Barevná srdce (105 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 5. prosince 2007 17:12
Pán jeskyně Máhanaxar

Skvrna na kameni připomíná starodávný tvar runy H.

Farinova snaha nějak pohnout kamenem se zcela míjí účinkem, kámen s runou pevně spočívá na svém místě ve zdi.

Sledujete Grimlorda, jak pečlivě prohlíží runu a Farina, jak do kamenu různými způsoby strká a tahá za něj.
... možná je to škoda, a možná naopak velké štěstí, že Farinovy pokusy nemají žádný výsledek ...

grimlord - 5. prosince 2007 14:21
grimlord

*hmm* tato sprava vomne okamzite vzbudila pozornost a pridal som sa k skupinke pri rune a skusam ju rozlustit ci mi nahodov nieco ta runa neprezradi......

Gwarg - 5. prosince 2007 06:45
Gwarg

"Runa?" zabručím, ale stále zůstávám u dveří.

Gangalaguna - 4. prosince 2007 21:53
Gangalaguna

"Pojďte se podívat," kynu na nejbližší společníky, "je tu nějaká runa." Dál prohlížím místo a kámen s runou zkouším zmáčknout či jinak s ním pohnout.

Pán Jeskyně - 4. prosince 2007 16:52
Pán jeskyně Máhanaxar

Zájem o dveře na okamžik ustoupil do pozadí.
Sledujete Farina, jak svoji malou postavu sehnul u stěny [C1] a prohlíží kameny nad podlahou.

Gwarg - 4. prosince 2007 07:22
Gwarg

V tichosti stojím u dveří a čekám na hobita, než prohledá stěnu.

Gangalaguna - 3. prosince 2007 21:02
Gangalaguna

"Ještě chvíli počkejte." Zastavím všechny. Vidíte mě, jak jdu ke stěně a začínám ji ošahávat.

Pán Jeskyně - 3. prosince 2007 16:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Také dveře ve východní stěně jsou z dřevěných desek, podobné vstupním dveřím. Jen nejsou barvené. Jejich pevnost zvyšují dva široké železné pláty přes celou šíři dveří.
Obyčejná železná klika je, z vašeho pohledu, na levé straně, klíčová dírka pod klikou je prázdná. Dveřní závěsy z vaší strany nevidíte.

Trill - 3. prosince 2007 16:12
Trill

Úplne kludná stojím v strede miestnosti a čakám, kto zodvihne dve mince..
"Zatial žiadne strašidlá.." ..pokúsim sa odlahčiť situáciu.. "Hádam môžeme skúsiť aj druhé dvere, nie?"

Gwarg - 2. prosince 2007 20:36
Gwarg

Když se z podezřelého hadru vyklubou pouze dvě schované měděné mince, zkrabatím svůj velký hrbolatý nos, kladivo se vrátí zpět na rameno.

Otáčím se a vracím se zpět ke druhým dveřím. Zatím se nechystám otveřít, jen si dveře pozorně prohlížím.

Gangalaguna - 2. prosince 2007 17:09
Gangalaguna

Oddechnu si, že se dají dveře otevřít. Pak už přeletím pohledem na dva měďáky. "Náš první poklad. Ale tím jsme si zatím na nocleh nevydělali." Pozorně se rozhlédnu po místnosti, jestli ještě něco dalšího neupoutá moji pozornost.

Pán Jeskyně - 2. prosince 2007 16:29
Pán jeskyně Máhanaxar

Na dveřích je kovová klika, umístěná proti venkovnímu klepadlu. Když ji Farin stlačil a podobně jako předtím Grimlord zabral trochu více silou, dveře se stejně jako poprvé se zaskřípěním otevřely.
... vstupními dveřmi lze vejít dovnitř a zase vyjít ven ... nějak tak to řekl muž v knihovně Loren, která vám jeho slova opakovala včera při večeři.

Kus nedefinovatelného hadru, snad zbytek tenkého kabátce nebo kus zad větší košile. Jak Elemar zvedl hadr mečem, ozvalo se cinknutí a na kameny dopadly dvě měděné mince. Skrze právě otevřené dveře světlo zvenku se blyštivě odrazí od jedné z nich, čisté a lesklé jako čerstvě vyražené. Druhá mince je sice stejně čistá ale matná.
Dark několikrát zblízka očichal hadr, který Elemar nechal sklouznout zpět na podlahu, potom do něho strčil packou a jeho zájem o hadr skončil. Spolu s vámi hledí na dva měďáky, které leží na kamenech vedle sebe jako podivná dvojčata. Stejná a jiná současně.

Farin, zaujatý cinknutím, pustil kliku a dveře se opět uzavřely, potichu až na klapnutí západky.

honzatq - 2. prosince 2007 10:51
honzatq

nechám jít válečníky v čele a sám se zařadím na konec skupiny, nyní tedy nejblíž ke dveřím, jimiž jsme do místnosti přišli....

grimlord - 1. prosince 2007 22:18
grimlord

idem pomali k elmarovy ale drzim sa zanim pritom sa vzdy obhlidnem po kroku okolo seba a stale mam prypravene kuzlo v zalohe keby nieco.

Gwarg - 1. prosince 2007 11:12
Gwarg

Obezřetně se stavím kousek stranou od Elemara. V ruce pevně svírám rukojeť kladiva, paže napnutá, připravená okamžitě rozdrtit jakékoliv nebezpečí.

krcho - 1. prosince 2007 09:58
krcho

pokúšam sa držať Darka na uzde ale ked vidim ako pevne sa tam taha poviem ostatnym ze tam nieco bude, pripravim si mec a poviem Gwargovy Len pokoj s kladivom, mam pocit ze ho este budes potrebovat tu dolu, teraz ma isti pozrieme co tam Dark citi a mecom ukazem na handru ktora lezi v rohu. Pomali sa priblizim k handre a pomali ju zdvihnem spickou meca, pritom som vsak v postoji aby som mohol hned uskocit...Dufam ze ma Gwarg isti...cakal som ze tu bude vecsia tma

Gwarg - 1. prosince 2007 09:09
Gwarg

Prudce se otočím, kladivo se v okamžiku zlověstně vznáší ve vzduchu nad mojí hlavou.
Když vidím, že se pouze zaklaply dveře, hrozivá zbraň zase klesne zpět na rameno.
"U všech Stínů! Kdo to zabouch?"

Gangalaguna - 30. listopadu 2007 20:12
Gangalaguna

S trhnutím se zastavím a otočím ke dveřím. Tázavě se podívám na ostatní. Pak udělám ke dveřím několik kroků a zkusím je znovu otevřít.

Pán Jeskyně - 30. listopadu 2007 17:18
Pán jeskyně Máhanaxar

Celá vaše skupinka stojí mezi kamennými zdmi a pohlížíte střídavě kolem a na sebe navzájem. Když uslyšíte tiché klapnutí, všichni současně se otočíte ke dveřím. Přestože se Grimlord do nich musel opřít silou a při otevírání skřípaly, nyní se samy nepozorovaně zavřely zcela neslyšně a jen lehce klapla západka.
Dark se lhostejně obrátil a potom se na řemínku natáhl do rohu [A4], kde na podlaze leží nějaký hadr. Asi ho zaujal víc než nějaké zavřené dveře.

Gangalaguna - 29. listopadu 2007 21:17
Gangalaguna

"Nic tu není, úplně prázndá místnost." Komentuju směrem k Loren. Pak už následuji trpaslíka k druhým dveřím, i když ne tak sebevědomým krokem.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)