Rozcestí (9 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 137 ⇒|

Saia - 10. prosince 2013 20:01
Saia

Viva le demokracie.

Ok, mlčím a šoupu nohama.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

enca - 10. prosince 2013 19:58
enca

Saia 10. prosince 2013 19:55

Máš-li se mnou osobní problém, kterej zahaluješ do mlh změn Rozcestí, řekni.

Pokud ne, založ odbory.

Tří měsíční sezóny proto, aby tu furt existovala konkurence :-) Monopol jí tak trochu dusí, což je pro ekonomiku, která by měla být alespoň nějak zdravá, špatné ...
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Saia - 10. prosince 2013 19:55
Saia

Opakuji. Stěžuji si snad, že jsme neměli prostor pro návrhy?

A víš, ono se tak nějak očekává, že když plánuješ změny, tak je zveřejníš.
To jsou výmluvy, enco. Přinejmenším je slušnost ty změny aspoň zmínit, když už někoho mají ovlivnit.

Tříměsíční sezóny?

Proč?
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

enca - 10. prosince 2013 19:51
enca

Prostor pro vaše návrhy jste měli.
Změny, aby se vůbec nějaké udály, se často nemohou prodiskutovávat s každým, a proto jsem se z pozice mého "úřadu" nikoho, kromě sashiko, jenž je adminkou, neptal, resp. to s ním neprodiskutovával.

Změny, které vás (snad) potkají jsou věsmes násladující:

- tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost, atp.)
- změna počtu expů na danou úroveň + o jednu úroveň navíc (to se nechte překvapit :-))
- zobrazení VŠECH nasbíraných expů na Rozcestí na profilu.
- prodloužení času
- možnost diváctva
- možnost šeptání více lidí
- kostky (k% a k6)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Kaena - 10. prosince 2013 19:13
Kaena

http://media.tumblr.com/tumblr_lul4qoiSE81r13ces.gif
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Fenda - 10. prosince 2013 18:51
Fenda

Saia 10. prosince 2013 18:47
Trefné.

Saia - 10. prosince 2013 18:47
Saia

Python 10. prosince 2013 18:46

Z které se stejně nic nedozví.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Python - 10. prosince 2013 18:46
Python

Řekl bych, že koho dění na Rozcestí zajímá, sleduje tuhle diskuzi.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 10. prosince 2013 18:33
Saia

Kaena 10. prosince 2013 18:30

Super, aspoň něco. :D
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Kaena - 10. prosince 2013 18:30
Kaena

Saia 10. prosince 2013 18:27

Hej neboj, určitě si ty změny pak společně pěkně zdrbeme :D
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Saia - 10. prosince 2013 18:27
Saia

Kaena 10. prosince 2013 18:18

Á, díky ti Kae! :D
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

sashiko - 10. prosince 2013 18:23
sashiko

plánujeme fialovou kachničku :-)
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Kaena - 10. prosince 2013 18:18
Kaena

Saia tím myslí, že by se mohlo oznámit, co to bude za změny.

"Dobrý večer, plánujeme pro vás růžového medvídka na pozadí místností, těšte se!"
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

sashiko - 10. prosince 2013 18:10
sashiko

Jedná se vesměs o změny, o které hráči požádali a nebylo fér informovat o změnách, které by se nakonec neprovedly, ale asi takhle. Rozcestí zůstává, tak jak je, situace tam budou dál, xp taky a design se měnit nebude.
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Saia - 10. prosince 2013 17:25
Saia

To je něco jiného. Hráči se měli vyjádřit, co by chtěli za změny.
Nepadlo slovo o změnách samotných, které se plánují, ergo k těm se vyjádřit nemohou.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

sashiko - 10. prosince 2013 17:23
sashiko

Přišla systémová zpráva o tom, aby se hráči vyjádřili o tom, co chtějí nebo naopak nechtějí na rozcestí a mohli se vyjádřit i tady a podle toho se udělají změny. Nejedná se o žádné věci, které by od základu překopaly rozcestí. Základ zůstane, spíš jsme něco přidali.
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Saia - 10. prosince 2013 17:20
Saia

A nebylo by fér vůči hráčské komunitě říci, o jaké změny půjde?
Aspoň se zkusit dozvědět její názor na to?
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

sashiko - 10. prosince 2013 17:17
sashiko

Z důvodů toho, že se jedná o externího programátora a nevíme, za jak dlouho dlouho se mu ty změny povedou a jestli vůbec budou všechny proveditelné.
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Saia - 10. prosince 2013 17:13
Saia

Takže druhá varianta. Super.

Mám dotaz. Proč?
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

sashiko - 10. prosince 2013 17:12
sashiko

Až ty změny budou nainstalovaný, tak bude úvodník o tom, cos e vlastně změnilo.
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)