Barevná srdce (84 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 ... 157 ⇒|

Heell - 7. dubna 2008 19:58
Heell

chvilku jen zírán co se to dělo ..
" zase nějaká ta magie .. "

Pokusim najít ten můj kámen, který jsem hodil už jednou po té ploše .. Hodím jej znova na ní .. a pozoruji jestli se něco nezměnilo ..

honzatq - 7. dubna 2008 18:39
honzatq

Podívám se po dvou kamenech, které jsme předtím zmáčkli, zda jsou pořád ještě zamáčknuté ve zdi a nebo už zase normálně splývají s povrchem zdi.

Poté se zaměřím na "nové" dveře, čekaje zda se náhodou neotevřou a někdo k nám jimi nepřijde...

Pán Jeskyně - 7. dubna 2008 17:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Trpaslíci uchopili hadí ocas a posunuli ho kousek do místnosti, aby se dveře mohly hýbat. Graham uchopil železnou kliku a pohnul dveřmi. A jako kdyby těžký železný plát Grahamovi napomáhal, dveře se lehce a zcela neslyšně přivřely. Kovové cvaknutí jejich zámku jste téměř přeslechli, protože v tom okamžiku Graham sebou trhnul a prudce ucuknul rukou. Zpod ní se objevila dřevěná pěkně vyřezávaná klika. Přímo před vašima očima se železné dveře proměnily na dřevěné, ozdobené řezbou. Po obvodu je zdobení doplněno pálením do různých ostínů a bílo zelenou malbou.

V nastalém tichu se ráz na ráz po sobě ozvala dvě klapnutí jako kamene o kámen a potom opět bylo ticho. Překvapení z proměny dveří rychle pominulo. Otočili jste se a vidíte plochu na původním místě, její čerň je beze změny.

Gwarg - 6. dubna 2008 21:05
Gwarg

Po celou dobu jsem nedůvěřivě sledoval okolí a černou stěnu. Zamračený jako obloha před bouří.
Zdá se, že nepřirozené věci trpaslíkovi příliš nevoní...
Když ostatní nic neobjevili, jdu pomoci Grahamovi odtáhnout hadí tělo.

Trill - 5. dubna 2008 23:41
Trill

Počkám, kým Graham presunie mŕtve hadie telo a až potom podídem k dverám bližšie. Keď ich Graham zatvorí, priblížim sa k nim a načúvam. Zároveň po nich prechádzam voľnou rukou..

Heell - 4. dubna 2008 19:21
Heell

Velký Farin 3. dubna 2008 22:09
" za pokus nic nedáme .. "
odpovim a jdu odklidit hada z cesty a zavřu dveře ..
pak se otočim a čekám jestli se něco bude dít

Gangalaguna - 3. dubna 2008 22:09
Gangalaguna

"Teď už nám nezbývá nic jiného. Uvolníme dveře od toho těla." Chvíli se dívám směrem ke vchodu a pak pohnu hlavou na znamení nápadu. "Třeba po zavření těch dveří ta stěna zmizí. Tak jako tak je zavřít musíme." S tím jdu znovu k hadímu tělu a čekám na ostatní.

Pán Jeskyně - 3. dubna 2008 17:56
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
Odjíždím na víkend pryč. Pokračování příští týden.
Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 3. dubna 2008 17:56
Pán jeskyně Máhanaxar

Pán Jeskyně 10. března 2008 18:03
Místnost je obdélná asi osm sáhů široká, strop z malých pravidelných čtvercových kamenů je přes pět sáhů vysoko...


Leaf uchopil hůl za samý konec a vztyčil ji v natažené ruce do výše. Potom se vytáhl na špičky a současným pozvednutím ramena zkusil, jestli dosáhne na strop, ale nedosáhl skoro o celý loket (půl sáhu). Proto mírně pokrčil nohy, prudce se odrazil a vyskočil. Horní konec hole zasáhl zvolený kámen, ale ten se nepohnul. Ještě několikrát na dalších místech opakoval druhý způsob s výskokem, ale všechny pokusy byly marné. Žádný kámen který na stropě zasáhl, se nepohnul.
Ani Graham a ostatní s novou prohlídkou zdí a podlahy neuspěli.

