Barevná srdce (34 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 157 ⇒|

jaja.ujik - 14. února 2013 19:08
jaja.ujik

Vidim že se kámen pohnul a odkryl mi nějakou skrýš, což je tady zatim vždy dobré znamení a malinké posunutí někam dál. Však opatrnosti zachovávám pořát dost a tak nejdřív strkám do díry nezapálenou louč, kterou před tím vindám z batohu. Po tom co vyzkoušim co se stane, natáhnu ruku pro onen předmět, co se blejská vzadu ve skrýši.

Pán Jeskyně - 12. února 2013 20:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Tark přešel zpět k zavřeným dveřím a směrem k SV rohu začal prohlížet stěnu a podlahu. Když potom učinil asi tři kroky podél S zdi, zastavil se a začal to místo prohlížet podrobněji.

Ostatní stojí kousek za Gwargem, který ostražitě sleduje vrčícího ghůla.

jaja.ujik - 6. února 2013 15:58
jaja.ujik

Na nic nečekám a dám se do prohlídky všeho, co je směrem od ghúla, ale pořád mám uši nastražené na opačnou stranu, abych zaslech cokoli, co by nasvědčovalo nějakému problému, hruštičku si opatrně schovám do kapsy.

Gwarg - 5. února 2013 11:05
Gwarg

"Nemrtvá chátra!" opovržlivě zavrčím.

"Zkuste se někdo zatím podívat po okolí, jestli něco najdete. Já ho zatím pohlídám." řeknu k ostatním a ostražitě sleduji ghůla.

Pán Jeskyně - 4. února 2013 17:08
Pán jeskyně Máhanaxar

Ghůl stojí na místě a jen nepatrně kývá svými pařáty.
Zdá se, že pouto jeho podřízenosti už není. Snad ho jeho stvořitel odvolal, když ho přestal potřebovat, nebo na něho zapomněl. Také mohl zemřít, kdo ví. Neexistující pouto je asi příčinou, že ghůl nevyrazil proti vám. Jak si maně vzpomínáte na svoje učednická léta i na vyprávění starších, volný ghůl obvykle boj nevyhledává.

Každopádně na Gwargovo zavolání vůbec nezareagoval, ani na jeho první kroky.
Pomalu jdete přes místnost a při každém kroku rychle přehlédnete podlahu před sebou. Tmavé, téměř černé cihly napodobují parketový sklad. Nepravidelně mezi nimi sem tam položené bílé cihly tak skoro svítí.
Když jste překonali polovinu délky místnosti, ghůl zavrčel. Ještě několik opatrných kroků a zastavili jste zhruba tři sáhy před ním. Lucerna a pochodeň teď dobře osvětlují vaše okolí i ghůla u stěny. Ten zvolna pozvedl pravý pařát kousek od trupu a začal vydávat varovné chrčivé vrčení.

Gwarg - 4. února 2013 09:46
Gwarg

"Dobře. Držte světlo pane Almi Zlaťáku. Ať vidíme, co ten neřád provádí. Nerad bych, aby se mi zakousnul do boku."

Vykročím vpřed směrem ke ghůlovi, tak na dva tři sáhy od něj. Štít před sebou, válečné kladivo připravené k úderu. Sleduji nemrtvého, po očku také cestu před sebou.

jaja.ujik - 3. února 2013 13:19
jaja.ujik

Zkusme popojít k nestvůře kousek blíž, přeci jen aspoň uvidíme okolí okolo ghúla a třeba ho i přinutíme nějak zareagovat.
S hruštičkou v ruce mi je hned líp a cejtim se sebejistějc, ale jinak sem docela vyčerpanej, protože kouzlení mi ještě moc nejde.

Gwarg - 1. února 2013 09:43
Gwarg

"Hej!" křiknu na ghůla. "Máš klíč od dveří? Vydej nám klíč!"

Pán Jeskyně - 22. ledna 2013 16:40
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi pozvedl ruku do výše. Lucerna se všemi postranicemi složenými velmi dobře osvětluje vaše nejbližší okolí, podporována navíc pochodní v Tarkově levé ruce. Avšak na opačném konci místnosti je už její záře přece jen zeslabena vzdáleností.

Stačí tak na rozeznání obrysů ghůla a vyznačení stínu jeho postavy na stěně, před kterou stále nehybně stojí.

Gwarg - 16. ledna 2013 14:11
Gwarg

"Pane Zlaťáku, posviťte víc na tu nemrtvou chátru. Ať dobře vidíme co chystá." požádám Almiho, který nese lucernu.

