Rozcestí (8 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 ⇒|

Chiisai - 11. prosince 2013 18:33
Chiisai

40 příspěvků za dva dny... a jeden jediný s nějakou nosnou informací - od ency.

Zlepšovací návrh: Nemohli byste si svoje sympatie chodit vyříkávat do hospody nebo na všehoherko? Nás obyčejné uživatele zajímá jen schéma otázka - odpověď. Na bulvár si můžeme koupit Blesk. ;)

Saia - 11. prosince 2013 17:43
Saia

Fenda 11. prosince 2013 17:40

Neříkám, že využiješ všech deset, ale tak šest, sedm snad jo.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Fenda - 11. prosince 2013 17:40
Fenda

Saia 11. prosince 2013 17:38
Pravda, zapomněl jsem, že existuje cirgulárka a tak všichni nemáme stejný počet prstů na ruce.

Saia - 11. prosince 2013 17:38
Saia

Fenda 11. prosince 2013 17:30

Ale tak, buďme větší optimisti, na spočítání bys potřeboval prsty obou rukou.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Fenda - 11. prosince 2013 17:30
Fenda

Python 11. prosince 2013 08:42
Sai, Kaena a skutečně pouze hrstka dalších (spočítat by je šlo na prstech jedné ruky). Ano, teď jste uvedl všechny hráče rozcestí.

enca - 11. prosince 2013 12:27
enca

rafaela 11. prosince 2013 10:21

Proč?
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

rafaela - 11. prosince 2013 10:21
rafaela

Mě se nelíbí myšlenka těch tříměsíčních sezón, pokud mám teda jako řadový hráč právo se vyjádřit. Připadá mi to stupidní.
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Python - 11. prosince 2013 08:42
Python

Já to vidím tak, že Sai, Kaena a skutečně pouze hrstka dalších (spočítat by je šlo na prstech jedné ruky) mají skutečný zájem o to dozvědět se měsíc předem o změnách. Samozřejmě chápu, že někteří lidé aragornem a potažmo rozcestím žijí (sám se k těmto smutným případům řadím), ale musím se v tomhle postavit za Encu. T změny ještě ani nejsou skutečně schválené a zda se vůbec projeví je Nigmova hádanka. Podle mě nějaké rozsáhlé informování hráčů není nic jiného, než házení perel sviním (či hrachu na zeď, to si snad nikdo osobně nevezme). Až změny proběhnou, jeden úvodník s krátkou statí na téma co nového by bohatě stačil. Stejně to nikdo nečte.

A demokracii sem netahej. Dost že tímhle neduhem trpí svět, ještě aby se to přenášelo na aragorn :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

enca - 10. prosince 2013 21:46
enca

Saia 10. prosince 2013 21:35

Vždyť samozřejmě.
Nechci, abyste si mysleli, že si hraju na nějakýho absolutního panovníka, to rozhodně ne.
Avšak to, aby se to vůbec dostalo do stádia, ve kterém to momentálně je, což je, s prominutím, docela úspěch, jsem se prostě musel obejít bez hlasu lidu.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Saia - 10. prosince 2013 21:35
Saia

enca 10. prosince 2013 21:29

Z různých ohledů? Z jednoho jediného, to už tak bývá, když se člověk dozví, co se vykládá za jeho zády, ale měla jsem za to, že jsme to tehdy vyřešili, uzavřeli a co vím, dokonce jsem se ti omluvila, že jsem tak vyjela a byla protivná.

Nicméně zeptat se poté, co se ozvu na to, jestli s tebou mám problém a jestli ne, tak si mám založit odbory, to už je důvod, abych souhlasila s Kae.

Ale tohle již nepatří do rozcestí, takže k našim anti/sympatiím se už vracet nebudu.

Cokoliv, co říkám a týká se to rozcestí, vychází z toho, že jsem aktivní hráč a tak cítím, že mám snad právo se ozvat a chtít něco vědět.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

enca - 10. prosince 2013 21:34
enca

enca 10. prosince 2013 21:29

* reklamy, ne Aragornu ...
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

enca - 10. prosince 2013 21:31
enca

Kaena 10. prosince 2013 21:24

A o tom, kdo z nás tu je dýl, se nechci dohadovat, poněvadž si to nepamatuju.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

enca - 10. prosince 2013 21:29
enca

Kaena 10. prosince 2013 21:24

Vzhledem k předešlé korespondenci, která mezi mnou a Saiou proběhlo, a ze které jsem také usoudil, respektive mi to bylo řečeno, že z různých ohledů nejsem pro Saiu sympaťák roku, zeptal jsem se hned, abychom zbytečně neobcházeli horký pokrm.

A pokud útočíš na pasivitu, souhlasím, ale jak již sashiko podotýkala, jedná se o externího programátora, který se s Aragornem seznamuje, takže to potrvá, doufáme ale, že se to do Vánoc stihne.

Propagace Aragornu není tak úplně můj rajon, jsem tu přeci jen pouze přes Rozcestí, ale pokud by někdo měl zájem, klidně se s ním budu podílet na tvorbě a financování Aragornu jako takové.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Kaena - 10. prosince 2013 21:24
Kaena

:D Výborný argument. Milý enčo, na aragu jsem hrávala ještě dřív, než ty ses zaregistroval. Post správce jsem měla asi rok a půl. Vážně si myslíš, že by mě něco takového odradilo od hraní?

Vadí mi, že se pořád mluví nějakých změnách, ale nic se neděje. Některé z těchto supr čupr změniček si se mnou probíral už na začátku července. Jestli to půjde tímhle tempem, tak se všechno objeví zase v tom červenci.

A čím tím přesně chceš dosáhnout? Arag potřebuje natvrdo nějakou reklamu, to, že dáš na rozcestí kostku, určitě aktivitu nezvedneš.

Ještě jsi ze Saiy udělal blbku, která chce vědět, co bude za změny. Absolutně jsi překroutil, co řekla a pak jsi hned zaútočil, jestli s tebou má nějaký osobní problém. Nedivila bych se, kdyby po tomhle vyjadřování měla.

Toť vše.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

enca - 10. prosince 2013 21:17
enca

Kaena 10. prosince 2013 21:14

Nechápu tvůj postoj, osvětli mi ho. Rozcestí tě neláká z jakého důvodu? Žes za neaktivitu ztratila svůj post Správce?
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Kaena - 10. prosince 2013 21:14
Kaena

A tohle je přesně důvod, proč mě to na rozcestí už neláká.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

enca - 10. prosince 2013 21:11
enca

Kaena 10. prosince 2013 21:10

Ty asi zrovna pšt ;-)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Kaena - 10. prosince 2013 21:10
Kaena

Ale tak pravda, co by nás měly zajímat nějaké chystané změny, jako bychom snad na tom rozcestí hrály?! Jak opovážlivé.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

enca - 10. prosince 2013 21:09
enca

Kaena 10. prosince 2013 20:42

Změny znáte.

Je naprosto irelevantní, jestli jste se o nich dozvěděli dnes, nebo před týdnem, když jsou ještě stále ve vývoji.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Kaena - 10. prosince 2013 20:42
Kaena

Nikdo tady nechtěl změny prodiskutovávat, nýbrž jen chtěl vědět, jaké se chystají. Očividně pro některé moc složité na pochopení...
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)