Nakonec jste se obrátili k otevřeným dveřím, před nimiž na podlaze leží hadí ocas.

honzatq - 3. dubna 2008 08:23
honzatq

Už asi jen z nedostatku jiné činnoasti, začnu naposledy prohledávat strop a holí se pokusím postupně "proťukat" všechny jeho části, zda se nějáká nepohne.

Gangalaguna - 2. dubna 2008 22:31
Gangalaguna

"Třeba je možné, že teď půjde zmáčknout nějaký kámen, který se před tím jevil jako pevný. Měli bysme ještě jednou prohledat stěny a podlahu. Pokud nic nenajdeme, tak pak odstrčíme hada ze dveří a vyrazíme dál." Navrhnu ostatním a začnu od rohu znovu prohledávat stěnu, pokud někdo nenavrhne něco jiného.

Heell - 2. dubna 2008 19:14
Heell

" Je to divný, že by se nic nestalo ?? hmm, ještě se tady porozhlédnu "

řeknu a jdu se podivat na další stěnu, kde byl někdo kdo nic nenašel

Pán Jeskyně - 2. dubna 2008 18:22
Pán jeskyně Máhanaxar

Graham a Farin se otočili a oba normálním krokem se vrátili k ostatním. Rozdíl proti předchozímu ploužení směrem k černé ploše napovídá, že ta divná síla brání pouze proti přiblížení.
Trpaslík zůstal stát. Hobit došel k otevřeným dveřím a nakoukl do vedlejší místnosti. Stejně jako před chvílí Darka ani jeho tam nic nového nezaujalo. Překročil tedy hadí ocas ležící podél dveří na podlaze a dveře obešel.
V rohu zkoumá ústí hadí díry, pečlivě zkouší místo po místu, ale nenahmatal žádné, které by se mohlo pohnout.
Když vidíte, že po chvíli vyšel zpoza dveří ven k vám, pohlédnete všichni znovu ke stropu. Hustý vzor malých pravidelných kamenů nijak nenaznačuje, jestli ukrývá nějaké další tlačítko. Znovu si v duchu říkáte, že nějaká kouzelná levitace nebo akrobacie kvůli stisku tajného tlačítka vysoko na stropě je málo pravděpodobná.

Trill - 2. dubna 2008 12:58
Trill

"Dobre si ten strop prezrite.. Nevidíte tam žiaden zvláštny kameň, ktorý je iný ako ostatné? Ak tam nedosiahnete, mohla by som Vám požičať svoju palicu, alebo by som vymyslela nejaký iný spôsob ako Vás tam hore chvílu udržať.."

Gangalaguna - 1. dubna 2008 22:05
Gangalaguna

"Doufal jsem, že třeba ta síla už na nás nebude působit." Zamračeně se rozhlížím po zbytku místnosti, jestli jsme ještě něco nepřehlídli. Pak se vydám znovu k té hadí díře a ještě jednou ji zkoumám, jestli i v ní není nějaký zamačkávací kámen.

Heell - 1. dubna 2008 20:50
Heell

když zjistim, že se blíže nedostanu tak se vrátim zpět ..

Pán Jeskyně - 1. dubna 2008 18:57
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin a Graham došli asi 4 sáhy od plochy a tam se oba zastavili. Pozorujete jejich snahu, ale jen zvolna pozvedají ruce. Jejich nohy zůstavají na místě, jako zapřené o skálu.
Po chvíli se oba otočili zpět k vám.
Znovu obhlížíte stěny a podlahu, zkoušíte tlačit na kameny, ale žádný další kámen, který je v dosahu, se nepohne.
Zatímco Leaf zvedá hlavu ke stropu, Elemar odstrkuje hroznýše a zkouší kameny, na kterých ležela mrtvola, avšak ani on nemá úspěch. Tak už jen odkopne konec těla. Ocas sklouzne ze dveří dolů na podlahu a zůstane ležet podél nich.

Gwarg - 1. dubna 2008 16:37
Gwarg

Podrážděně si odfrknu a dál nehnutě sleduji své okolí.

krcho - 1. dubna 2008 09:55
krcho

mozno predsta bude ten dalsi kamen na strope poviem a este raz prejdem pohladom cely strop ci nic zvlastne nezbadam...

Trill - 1. dubna 2008 03:17
Trill

"Skcwňelý postreh.. Ak sa zatial nič nestalo, musí tu byť niekde tretí kameň. Ten mechanizmus tu nie je len tak.." porehovorím stále v obrannom postojí..

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)