Barevná srdce (104 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 ... 157 ⇒|

Gwarg - 9. prosince 2007 19:32
Gwarg

Zamračený se rozhlížím po prázdné místnosti.
"Zkusíme se podívat kolem hrádku, jestli nenajdem nějaký jiný vchod. Tady zřejmě nic není."

Gangalaguna - 9. prosince 2007 19:29
Gangalaguna

Chvíli se trochu zmateně rozhlížím, ale pak zaktroutím nad zvláštním pocitem hlavou. Když pak uvidím výjev za okny, tak se zvláštní mravenčení uvnitř těla vrátí. "Co to...?" Doufám, že zjistíme, co se to děje. Pak už začnu uvažovat racionálněji. Rohzlídnu se po místnosti, jestli i zde nebude nějaká runa na zdi nebo něco jiného a vyrazím směrem ke zbytkům loučí a židle.

Pán Jeskyně - 9. prosince 2007 19:27
Pán jeskyně Máhanaxar

Dark lehce zavrčí (můj kabátec), ale pak nechal kabátec být a vrátil se k Elemarovi.

Onošený kabátec má jen dvě svrchní kapsy. Levá je prázdná. V pravé byl kus pomačkaného papíru.

Grimlord opatrně papír narovnal a pečlivě ho u okna prohlíží. Je poznat, že byl popsán, avšak písmo je rozmazané a zcela nečitelné.

grimlord - 9. prosince 2007 16:39
grimlord

hh tak toto je fakt humus no ale co nejak to vlnenie prezijeme otocim sa od okna a idem ku kabatu a pozorujem co znim dark uroby ak nic dvihnem ho a prezriem si jeho vrecka ....

Pán Jeskyně - 9. prosince 2007 15:30
Pán jeskyně Máhanaxar

Jak se díváte, napadá vás přirovnání:
... jako pohled na mělké dno pod čistou vodou ... průzračnou vodu vidět není ... větrem zčeřená hladina rozvlní obraz dna ...

Leafova slova vás proberou a vrátí do skutečnosti.
Dark se zatím věnuje věcem ležícím na podlaze. Už stihl očichat zbytky pochodní, do střepů několikrát opatrně strčil packou a nakonec zamířil ke kabátci.

honzatq - 9. prosince 2007 10:29
honzatq

Tohle se mi moc nelíbí. řeknu vážným hlasem stojíce za Gwargem a pozorujíce stejný pitoreskní výhled.

Ale co mě zaráží ještě víc je, že tu nejsou žádné další dveře? Kudy budeme pokračovat dále? nadhodím otázku, která asi vrtá hlavou každému.

Gwarg - 8. prosince 2007 20:52
Gwarg

Chvíli se dívám skrze otvory a při pohledu na mihotavý obraz promrkávám očima, ve snaze lépe zaostřit zrak a nebo se také přesvědčit, že to co vidím, není jen nějaká šalba.

"Pffff..." odfrknu si a raději se přestávám dívat ven. "U všech Stínů! Co to je za čertovinu?"

Pán Jeskyně - 8. prosince 2007 20:38
Pán jeskyně Máhanaxar

... dávejte pozor na nezvyklých místech ... co je jinde běžné, tam bývá neobvyklé ... tak nějak zněla slova vašich mistrů, když vás učili svým uměním.

Díváte se kolem sebe a přemýšlíte, co je divného na tom, co vidíte. Jen pomalu vám dochází, že divné je právě to, že vůbec vidíte. Že je v místnosti vidět a možná by měla být tma.
Otáčíte se za Gwargem, který se blíží k oknům v severní stěně. Spíše než okna jsou to jen otvory, co po nich zbyly. Oba otvory jsou dobrý sáh široké a půl druhého vysoké, s kousky dřevěných rámů v jejich rozích.
Loren se jen otočila na místě, vy ostatní skrze otvory vidíte něco podobného venkovnímu okolí, kudy jste přišli. Pohled je jako z oken v přízemí, ale obraz se míhá a vlní.

Instinkt vám napovídá, že vylézat z těchto oken by asi nebylo to nejlepší.

