad se svými vysokými postavami dosáhnou tam, kam trpaslíci ani hobit nemohou.
mapy, místnost A06, západní stěna, mezi A1 a A2

Trill - 29. března 2008 23:17
Trill

"Aj ja som našla rovnaký kameň.. Tento som už zatlačila dnu.. Myslím, že je zatlačený tak na tri prsty.." ..tiež ukážem na kameň, ktorý som našla a potom už len dodám..
"Zatlačte aj ten druhý, ale buďte v strehu.." Sama uchopím svoju palicu obomi rukami a započúvam sa do okolitých zvukov..

Heell - 29. března 2008 20:11
Heell

" pojdte sem, myslim si, že jsem něco našel, je to tu vskutku dobře zamaskované a pěkně opracované ale mě jen tak neošálí .. támhle, koukejte, ten kámen je úplně jiný než ostatní a je trochu vypouklej, zatlačte na něj někdo .. "

ukáži ne ten podivný kámen ve zdi co jsem našel

Pán Jeskyně - 29. března 2008 15:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Když si Leaf s Elemarem uvědomí, že provádět složitou akrobacii ke stisku tajného tlačítka vysoko na stropě je málo pravděpodobné, připojí se ke Gwargovi a Farinovi.
Jdou v řadě s nimi a malými kroky zkouší jednotlivé kameny v podlaze, jestli se některý pod tlakem nohy nepohne. Přešli tak celou šířku místnosti až k oknům, ale nic nenašli.
U severní zdi se tedy obrátí a dívají se na Grahama a na Loren, jestli ti dva nebyli úspěšnější.

honzatq - 29. března 2008 12:41
honzatq

spolu s ostatními prohledávám místnost (vrchní části a strop)...sice si nejdem docela moc jistý tím, co hledám...ale je to lepší než jen tak stát a nedělat nic...

Pán Jeskyně - 29. března 2008 07:56
Pán jeskyně Máhanaxar

Loren se pomalu vrací podél jižní stěny.
Graham prohledává západní stěnu.
Gwarg s Farinem prohlížejí podlahu.
Leaf a Elemar se svými vysokými postavami se zaměřili na strop. Aspoň očima. Malé čtvercové kameny přes pět sáhů nad podlahou jsou mimo dosah. Jedině snad kdyby jeden druhého vzal na ramena a ten by potom holí na strop asi dosáhl.

Trill - 28. března 2008 23:03
Trill

"S týmto asi naozaj nič nezmôžeme.." prehovorím a pomalým krokom sa znova pozdĺž steny vraciam späť. Rukou prechádzam po stene a snažím sa nahmatať čokolvek neobvyklé. Ak nič nenájdem, počkám, či niekto odsunie hada, aby sa mohli dvere zatvoriť.

Pán Jeskyně - 28. března 2008 19:16
Pán jeskyně Máhanaxar

Koukli jste na hobita, který směrem k vám kráčí zcela normálně. Potom jste začali prohlížet kameny v podlaze a ve stěnách. Lucerna tmavou plochu skoro neozářila a jinak z oken přichází dost světla na pečlivou prohlídku, zdá se, že není třeba plýtvat olejem.

Heell - 28. března 2008 18:21
Heell

Velký Farin 28. března 2008 18:10
" Jo, máš recht, nejdříve by jsme to tady měli pořádně prohledat a poté by jsme měli řešit co dál .. "
přitakám Farinovi a začnu z prohledáváním

Gangalaguna - 28. března 2008 18:10
Gangalaguna

Spolu s ostatními udiveně sleduji let kamene a pak i psa. "Někdo nechtěl, aby se kdokoliv dostal k té ploše. Nebo za ni. Co když je tam to, co hledáme? Třeba se to dá nějak zrušit....." Pak se podívám na mrtvolu hada. "Jestli chceme pryč, musíme toho hada odtáhnout ze dveří. Ale nejdřív bych místnost pořádně prohledal, jestli není ve zdi nebo podlaze nějaká skýš nebo třeba malý nápis." Sám se zatím snažím dostat k mrtvole hada, abych případně mohl s ostatními odtáhnout jeho tělo ze dveří.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)