Barevná srdce (130 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 ... 157 ⇒|

Trill - 16. června 2007 17:54
Trill

Podľa hlasov sa snažím obklukou dostať k žene.
O útočníkov sa postarajú ostatní, ja sa pokúsim zachrániť ju..
Keď sa k nej priblížim, natiahnem k nej ruku..
"Nebojte sa mladá pani, poďte so mnou, zoberiem Vás do bezpečia.."

Pán Jeskyně - 16. června 2007 16:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Simon s Farinem se drží za bojovníky, aby v případě potřeby mohli zaútočit z dálky střelbou nebo kouzlem.

honzatq - 16. června 2007 08:18
honzatq

Jak zahlédnu volající ženu, tak se také rozběhnu vedle Gwarga ženě na pomoc....snažím se natáhnout krk a uvidět našeho nového nepřitele a zároveň doufám, že dorazíme včas než ta věc zaútočí ... svoou hůl, kterou jsem předím používal pouze jako oporu při chůzi nyní chytnu oběma rukama připraven na útok ....

Gwarg - 15. června 2007 21:31
Gwarg

"Stranou ženská!" znovu burácím na neznámou ženu, která se před něčím zoufale brání svojí holí.
Bez ohledu na její reakci se vrhám do trávy, prudce přitom máchám svým válečným kladivem.
"Huš!! Mrchy zrzavý!"

Pán Jeskyně - 15. června 2007 16:20
Pán jeskyně Máhanaxar

Kolem půl sáhu vysoká a hustá tráva vám brání, abyste na tu vzdálenost poznali, co na ženu útočí. Možná Gwarg, který už přiběhl blíže, něco vidí.

Dark bojovně vrčí a poštěkává, ale je poznat, že má dobrý výcvik. Na Elemarův povel se zarazí a postupuje vpřed vedle něj.

Gangalaguna - 15. června 2007 08:54
Gangalaguna

Automaticky sundávám z ramene svoji kuši a rozhlížím se, co může ženu ohrožovat. Snažím se něco spatřit na zemi, jestli je to nějaký had nebo něco jiného.

Trill - 15. června 2007 08:47
Trill

Pomalým no istým krokom sa približujem k žene volajúcim o pomoc. To čo na ňu útočí prenechávam Gwargovi a snažím sa to blúkom obísť tak, aby som sa dostala k žene... Palicu držím pred sebou pripravená brániť sa..

krcho - 15. června 2007 08:35
krcho

Z počiatku neviem čo sa deje, no ked uvidím pred sebou osobu ktorú niečo ohrozuje, vytiehnem meč ale nehrnem sa ako trpaslík hned do predu. POzriem na Gwarga a poviem Počkaj priateľu, ani nevieme čo to je, nehrnme sa tak rýchlo. Potom poizriem na ostatných, na Darka a pomali vystúpim vpred. Sledujem okolitú zem či tam neuvidím dáke stopy, ak nie ihnad sledujem miesta kde sa hýbe húština aby som zistil čo nás čaká.
Pustím Darka z vodítka no prikážem mu držať sa pri mne.
Ešte nie i pripravený na dáky boj...musíš trénovať Dark pomyslím si a pritom opatrne postupujem blyžšie, ak tvor zaútočí na osobu neváham a idem rýchlejšie, strácam zábrany. ženie ma túžba zachrániť...

Gwarg - 14. června 2007 20:08
Gwarg

"Stranou!!" zaburácím a rozběhnu se k neznámé ženě, válečným kladivem hrozivě máchám nad hlavou.

Válečný stroj se znovu probudil k životu...

Pán Jeskyně - 14. června 2007 17:18
Pán jeskyně Máhanaxar

O pár sáhů blíže rozeznáváte v trávě pohyb něčeho, co zřejmě na ženu útočí.

Pán Jeskyně - 14. června 2007 17:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Loren navyklá používat co nejlépe sluch namísto ztraceného zraku zaslechla vzdálený hlas. Když jste se zastavili a ztišili, tak i vy od severu slyšíte volání.
Tady, tady, pomozte ...
Opatrně jste vyrazili vpřed a po pár desítkách kroků za zatáčkou vidíte, jak kus od kraje lesa stojí nějaká žena. Opírá se zády o nějaký osamělý nevysoký strom a holí máchá před sebe do trávy.