Gwarg - 8. prosince 2007 14:08
Gwarg

Zamračený se v tichosti rozhlížím kolem sebe.
Kladivo v klidu položené na rameni.

"Hm..." zabručím. "Prohlídka je u konce. Nakonec to bylo docela rychlý. Jen ten zelenej šutrák nikde nevidim."

Zavrtím svým velkým hrbolatým nosem a rozvážným krokem se jdu podívat k průzorům - oknům ven z hrádku.

krcho - 7. prosince 2007 18:36
krcho

Neviem čím to je ale prešiel mnou zvlášny pocit...mal ho i niekto iny? Opýtam sa ostatných a spoklu s Darkom sledujeme miesnost v ktorej prave stojime. mec mam pripraveny k utoku

nieco sa mi tu nezda....neviem cim to je...musime si davat pozor

grimlord - 7. prosince 2007 17:48
grimlord

rychlo sa zacnem obzerat ale ak nic zaujmaveho neuvidim tak sa zas ukludnim no drzim sa pri vecsine

Pán Jeskyně - 7. prosince 2007 17:14
Pán jeskyně Máhanaxar

A02:
Místnost je obdélná, asi deset sáhů na osm. I zde je kamenný strop asi čtyři a půl sáhu vysoko. Stěny tvoří velké kameny nepravidelných tvarů, jejich vnitřní plochy jsou, na rozdíl od předchozí místnosti, dobře zarovnány.
Vlevo v rohu [A1] vidíte na podlaze z plochých kamenů zbytky pochodní a rozbitou dřevěnou židli. U jižní stěny [B4] leží hromádka střepů.
U východní stěny [E2] je pohozený kabátec z hrubého tmavě hnědého sukna.


Zastavili jste se uprostřed místnosti. Do ticha se ozval už známý zvuk - klapnutí dveří, které se zavřely.
Zatímco Loren uprostřed místnosti naslouchá vašim krokům, aby si představila okolní prostor, vy si prohlížíte zdi a zbytky na podlaze.

Trill - 7. prosince 2007 17:00
Trill

Pomalým, no istým krokom nasledujem ostatných a vchádzam do miestnosti..

Gangalaguna - 7. prosince 2007 16:58
Gangalaguna

S kuší připravenou ke střelbě vcházím za Grimlordem a Leafem do místnosti.

Pán Jeskyně - 7. prosince 2007 16:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Dveře nebyly zamknuté. Grimlord ani nemusel nějak zvlášť zatlačit, aby se za skřípění otevřely.

honzatq - 7. prosince 2007 14:05
honzatq

Nervozne nahlednu do msitnosti a pokud uz do ni grimlord nevstoupil, tak do ni vkrocim. Pritom si pro sebe mumlam: "S takovouhle rychlosti neprojdeme hradek ani za tyden."

grimlord - 6. prosince 2007 18:31
grimlord

rozhodne vykrocim a svoje telo napnem aby so zakril to ake je rostrasene potom sa ale zastavym a chvilu rozmyslam no potom rychlo uchopim kliku a otvorim dvere s napetim na celom tele cakam co sa stane......

Pán Jeskyně - 6. prosince 2007 16:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Tvoříte skupinku před dveřmi ve východní stěně.
Kradmo pohlížíte jeden na druhého:
... kdo přistoupí ke dveřím ... uchopí kliku ... zkusí ji stisknout ...

Dark stojí vedle Elemara a klidně pozoruje, co se bude dít.

Gangalaguna - 5. prosince 2007 22:19
Gangalaguna

"No, třeba nám to vyjevý svůj význam později. A nebo to třeba nic neznamená." S těmito slovy po chvíli bezúspěšného snažení vstanu. Ještě jednou se porozhlídnu po místnosti, jestli se zde nenachází ještě něco podobného.

Gwarg - 5. prosince 2007 17:19
Gwarg

"Hm...tak co bude?" zabručím, sledujíc hobitovy snahy.

"Podíváme se, co je za těmihle dveřmi, co?" a kývnu směrem ke druhým dveřím z této místnosti.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)