Kráter (35 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Kráter

Pán Jeskyně:

Pán Osudu

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Kráter je země, tak trochu vlastní svět, rozlehlá oblast ohraničena Černými horami, nepropustným pásmem vysokých hor a skalisek, které se tyčí snad až k nebi. Těžko je překonat a pokud vás nezlomí zlovůle počasí nebo jiné útrapy přírody, ukončí vaši pouť nějaká krutá příšera nebo jiný netvor, kterých se tam podle pověstí a bájí hemží nespočet. Pod stínem Černých hor leží nejrůznější kraje, se svými krásami, taji, divy, syceny smíchem, pláčem, potem i krví. Radost i smutek. Život a smrt.
V tomto zvláštním koutu světa jste se narodili. Strávíte svůj krátký život na poli, nebo chcete změnit svůj osud?

Klíčová slova:

DrD fórum

Jaké hráče:

Každý kdo chce žít svůj příběh...

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj: - pátrání po pegasovi Kilkalopovi, který přebýval v klášteru Bílého úsvitu - pegas odletěl před celkem 7 dny a již se nevrátil, což je velmi neobvyklé - zjištěné informace ve vesnici Víska: o Sedlák Horymir z vesnice Smržinka pegase nikdy neviděl, ale u nich ve vesnici ho občas údajně někdo zahlédl o Obchodník Polerius zahlédl pegase nad lesem Zrzavec, když cestoval z Vísky do Vrátníku, je to ale již déle než 10 dnů o Opilý kupec Kaletan tvrdí, že pegase prodal. Měl ovšem velmi připito... o Obchodníci Bilbur a Harabi, putující ze Svatozemě ze Svaté Citadely, pegase v jejich vzdálených končinách nikdy neviděli a tvrdí, že tam takové zvíře nežije a nikdy nebylo Detail okolí vesnice Víska viz Mapy: Okolí Vísky - případně na odkazu: http://imageshack.us/a/img545/5740/krterokolvsky.png Vzdálenosti cestovní chůzí: Klášter Bílého úsvitu: 2,5 dne Hraniční Hláska: 2 dny Osada Starodub: 2 dny Vesnice Smržinka od kláštera: 1,5 dne Osada Kámen od kláštera: 2 dny Město Vrátník od kláštera: 1,5 dne Čas: - dny na cestě směrem ke klášteru - 2 dny cesty od vesnice Víska Roční období: - pokročilé léto/nástup podzimu

Kráter

Technické údaje ke hře

Shrnutí všech dobrodružství

Hráči: (5/10) Máhanaxar, Pandemonix, Trorn, vockoo, Žabikuch

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 4085 příspěvků|⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 205 ⇒|

hater - 13. prosince 2010 22:36
hater

"Netrpaslík?" Brblu uraženě. "Sklonit se?" A zdá se, že se mi do toho moc nechce, spíše vůbec než moc. Ale přesto se obezřetně dívám tam kam Aer a pozoruju co se stane.

samovrah - 13. prosince 2010 21:14
samovrah

Pozriem sa na tie schody a napadne mi čosi, čo radšej pripomeniem:
Tie pasce stavali trpaslíci. Zrejme tiež stavali na svoju veľkosť a ak sa musí nízko skloniť trpaslík.. Jak nízko sa musia skloniť netrpaslíci?
Premýšľam nahlas načo si to skúsim primerať na stene podľa lutny a len sa otrasiem keď mi napadne, žeby som tie schody mal výjsť po kolenách...

Aer Thano - 13. prosince 2010 20:06
Aer Thano

S ostatními prohlížím místnost. Když se kousek ode mne pohne kus stěny, rychle odkročím zpět. Při pohledu na schody vedoucí dolů i nohoru si vzpomenu na další část runového nápisu.
... Opět vystup vzhůru, ... a ukážu na schody vlevo, které stoupají. Další cesta bude jistě tudy.
Jak to pokračovalo?
... dávej však pozor, Nízko se skláněj, stoupaje, před kopími strachu ...
To zní jako upozornění na nějaké další nástrahy.

Nastrčím pochodeň ke zdi u schodů vlevo a snažím se rozeznat nějaké otvory odkud by mohly být vymrštěna nějaká kopí nebo vyjíždět ukryté hroty.

Když rozpoznám něco takového, ukážu ostatním, aby dávali pozor, co se bude dít.
Tohle je možná ono. Zkusím k tomu místu opatrně přiblížit čepel meče.

hater - 13. prosince 2010 09:47
hater

Hledání mně moc nebaví a tak se jen ledabyle rozhlížím a vlastně spíše jen opatrně stojím připraven ve střehu na další kamenné kolo, které se na mně bude řítit.

Když je nalezeno ukryté schodiště, něco nesrozumitelně zabručím a jdu se zařadit na své místo druhého v pořadí.

Pán Jeskyně - 12. prosince 2010 22:49
Pán jeskyně Pán Osudu

Ozdobné obličeje jsou připevněny na žebrech podpírajících strop, několik sáhů nad vámi. Ze země na ně tak nedošáhnete.