Gwarg - 12. června 2007 22:41
Gwarg

Konečně také dofuním k ostatním. Když vidím, že je cosi zaujalo, pozorně se rozhlížím po okolí.

"Co je?" syknu. "Slyšíte něco?"

Gangalaguna - 12. června 2007 20:17
Gangalaguna

Chvíli se rozhlížím, co všichni slyší. "Co je, co se kde děje?" Chvíli se domáhám nějakého vysvětlení, než mi dojde, že jen stěžuji něco zaslechnout.

honzatq - 12. června 2007 19:27
honzatq

Stojím vedle Loren a svými velikými lopuchy (ušima) se snažím zaslechnout zvuk co tak zaujal Loren.....Copak slyšíš, elfko? zeptám se Loren potichu.

Pán Jeskyně - 12. června 2007 18:58
Pán jeskyně Máhanaxar

I dnes jste několikrát zahlédli mezi stromy něco červeného, snad nějaký květ. Ale touha dostat se na konec lesa, který se už blíží byla silnější než myšlenka jít mezi stromy a keře.
Blíží se večer.
Loren se zarazila, zdá se jí, že zaslechla nějaké volání. Zastavili jste se a v tichu všichni nasloucháte.

Gangalaguna - 12. června 2007 15:10
Gangalaguna

"Tenhle jelen by si spíš dal k obědu nás než my jeho. Ani nevím, jestli bych chtěl v tomhle lese potkat ještě něco dalšího živého." Zakroutím hlavou a chmurně dodám:"Nebo neživého..." Přidám do kroku, abych se příliš nezapoměl za celou skupinou.

Pán Jeskyně - 11. června 2007 19:40
Pán jeskyně Máhanaxar

Polední odpočinek byl podobně jako včera jen krátký. Po obloze zrána jasné od jihu přivál vítr několik malých oblaků. Lehce vám fouká do zad a občas některý mráček zacloní horké slunce. Jde se dobře, tak dobře, že teprve když silnice zamířila dolů, uvědomili jste si, že jste vyšlapali mírný ale dlouhý svah.
Z vrcholu jste zahlédli daleký obzor a o něco blíže druhou skoro neznatelnou čáru. Tam někde asi končí tento les.
Ta myšlenka pomáhá vašim nohám i nadále kráčet pevným, dlouhým, rychlým krokem. Povídáte si navzájem o svých dřívějších příhodách, abyste se trochu více poznali.
Dark kouká z jednoho na druhého, jakoby vám také rozuměl a vesele vrtí ocasem.

Yakaman - 11. června 2007 18:44
Yakaman

Leaff 11. června 2007 10:42

"Neber všechno tak vážně. Tohle byl humor například."

krcho - 11. června 2007 11:13
krcho

Ked zaspávam ešte stále myslím na toho jelena ktorého sme uvideli. Jelen je vznešené zviera, chodí po hore ako pán ale že by útočil na vlkov? to sa mi nezdá, i jeho veľkosť bola dosť pozoruhodná. Tento les v sebe skrýva tajomstvá Ked znovu vstanem a počujem Leaffa ako hovori o zabijani jelenov pridam sa do debaty
S tymto nesúhlasím. Jeleň je síce vznešený tvor ale pre potavu treba zabíjať i tie. I ked tento čo sme stretli priznávam asi ako potrava nebude slúžiť nikomu. Ešte som takého nevidel. Potom vezmem Darka a dám mu vody a jedla, obaja musíme byť pripravený na všatko čo sa môže udiať v tomto podivnom lese.

honzatq - 11. června 2007 10:42
honzatq

Jak to tak vypadá, z Leafa mrzutá nálada jen tak neodejde. I neuvěřitelné představení, které mohl shlédnout dnes ho nechalo relativně chladným. Celou cestu se zdá, že je duchem někde jinde. Jen Tuccova poznámka o zabíjení jelenů a sobů, ho vyprovokuje k nějáké reakci ... "Vím, že zabíjení zvířat je nedílnou součástí cyklu života, ale zabít něco tak vznešeného jako byl tento jelen ... to by snad neudělal ani nejtupější z tupých krollů, natož ty Tucco?" řeknu bojovníkovi...
Se zaujetím si prohlédnu stopy po záhadném jelenovi a poté se mlčky vydám na další pouť ... zrak se mi zafixuje na několik sáhů cesty přede mnou a mysl odpluje neznámo kam...

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)