Udělám další krok vpřed. Chci ghůla dobře vidět.
Zvláštní, zatím neútočí. Není jako tupá krvelačná zombie. Ale nikdy nevíte, co ghůl udělá. Nevyzpytatelná kreatura.

jaja.ujik - 15. ledna 2013 18:17
jaja.ujik

Sakra, kam sme to vlezli
zakleju, když vidim, co že to tu s námi je a taky, že odtut cesta zpět není. Nestrácím čas zbytečným rozkoukáváním se, hrozba je jasná. začnu pronášet magickou formuli.

Gwarg - 15. ledna 2013 09:33
Gwarg

Přešlápnu na místě, spíš než nervozitou se snažím udržet v mírném pohybu, abych byl schopen okamžitě zareagovat, pokud by se události rozhýbaly rychlejším tempem. Štít pevně sevřený v ruce, válečné kladivo připravené k úderu. Svaly napnuté. Smysly naostřené. Jako šelma připravená vyskočit po své kořisti.

"U všech Stínů!" znovu zakleju. "Nedivil bych se, kdyby klíč měla ta potvora u sebe." povzdechnu. "Nebo v sobě." dodám.

Pán Jeskyně - 14. ledna 2013 20:40
Pán jeskyně Máhanaxar

S Gwargovou otázkou v uších se podvědomě otáčíte ke vstupu do místnosti.

Možná jste přeslechli klapnutí západky zámku, možná se žádné klapnutí ani neozvalo. Tak či tak, je to asi jedno. Světlo Tarkovy pochodně i zář Almiho lucerny ukazují, že dveře se za vámi opět zavřely.

Vidíte železnou mříž vyplněnou šedozelenými kameny a dřevěnou, okovanou kliku.
Almi přikročil, a zkusil kliku stisknout. Ta se normálně pohnula, ale když Almi zatlačil, mřížové dveře se nepohnuly ani o kousek. Dveřní závěsy nejsou z této strany vidět, je tedy jasné, že dveře se budou muset otevírat tlakem od sebe, z této místnosti ven. Přesto Almi přidržel kliku stisknutou a zkusil zatáhnout, jen tak pro jistotu. Pak ještě jednou do dveří zatlačil a potom se otočil zpět k vám, směrem do místnosti.

Ghúl na opačném konci stojí na místě, na vaše pokusy s otevíráním dveří zatím nijak nereagoval.

Gwarg - 11. ledna 2013 09:42
Gwarg

"U všech Stínů!" zakleju. "Nemrtvá chátra!" zavrčím a neustále sleduji ohyzdného ghůla.

"Můžeme odsud odejít? Lze dveřmi projít dál?" otáži se ostatních družiníků.

Pán Jeskyně - 7. ledna 2013 19:39
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi vkročil do místnosti a pozvedl lucernu do výše. S odkrytými všemi bočnicemi lucerna osvětlila prostor od vašeho okolí až k Z stěně místnosti.
Tam její záře, trochu zeslabená vzdáleností, přesto stačila na to, abyste poznali, že mrtvolný zápach zřejmě vychází z postavy u zdi.
Protáhlá, na temeni holá hlava, vyzáblé paže, ruce se zahnutými prsty s dlouhými drápovitými nehty.

Ať už z vlastní dřívější zkušenosti nebo z vyprávění jiných jste poznali nemrtvého.
Přibližně uprostřed Z zdi stojí ghůl.

Pán Jeskyně - 7. ledna 2013 19:22
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Lucernu jsem předal do inventáře Almiho Zlaťáka.

jaja.ujik - 4. ledna 2013 09:59
jaja.ujik

Vejdu s loučí hned za Gwargem, abych mu svítil a abych i já viděl co tam v další místnosti je či není.
Gwargu sem hned za tebou.
Potichu řeknu, když vidim že dělá další krok do místnosti, která je stejná jakoty ostatní, pustá, tajemná , bez oken a s další záhadou a nejspíš i s překvapením, které čeká jen na nás, aby sme jej oběvili a pokořili tuto místnost.

Gwarg - 3. ledna 2013 09:28
Gwarg

"Ten si asi nechce povídat!" pronesu ironicky.
Ještě pevněji sevřu štít i válečné kladivo v ruce, připraven odrazit útok.
Popojdu další krok vpřed, aby mohli všichni ostatní společníci vejít do místnosti. Obezřetně sleduji temnou postavu a jen rychle mrknu do stran, jestli si nevšimnu ještě nějakého dalšího nebezpečí, které by mě snad chtělo zaskočit z boku.

Pán Jeskyně - 2. ledna 2013 19:28
Pán jeskyně Máhanaxar

Po trpaslíkových slovech se postava natočila vaším směrem a vyrazila bezeslovný zvuk, podobný hlubokému hrdelnímu zavrčení.

Pán Jeskyně - 23. prosince 2012 16:42
Pán jeskyně Máhanaxar

tech

Přeji vám příjemné a klidné sváteční dny.
Hezké Vánoce, veselého silvestra a šťastný celý nový rok.

Máhanaxar

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)