Podle rady Trorna tak začnete prohledávat okolní zdi.
Když jemně přejíždíte špičkami prstů po stěnách, objevíte v kameni puklinu, která je hlubší, než se jeví. Je poblíž rohu naproti schodišti, po kterém jste přišli. Štěrbina umožní zaklesnout prsty za kamenný kvádr a zatáhnout za něj.
Jakmile zatáhnete, celý roh místnosti se odklopí směrem k vám a odkryje vchod do další schodištní šachty.

Schodiště se spirálově točí kolem ústředního sedmibokého sloupku v sedmibokém prostoru.
Na této úrovni schody doleva stoupají a doprava vedou dolů.

[Viz Mapy: Mapa-Vstupní komnata a schody]

Trorn Silvidianský - 12. prosince 2010 09:59
Trorn Silvidianský

Zabrán do vlastních myšlenek sestupuji spolu s ostatními až dolů. Párova pohledu si skoro ani nevšimnu, nevěnuji mu velkou pozornost. Cítím zde zvláštní klid i napětí zároveň.

Když si místnost doprohlídnu, pronesu: "Pohřben v hlubině, obklopen kamenem hledej tajemství a pak jím projdi. Takže to je jasné, musíme to tady prohledat, bude odsud východ. Otázka je, zda mačkat ty obličeje, ale vzhledem k tomu, že nahoře nám pomohly, tak by bylo asi dobrý je zmáčknout i tady." Říkám a jen co najdu nějaký usměvavý obličej, zmáčknu ho.

hater - 11. prosince 2010 21:07
hater

"Z toho nemám dobrý pocit," řeknu potichu, když si prohlížím další místnost, ve které nejsou dveře a je prázdná.

"Kdo by stavěl prázdnou místnost, tajný tunel a ještě k tomu tady dával ty jezdící kola a odporné ksichty?!"


Odmlčím se a pak dodám s patřičným odporem (a vzpomínkou na našeho společníka): "Trpajzlíci."

Pán Jeskyně - 11. prosince 2010 17:39
Pán jeskyně Pán Osudu

Opatrně procházíte klenutým průchodem do místnosti.

V komoře je nehybný chladný vzduch příznačný pro podzemní prostory. Podlahu tvoří velké sedmihranné dlaždice, kdežto stěny mají pásový vzor: tři řady krychlových kvádříků, nad nimi dlouhé úzké naleštěné desky a další tři řady krychlí.
Stěny drží mělkou klenbu, jež se opírá o mohutná klenutá žebra ze zdobeného kamene. Obličeje, které zdobily schodiště, se opět objevují na kulatých terčích, krášlících ohnuté pruty.

[Viz Mapy: Mapa-Vstupní komnata]

hater - 9. prosince 2010 20:22
hater

Mlčky dojdu hraničáře a stojím hned za ním. Ohlédnu se zpět a sleduju jak ostatní schází. Když se můj pohled setká s Trornovým, otočím se k němu zády a dívám se zase vpřed.

Aer Thano - 9. prosince 2010 19:43
Aer Thano

Tak ta dunící kola osudu snad máme za sebou, prohodím potichu a spíše pro sebe, když došlápnu na podlahu vedle posledního schodu.

Udělal jsem dva opatrné kroky šikmo vpřed, abych za sebou udělal místo ostatním. Pochodeň jsem pozvedl a nakolik mi to zraněná ruka dovolila, trochu ji zaklonil, aby mi její světlo nešlo přímo do očí.
Zatímco čekám než ostatní sejdou také úplně dolů, nahlížím do prostoru před nás.
Meč držím před sebou, napřažený v obranném střehu.

Pán Jeskyně - 9. prosince 2010 00:23
Pán jeskyně Pán Osudu

Když sestoupíte k dalšímu, v pořadí třetímu páru ozdob, vidíte úpatí schodiště. Poslední schod je těsně před klenutým průchodem. Na druhé straně se do husté tmy táhne hladká kamenná podlaha. Musíte ovšem sestoupit ještě deset sáhů.
Minete tak tuto další sadu kamenných ozdob, tentokrát s křivým úsměvem a posměvačným výrazem v očích. Nedají se zatlačit do zdi, ať se namáháte sebevíc.
O kousek dál čtvrtý pár ozdob zobrazuje zarmoucený obličej se slzou stékající po tváři. Po lehkém zatlačení ustoupí do zdi. Jakmile hraničář stlačí následující schod, s cvaknutím zase vyskočí. Znovu tedy ozdobu stisknete a s překročením schodu spojeného s pastí pokračujete dál.
Pátá dvojice ozdob se usmívá, jako když říká:"Já něco vím, heč!". Tyto také nelze zatlačit. Když je minete, jste na úpatí schodů.

[Viz Mapy: Mapa-Schodiště]

Pán Jeskyně - 9. prosince 2010 00:10
Pán jeskyně Pán Osudu

Technická:

Omlouvám se za zdržení hry v posledních dnech. Byl jsem pracovně vytížen.

