Barevná srdce (33 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 20. dubna 2013 20:29
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark vykročil k Z stěně. Při každém kroku vždy rychle pohlédl na podlahu před sebou a hned nato na ghůla, jestli zůstává na místě. Takto došel až ke stěně, asi sáh od JZ rohu místnosti. Tam začal prozkoumávat zeď směrem k rohu a potom pomalu podél J zdi.

Pán Jeskyně - 5. dubna 2013 15:50
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Do poloviny příštího týdne budu mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Gwarg - 4. dubna 2013 13:36
Gwarg

"Tu chátru nemrtvou mám pod kontrolou, pane Tarku. Vy najděte cestu ven." odpovím starému muži.

Připraven k boji dál hlídám ghůla.

Pán Jeskyně - 3. dubna 2013 17:25
Pán jeskyně Máhanaxar

Zatímco ze vzdálenosti, prozatím bezpečné, sledujete ghůla, Tark zamířil k JZ rohu místnosti, aby zahájil další část průzkumu.

Většina Z zdi tak kvůli ghůlovi prozatím zůstává neprozkoumaná.

jaja.ujik - 31. března 2013 10:22
jaja.ujik

//díky a taky přeji hezky strávené svátky

jaja.ujik - 31. března 2013 10:21
jaja.ujik

No, dokud víme že na nás ghůl nemůže, mužeme to tu pořádně prozkoumat, já část už prozkoumal, ale zatim bez výsledku. Muem tedy pokračovat, ale musíme bejt nanejvýš obezřetní, kdyby se z nějakýho důvodu ta bariéra, co drží ghůla, prolomila.
Odpovim Gwargovi a dám se do dalšího průzkumu.
Jak dlouho mi ještě ta hruštička vydrží?

Pán Jeskyně - 28. března 2013 16:21
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Přeji vám klidné prožití svátečních dnů.

Gwarg - 28. března 2013 10:20
Gwarg

"Pokud ten čas přijde, já budu připraven, pane Tarku, to mi věřte. Přesto bude lepší, pokud najdem jinou cestu. Žádná smrt není zadarmo." řeknu s upřeným pohledem na ghůla.

Pán Jeskyně - 24. března 2013 20:13
Pán jeskyně Máhanaxar

Když ghůl vidí, že Gwarg, připravený k boji, zůstává na místě a Tark dokonce poodstoupil, zahleděl se na chvíli na Almiho a lucernu v jeho zdvižené ruce.
Potom začal znovu chraptivě vrčet a přitom otáčí hlavou pomalu sem a tam. Mezi pohledy na vás občas sklopí zrak k podlaze.

jaja.ujik - 19. března 2013 20:08
jaja.ujik

Po reakci ghúla udělám raději několik kroků vzad a z povzdálí prohlížim skupinu dlaždic na stěně a hledám v nich nějakej vzor, kterej by napověděl důvod ghúlího zaražení se.
Zatim nic nevidim Gwargu, ale určitě to nějak s tim souvisí, nicméně ghúl bude určitě překážka a je jen otázkou času, kdy se budem muset do něj pustit.

Gwarg - 18. března 2013 18:59
Gwarg

"Tohle se mi nezdá. Viděli jste toho ghůla, jak sebou trhl? Jako by ho něco drželo. To není přeci jen tak. Jinak by se už dávno zakousl panu Tarkovi do hrdla!" přemýšlím nahlas o tom, co se stalo.

"Nevidíte v těch dlaždicích nějaký vzor? Nebo symbol? Něco?"

Pán Jeskyně - 15. března 2013 20:11
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Budu na víkend mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 6. března 2013 17:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi na chvíli sklopil zraky k podlaze.
No, sem tam je některá světlá ... hmm, a s těmi slovy přitiskl špičku nohy na jednu takovou.
Když se nic nestalo, zvedl ruku s lucernou přímo nad sebe a rozhlédl se po okolí.
I ve stěnách jsou na několika místech takové.

Gwarg - 28. února 2013 08:43
Gwarg

Když ghůl agresivně vykročí, okamžitě se napnu, odhodlaný vyskočit do boje. Na poslední chvíli se zarazím, když se ghůl stáhne.

Rozhlídnu se kolem sebe. "U všech Stínů! Viděli jste to? Co to je?" ještě několikrát se podívám rychle kolem sebe.

"Co je s tou podlahou? Ty světlé cihly mezi černými? Není to náš klíč? Nebo cesta k němu?"

Pán Jeskyně - 26. února 2013 16:30
Pán jeskyně Máhanaxar

Jakmile se Tark přiblížil, ghůl se natočil k němu, chraptivě zařval a pokročil vpřed. V příštím okamžiku ale jeho řev ustal a ghůl sebou škubl jako zasažený palicí. Okamžitě se stáhl zpět ke zdi a nakrátko sklopil svůj pohled dolů. Necelý sáh před ním je tam v podlaze jedna ze světlých cihel, které mezi černými vytvářejí nepravidelný řídký vzor.
Po chvíli pozvedl hlavu a hledě na vás, začal ghůl znovu vrčet.

Gwarg - 22. února 2013 11:14
Gwarg

"Ta nemrtvá chátra by se nám tak akorát zakousla do krku. Zkuste to tu ještě prohlédnout. Něco tu musí být. Neříkejte mi, že naše jediná cesta bude přes tuhle potvoru." mračím se a nepřestávám sledovat ghůla.

jaja.ujik - 21. února 2013 19:06
jaja.ujik

Našel jsem jen pár mincí, bohužel a co náš ghůl, pořád je v klidu? musíme z tohodle začarovaného kruhu nějak ven. Asi budem muset zkusit, co má ten ghůl v úmyslu.
S hruštičkou připravenou okamžitě hodit udělám několik smělích krůčků ke ghůlovi, ale jen na takovou vzdálenost, aby při dvou krocích směrem ke mě byl pořád dost daleko, aby na mě nijak nedosáh.

Gwarg - 20. února 2013 11:40
Gwarg

"Jak to vypadá pane Tarku? Něco jste našel?" houknu směrem ke staršímu muži, který zatím prohledává místnost.

Pán Jeskyně - 19. února 2013 20:21
Pán jeskyně Máhanaxar

Celou dobu, co Tark prohledával V stěnu od zavřených dveří k SV rohu a potom celou S zeď až k SZ rohu místnosti, stojíte asi sáh za Gwargem a spolu s ním sledujete vrčícího ghůla.

Podivné příměří zatím trvá.

Gwarg - 18. února 2013 12:13
Gwarg

Sleduji ghůla, připraven okamžitě zasáhnout, kdyby bylo třeba.

"Jen v klidu stůj! Doufám, že odsud rychle vypadnem. Jen v klidu." nevím, jestli mi nemrtvý vůbec rozumí. Je to jako když chlácholíte zvíře. Významu sice zřejmě nerozumí, ale z tónu hlasu dokáže poznat, jestli mu hrozí nebezpečí nebo ne.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)