Děkuji za pochopení,
Osud

hater - 28. listopadu 2010 14:39
hater

Mlčky pokračuju za hraničářem, stále ve střehu.

Aer Thano - 28. listopadu 2010 11:46
Aer Thano

Pozvedl jsem meč k ozdobě a jílcem jsme zatlačil na čelo obličeje.

Připadá mi, že Trornova i Flaveriova slova dávají dobrý smysl, přesto pro jistotu pokračuji dál stejně. Mečem zkusím trochu zatlačit na středu dalšího schodu a potom na něj šlápnu a přenesu váhu. Přitom poslouchám, jestli uslyším cvaknutí a ohlédnu se zpět na naposledy zatlačený obličej.

Tak sestoupím k následujícímu páru ozdob a znovu prohlížím obličeje, zda i tyto jsou zamračené.

Flaverius Pandemonix - 27. listopadu 2010 11:18
Flaverius Pandemonix

"Ten schod pod ozdobami, na který pan Parophis šlápl, když past spustila, je zřejmě spojený s celým mechanismem. Stisknutím ozdob se vyřadí z provozu, ale pokud někdo projde, uvede se očividně znovu do chodu. Proto se panu Thanovi nic nestalo." souhlasím s Trornem.

"Buďte opatrní, možná tu je více pastí. Můžeme být šťastni, že si pan Parophis odnesl jen zhmožděniny a může pokračovat! Stačila chvilka nepozornosti! A vše mohlo dopadnout mnohem hůř!"

Trorn Silvidianský - 26. listopadu 2010 12:15
Trorn Silvidianský

Velkým barbarem se nenechávám vůbec zastrašit, ačkoliv teď, jak je pomlácen vypadá ježtě hrůzněji. Buď si myslím, že proti mně nemá šanci a nebo to dobře hraju.
Když vidím, jak tlačítka poskočily zpět, je mi už vše jasné - "Takže tlačítka musíme zmáčknout každý. Můžeme teda pokračovat."

Pán Jeskyně - 25. listopadu 2010 21:59
Pán jeskyně Pán Osudu

Když Aer Thano došlápne celou vahou na schod pod první dvojicí ozdob se zamračenými obličeji, znovu se ozve jakési cvaknutí. Stejné jako jste slyšeli prvně, než se zde spustila past.
Nyní jste si ale všimli, že ozdoby znovu povyskočily zpět do původní polohy před stisknutím.

hater - 24. listopadu 2010 22:27
hater

"Tak dobře," zabručím, nechám si říct od hraničáře a poslušně se zařadím na své místo. Trornovi však ještě věnuju jeden krátký pohled, který nevěstí moc hezkého.

Na obličeje a otázku Aera nic neříkám, jen se rozhlížím okolo připraven uhýbat dalším kamenům.

Aer Thano - 24. listopadu 2010 16:46
Aer Thano

Tady ... no něco jsem udělal, prohlásím v reakci na krátký ale znatelný pohyb zatlačeného obličeje a následný pohyb ozdoby na protější stěně.

Otočil jsem se do směru klesajícího schodiště a pozorně naslouchaje, jestli se ozve nějaký zvuk, jsem opřel hrot meče o další nižší schod.
Zkusil jsem zatlačit mečem na střed schodu a když se zdá pevný, šlápl jsem na něho poblíž levé stěny a pomalu přenesl celou svoji váhu.
Takto jsem postupně zkusil mečem a sestoupil přes dalších asi šest schodů.
Zastavil jsem se u následujícího páru ozdob a s bolestným ušklíbnutím jsem trochu přizvedl pochodeň.
Tak co vy dva, mračíte se? ptám se řečnickou otázkou. Já bych řekl, že ano a zmáčkl, prohlížím ozdoby a ukazuji ostatním za sebou, ať se také vyjádří.

Pán Jeskyně - 24. listopadu 2010 10:38
Pán jeskyně Pán Osudu

Barbar Parophis musí být od kamenného kola ošklivě pochroumaný, ale zdá se, že tenhle svalnatý válečník dokáže bolest snášet velmi dobře. Jistě už ve svém divokém životě schytal několik ran a dokázal se z nich vždy vylízat.
Obrovský kyj, kterému důvěrně říká Hromotluk, leží na schodech poblíž hraničáře. Jakmile se Parophis zvedne na nohy a konečně ho uvidí, hned se k němu hrne a bere ho do svých velkých pracek. Téměř se s ním láskyplně laská jako matka se svým dítětem, které delší dobu neviděla.

Když se vrhne po Trornovi, hraničář Aer Thano ho zadrží. Spíše ho tedy zbrzdí, protože zastavit Parophise není při jeho výšce a váze tak jednoduché.
Pak hraničář znovu zkouší stisknout ozdobu se zamračeným obličejem. Opět zajela snad o coul do zdi. Tentokrát si ovšem dáváte pozor a tak vidíte, že stejným způsobem zajela i ta protilehlá. Zdá se tedy, že stačí stisknout jen jednu z nich.

Vypisuje se 20 z celkem 4085 příspěvků|⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 205 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)